Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
454 309,00 UAH
UA-2019-03-22-002359-b 3a6596695c8a429e92ed0ee41bc19198
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Бовгар

+380372591677 zakupkilmtzcv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109079
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24
Контактна особа: Віталій Бовгар
+380372591677
zakupkilmtzcv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2019 15:37
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:14
Очікувана вартість: 454 309,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 271,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Котляревського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 09:58
Дод. №7 Інф. про тех. та якісні характеристики.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №7 Інф. про тех. та якісні характеристики.doc
22 березня 2019 15:40
ТД Комп'ютерне обладнання (Принтери).docx
22 березня 2019 15:40
Дод. №9 Перелік необхідних документів.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №8 Форма тендерної пропозиції.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №6 Проект договору.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №5 Погодж. з умов договору.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №4 Згода оборобки персонал даних.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №3 Гарант. дотрим. якості.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №2 Відсутн підстав ст. 17.doc
22 березня 2019 15:40
Дод. №1 Наявн досвіду.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 березня 2019 08:57
Дата відповіді: 25 березня 2019 09:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Всі умови закупівлі вказані у тендерній документації та визначені законодавством України. 1) До торгів допускається продукція, що відповідає тендерній документації та технічному завданню (Закон України Про публічні закупівлі). 2) Згідно «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.
Технічні вимоги
Дата подання: 25 березня 2019 09:51
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:01
Шановний Замовник. Просимо внести ясність у питання гарантійного терміну на товари. В технічних вимогах вказано 1 рік (в таблиці), а нижче вказано вже 36 місяців.
Відповідь: Доброго дня. Гарантійний термін на товари становить 12 місяців та обчислюється з моменту передання Учасником Товару Замовнику в інтересах якого проводиться процедура закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-002359-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3396310308
Дата подання: 19 квітня 2019 09:46
Прошу переглянути рішення
Шановний Замовник!
ФОП Семененко Т.С. здійснює свою комерційну діяльність у сфері продажу комп’ютерної техніки, а не в виробництві. Відповідно сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 – не можуть бути надані. Крім того учасник надав довідку, що вимога надання сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 суттєво обмежує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер.
Дани сертифікати ніким чином не можуть вплинути на якість постачаємої техніки, адже вона сертифікована в Україні, має декларацію відповідності та офіційну гарантію. Окремо хочемо зазначити, що відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для
учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у
складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі
застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені
законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у
складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФОП Семененко Т.С., тим самим порушив один з основних принципів провдення закупівель – це максимальна економія та ефективність. Нагадуємо, що Електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам.

Просимо переглянути Ваше рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:07
Відповідь на Вимогу міститься в прикріпленому документі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 344 341,50
UAH з ПДВ
344 341,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 428 629,00
UAH з ПДВ
398 566,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 412 140,00
UAH з ПДВ
405 325,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 422 800,00
UAH з ПДВ
406 776,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 451 986,00
UAH з ПДВ
406 777,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 428 431,50
UAH з ПДВ
422 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 18:33
Електронний підпис
07 квітня 2019 08:09
Електронний підпис
07 квітня 2019 08:08
несертифікація копія.pdf
07 квітня 2019 08:08
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 20:10
ПРОПОЗИЦІЯ_398566_00.pdf
07 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
07 квітня 2019 15:24
Завірені.zip

Публічні документи

25 квітня 2019 12:15
Документи на переможця
05 квітня 2019 18:36
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 18:36
Таблиця відповідності.pdf
05 квітня 2019 18:36
Технічні вимоги.rar
05 квітня 2019 18:36
Кваліфікаційні вимоги.rar

Публічні документи

07 квітня 2019 15:35
Електронний підпис
06 квітня 2019 15:52
документи Артем (1).pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 10:28
Електронний підпис
05 квітня 2019 10:28
Документи.rar
05 квітня 2019 10:27
Згідно з оригіналом.rar
05 квітня 2019 10:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 344 341,50
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 18:00
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Рішення скасоване 398 566,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 18:29
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Відхилено 398 566,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 18:32
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 405 325,35
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
405 325,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 13:01
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 16:30
Додаткова угода №1 (Принтера).pdf зміни до договору
21 травня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 15:59
Договір №238 (принтери).pdf укладений
13 травня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: Додат. угода №1 до Договору №238 від 13.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 405 325,35
UAH (в тому числі ПДВ 67 554,22 UAH)