Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)
Очікувана вартість
399 200,00 UAH
UA-2019-03-25-000478-c 8947131c32ab4e9fa3b3a6a512b09cd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поддубна Катерина Олександрівна

380445185735 sh202@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа I-III ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо математичних наук Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03875354
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, пр.Лісовий, 22 а
Контактна особа: Поддубна Катерина Олександрівна
380445185735
sh202@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 12:33
Очікувана вартість: 399 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, Київська область, Київ, проспект Лісовий, 22-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення через розбіжності у тендерній документації
Дата подання: 27 березня 2019 11:19
Дата відповіді: 29 березня 2019 23:03
Доброго дня. У зв’язку із розбіжностями в тендерній документації та з метою прорахунку витратної частини на проведення робіт згідно закупівлі прохання надати по нижчезазначеним питанням інформацію: Якщо проект на систему оповіщення є 1. Чи є вже розроблений проект на систему оповіщення?; 2. У випадку наявності проектної документації прохання прикріпити (або зробити копії, які можливо отримати при обстежені), фото креслень, схеми підключень, специфікація; 3. Чи встановлені сповіщувачі, якщо да то які і скільки; 4. Охоплює система пожежної сигналізації існуючи підвальні приміщення. Якщо відсутні підвальні приміщення чи не використовуються, зазначити це; 5. Чи проводилась експертиза існуючого проекту; Якщо проект на систему оповіщення немає: 1. У випадку відсутності проектної документації прохання прикріпити (або зробити копії тех. паспорту на будівлю та експлікацію приміщень всіх поверхів, які можливо отримати при обстежені); 2. На яку кількість учнів розрахована школа; 3. Зазначте по підвальним приміщенням, використовуються вони, яке в них призначення, висота стель, обладнані вони СПС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації потрібно розробити проектно – кошторисну документацію системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
2. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- здійснити виїзд до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи. Для цього учасник надсилає на адресу Замовника лист, яким визначається дата та час прибуття Учасника на об’єкт;
- надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом керівника навчального закладу;
- одержати у навчальному закладі додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та узгодити графік проведення робіт за закупівлею;
Вимога
Дата подання: 30 березня 2019 12:12
Дата відповіді: 05 квітня 2019 15:26
Згідно ліцензійних умов виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення виконавців робіт має бути не менше 2 (тобто 1електромонтер та 1 налагоджувальник). Тим паче Ви закуповуєте послуги на 1 об*єкт. Тому Ваша вимога про 4 особи є дискримінаціною. І ми просимо її вилучити, узгодивши з чинним законодавством.
Відповідь: В новій редакції ТД внесено зміни щодо данного вимоги.
Вимога
Дата подання: 30 березня 2019 12:16
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:19
Інженер з експлуатації будівель і споруд має відношення до будівництва, зокрема, коли йдеться про прийняття об*єкта в експлуатацію. Ви закуповуєте послуги не будівельні, а монтажні з пожежної сигналізації (згідно постанови КМУ дані роботи не приймаються за актом введення в експлуатації). Тому зазначений інженер не буде виконувати якісь роботи, а отже, для даної закупівлі є нераціональним його залучення, тому просимо виключити вимогу про інженера з експлуатації будівель і споруд та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога про інженера з експлуатації будівель і споруд виключено.
Прохання
Дата подання: 30 березня 2019 12:17
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:17
Чи можете Ви завантажити документацію у ворді для зручності підготовки пропозиції?
Відповідь: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно: - здійснити виїзд до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи. Для цього учасник надсилає на адресу Замовника лист, яким визначається дата та час прибуття Учасника на об’єкт; - надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом керівника навчального закладу; - одержати у навчальному закладі додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та узгодити графік проведення робіт за закупівлею;
Уточнення
Дата подання: 30 березня 2019 12:19
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:06
Чим зумовлена вимога про надання відгуку датованого за 10 днів? Чому відгук, який виданий на договір виконаний в 2018 році, і отриманий відгук в 2018, або на початку 2019 - не є підтвердженням аналогічного досвіду? Якщо Замовник вже 1 раз дав відгук, навіщо його отримувати повторно, змінивши лише дату? Просимо обгрунтувати - чому саме 10 днів, а не 9 днів і 21 година і 7 хвилин, наприклад?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога про надання відгуку датованого за 10 днів в новій редакції тендерної документації вилучена.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-000478-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО", Код ЄДРПОУ:38107821
Дата подання: 18 квітня 2019 23:32
Вимагаємо анулювати рішення щодо визнання ТОВ "САЛАМАНДР" переможцем закупівлі
1. Згідно Додаток 4 вимагалось надати інформацію, щодо марки та типу, обладнання та матеріалів з обґрунтуванням можливості їх застосування та техніко-експлуатаційні характеристики, а також зазначити виробника обладнання. У складі пропозиції ТОВ САЛАМАНДР відсутні дані документи.
2. Згідно Додатку 1 таблиці 1 п.2.1.вимагалось надати Копії протоколів перевірки знань з охорони праці, посвідчень електромонтера або монтажника АПС (Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правил користування електричною енергією, Правила охорони електричних мереж.У складі пропозиції ТОВ САЛАМАНДР відсутні копії протоколу перевірки знань (Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правил користування електричною енергією, Правила охорони електричних мереж)
3. Згідно Додатку 1 таблиці 1 п.2.1. вимагалось Копії протоколів і посвідчення перевірки знань з безпечних методiв пiд час виконання робiт на висотi iз застосуванням спецiальннх страхових засобiв згiдно вимог iнструкцiй в межах виконуваних робiт та згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони працi пiд час викопання робiт на висотi і копії протоколів і посвідчення перевірки знань з безпечних методiв пiд час виконання робiт з iнструментом та пристроями згiдно вимог iнструкцiй в межах виконуваних робiт та згiдно вимог НПАОП 0.00-1. 71-13 Правил охорони працi пiд час роботи з iнструментом та пристроями;. У складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» відсутня копія протоколу перевірки знань: Правил охорони працi пiд час викопання робiт на висотi і копії протоколів і посвідчення перевірки знань з безпечних методiв пiд час виконання робiт з iнструментом та пристроями згiдно вимог iнструкцiй в межах виконуваних робiт та згiдно вимог НПАОП 0.00-1. 71-13.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 18:25
Відповідно протоколу тендерного комітету № 15 від 22.04.2019 «Про розгляд вимоги щодо анулювання рішення про визнання ТОВ «САЛАМАНДР» переможцем по закупівлі «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування ( встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)» прийнято наступні відповіді за скаргою № UA-2019-03-25-000478-с.с1 :
1. Виробники матеріалів та обладнання зазначено у сертифікатах відповідності.
2. Надано копії усіх посвідчень, що вимагались відповідно до тендерної документації.
3. Надано копії усіх посвідчень, що вимагались відповідно до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000478-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 26 квітня 2019 15:12
оскарження
Шановний Замовнику, оскільки пропозиція ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" не відповідає умовам закупівлі , а саме
1) У складі пропозиції не надано штатний розпис, який вимагався документацією
2) Інженер проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки Одончук Олександр Анатолійович має сертифікат на проектування об’єктів класу наслідків СС1 (найнижчі ризики). Оскільки на об’єкті Спеціалізована школа I-III ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо математичних наук Деснянського району міста Києва прибуває одночасно більше 50 осіб, зазначений проектувальник не має права виконувати роботи по даному б’єкту.
( таблиця визначення класу наслідків надається)
Клас наслідків (відпові-дальності) Характеристики можливих наслідків від відмови будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури
Можлива небезпека Обсяг можливого економічного збитку Втрата об'єктів культурної спадщини Припинення функціонування об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури
для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті для здоров'я і життя людей, які періодично перебувають на об'єкті для життєдіяль-ності людей, які перебувають зовні об'єкта
кількість осіб кількість осіб кількість осіб м.р.з.п категорії об'єктів рівень
СС3
значні наслідки понад 400 понад 1000 понад 50000 понад 150000 національного значення загальнодержавний
СС2
середні наслідки від 50
до 400 від 100
до 1000 від 100
до 50000 від 2000
до 150000 місцевого значення регіональний, місцевий
СС1
незначні наслідки до 50 до 100 до 100 до 2000 - -


Враховуючи вищезазначене , вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" та скасувати процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 21:13
1. У складі пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС ЛЕКО» було надано штатний розпис, відповідно до умов тендерної документації (файл «Кваліфікаційні» стор. 79). Пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Умовами п.2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації відсутня вимога щодо класу наслідків, щодо яких має право проектувати сертифікований інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки. Пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 23:32
Школа 202.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР 329 608,60
UAH з ПДВ
329 608,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 392 400,46
UAH з ПДВ
392 400,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 07:55
корупційні
23 квітня 2019 07:55
ДПІ
23 квітня 2019 07:55
МВС
12 квітня 2019 16:53
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:50
Гарантійний лист 4.pdf
12 квітня 2019 16:50
Гарантійний лист 3.pdf
12 квітня 2019 16:50
Гарантійний лист 4.pdf
12 квітня 2019 16:50
Гарантійний лист.pdf
12 квітня 2019 16:50
4.Відповідність ТЗ.rar
12 квітня 2019 16:50
працівники.rar
12 квітня 2019 16:50
Календарний.PDF
12 квітня 2019 15:50
Установчі документи.rar
12 квітня 2019 15:50
4.Відповідність ТЗ.rar
12 квітня 2019 15:50
3.Тендерна пропозиція.rar
12 квітня 2019 15:50
2.Відповідність ст17.rar
12 квітня 2019 15:50
працівники.rar
12 квітня 2019 15:14
Сертифікати-31-62.pdf
12 квітня 2019 15:14
Сертифікати-1-30.pdf
12 квітня 2019 15:14
Сертифікати 1.zip
12 квітня 2019 15:14
Методические указания.pdf
12 квітня 2019 15:14
Обстеження та графік.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 18:02
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:11
ТехОпис.pdf
12 квітня 2019 13:11
Сертифікати4.pdf
12 квітня 2019 13:11
Сертифікати3.pdf
12 квітня 2019 13:11
Сертифікати2.pdf
12 квітня 2019 13:11
Сертифікати.pdf
12 квітня 2019 13:11
Пропозиція.pdf
12 квітня 2019 13:11
Кваліфікаційні.pdf
12 квітня 2019 13:11
Документи.pdf
12 квітня 2019 13:11
Довідки.pdf
12 квітня 2019 13:11
Аналогічні.pdf
12 квітня 2019 13:11
Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Рішення скасоване 329 608,60
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 17:51
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 329 608,60
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 18:07
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"
#38107821
Переможець 392 400,46
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 21:20

Документи

18 квітня 2019 20:29
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2019 18:05
Електронний підпис
25 квітня 2019 18:04
ПРОТОКОЛ 18.pdf

Документи

26 квітня 2019 21:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 21:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"
#38107821
392 400,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 21:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 13:13
д-у -4208,31.pdf зміни до договору
25 червня 2019 13:11
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 23:55
Д-у пож.спов..pdf зміни до договору
05 червня 2019 23:54
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 16:30
Додаткова уогода ФЛ.pdf зміни до договору
14 травня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 12:48
Дефектний Акт.pdf укладений
08 травня 2019 12:46
Договір системи оповіщення.pdf укладений
08 травня 2019 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.3. Договору № 13 від 08.05.2019
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.3. Договору № 13 від 08.05.2019
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до пункту 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML