Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Біохімічний автоматичний аналізатор;Біохімічний напівавтоматичний аналізатор; Аналізатор сечі ;Гематологічний аналізатор)
Очікувана вартість
937 000,00 UAH
UA-2019-03-22-002143-b 84eaabd5261a4a1288d8096927404af8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Картелян Надія Валеріївна

+380484120591 bux_igcb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Ізмаїльська міська центральна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 42489785
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова 68
Контактна особа: Картелян Надія Валеріївна
+380484120591
bux_igcb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 15:15
Початок аукціону: 15 квітня 2019 12:43
Очікувана вартість: 937 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 685,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Біохімічний автоматичний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, пр.Суворова,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
1 шт
Біохімічний напівавтоматичний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, пр.Суворова,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
1 шт
Аналізатор сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, пр.Суворова,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
1 шт
Гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, пр.Суворова,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 14:41
перелік змін до ТД 2.docx
29 березня 2019 14:41
ТД аналізатори .docx
29 березня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 14:41
перелік змін до ТД 2.docx
22 березня 2019 15:33
перелік змін до ТД.docx
29 березня 2019 14:41
ТД аналізатори .docx
22 березня 2019 15:16
ТД аналізатори .docx
22 березня 2019 15:11
ТД аналізатори .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розподіл торгів на лоти
Дата подання: 25 березня 2019 14:44
Дата відповіді: 28 березня 2019 12:25
Для збільшення кола потенційних учасників торгів просимо внести зміни та розділити торги на декілька лотів. Це надасть можливість участі більшій кількості потенційних учасників та відповідно економії бюджетних коштів.
Відповідь: На питання щодо закупівлі UA-2019-03-22-002143-b з приводу необхідності розділення предмету закупівлі в окремі лоти кожного найменування, повідомляємо наступне.
Згідно пункту 37 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Абзацом 7 пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 березня 2019 15:27
Дата відповіді: 28 березня 2019 14:54
Обладнання яке закуповується відповідає коду закупівлі -ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори. Даний вид обладнання відноситься до медичних виробів для діагностики invitro . Для використання його у медичних закладах обладнання повинно відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754. Вимога про наявність сертифікатів відповідності вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017р. №139 та відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016р. №94 є дискримінаційною. Ця відповідність не є обов'язковою для медичних виробів для діагностики invitro. Важаємо, що данна вимога прописано під конкретного виробника та обмежує коло потенційних учасників з іншим обладнанням. Просимо забрати данну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов'язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов'язковим.
Статтею 2 Закону встановлено що він регулює відносини, що виникають у зв'язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні.
Статтею 10 Закону встановлено, що Технічні регламенти, як правило, містять, не обмежуючись цим переліком, зокрема, визначення видів продукції або пов'язаних з нею процесів чи методів виробництва, на які поширюється дія технічних регламентів, та в разі потреби визначення видів продукції або пов'язаних з нею процесів чи методів виробництва, на які не поширюється дія цих технічних регламентів.
Медичні вироби, а саме Аналізатори медичного призначення (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори)відноситься до засобів вимірювальної техніки згідно з Додатку 1 до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94, яким затверджений Перелік засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки( Аналізатори медичного призначення: біохімічні; гематологічні; електролітів та газу в крові; імуноферментні; флуоресцентні; хемілюмінесцентні , електрохімічні).
Вимогою п.10 даного Технічного регламенту є те, що всі засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Також, дану вимогу вказано в статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Зокрема, згідно вимоги технічного регламенту законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки проходять оцінку відповідності вимогам цього технічного регламенту, яку проводять виробники цих засобів або їх уповноважені представники із залученням призначеного органу з оцінки відповідності Потім дані засоби відповідно до статті 17 вказаного Закону підлягають своєчасній періодичній повірці та повірці після ремонту з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів. Дана вимога є обов’язком уже суб’єктів господарювання.
Тобто, без проходження оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 суб’єкт господарювання не в змозі буде провести періодичну повірку такого засобу.
Разом з цим на медичні вироби для діагностики invitro (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори) поширюється дія Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, згідно з переліком Додатку 1 до даного Технічного регламенту. Дія цього Технічного регламенту поширюється на медичні вироби для діагностики invitrо, що введені в обіг після 22 липня 2018 р.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність веденої в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою.
Тобто, проведення оцінки відповідності медичних виробів для діагностики invitro вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139 є обов’язковим.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 березня 2019 17:32
Дата відповіді: 28 березня 2019 15:01
Доброго дня! Медико технічні вимоги прописані до предмету закупівлі є дискримінаційними по відношенню до інших Учасників торгів, оскільки переважна більшість постачальників медичних виробів для діагностики in vitro виконують поставки товару різних виробників з кращими характеристиками, але відрізняються габаритами, вагою, кількістю аналізів (більшістю). Отож такі вимоги (в одному лоті зібрані різні типи медичних виробів для діагностики in vitro (Біохімічний автоматичний аналізатор;Біохімічний напівавтоматичний аналізатор; Аналізатор сечі ;Гематологічний аналізатор) де чітко прописані характеристики, технічні параметри мають ознаки узгоджених дій з метою спотворення результатів торгів, оскільки створюють штучні перепони для інших потенційних учасників цієї процедури торгів. Дуже смішно прописувати технічні розміри апаратів в мм. та вагу. Невже персоналу, який працює з апаратами важливі такі характеристики, як габарити. Пропонуємо внести зміни до МТВ, оскільки вимоги є дискримінаційними та вузькоспеціалізованими і наводиться тільки для аналізаторів певного виробника та не притаманна більшості апаратів на ринку України, що знижує конкурентоздатність та саму суть торгів «Прозоро».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник наразі не володіє інформацією про те, що предмет закупівлі немає альтернативи та/або аналогів, та не має підвердженої інформації про відсутність конкуренції щодо предмету закупівлі. Предмет закупівлі Замовником був визначений відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Міністерства Економіки України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» де вказано, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Потреба була сформована відповідно до потреб медичного закладу. Замовник не вважає доцільним коригувати медико-технічні вимоги, які зазначені в тендерній документації закупівлі.
Дякуємо за звернення.
Щодо закупівлі Аналізатора сечі
Дата подання: 02 квітня 2019 15:15
Дата відповіді: 03 квітня 2019 10:25
Замовником оголошені торги з закупівлі: Біохімічного автоматичного аналізатора;Біохімічного напівавтоматичного аналізатора; Аналізатора сечі та Гематологічного аналізатора. Для біохімічного автоматичного аналізатора, Біохімічного напівавтоматичного аналізатора; та Гематологічного аналізатора Замовником передбачено вимогу про надання Документу, що підтверджує перевірку на відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94. В той же час для Аналізатора сечі Замовник чомусь не передбачив такої вимоги. Оскільки всі вироби, що передбачені для закупівлі закупаються за одним лотом та відносяться до одного класу, то до Аналізатору сечі - замовник також мав би надати вимогу щодо надання Документу, що підтверджує перевірку на відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94. Просимо замовника доповнити Тендерну документацію такою вимогою до аналізатора сечі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день,
Надаємо таку відповідь на вимогу:

Шановний учаснику, аналізатор сечі, характеристики якого наведені в
тендерній документації, не відноситься до законодавчо регульованих засобів
вимірювальної техніки і на нього не поширюється дія Технічного регламенту
законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 року №94. Ми не
бачимо підстав для встановлення такої додаткової вимоги в тендерній
документації, бо це б обмежило коло потенційних учасників.
Також, хочемо звернути Вашу увагу, що це ніяк не забороняє Вам
запропонувати аналогічний аналізатор сечі, який відноситься до
законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки і на який
поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів
вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 13.01.2016 року №94.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000053 ● e7504baa5a3b406b8102d2abc0ffd6d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 25.03.2019 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочала моніторинг закупівлі. 26.03.2019 складено «Висновок про результати моніторингу закупівлі», відповідно до якого встановлено порушення які неможливо усунути інакше, як шляхом внесення змін до тендерної документації та вилучення неправомірної вимоги із тендерної документації. Тендерний комітет вирішив внести зміни до тендерної документації та вилучити неправомірні вимоги із тендерної документаці

2019-03-29 14:38:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено зміни до тендерної документації

2019-03-29 15:00:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ" 901 925,00
UAH з ПДВ
897 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гладков Юрій Геннадійович 926 000,00
UAH з ПДВ
901 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 11:57
Стаття 16.pdf
12 квітня 2019 11:56
Інші документи.pdf
12 квітня 2019 11:53
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ"

Фізична особа-підприємець Гладков Юрій Геннадійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ"
#42395190
Переможець 897 240,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 10:53

Документи

18 квітня 2019 10:53
Електронний підпис
18 квітня 2019 10:51
Протокол №43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ"
#42395190
897 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 10:53
Електронний підпис
18 квітня 2019 10:51
Протокол №43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 07:54
Договір № 119 укладений
02 травня 2019 07:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 897 240,00
UAH