Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою території комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 5» Дніпровської міської ради» м. Дніпро, вул. Караваєва, 17а (ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
19 226 641,20 UAH
UA-2019-03-22-002815-b 60f7e71b0a0b4d54aa24b88749528b81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 23:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:02
Очікувана вартість: 19 226 641,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 133,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою території комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 5» Дніпровської міської ради» м. Дніпро, вул. Караваєва, 17а (ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО СЗШ № 5, вул. Караваєва, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 17:43
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf
22 березня 2019 17:43
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
22 березня 2019 17:43
Додаток 2.1 - Відомість ресурсів.rtf
22 березня 2019 17:42
Додаток 4 - Проект договору.docx
22 березня 2019 17:42
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" 18 974 389,32
UAH з ПДВ
18 974 389,32
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Нова" 19 152 004,35
UAH з ПДВ
19 152 004,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2019 11:28
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:34
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:31
16.Довідка з банку.PDF
05 квітня 2019 14:31
15.Баланс підприємства.PDF
05 квітня 2019 14:31
14.тендерна пропозиція.PDF
05 квітня 2019 14:31
12.Вартість машин.PDF
05 квітня 2019 14:31
10. Локальний кошторис.PDF
05 квітня 2019 14:31
9.Договірна ціна.PDF
05 квітня 2019 14:31
7. Статутні документи.pdf
05 квітня 2019 14:31
5.Довідки.PDF
05 квітня 2019 14:31
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

04 квітня 2019 14:05
Електронний підпис
04 квітня 2019 13:38
247-282.pdf
04 квітня 2019 13:38
212-246.pdf
04 квітня 2019 13:38
210-211.pdf
04 квітня 2019 13:38
209.pdf
04 квітня 2019 13:38
204-208.pdf
04 квітня 2019 13:38
181-203.pdf
04 квітня 2019 13:38
171-180.pdf
04 квітня 2019 13:38
127-170.pdf
04 квітня 2019 13:38
103-126.pdf
04 квітня 2019 13:38
87-102.pdf
04 квітня 2019 13:38
73-86.pdf
04 квітня 2019 13:38
57-72.pdf
04 квітня 2019 13:38
47-56.pdf
04 квітня 2019 13:38
34-46.pdf
04 квітня 2019 13:38
33.pdf
04 квітня 2019 13:38
22-32.pdf
04 квітня 2019 13:38
21.pdf
04 квітня 2019 13:38
4-20.pdf
04 квітня 2019 13:38
3.pdf
04 квітня 2019 13:38
1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

ПП "Нова"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМ+ТРАНС"
#39583282
Переможець 18 974 389,32
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 16:22

Документи

11 квітня 2019 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС"
#39583282
18 974 389,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:24
дод.угода №10 від 29.10.2020 договір №13ПД_19 від 02.05.2019.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 14:49
дод.угода №9 від 11.09.2020 договір №13ПД_19 від 02.05.2019.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 10:52
дод.угода №8 від 07.08.2020 договір №13ПД_19 від 02.05.2019.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 17:25
дод.угода №7 від 04.08.2020 договір №13ПД_19 від 02.05.2019 (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:41
Дод угода №6 від 11.03.2020 до договору №13ПД_19.pdf зміни до договору
11 березня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 14:29
Дод.угода № 5 від 04.03.2020 до договору 13ППД_19.pdf зміни до договору
05 березня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:12
Дод.угода № 4 від 26.12.2019 до дог. 13ПД_19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:17
Дод угода №3 від 24.12.2019 до дог №13ПД_19 від 02.05.2019.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:02
Дод.угода № 2 від 19.12.2019 до дог. 13 ПД_19.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 13:58
Дод.угода № 1 від 04.09.2019 - дог. № 13ПД_19.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 13:57
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 09:51
Договір № 13ПД_19 від 02.05.2019 - СЗШ № 5.pdf зміни до договору
03 травня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 20:16
Договір № 13ПД_19 від 02.05.2019 - СЗШ № 5.pdf укладений
02 травня 2019 20:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13ПД/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування по об'єкту за роками
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML