Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
473 591,28 UAH
UA-2019-03-25-000012-c 05642c6ee86248bc9eeead1224211d48
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ховхун Наталія Вікторівна

(044) 239-78-45 hovhun-nv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Київтрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 23517243
Місцезнаходження: 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова, 44 , м. Київ
Контактна особа: Ховхун Наталія Вікторівна
(044) 239-78-45
hovhun-nv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 08:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 17:00
Очікувана вартість: 473 591,28 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 735,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-001390-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5260 пак
Папір офісний А4, 80 г/м кв. 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 пак
Папір офісний А3, 80 г/м кв. 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2400 шт
Конверти DL (E65) (110 х 220)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2500 шт
Конверти С5 (162х229)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 10:53
Дата відповіді: 27 березня 2019 13:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 питання: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає предмету закупівлі?
1 відповідь – Технічні характеристики предмету закупівлі не містить посилання на торгову марку або модель предмету закупівлі. Товар, який передбачається придбати, повинен відповідати технічним характеристикам зазначеним в Додатку № 1 до тендерної документації.
2 питання:
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
2 відповідь – Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Учасник при заповненні електронної форми цінової пропозиції повинен зазначити свою ціну* без врахування ПДВ. Р. ІІІ п. 1 тендерної документації

Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ) питома вага критерію – 100%.
З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ.
Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником.
Ціною договору про закупівлю визначається ціна, зазначена в Ціновій пропозиції, поданій переможцем торгів згідно Додатку №3 до тендерної документації, з урахуванням податків, що сплачуються або мають бути сплачені. Р. V п. 1 тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 418 996,50
UAH
418 996,50
UAH
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 16:24
Електронний підпис
10 квітня 2019 16:24
Документи частина 2.rar
10 квітня 2019 16:24
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 квітня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій