Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи вентиляції кухні
Очікувана вартість
5 670 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000653-a 249d3ba08b3144f2bf09124d4a5faf17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіщенко Іван Миколайович

+380626253395 kinkmw@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто"
Код ЄДРПОУ: 23354172
Місцезнаходження: 84432, Україна , Донецька обл., с. Соснове, Донецька область, Лиманський район, селище Соснове
Контактна особа: Кіщенко Іван Миколайович
+380626253395
kinkmw@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 5 670 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт системи вентиляції кухні ( 2 лоти) відповідно до технічного завдання.

Тендерна документація

27 березня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:07
Dokumentacia_vent_zi_zmin_2.doc
27 березня 2019 14:07
List_pro_zmini_2.doc
27 березня 2019 10:46
List_pro_zmini.doc
25 березня 2019 15:48
Технічне завдання лот № 2.rar
25 березня 2019 15:48
Технічне завдання лот № 1.rar
27 березня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:07
Dokumentacia_vent_zi_zmin_2.doc
27 березня 2019 10:46
Dokumentacia_vent_zi_zmin.doc
25 березня 2019 15:48
Dokumentacia_vent.doc
27 березня 2019 14:07
List_pro_zmini_2.doc
27 березня 2019 10:46
List_pro_zmini.doc
25 березня 2019 15:48
Технічне завдання лот № 2.rar
25 березня 2019 15:48
Технічне завдання лот № 1.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техническая документация.
Дата подання: 27 березня 2019 10:06
Дата відповіді: 27 березня 2019 13:58
Шановний замовник. Прошу Вас надати рабочій проект. Також прошу Вас надати інформацію по застосуванню коефіцієнтів впливу умов виконання будівельних робіт (обмеженні умови праці), нормативний показник кошторисного прибутку та загальновиробничих витрат, кошторисна заробітна плата. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Враховуючи дуже значний об’єм виконання робіт, та , відповідно, дуже значний об’єм робочого проекту наша установа не в змозі зробити якісні сканкопії його сторінок.
Для детального ознайомлення з запланованими об’ємами тендерною документацією передбачений обов’язок учасника ознайомитися з видами, об’ємами робіт на місці, склавши та підписавши відповідний акт огляду. Також на території закладу у Вас буде можливість ознайомитися з робочим проектом.
Питання стасовно попередїої оплати.
Дата подання: 27 березня 2019 10:07
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:03
Прошу разьяснить по поводу предоплаты.
Відповідь: Нажаль, попередня оплата за договором не передбачена. Оплата буде проводитися тільки за фактом виконання робіт. В документацію буде внесено зміни ( проект Договору пункт 3.1)
Питання стасовно попередїої оплати.
Дата подання: 27 березня 2019 14:53
Дата відповіді: 28 березня 2019 10:04
Спасибо за оперативный ответ по нашему вопросу такая позиция заказчика была понятна после внесения вопроса гарантии. Предлагаемый капитальный ремонт предусматривает закупку большого количества дорогостоящего оборудования которое завод производитель без 100% предоплаты производить не будет, а это всреднем от 2 до 5 месяцев. Учитывая вышеизложенное внесение изменений в условия предоставление предоплаты существенно сузит рамки участия поставщиков в тендер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання здійснення попередньої оплати за виконання робіт, надання послуг та постачання товарів врегульоване Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Слід відзначити, що Постанова передбачає для бюджетної установи можливість, а не обов’язок здійснювати такі дії. Враховуючи ситуацію, що склалася на території Донецької та Луганської області (проведення ООС) перед нами, як фахівцями установи, яка фінансується коштами бюджету різних рівнів, також стоїть задача мінімізації ризиків при їх використанні. Щодо можливості залучення більшої кількості потенційних учасників закупівлі, то слід відзначити, що наша установа саме для підвищення конкуренції зробила поділ предмета закупівлі на 2 лоти. Також необхідно відзначити, що тендерною документацією передбачений строк виконання робіт - до 31.12.2019 року. Роботи будуть виконуватися на підставі календарного графіку, складеного і підписаного замовником закупівлі та учасником-переможцем процедури. Цього терміну цілком достатньо для придбання обладнання та виконання робіт навіть при його (обладнання) придбанні учасником з попередньою оплатою в термін на 2-3 місяці.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Капітальний ремонт системи вентиляції кухні
Опис предмету закупівлі:
Будівельні роботи з капітального ремонту системи вентиляції кухні (Додатки № 2.1.1; № 2.1.2; № 2.1.3; № 2.1.4)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 550 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12750 UAH

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 15:07
Закінчення: 11 квітня 2019 15:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Роботи з капітального ремонту системи вентиляції кухні
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84432, Україна, Донецька обл., с. Соснове, Лісна 1 А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Он Лайн Азов -Юг 2 250 000,00
UAH з ПДВ
2 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скорик Дмитро Олександрович 2 410 248,43
UAH з ПДВ
2 224 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович 2 534 055,64
UAH з ПДВ
2 534 055,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2019 19:24
Документи.rar
09 квітня 2019 19:24
Кошторис лот _ 1.rar
09 квітня 2019 19:24
Пропозиція лот _ 1.pdf
09 квітня 2019 19:24
Проект договору лот _ 1.pdf
09 квітня 2019 19:24
Довідки Лот 1.rar
09 квітня 2019 19:24
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

10 квітня 2019 09:17
Електронний підпис
10 квітня 2019 09:16
Гарантія _ Скорик.zip
10 квітня 2019 09:16
Пропозиція Скорик Д.О..pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 08:51
Електронний підпис
10 квітня 2019 08:22
6 смети.pdf
10 квітня 2019 08:22
9 инструменты .pdf
10 квітня 2019 08:20
13 ст.17.pdf
10 квітня 2019 08:20
14 Довкілля.pdf
10 квітня 2019 08:20
акт остеження.pdf
10 квітня 2019 08:20
банк довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Он Лайн Азов -Юг

ФОП Скорик Дмитро Олександрович

Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Он Лайн Азов -Юг
#36451591
Відхилено 2 199 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:20
ФОП Скорик Дмитро Олександрович
#3408106332
Переможець 2 224 400,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 08:15

Документи

15 квітня 2019 15:20
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:20
Protokol_Vidh.pdf

Документи

19 квітня 2019 08:15
Електронний підпис
19 квітня 2019 08:15
Protokol_perem.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 08:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скорик Дмитро Олександрович
#3408106332
2 224 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 08:15
Електронний підпис
19 квітня 2019 08:15
Protokol_perem.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 15:07
Додаток №4-2 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 15:07
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 08:51
Допугода до договору 1 (2).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 08:51
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 08:17
Договір № 1.pdf укладений
03 травня 2019 08:17
Додаток № 1.pdf укладений
03 травня 2019 08:17
Додаток №3.pdf укладений
03 травня 2019 08:17
Додаток №2.pdf укладений
03 травня 2019 08:17
Додаток №4.pdf укладений
03 травня 2019 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення обсягу робіт.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дозавантажено вірний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML