Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Молодіжне творче об'єднання" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 30268758 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна Заводска, 53 |
Контактна особа: |
Олена Хавило +380567884702 elenampdmr24@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2019 18:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2019 18:05 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:21 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 16:32 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
22 березня 2019 16:32 |
Додаток 5 до ТД прокт договору.doc | |
22 березня 2019 16:32 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-06-000004 ● c0813e6127834a7089f80701f96e42d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 13:02 |
06.06.2019 № 108
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2019 № 108
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-03-22-002639-b 22.03.2018 Комунальне підприємство «Молодіжне творче об´єднання» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 15:20:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ігрового та спортивного обладнання «ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-002639-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Договір про закупівлю від 06.05.2019 №14/19 Замовником оприлюднено – 13.05.2019 о15:02, що на 3 дні пізніше ніж передбачено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-10 10:33:59
Про надання пояснень щодо оприлюднення Договору.
Підписаний Договір від 06.05.2019 року було надано до підприємства 08.05.2019 рооку в термін який не перевищує два дні з моменту його підписання для оприлюднення в на веб-порталі Уповноваженого органу, але уповноважена особа Замовника на момент строку оприлюднення Договору перебувала на лікарняному з 08.05.2019 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Уповноваженого органу від 13.06.2019 р. щодо несвоєчасного оприлюднення інформації. Порушення щодо строків оприлюднення Договору № 14/19 від 06.05.2019 року було допущено у зв'язку з тим, що в період з 08.05.2019 р. по 11.05.2019 р. уповноважена особа КП"МТО"ДМР Хавило О.В. знаходилася на лікарняному, що підтверджується листом непрацездатності (копія надається). У зв'язку з цим вказане порушення щодо строків оприлюднення Договору № 14/19 від 06.05.2019 року на електронному майданчику не може бути усунене.
2019-06-19 16:27:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальов Віктор Миколайович |
708 500,00
UAH з ПДВ
|
639 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАРАБА ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" |
849 500,00
UAH з ПДВ
|
849 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальов Віктор Миколайович #2616412694 |
Відхилено |
639 999,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 09:36
|
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3170413255 |
Відхилено |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 15:35
|
ФОП "ТАРАБА ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" #3162121473 |
Переможець |
849 500,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 15:18
|
Дод.угода №1 до Договору 14.19.PDF | зміни до договору |
02 липня 2019 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 15:03
|
Договір 14.19.PDF | укладений |
13 травня 2019 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 14/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №1 до Договору 14/19 від 06.05.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |