Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000328-c ● 9960f121c397430c876e9375059ab0cb
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Ілюк Володимир Іванович 380937495100,380444430625 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя.
2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 20000,00 грн з ПДВ.
2.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
2.3. Кількість товарів або обсяг надання послуг: 1122 од.
2.4. Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2019 року, 3 робочі дні від дня отримання.
2.5. Місце поставки товарів : м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути
Згорнути
2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 20000,00 грн з ПДВ.
2.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
2.3. Кількість товарів або обсяг надання послуг: 1122 од.
2.4. Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2019 року, 3 робочі дні від дня отримання.
2.5. Місце поставки товарів : м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1122 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, місто Київ, Київ, Академіка Туполєва 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 10:54 |
Офісне дрібне приладдя 25.03.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 10:44
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день ! На жаль Ви як Учасник не уважно прочитали оголошення про закупівлю. Оскільки Замовник є платником ПДВ і має сплатити податок в установленому порядку то пропозицій ми будем розглядати відповідно до п.6 оголошення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
19 996,50
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 13:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 квітня 2019 14:53 |
Коментар щодо відміни: | Прийнято рішення відмінити торги на підставі підпункту 2 п. 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
19 квітня 2019 14:52
|
Протокол про відміну закупівлі ТОВ Директ Офіс Сервіс.pdf |