Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ділянки магістрального газопроводу «СОЮЗ» Ду 1400 мм Ру 7,5 МПа на 1633 км при будівництві обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Очікувана вартість
110 000 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000119-c df9336cf89a94d3ca48e2aed2befe3f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:51
Очікувана вартість: 110 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ділянки магістрального газопроводу «СОЮЗ» Ду 1400 мм Ру 7,5 МПа на 1633 км при будівництві обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
03 квітня 2019 16:28
Технічне завдання (зміни № 1).rar
03 квітня 2019 16:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
25 березня 2019 09:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 квітня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
03 квітня 2019 16:28
Технічне завдання (зміни № 1).rar
25 березня 2019 09:38
Технічне завдання.rar
03 квітня 2019 16:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
25 березня 2019 09:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
25 березня 2019 09:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 28 березня 2019 16:33
Дата відповіді: 01 квітня 2019 07:49
Згідно п. 1.2 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен для підтвердження можливості виконання робіт надати інформацію про матеріально-технічне забезпечення постачання трубної продукції на об'єкт реконструкції. Уточніть будь ласка яка саме інформація повинна бути надана? Повинна бути наявною трубна продукція у учасника на момент участі у закупівлі чи повинен бути укладений договір щодо придбання такої продукції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За Тендерною документацією замовника відповідно до п.1.1 проекту Договору підрядник у порядку та на умовах визначених договором зобов’язується на власний ризик своїми та залученими (у разі залучення субпідрядних організацій) силами та засобами виконати роботи щодо об’єкту будівництва за рахунок коштів державного бюджету в обумовлений цим договором термін і здати об’єкт будівництва в експлуатацію, а замовник зобов’язується прийняти закінчений будівництвом об’єкт та сплатити поетапно вартість виконаних робіт.
При цьому відповідно до пункту 2.1 проекту Договору Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи у порядку, визначеному чинними нормативно-правовими документами, з власних матеріалів, виробів та конструкцій, якість яких повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов.
Згідно з пунктом 6.3.1 проекту Договору Підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт у порядку та строки, встановлені Договором, одержати до початку робіт всі необхідні дозволи, ліцензії, паспорти, сертифікати тощо на роботи, устаткування, обладнання, матеріали, вироби та конструкції тощо та самостійно нести всі витрати на отримання таких документів, а згідно з пунктом 6.3.3 проекту Договору - здійснювати закупівлю, одержання, складування, збереження необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування і інших ресурсів за цінами, які не повинні перевищувати ціни виробників, які склалися в регіоні будівництва, та відповідати за кількість, якість і комплексність постачання цих ресурсів.
Таким чином, інформація яка повинна бути надана учасником повинна засвідчити спроможність учасника виконати замовлення відповідно до Технічного завдання замовника та проекту Договору.
Питання щодо технічого завдання
Дата подання: 01 квітня 2019 13:01
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:25
В таблиці №4 додатку 2 до тендерної документації наведено основні види робіт по аналогічних договорах, що мають бути відображені Учасником. Зокрема: «1.Влаштування верхніх шарів дорожнього одягу з покриттям із монолітного цементобетонну бетоноукладальними комплексами при товщині шару покриття не менше 0,24м»; «2.Влаштування жорстких основ дорожнього одягу для покриття із монолітного цементобетонну бетоноукладальними комплексами при товщині шару покриття не менше 0,24м». У відомості обсягів робіт, що є додатком до тендерної документації, та у технічному завданні відсутні зазначених види робіт. Просимо виправити умови тендерної документації у відповідності до технічного завдання, або надати пояснення щодо даної невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та своєчасно виявлену помилку, що сталася в наслідок технічного збою під час редагування та оприлюднення Тендерної документації замовником.
Виправлена Тендерна документація із внесеними змінами додається та оприлюднюється в електронній системі закупівель.
щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 01 квітня 2019 13:11
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:24
Нами виконуються аналогічні роботи, прийняття яких замовником підтверджується підписаними між Замовником та Підрядником актами. Роботи виконані на 90 %. Роботи виконуються без порушень термінів по Договору та приймаються Замовником. Просимо повідомити чи достатнім для участі буде надання усіх актів крім останнього акту на підтвердження виконання договору на 100%? Згідно графіку роботи ще виконуються та завершаться після закінчення терміну для прийняття пропозицій по даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з Тендерною документацією замовника та доданим до неї проектом договору про закупівлю: «Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується на власний ризик своїми та залученими (у разі залучення субпідрядних організацій) силами і засобами виконати роботи щодо об’єкту будівництва в обумовлений цим Договором термін і здати об’єкт будівництва в експлуатацію. При цьому «гарантійний термін експлуатації об’єкта починається з дати видачі зареєстрованого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України сертифіката, який підтверджує прийняття об’єкта в експлуатацію на підставі Акту готовності об’єкта до експлуатації, складеного у порядку, встановленому постановою КМУ від 13.04.2011 № 461 (із змінами), і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник».
Таким чином, аналогічним договором є договір, за результатами виконання якого у порядку встановленому чинним законодавством сторонами такого договору складено «Акт готовності об’єкта до експлуатації» та на його підставі органами державного архітектурно-будівельного контролю видано сертифікат встановленого зразка, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, пускового комплексу) проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-000119-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПМК-77, Код ЄДРПОУ:36996741
Дата подання: 03 травня 2019 22:37
Вимога про скасування рішення про визнання переможцем ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція»
Просимо негайно скасувати рішення про визнання переможцем ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Учасник не відповідає наступним вимогам тендерної документа:
1. Відповідно до п. 1.2. Додатку 2 Тендерної документації Учасники для підтвердження можливості виконання робіт повинен надати інформацію про матеріально-технічне забезпечення постачання трубної продукції на об’єкт реконструкції відповідно до Тендерної документації.
Отже, учасник повинен подати інформацію про поставку трубної продукції на об’єкт: «Реконструкція ділянки магістрального газопроводу «СОЮЗ» Ду 1400 мм Ру 7,5 МПа на 1633 км при будівництві обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область».
Однак, у складі пропозиції ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» наявні листи, договори, гарантійні лист (Договір поставки № 16/01-П від 16.01.2019 року, лист № 037 від 04.04.2019 року, лист 266 від 16.01.2019 року, лист № 1904/10-001 від 10.04.2019 року), які не містять жодного посилання на об’єкт на який будуть поставлятися трубна продукція як це вимагалося умовами Тендерної документації, що є порушенням тендерної документації.
Можна зробити висновок, що учасник не виконав вимогу тендерної документації щодо підтвердження можливості поставки трубної продукції.
При виконанні робіт за даним об’єктом, спроможність поставити вчасно і у відповідній кількості та якості трубної продукції є однією з найважливіших умов, а отже допущення/визнання переможцем учасника який не довів спроможність поставки є грубим порушенням і може призвести до неналежного виконання договору.
2. Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 Тендерної документації виконання договору, що внесений учасником до таблиці 3 за обсягами та вартістю виконаних робіт документально підтверджується учасником у складі своєї тендерної пропозиції наданням копій засвідчених учасником у порядку визначеному у тендерній документації примірних форм КБ3 і КБ2в, які складені учасником під час виконання такого договору і підписані зі сторони учасника та контрагента…
Учасник на виконання даної вимоги надав копії договорів акти та довідки форм КБ3 і КБ2в, які не підписані зі сторони контрагента, що є порушенням умов тендерної документації. Також, надані акти та довідки до аналогічних договорів не відображають інформацію про факт повного виконання згідно умов договорів.
3. Відповідно до таблиці 2 (*) Додатку 2 Тендерної документації учасники включають до таблиці працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил, а саме: керівники, інженерно-технічні працівники, лінійний персонал: виконроби, майстри, робітники та механізатори з відповідними розрядами, водії.
У складі пропозиції ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.04.2019 року, яка не містить інформації про лінійний персонал: виконроби, майстри, робітники та механізатори з відповідними розрядами, водії, що є порушенням умов тендерної документації.
Таким чином, з інформації, яка міститься у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.04.2019 року вбачається, що ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» не має необхідної кількості працівників (спеціалістів) для виконання робіт за вказаним об’єктом., а саме, у довідці відсутня інформація про виконробів, майстрів, робітників та механізаторів з відповідними розрядами, водії, що є грубим порушенням умов тендерної документації.

У разі не задоволення даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2019 11:11
Рішення за результатами розгляду Вимоги про скасування рішення по закупівлі «Реконструкція ділянки магістрального газопроводу «СОЮЗ» Ду 1400 Ру 7,5МПа на 1633 км при будівництві обходу м.Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область».
Скаржник, посилаючись на оприлюднену в електронній системі закупівель тендерну пропозицію переможця, обґрунтовує свою вимогу про скасування рішення про визнання переможцем ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» такими обставинами, а саме: 1) у складі пропозиції переможця щодо постачання трубної продукції не міститься жодного посилання на об’єкт на який буде поставлятися трубна продукція; 2) у складі пропозиції акти та довідки до аналогічних договорів не підписані контрагентом та не відображають інформацію про факт повного виконання згідно умов договору; 3) у тендерній пропозиції відсутня інформація про лінійний персонал: виконроби, майстри, робітники, механізатори, водії.
За результатами розгляду вимоги встановлено:
1) Тендерна пропозиція ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» відповідно до п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації замовника згідно з пунктом 3 Реєстру наданих документів №3 «Відповідність кваліфікаційним критеріям» на сторінках 5-24 містить інформацію про можливість постачання трубної продукції. При цьому Довідка учасника про можливість постачання трубної продукції, що міститься на сторінці 5 тендерної пропозиції ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» має однозначне посилання на об’єкт реконструкції, визначений відповідно до Технічного завдання замовника, а саме: «Реконструкція ділянки магістрального газопроводу «СОЮЗ» Ду 1400 Ру 7,5МПа на 1633 км при будівництві обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область» .
2) Тендерна пропозиція ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» відповідно до п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації замовника згідно Реєстру наданих документів №3 «Відповідність кваліфікаційним критеріям» містить: пункт 7 «Довідка про наявність позитивного досвіду (сторінка 91 тендерної пропозиції ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція») та пункт 9 «Копії договорів та актів виконаних робіт, відгуків» (сторінки 93-227 тендерної пропозиції). Довідка на сторінці 91 містить посилання на договір від 28.02.2018 №118-01-18, який наведено на сторінках 93-104, з доданими до нього з підписами зі сторони контрагента формами актів КБ-2в та довідок КБ-3 (сторінки 105-189 тендерної пропозиції), а також копіями акту готовності об’єкту до експлуатації (сторінки 192 – 197 тендерної пропозиції) та виданого на його підставі Державною архітектурно-будівельною інспекцією сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації (сторінки 198-199 тендерної пропозиції ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція»).
3) Тендерна пропозиція ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» відповідно до таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації замовника згідно Реєстру наданих документів №3 «Відповідність кваліфікаційним критеріям» містить пункт 5 «Довідка про наявність працівників», яка наведена на сторінках 55-56, та пункт 6 «Копії наказів про призначення працівників», які наведено на сторінках 57-90 тендерної пропозиції учасника. Згідно із довідкою та зазначеними документами в складі працівників, в тому числі наявні: лінійні інженерно-технічні працівники (пункти 7-9 Довідки); механізатори (пункти 10-14 Довідки); водії (пункти 36-37 Довідки); робітники (пункти 15-35, 38 Довідки).
Таким чином, обґрунтування, викладені у Вимозі учасника, не підтверджуються фактичними обставинами справи та складом тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція», якого визнано замовником переможцем даної процедури закупівлі.
З урахуванням зазначеного, Вимога скаржника не підлягає задоволенню та відхиляється замовником, як необґрунтована.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-25-000119-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ПМК-77, Код ЄДРПОУ:36996741
Дата подання: 05 квітня 2019 20:08
скарга на умови тендерної документації
Скарга на незаконні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника на закупівлю «Реконструкція ділянки магістрального газопроводу «СОЮЗ» Ду 1400 мм Ру 7,5 МПа на 1633 км при будівництві обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область» Служба автомобільних доріг у Полтавській області (надалі – «Замовник») оприлюднено оголошення № UA-2019-03-25-000119-c про проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція ділянки магістрального газопроводу «СОЮЗ» Ду 1400 мм Ру 7,5 МПа на 1633 км при будівництві обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: до 12 квітня 2019 10:00. Оскільки у тендерній документації Замовника містяться незаконні та дискримінаційні вимоги, Скаржник керуючись абз.1, ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. 1. Відповідно до умов пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасника забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає у складі тендерної пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна банківська гарантія). Замовник зазначає, що банківська гарантія оформляється до вимог постанови Правління національного банку України від 15.12.20104 року № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Таким чином банківська гарантія повинна повністю відповідати наведеному вище положенням, у якому зазначається (пункт 26 Положення). Гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Однак Замовник у тендерній документацій порушив вимоги Положення та визначив не повний перелік реквізитів, які повинна містити банківська гарантія, що є порушенням. Таким чином просимо постійно діючу адміністративну колегію зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та привести вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції у відповідність до Положення. 2. Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю відшкодувати замовнику на рахунок Державної казначейської служби України. Відповідно до п. 26 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах Постанови правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення) зазначено, які саме реквізити повинна містити банківська гарантія в тому числі вказані інші умови (за потреби). Згідно з п. 38 Розділу V Положення банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі. Як вбачається з тексту тендерної документації, в жодній з її частин не вказано реквізити рахунку Державної казначейської служби чи іншої фінансової установи на які потрібно вносити кошти в сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації, що не відповідає зазначеним положенням чинного законодавства, а отже є таким, що неможливе до виконання. Таким чином просимо постійно діючу адміністративну колегію зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та привести вимогу щодо забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії у відповідність до Положення. 3. У п.6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з ч.1 ст.3 Закону, Закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників. Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. В ч.4 ст. 16 Закону вказано, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У відповідності до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В параграфі 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що «ненадання переможцем торгів повного комплекту друкованої та інформаційної моделі тендерної пропозиції та договірної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону буде вважатись відмовою переможця від підписання договору». Як вбачається з вищенаведених норм Закону, зазначене положення тендерної документації прямо порушує вказані принципи здійснення публічних закупівель, оскільки замовник вимагає від учасників надавати повний комплект друкованої та інформаційної моделі тендерної пропозиції та договірної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону, що також суперечить основній ідеї та меті запровадженої електронної системи закупівель, адже не передбачає обмін інформацією і документами в електронному вигляді, тобто не сприяє максимальній економії часу та ефективності. Крім того, дане положення тендерної документації вже на етапі подання тендерної пропозиції позбавляє будь-якого учасника-переможця, який не надасть на етапі подання пропозиції повного комплекту друкованої та інформаційної моделі тендерної пропозиції та договірної ціни тендерної пропозиції, можливості виявити свою волю щодо підписання договору, так як даною умовою Замовник вже вирішив, що пропозиція та волевиявлення переможця по ціні за результатами аукціону щодо укладення договору не буде прийматись автоматично Замовником у випадку неподання вказаних документів до початку аукціону. Також, Замовник, усунувши на підставі таких дискримінаційних умов тендерної документації такого учасника-переможця, одразу застосує положення банківської гарантії про неповернення забезпечення тендерної пропозиції, не зважаючи на бажання учасника переможця укласти та підписати договір. Таким чином просимо постійно діючу адміністративну колегію зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити з тексту тендерної документації вимогу щодо подання повного комплекту друкованої та інформаційної моделі тендерної пропозиції та положення про те, що відсутність документів учасника на етапі подання пропозиції буде вважатись автоматичною відмовою від підписання договору. 4. Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва магістральних трубопроводів з характеристиками не нижче ДУ 700 мм. Ру 5,5 МПа та класом наслідків (відповідальності) СС3 на ділянках перетину з автомобільними дорогами загального користування не нижче другої технічної категорії. До таблиці обов’язково включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт по якому завершено та здійснювалося протягом останніх 5 років. Звертаємо увагу постійно діючу адміністративну колегію, що обмеження учасників щодо строку виконання аналогічних договорів за останні 5 років є дискримінаційними для підприємств, які працюють в даній галузі понад 5 років та мають досвід виконання схожих робіт в раніший період. Дана дискримінаційна вимога є доволі поширена, однак АМКУ давно зробив свій висновок та визначив такі вимоги замовників дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, зокрема до скаржника, та зобов’язує замовників внести відповідні зміни в тендерну документацію. Таким чином просимо постійно діючу адміністративну колегію зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити з тексту тендерної документації вимогу щодо подання аналогічних договорів по яких завершено та здійснювалося протягом останніх 5 років. На підставі вищенаведеного та керуючись ст. 18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника: - внести відповідні зміни до тендерної документації та привести вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції у відповідність до Положення; - внести відповідні зміни до тендерної документації та привести вимогу щодо забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії у відповідність до Положення; - внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити з тексту тендерної документації вимогу щодо подання повного комплекту друкованої та інформаційної моделі тендерної пропозиції та положення про те, що відсутність документів учасника на етапі подання пропозиції буде вважатись автоматичною відмовою від підписання договору. 4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні та неправомірні умови у тендерній документацій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.04.2019 № 4296.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 21:30
Номер скарги: UA-2019-03-25-000119-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ПМК-77, Код ЄДРПОУ:36996741
Дата подання: 05 травня 2019 22:57
скарга на дії замовника
скарга на дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 08.05.2019 № 5648.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 19:57

Документи подані скаржником

05 квітня 2019 20:08
Скарга

Документи Органу Оскарження

10 квітня 2019 21:30
рішення від 10.04.2019 № 4296.pdf

Документи подані скаржником

05 травня 2019 22:57
скарга
05 травня 2019 22:57
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

08 травня 2019 19:57
рішення від 08.05.2019 № 5648.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПМК-77 99 920 136,20
UAH з ПДВ
99 920 136,20
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» 108 480 146,78
UAH з ПДВ
107 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" 109 990 005,46
UAH з ПДВ
108 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 08:20
Електронний підпис
11 квітня 2019 22:53
висновок експертизи.rar
11 квітня 2019 22:53
Лицензия 2 (1).jpeg
11 квітня 2019 22:53
Лицензия (1).jpeg
11 квітня 2019 22:53
Дозвил (1).jpeg
11 квітня 2019 22:53
документи до реєстру 6.pdf
11 квітня 2019 22:53
реєстр 5 км 1633.pdf
11 квітня 2019 22:53
документи до реєстру 4.pdf
11 квітня 2019 22:53
реєстр 4 км 1633.pdf
11 квітня 2019 22:53
реєстр 6 км 1633.pdf
11 квітня 2019 22:53
документи до реєстру 5.pdf
11 квітня 2019 22:53
реєстр 3 км 1633.pdf
11 квітня 2019 22:53
документи до реєстру 2.pdf
11 квітня 2019 22:53
реєстр 2 км 1633.pdf
11 квітня 2019 22:53
Гарантия_2041.zip
11 квітня 2019 22:53
Licence.zip
11 квітня 2019 22:53
Dovirenist_O.V.Ryzhiy.zip

Публічні документи

23 квітня 2019 16:10
Кошториси_Союз.pdf
23 квітня 2019 16:10
Кошторис_Союз.rar
23 квітня 2019 16:10
Проект_договору_Союз.pdf
11 квітня 2019 18:52
Реєстр_4_Тех_завдання.pdf
11 квітня 2019 18:52
Реєстр_3_Кваліфікація.pdf
11 квітня 2019 18:52
Реєстр_2_Відповідність.pdf
11 квітня 2019 18:52
Гарантія_Союз.rar

Публічні документи

11 квітня 2019 17:47
Протокол НР.7Z
11 квітня 2019 17:47
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 квітня 2019 17:47
Лист для клієнтів.7z
11 квітня 2019 17:47
Додаток2_кваліф.pdf
11 квітня 2019 17:47
Гарантія 11079-19.7z
11 квітня 2019 17:47
Витяг із Статуту.7z
11 квітня 2019 17:47
Банківська ліцензія.7z
11 квітня 2019 17:47
Розділ3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПМК-77

ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція»

ТОВ "МАГІСТРАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПМК-77
#36996741
Відхилено 99 920 136,20
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 08:52
ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція»
#23742193
Переможець 107 380 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 09:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція»
#23742193
107 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:50
№ 118-01-19 д.у.08.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 14:18
№ 118-01-19 д.у.04.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 14:17
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 08:59
№ 118-01-19 (додатки).pdf укладений
13 травня 2019 08:58
№ 118-01-19 (договір).pdf укладений
13 травня 2019 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: № 118-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 118-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 08 листопада 2021
Сума оплати за договором: 107 380 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 896 666,67 UAH)