Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ігрове та спортивне обладнання
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-03-22-002639-b 9cb7aa53d745456a87c2a499b46469ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Хавило

+380567884702 elenampdmr24@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Молодіжне творче об'єднання" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 30268758
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна Заводска, 53
Контактна особа: Олена Хавило
+380567884702
elenampdmr24@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 18:05
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 18:05
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:21
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Ігрове та спортивне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Заводська,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 16:36
Електронний підпис
22 березня 2019 16:32
Додаток 4 до ТД.doc
22 березня 2019 16:32
Додаток 5 до ТД прокт договору.doc
22 березня 2019 16:32
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000004 ● c0813e6127834a7089f80701f96e42d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2019 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.06.2019 № 108

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2019 № 108

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

UA-2019-03-22-002639-b 22.03.2018 Комунальне підприємство «Молодіжне творче об´єднання» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 15:20:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ігрового та спортивного обладнання «ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-002639-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Договір про закупівлю від 06.05.2019 №14/19 Замовником оприлюднено – 13.05.2019 о15:02, що на 3 дні пізніше ніж передбачено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Договору про закупівлю?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-10 10:33:59

Про надання пояснень щодо оприлюднення Договору.

Підписаний Договір від 06.05.2019 року було надано до підприємства 08.05.2019 рооку в термін який не перевищує два дні з моменту його підписання для оприлюднення в на веб-порталі Уповноваженого органу, але уповноважена особа Замовника на момент строку оприлюднення Договору перебувала на лікарняному з 08.05.2019 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок Уповноваженого органу від 13.06.2019 р. щодо несвоєчасного оприлюднення інформації. Порушення щодо строків оприлюднення Договору № 14/19 від 06.05.2019 року було допущено у зв'язку з тим, що в період з 08.05.2019 р. по 11.05.2019 р. уповноважена особа КП"МТО"ДМР Хавило О.В. знаходилася на лікарняному, що підтверджується листом непрацездатності (копія надається). У зв'язку з цим вказане порушення щодо строків оприлюднення Договору № 14/19 від 06.05.2019 року на електронному майданчику не може бути усунене.

2019-06-19 16:27:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальов Віктор Миколайович 708 500,00
UAH з ПДВ
639 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 850 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАРАБА ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" 849 500,00
UAH з ПДВ
849 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 21:03
Електронний підпис
06 квітня 2019 18:00
Електронний підпис
06 квітня 2019 17:57
30-Дипломи.pdf
06 квітня 2019 17:51
15. Порівняльна таблиця.pdf
06 квітня 2019 17:51
29 - Договори ЦПХ.pdf
06 квітня 2019 17:50
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 квітня 2019 17:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

06 квітня 2019 09:44
Електронний підпис
06 квітня 2019 09:43
Тендерна пропозиція.pdf
06 квітня 2019 09:43
Витяг.pdf
06 квітня 2019 09:43
Довідка ст17.pdf
06 квітня 2019 09:43
тех опис.pdf
06 квітня 2019 09:43
лист згода.pdf
06 квітня 2019 09:43
мат тех база.pdf
06 квітня 2019 09:43
аналог роботи.pdf
06 квітня 2019 09:43
тенд пропоз.pdf
06 квітня 2019 09:43
Договір.pdf
06 квітня 2019 09:43
сервіс.pdf
06 квітня 2019 09:43
Паспорт+ІНН.pdf
06 квітня 2019 09:43
працівники.pdf
06 квітня 2019 09:43
згода з договором.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 15:55
Тендерна_пропозиція.pdf
16 квітня 2019 15:55
Специфікація.pdf
16 квітня 2019 15:55
Комерційна_пропозиція.pdf
16 квітня 2019 15:55
Довідка_МВС.pdf
16 квітня 2019 15:55
Довідка_ДФС.pdf
29 березня 2019 14:29
проект договору.pdf
29 березня 2019 14:29
Аналогічні договори.pdf
29 березня 2019 14:29
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальов В.М.

ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "ТАРАБА ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальов Віктор Миколайович
#2616412694
Відхилено 639 999,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 09:36
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3170413255
Відхилено 640 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:35
ФОП "ТАРАБА ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ"
#3162121473
Переможець 849 500,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 17:49

Документи

16 квітня 2019 09:36
Електронний підпис
10 квітня 2019 13:49
Звіт з ЄДР (припинено)
10 квітня 2019 13:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

16 квітня 2019 15:35
Електронний підпис
16 квітня 2019 09:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

16 квітня 2019 17:49
Електронний підпис
16 квітня 2019 17:47
Протокол обрання.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТАРАБА ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ"
#3162121473
849 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 17:49
Електронний підпис
16 квітня 2019 17:47
Протокол обрання.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 15:03
Договір 14.19.PDF укладений
13 травня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 15:18
Дод.угода №1 до Договору 14.19.PDF зміни до договору
02 липня 2019 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 14/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №1 до Договору 14/19 від 06.05.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 849 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 141 583,33 UAH)