Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо проведення заходів з популяризації комерціалізації ОПІІВ (IP Maraphone)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-03-22-002586-b ● ee11a23517e34ee88c736bb9407514c9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ОФІС ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42190638 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київ обл., м. Київ, б-р Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Катерина Шевченко +380976227112 onvtend@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 15:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 15:36 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо проведення заходів з популяризації комерціалізації ОПІІВ (IP Maraphone)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м. Київ, Шота Руставелі, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 квітня 2019
—
16 травня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 21:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 21:03 |
Додаток 4 нова редакція.docx | |
29 березня 2019 21:03 |
додаток 3 нова редакція.docx | |
29 березня 2019 17:30 |
Зміни до ТД.docx | |
29 березня 2019 17:21 |
Додаток 2 нова редакція.docx | |
29 березня 2019 17:21 |
ТД нова редакція.docx | |
29 березня 2019 17:21 |
Додаток 1 ТП – нова редакція.docx |
29 березня 2019 21:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 березня 2019 21:03 |
Додаток 4 нова редакція.docx
|
|||||||||
29 березня 2019 21:03 |
додаток 3 нова редакція.docx
|
|||||||||
29 березня 2019 17:30 |
Зміни до ТД.docx
|
|||||||||
29 березня 2019 17:21 |
Додаток 2 нова редакція.docx
|
|||||||||
29 березня 2019 17:21 |
ТД нова редакція.docx
|
|||||||||
29 березня 2019 17:21 |
Додаток 1 ТП – нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 28 березня 2019 16:48
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:23
У пункті 1 розділу 1 «Документі, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо «підтвердження статусу платника податків».
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік кваліфікаційних критеріїв. Встановлених статтею 16 Закону, є вичерпаним. Стаття 16 Закону не містить такого кваліфікаційного критерію, як «підтвердження статусу платника податків». Вимога щодо надання «підтвердження статусу платника податків» в якості відповідності кваліфікаційним вимога є неправомірно та такою, що не відповідає вимогам Закону.
Виходячи з наведеного просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити пункт 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо надання роз’яснення.
Дата подання: 28 березня 2019 16:50
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:23
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, з 6 лютого 2019 р. розпочав роботу Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Враховуючи наведене, просимо надати роз’яснення, чи можливо за пунктом 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції за п. 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку видано Національним агентством з питань запобігання корупції? Якщо можливо, то в якій формі електронній чи паперовій? Чи можливо цю довідку не підписувати уповноваженою особою учасника, як це вимагається у Додатку 2 до тендерної документації, оскільки довідку видає Національне агентство з питань запобігання корупції за підписом його уповноваженої особи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо надання роз’яснення.
Дата подання: 28 березня 2019 16:51
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:24
Прошу уточнити параметри фліпчартів та блокнотів, які Виконавець повинен забезпечити відповідно до Технічного Завдання. Чи повинні блокноти, які Виконавець повинен забезпечити на увесь час проведення заходу, бути вироблені з еко-сировини, як блокноти у брендованих матеріалах?
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо надання роз’яснення.
Дата подання: 28 березня 2019 16:53
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:25
Прошу уточнити, чи повинен учасник забезпечити наявність вегетаріанських/пісних комплектів обідів та вибір з декількох комплектів обідів?
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо надання роз’яснення.
Дата подання: 28 березня 2019 16:56
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:25
Скільки годин на день має бути присутній Модератор/Фотограф, наявність якого необхідно забезпечити відповідно до Технічного Завдання? Кількість робочих годин на день для Модератора/Фотографа впливає на калькуляцію тендерної пропозиції, тому без ціїє інформації формування цінової пропозиції ускладнюється.
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо надання роз’яснення.
Дата подання: 28 березня 2019 16:57
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:28
Що мається на увазі у Технічному завданні під еко-сировиною для брендованих блокнотів: вторинна переробка сировини або виготовлення з матеріалів, сертифікованих FSC?
Відповідь: Учасник самостійно вирішує це питання. Окремих вимог Замовник немає.
Щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 28 березня 2019 17:00
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:26
Чи потребується дизайн сертифікатів для фіналістів та дипломів для переможців?
У разі вже наявного дизайну, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме вказати технічні параметри сертифікатів та дипломів.
Якщо Виконавець має розробити дизайн сертифікатів/дипломів, просимо внести зміни до Технічного Завдання та форми Тендерної пропозиції, додавши до них необхідність для Виконавця розробити дизайн сертифікатів для фіналістів та дипломів для переможців
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 28 березня 2019 17:06
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:26
Що мається на увазі, враховуючи, що термін «Агенство»
ніде в тендерній документації не зустрічається. На цьому місці мало бути Виконавця/Учасника? Як учасник має розраховувати комісію на послуги, що надаються їм самостійно?
Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме до форми тендерної пропозиції та/або до технічного завдання, оскільки виходячи з технічного завдання, учаснику не надається інформації щодо походження пункту "Комісія Агенства" у формі тендерній пропозиції та, відповідно, формування цінової пропозиції за цим пунктом неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо надання роз’яснення.
Дата подання: 28 березня 2019 17:07
Дата відповіді: 29 березня 2019 17:27
Відповідно до абзацу 2 форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1, Учасник має вивчити документацію електронних торгів та погодитись з вимогами тендерної документації.
Ми вивчили документи та вимоги тендерної документації, де можна ознайомитись з документацією електронних торгів?
Відповідь: Внесені відповідні зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦЕКСПОТРЕЙД" |
236 395,00
UAH з ПДВ
|
208 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євромедіа Компані |
246 600,00
UAH з ПДВ
|
209 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТ ХІЛЛ" |
296 272,00
UAH з ПДВ
|
293 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОРОША ІВЕНТ-АГЕНЦІЯ" |
299 723,00
UAH з ПДВ
|
296 723,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦЕКСПОТРЕЙД" #41907779 |
Переможець |
208 990,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:51
|
1.FR12.pdf | укладений |
02 січня 2020 20:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2019 12:33
|
додат. угода до договору.PDF | зміни до договору |
31 травня 2019 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 12:16
|
договір190423.pdf | укладений |
23 квітня 2019 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни у звязку зі зменшеням фактичної кількості наданих послуг |
Номер договору про закупівлю: | 190423 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 190423 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |