Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
системні блоки
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-03-22-002570-b ● ae1748545c4f4fa69b55088d04b66535
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40356714 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25 |
Контактна особа: |
Сердюк Алла Леонідівна +380542779041 buhsumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 16:20 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, з моменту поставки Товару Покупцю | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 16:16 |
Додаток 2 Проект Договору.docx | |
22 березня 2019 16:16 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 березня 2019 08:55
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо питання першого: в п.3 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що будь яке посилання в цій тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати як «або еквівалент». Щодо питання другого: відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п1.1 розділу V Тендерної документації - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ).
Інформація про відміну
Дата відміни
08 квітня 2019 16:20
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій