Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Ізмаїльська міська центральна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 42489785 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова 68 |
Контактна особа: |
Картелян Надія Валеріївна +380484120591 bux_igcb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 15:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 15:15 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 937 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 685,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 14:41 |
перелік змін до ТД 2.docx | |
29 березня 2019 14:41 |
ТД аналізатори .docx |
29 березня 2019 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
29 березня 2019 14:41 |
перелік змін до ТД 2.docx
|
||||
29 березня 2019 14:41 |
ТД аналізатори .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно пункту 37 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Абзацом 7 пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком.
Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов'язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов'язковим.
Статтею 2 Закону встановлено що він регулює відносини, що виникають у зв'язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні.
Статтею 10 Закону встановлено, що Технічні регламенти, як правило, містять, не обмежуючись цим переліком, зокрема, визначення видів продукції або пов'язаних з нею процесів чи методів виробництва, на які поширюється дія технічних регламентів, та в разі потреби визначення видів продукції або пов'язаних з нею процесів чи методів виробництва, на які не поширюється дія цих технічних регламентів.
Медичні вироби, а саме Аналізатори медичного призначення (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори)відноситься до засобів вимірювальної техніки згідно з Додатку 1 до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94, яким затверджений Перелік засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки( Аналізатори медичного призначення: біохімічні; гематологічні; електролітів та газу в крові; імуноферментні; флуоресцентні; хемілюмінесцентні , електрохімічні).
Вимогою п.10 даного Технічного регламенту є те, що всі засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Також, дану вимогу вказано в статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Зокрема, згідно вимоги технічного регламенту законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки проходять оцінку відповідності вимогам цього технічного регламенту, яку проводять виробники цих засобів або їх уповноважені представники із залученням призначеного органу з оцінки відповідності Потім дані засоби відповідно до статті 17 вказаного Закону підлягають своєчасній періодичній повірці та повірці після ремонту з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів. Дана вимога є обов’язком уже суб’єктів господарювання.
Тобто, без проходження оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 суб’єкт господарювання не в змозі буде провести періодичну повірку такого засобу.
Разом з цим на медичні вироби для діагностики invitro (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори) поширюється дія Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, згідно з переліком Додатку 1 до даного Технічного регламенту. Дія цього Технічного регламенту поширюється на медичні вироби для діагностики invitrо, що введені в обіг після 22 липня 2018 р.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність веденої в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою.
Тобто, проведення оцінки відповідності медичних виробів для діагностики invitro вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139 є обов’язковим.
Замовник наразі не володіє інформацією про те, що предмет закупівлі немає альтернативи та/або аналогів, та не має підвердженої інформації про відсутність конкуренції щодо предмету закупівлі. Предмет закупівлі Замовником був визначений відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Міністерства Економіки України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» де вказано, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Потреба була сформована відповідно до потреб медичного закладу. Замовник не вважає доцільним коригувати медико-технічні вимоги, які зазначені в тендерній документації закупівлі.
Дякуємо за звернення.
Надаємо таку відповідь на вимогу:
Шановний учаснику, аналізатор сечі, характеристики якого наведені в
тендерній документації, не відноситься до законодавчо регульованих засобів
вимірювальної техніки і на нього не поширюється дія Технічного регламенту
законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 року №94. Ми не
бачимо підстав для встановлення такої додаткової вимоги в тендерній
документації, бо це б обмежило коло потенційних учасників.
Також, хочемо звернути Вашу увагу, що це ніяк не забороняє Вам
запропонувати аналогічний аналізатор сечі, який відноситься до
законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки і на який
поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів
вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 13.01.2016 року №94.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-25-000053 ● e7504baa5a3b406b8102d2abc0ffd6d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 25.03.2019 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочала моніторинг закупівлі. 26.03.2019 складено «Висновок про результати моніторингу закупівлі», відповідно до якого встановлено порушення які неможливо усунути інакше, як шляхом внесення змін до тендерної документації та вилучення неправомірної вимоги із тендерної документації. Тендерний комітет вирішив внести зміни до тендерної документації та вилучити неправомірні вимоги із тендерної документаці
2019-03-29 14:38:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Внесено зміни до тендерної документації
2019-03-29 15:00:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ" |
901 925,00
UAH з ПДВ
|
897 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Гладков Юрій Геннадійович |
926 000,00
UAH з ПДВ
|
901 924,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ" #42395190 |
Переможець |
897 240,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 07:54
|
Договір № 119 | укладений |
02 травня 2019 07:52
|