Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

телевізори, мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
708 000,00 UAH
UA-2019-03-22-002678-b 8d90a837d4ee4cd1852fc1f839442862
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Банасько Анатолій Васильович

+380434429275 murafa2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурафська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04325495
Місцезнаходження: 23530, Україна , Вінницька обл., село Мурафа, Вінницька обл.Шаргородський р-н, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 32
Контактна особа: Банасько Анатолій Васильович
+380434429275
murafa2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:20
Очікувана вартість: 708 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 комплекти
телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23530, Україна, Вінницька область, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
4 комплекти
мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23530, Україна, Вінницька область, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 16:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
22 березня 2019 16:42
ТД мультимедійне .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Маркування документів
Дата подання: 25 березня 2019 17:00
Дата відповіді: 27 березня 2019 18:44
Прошу надати роз'яснення, чи допускається копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему маркувати не «Копія вірна» а "З оригіналом згідно". Чи це буде вважатися порушенням вимог тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня. Напис "З оригіналом згідно" не буде вважатися порушенням.
Монтаж
Дата подання: 27 березня 2019 15:07
Дата відповіді: 29 березня 2019 22:23
Доброго дня! Потрібний монтаж обладнання?
Відповідь: Згідно п.4.3. до Проекту договору - Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, монтаж, навчання персоналу Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-002678-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 березня 2019 15:04
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам
Доброго дня!
Для відповідності інтерактивних дошок вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги."; ГСТУ 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги" Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 просимо включити в Тендерну документацію вимогу про надання копії Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2019 22:21
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
Номер вимоги: UA-2019-03-22-002678-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Зелена Хризантема, Код ЄДРПОУ:40480775
Дата подання: 15 квітня 2019 19:46
Оскарження
Просимо розглянути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 14:28
Тендерним комітетом було розглянуто ваше звернення щодо неправомірного відхилення вашої пропозиції, повідомляємо наступне:
1. Щодо відсутності листа згоди на обробку персональних даних. Тендерна документація містила вимогу про надання листа-згоди про обробку персональних даних, тому учасники при поданні своїх тендерних пропозицій мають враховувати усі вимоги тендерної документації. Керуючись практикою органу оскарження, на підставі рішень антимонопольного комітету, якщо тендерна документація містить вимогу про надання документу, то учасник має надати даний документ, а в разі якщо законодавством не передбачено форму документа який вимагається, то учасник має надати лист-пояснення посилаючись на законодавчі акти.
2. Щодо витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій. В тендерній документації була вимога про надання відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, це документ який видається уповноваженим органом згідно норм чинного законодавства.
3. Щодо п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону. Керуючись практикою органу оскарження, на підставі рішень антимонопольного комітету, якщо тендерна документація містить вимогу про надання документу, то учасник має надати даний документ, а в разі якщо законодавством не передбачено форму документа який вимагається, то учасник має надати лист-пояснення посилаючись на законодавчі акти. Приклад аналогічного рішення: № скарги UA-2017-12-05-000990-a.b1.
4. Щодо п. п. вашої вимоги, повідомляємо, що під час написання протоколу відхилення була допущена вимога при посиланні на пункт тендерної документації, при підготовці тендерної пропозиції не було дотримано вимог пп. 1.2 п. 2 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
5. Щодо довідки з банку. Оскільки вимогою тендерної документації було те, що довідки з банку мають бути отримані в зазначені терміни. Оскільки довідка не мала вихідного номера та дати видачі документу, то такий документ виданий з порушенням вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
На підставі вище наведеного повідомляємо що, тендерним комітетом дотримано усіх вимог та принципів здійснення публічних закупівель, та ваша пропозиція відхилена правомірно без порушення законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-03-22-002678-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Зелена Хризантема, Код ЄДРПОУ:40480775
Дата подання: 16 квітня 2019 06:42
Оскарження
Просимо надати відповідь
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 14:35
На вашу вимогу відповідь надано

Документи подані скаржником

15 квітня 2019 19:45
Оскарження 15 04.pdf
15 квітня 2019 19:46
Додаток оскарження 15.04.pdf

Документи

19 квітня 2019 14:28
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Зелена Хризантема 643 813,00
UAH з ПДВ
619 813,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович 644 616,00
UAH з ПДВ
622 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "РОМСАТ" 655 830,00
UAH з ПДВ
622 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" 687 570,00
UAH з ПДВ
687 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 22:52
Електронний підпис
07 квітня 2019 23:57
Електронний підпис
07 квітня 2019 23:55
Довідки Банк.pdf
07 квітня 2019 23:36
Електронний підпис
07 квітня 2019 23:25
Код Директор.pdf
07 квітня 2019 23:13
Статут ПП ЗХ.pdf
07 квітня 2019 23:13
паспорт Директор.pdf
07 квітня 2019 23:13
Лист Посадова особа-1.pdf
07 квітня 2019 23:13
Наказ _1.pdf
07 квітня 2019 23:13
Лист згода3.pdf
07 квітня 2019 23:13
Лист згода2.pdf
07 квітня 2019 23:13
Лист Згода 1.pdf
07 квітня 2019 23:13
Довідка стаття 16.pdf
07 квітня 2019 23:13
Довідка стаття 17.pdf
07 квітня 2019 23:13
Гарантійний лист.pdf
07 квітня 2019 23:13
виписка.pdf
07 квітня 2019 23:13
Довідка довкілля.pdf
07 квітня 2019 23:13
Витяг ЄДР.pdf
07 квітня 2019 22:50
Додаток 1.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 18:24
Електронний підпис
06 квітня 2019 15:24
Електронний підпис
06 квітня 2019 15:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 14:40
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:17
дод.3.pdf
05 квітня 2019 14:17
дод.2.pdf
05 квітня 2019 12:58
Електронний підпис
05 квітня 2019 12:48
Товар.новий.pdf
05 квітня 2019 12:48
ст. 17..pdf
05 квітня 2019 12:48
серт. відпов..pdf
05 квітня 2019 12:48
ПРОТОКОЛ.pdf
05 квітня 2019 12:48
Право підпису.pdf
05 квітня 2019 12:48
ПДВ.pdf
05 квітня 2019 12:48
матеріально тех. база.pdf
05 квітня 2019 12:48
листи-відгуки.pdf
05 квітня 2019 12:48
лист-згода.pdf
05 квітня 2019 12:48
лист - згода.pdf
05 квітня 2019 12:48
інформ.довідка.pdf
05 квітня 2019 12:48
дод.3.pdf
05 квітня 2019 12:48
дод.2.pdf
05 квітня 2019 12:48
дод.1.pdf
05 квітня 2019 12:48
Довідка ст.17.pdf
05 квітня 2019 12:48
довідка про прац..pdf
05 квітня 2019 12:48
Гарантійний лист ст.50.pdf
05 квітня 2019 12:48
гарант.листи.pdf
05 квітня 2019 12:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 квітня 2019 12:48
Виписка з ЄДР.pdf
05 квітня 2019 12:48
виписка з єдр..pdf
05 квітня 2019 12:48
анкта учасника.pdf
05 квітня 2019 12:48
ROMSAT-50C2U-Instructions.pdf

Публічні документи

07 квітня 2019 20:05
Електронний підпис
07 квітня 2019 20:01
13_Довідка з ЄДРПОУ.pdf
07 квітня 2019 20:01
12_Проект Договору.pdf
07 квітня 2019 20:01
6_Витяг з ЄДР від 01_04_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Зелена Хризантема

Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович

ТОВ "НВО "РОМСАТ"

ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Зелена Хризантема
#40480775
Відхилено 619 813,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 12:18
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
Переможець 622 720,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 17:09

Документи

12 квітня 2019 12:17
Електронний підпис
12 квітня 2019 12:16
протокол відхилення

Документи

12 квітня 2019 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
622 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 17:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:05
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:44
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 17:01
Договір укладений
23 квітня 2019 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 622 720,00
UAH