Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чугуївський комунальний комплекс" |
Код ЄДРПОУ: | 38630446 |
Вебсайт: | http://chuguevsanochistka.io.ua |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 38 |
Контактна особа: |
Володимир Іванович Комар +380660881525 komar.v.68@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 17:54 |
Перелiк змiн до тендерної документацiї.doc | |
01 квітня 2019 17:54 |
Тендерна документація нова редакція.doc |
01 квітня 2019 17:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2019 17:54 |
Перелiк змiн до тендерної документацiї.doc
|
|||
01 квітня 2019 17:54 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-26-000113 ● bf4b685ebc3043a58920fcab9bd08379
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2019 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 №88
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 88
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-03-22-001778-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-28 10:02:44
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань
Користуючись правом звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, встановленим частиною восьмою ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), з метою ефективного та прозорого здійснення закупівлі, звертаємося до Вас щодо наступного.
Враховуючи норми частини третьої ст. 17 Закону, підпунктом 5.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено нижчезазначене:
«5.5. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.»
Разом з тим підпункт 5.9. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації дублює імперативну норму, встановлену абзацом другим частини третьої ст. 17 Закону, щодо обов’язку надання переможцем документів протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та визначає спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, окрім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, як то передбачено абзацом першим частини третьої ст. 17 Закону, з урахуванням вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме підпунктом 5.9. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
«5.9. Переможець торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 або 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті (ОКРІМ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИМ), А САМЕ:
1) оригінал довідки Міністерства внутрішніх справ України, отриманої в паперовому вигляді, або довідку Міністерства внутрішніх справ України, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом на сайті hsc.gov.ua, про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу;
2) оригінал довідки, отриманої в паперовій формі, або довідку в електронній формі, отриману за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику.»
Таким чином, замовником на виконання абзацу першого частини третьої ст. 17 Закону, у підпункті 1)5.9. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження переможцем згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 або 6 частини першої статті 17 Закону, а підпунктом 2)5.9. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
При цьому ані підпункт 5.5., ані підпункт 5.9 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації не встановлюють обов’язку надання документального підтвердження переможцем згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону, зокрема надання інформації, що містять вимоги зазначених пунктів, у будь-який інший спосіб. Разом з тим умова підпункту 5.9. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації «окрім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» передбачає самостійну перевірку замовником інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та перелік яких оприлюднюється Уповноваженим органом.
З огляду на зазначене вище, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та коректного здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень норм частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, просимо надати роз’яснення у якому пункті (якій частині) тендерна документація замовника містить пряму вимогу (обов’язок) щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Заздалегідь вдячні за роз’яснення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Чугуївський комунальний комплекс» повідомляє про внесення змін до тендерної документації у відповідності до частини другої статті 23 Закону.
2019-04-01 18:16:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону