Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current secondary repair of the motorway T-26-01 Chernivtsi - Vashkivtsi-Putila - checkpoint Ruska with the entrance to the checkpoint "Shepit" on the area km 95 + 257 - km 100 + 057 (code for the DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Малетич Дмитро Олегович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Maletich Dmitry Olegovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 14:34 |
Очікувана вартість: | 38 245 799,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 382 457,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 573687 UAH |
Publication date: | 22 березня 2019 15:55 |
Enquiries until: | 12 квітня 2019 13:00 |
Complaints submission until: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 квітня 2019 13:00 |
Information
Estimated total value: | 38 245 799 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 382 458 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2019 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2019 13:50 |
Т.Д.на ПсР Т-26-01 зі змінами.doc | |
10 квітня 2019 13:50 |
70.pdf |
10 квітня 2019 13:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2019 13:50 |
Т.Д.на ПсР Т-26-01 зі змінами.doc
|
||||||
10 квітня 2019 13:50 |
70.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що цей вид роботи передбачений технічним завданням. Замовник має бути впевнений, що Учасник спроможний виконувати дані види робіт, які передбачені технічним завданням, тому і виділив основні види.
3. Надання копій документів згідно додатків СОУ 42.1-37641918-128:2014 являється обов’язковим, у випадку відсутності надається інформаційна довідка довільної форми щодо причин їх ненадання.
Вимоги про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказана «Електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 травня 2019 18:53
Дата подання: 21 травня 2019 18:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-24-000008 ● 1c5a1fb99dcd444cb3e5ef0b3fe041c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2019 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.05.2019 №26
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника К. КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 24.05.2019 року № 26
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-03-22-001765-с від 22.03.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-28 14:49:12
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.05.2019 № 27
Чернівці
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2019-03-22-001765-c.a3 та UA-2019-03-22-001765-c.b2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-03-22-001765-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 22 березня 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 24 травня 2018 року № 26 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник П.ПЕРЕПІЧКА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 09 вересня 2019 13:39 |
Коментар щодо відміни: | Згідно рішення АМКУ №7582-р/пк-пз |
09 вересня 2019 13:38
|
214.pdf |