Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - контрольно-пропускний пункт "Руська" з під'їздом до контрольно-пропускного пункту "Шепіт" на ділянці км 95+257 - км 100+057 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
Current secondary repair of the motorway T-26-01 Chernivtsi - Vashkivtsi-Putila - checkpoint Ruska with the entrance to the checkpoint "Shepit" on the area km 95 + 257 - km 100 + 057 (code for the DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
Очікувана вартість
38 245 799,45 UAH
UA-2019-03-22-001765-c 95f7dab16a62471d99a9d7d05efdc8b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малетич Дмитро Олегович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Малетич Дмитро Олегович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Maletich Dmitry Olegovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 13:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 14:34
Очікувана вартість: 38 245 799,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382 457,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 573687 UAH
Publication date: 22 березня 2019 15:55
Enquiries until: 12 квітня 2019 13:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 38 245 799 UAH including VAT
Minimal lowering step: 382 458 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - контрольно-пропускний пункт "Руська" з під'їздом до контрольно-пропускного пункту "Шепіт" на ділянці км 95+257 - км 100+057
Current secondary repair of the motorway T-26-01 Chernivtsi - Vashkivtsi-Putila - checkpoint Ruska with the entrance to the checkpoint "Shepit" on the area km 95 + 257 - km 100 + 057
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - контрольно-пропускний пункт "Руська" з під'їздом до контрольно-пропускного пункту "Шепіт" на ділянці км 95+257 - км 100+057 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current secondary repair of the motorway T-26-01 Chernivtsi - Vashkivtsi-Putila - checkpoint Ruska with the entrance to the checkpoint "Shepit" on the area km 95 + 257 - km 100 + 057 (code for the DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 13:50
Т.Д.на ПсР Т-26-01 зі змінами.doc
10 квітня 2019 13:50
70.pdf
10 квітня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 07:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 13:50
Т.Д.на ПсР Т-26-01 зі змінами.doc
22 березня 2019 16:15
Тен.Докум.на ПсР Т-26-01.doc
22 березня 2019 16:10
Тен.Докум.на ПсР Р-62.doc
10 квітня 2019 13:50
70.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 11 квітня 2019 15:07
Дата відповіді: 12 квітня 2019 16:12
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Додаток 2 до Тендерної документації, пункт 3.1 Інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1. Вимога щодо аналогічних договорів: «вартість кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі» є неправомірним, оскільки ціни на матеріально-технічні ресурси в попередні роки були значно нижчі ніж в поточному році, а тому при виконанні достатнього обсягу робіт в попередні роки, що необхідно для підтвердження досвіду, їх вартість може бути меншою ніж вартість аналогічних робіт в поточному році. Виходячи з цього дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. 2. Вимога щодо аналогічних обсягів та видів робіт, а саме: - «влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг»» - «нижнього шару покриття шару з асфальтобетонної суміші» Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки вищевказані роботи не відносяться до обов’язкових робіт з виконання «поточного середнього ремонту», а тому дана вимога повинна бути виключена зі складу Тендерної документації. 3. Вимога щодо надання копій документів згідно Додатків Б,В,Г СОУ 42.1-37641918-128:2014. Вищевказані документи не повністю відображають факт виконання аналогічних договорів саме Учасником. Також звертаємо увагу на те, що зазначені документи складаються Замовником, Учасник входить до складу комісії, проте в міру певних обставин може не мати у володінні їх копії, оскільки СОУ 42.1-37641918-128:2014 та інші нормативні документи не передбачають обов’язкове їх володіння Учасником. В зв’язку з виявленням положень, які суперечать вимогам вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 22 пункт 4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації» просимо виключити дані вимоги зі змісту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вартістю кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості не являється дискримінаційною чи неправомірною вимогою, оскільки кожен Учасник, який планує приймати участь у даній закупівлі має розраховувати свої можливості.
2. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що цей вид роботи передбачений технічним завданням. Замовник має бути впевнений, що Учасник спроможний виконувати дані види робіт, які передбачені технічним завданням, тому і виділив основні види.
3. Надання копій документів згідно додатків СОУ 42.1-37641918-128:2014 являється обов’язковим, у випадку відсутності надається інформаційна довідка довільної форми щодо причин їх ненадання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-001765-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 12:32
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-22-001765-c предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ Т-26-01 ЧЕРНІВЦІ - ВАШКІВЦІ - ПУТИЛА - КОНТРОЛЬНО-ПРОПУСКНИЙ ПУНКТ "РУСЬКА" З ПІД'ЇЗДОМ ДО КОНТРОЛЬНО-ПРОПУСКНОГО ПУНКТУ "ШЕПІТ" НА ДІЛЯНЦІ КМ 95+257 - КМ 100+057 (КОД ЗА ДК 021:2015 (45233142-6 РЕМОНТ ДОРІГ)).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказана «Електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2019 17:13
Згідно з ст.24 ч.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-22-001765-c.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 21 травня 2019 18:53
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області про відхилення пропозиції учасника)
1. 22 березня 2019 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - контрольно-пропускний пункт "Руська" з під'їздом до контрольно-пропускного пункту "Шепіт" на ділянці км 95+257 - км 100+057 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-001765-c; ID у ЦБД 95f7dab16a62471d99a9d7d05efdc8b5) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, із змінами та доповненнями, протокол №64 від 22.03.2019р. (надалі – Тендерна документація). На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників: ● ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"; ● ТОВ "ШБУ-77"; ● ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"; ● ТОВ «ПБС»; ● ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР". 16.05.2019р. року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних вище учасників, прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС», ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області №88 від 16.05.2019р.) на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вказані вище учасники не допущені Замовником до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2019 20:33
Рішення від 24.05.2019 № 6605+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 20:33
рішення від 10.06.2019 № 7463.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 22:52
Номер скарги: UA-2019-03-22-001765-c.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 21 травня 2019 18:08
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП «Полтавабудцентр»
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП «Полтавабудцентр»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2019 20:59

Документи подані скаржником

21 травня 2019 18:53
Протокол _88.pdf

Документи подані замовником

06 червня 2019 13:43
Додаток _ Т-26-01.doc
06 червня 2019 13:43
Пояснення (Т26-01).doc
06 червня 2019 13:43
Пояснення Т26-01.pdf
06 червня 2019 13:44
2_Додаток _ Т-26-01.doc

Документи подані скаржником

21 травня 2019 23:14
конверт.pdf

Документи подані замовником

31 травня 2019 13:36
Пояснення Т-26-01.pdf
11 червня 2019 16:00
IMG_20190611_155612_601.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-24-000008 ● 1c5a1fb99dcd444cb3e5ef0b3fe041c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.05.2019 №26

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника К. КОЛОТИЛО

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 24.05.2019 року № 26
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-03-22-001765-с від 22.03.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 14:49:12

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.05.2019 № 27

Чернівці

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2019-03-22-001765-c.a3 та UA-2019-03-22-001765-c.b2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-03-22-001765-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 22 березня 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 24 травня 2018 року № 26 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник П.ПЕРЕПІЧКА

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-03-22-001765-c95f7dab16a62471d99a9d7d05efdc8b5
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

16 травня 2019 15:23
87.pdf
16 травня 2019 15:25
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2019 20:19
Проект договору.pdf
19 квітня 2019 20:19
Довідки банки.pdf

Документи

16 травня 2019 15:23
86.pdf
16 травня 2019 15:25
Електронний підпис

Публічні документи

21 квітня 2019 22:25
Електронний підпис
21 квітня 2019 22:01
12746-11 ШБУ 77 p7s.7z
21 квітня 2019 22:01
41 Реєстр.pdf
21 квітня 2019 22:01
40 копія ліцензії.pdf
21 квітня 2019 22:01
39 Статут.pdf
21 квітня 2019 22:01
38 Захист довкілля.pdf
21 квітня 2019 22:01
37 Технічне завдання Т26.pdf
21 квітня 2019 22:01
35 Проект договору Т26.pdf
21 квітня 2019 22:01
34 Довідки ст 17 Закону.pdf
21 квітня 2019 22:00
32 Договір лабораторія.pdf
21 квітня 2019 22:00
31 Атестат лабораторії.pdf
21 квітня 2019 22:00
30 Довідка лабораторія.pdf
21 квітня 2019 22:00
28 ISO 9001.pdf
21 квітня 2019 22:00
27 Довідки з банку.pdf
21 квітня 2019 22:00
26 Витяг ПДВ.pdf
21 квітня 2019 22:00
20 21 Договір 68.pdf
21 квітня 2019 22:00
20 21 Договір 33.pdf
21 квітня 2019 22:00
20 21 Договір 11.pdf
21 квітня 2019 22:00
19 Аналогічні договори.pdf
21 квітня 2019 22:00
16 Довідка працівники.pdf
21 квітня 2019 22:00
13 Атестат виробництва.pdf
21 квітня 2019 22:00
11 Договір поставки АБ.pdf
21 квітня 2019 22:00
10 Довідка щодо АБЗ.pdf
21 квітня 2019 22:00
7 Договір оренди САТ.pdf
21 квітня 2019 22:00
6 Обладнання Т.pdf
21 квітня 2019 22:00
5 Довідка санкції.pdf
21 квітня 2019 22:00
3 Гарантія 12746-11.pdf

Документи

16 травня 2019 15:23
85.pdf
16 травня 2019 15:25
Електронний підпис

Публічні документи

22 квітня 2019 10:52
Електронний підпис
22 квітня 2019 10:50
Статут (нова ред).pdf
22 квітня 2019 10:50
ст 17.pdf
22 квітня 2019 10:50
Протокол 9.pdf
22 квітня 2019 10:50
проект договору 1.pdf
22 квітня 2019 10:50
паспорт, код.pdf
22 квітня 2019 10:50
Наказ 448.pdf
22 квітня 2019 10:50
Ліцензія.pdf
22 квітня 2019 10:50
інші документи1.pdf
22 квітня 2019 10:50
ІД Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2019 10:50
Дозволи завірені.pdf
22 квітня 2019 10:50
Довідки з банків.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка забезпечення.pdf
22 квітня 2019 10:50
витяг ЄДР.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка час.pdf
22 квітня 2019 10:50
Атестат на завод.pdf
22 квітня 2019 10:50
лабораторія.rar
22 квітня 2019 10:50
КК_Техпаспорт 3.pdf
22 квітня 2019 10:50
КК_Техпаспорт 2.pdf
22 квітня 2019 10:50
КК_Техпаспорт 1.pdf
22 квітня 2019 10:50
звіт ЄСВ.pdf
22 квітня 2019 10:50
договора оренди.rar
22 квітня 2019 10:50
договір 126.rar
22 квітня 2019 10:50
договір 12.rar
22 квітня 2019 10:50
довідка працівники.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка обладнання.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка лабораторія.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка до КБ.pdf
22 квітня 2019 10:50
дипломи та накази 2.pdf
22 квітня 2019 10:50
дипломи та накази 1.pdf
22 квітня 2019 10:50
відгук до 1кт.pdf
22 квітня 2019 10:50
акт звірки 1 кт.pdf
22 квітня 2019 10:50
1 КТ Частина 2.pdf
22 квітня 2019 10:50
1 КТ Частина 1.pdf

Документи

16 травня 2019 15:24
88.pdf
16 травня 2019 15:25
Електронний підпис

Публічні документи

22 квітня 2019 11:35
Документи підрядника.pdf
22 квітня 2019 11:35
Копія Статуту 2018.pdf
22 квітня 2019 11:35
Проект договору Т-26-01.PDF
22 квітня 2019 11:34
Техпаспорти 109 копії.pdf
22 квітня 2019 11:34
Довідка до ст.17 Т-26-01.PDF
22 квітня 2019 11:34
Лабораторія ПБС копія.PDF
22 квітня 2019 11:34
Сертифікат ISO9001 копія.PDF
22 квітня 2019 11:34
Довідки з банку.pdf
22 квітня 2019 11:34
Ліцензія копія.PDF

Документи

16 травня 2019 15:22
89.pdf
16 травня 2019 15:24
Електронний підпис

Публічні документи

22 квітня 2019 12:35
Електронний підпис
22 квітня 2019 12:27
11. Досвід.pdf
22 квітня 2019 11:51
21. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
22 квітня 2019 11:51
17. Довідка з банку.pdf
22 квітня 2019 11:50
14. Проект договору.pdf
22 квітня 2019 11:50
11.3 Договір 2 ПБЦ 18.pdf
22 квітня 2019 11:50
11.2 Договір 1 ПБЦ 18.PDF
22 квітня 2019 11:50
11.1 Договір 1809 СУБ.pdf
22 квітня 2019 11:50
9. Довідка про витрати.pdf
22 квітня 2019 11:50
7. Підтвердження ст 17.pdf
22 квітня 2019 11:50
5. Підтвердження МТБ.pdf
22 квітня 2019 11:50
2. Підтвердження АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ ПБС

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 20:19
Проект договору.pdf
19 квітня 2019 20:19
Довідки банки.pdf

Публічні документи

21 квітня 2019 22:25
Електронний підпис
21 квітня 2019 22:01
12746-11 ШБУ 77 p7s.7z
21 квітня 2019 22:01
41 Реєстр.pdf
21 квітня 2019 22:01
40 копія ліцензії.pdf
21 квітня 2019 22:01
39 Статут.pdf
21 квітня 2019 22:01
38 Захист довкілля.pdf
21 квітня 2019 22:01
37 Технічне завдання Т26.pdf
21 квітня 2019 22:01
35 Проект договору Т26.pdf
21 квітня 2019 22:01
34 Довідки ст 17 Закону.pdf
21 квітня 2019 22:00
32 Договір лабораторія.pdf
21 квітня 2019 22:00
31 Атестат лабораторії.pdf
21 квітня 2019 22:00
30 Довідка лабораторія.pdf
21 квітня 2019 22:00
28 ISO 9001.pdf
21 квітня 2019 22:00
27 Довідки з банку.pdf
21 квітня 2019 22:00
26 Витяг ПДВ.pdf
21 квітня 2019 22:00
20 21 Договір 68.pdf
21 квітня 2019 22:00
20 21 Договір 33.pdf
21 квітня 2019 22:00
20 21 Договір 11.pdf
21 квітня 2019 22:00
19 Аналогічні договори.pdf
21 квітня 2019 22:00
16 Довідка працівники.pdf
21 квітня 2019 22:00
13 Атестат виробництва.pdf
21 квітня 2019 22:00
11 Договір поставки АБ.pdf
21 квітня 2019 22:00
10 Довідка щодо АБЗ.pdf
21 квітня 2019 22:00
7 Договір оренди САТ.pdf
21 квітня 2019 22:00
6 Обладнання Т.pdf
21 квітня 2019 22:00
5 Довідка санкції.pdf
21 квітня 2019 22:00
3 Гарантія 12746-11.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 10:52
Електронний підпис
22 квітня 2019 10:50
Статут (нова ред).pdf
22 квітня 2019 10:50
ст 17.pdf
22 квітня 2019 10:50
Протокол 9.pdf
22 квітня 2019 10:50
проект договору 1.pdf
22 квітня 2019 10:50
паспорт, код.pdf
22 квітня 2019 10:50
Наказ 448.pdf
22 квітня 2019 10:50
Ліцензія.pdf
22 квітня 2019 10:50
інші документи1.pdf
22 квітня 2019 10:50
ІД Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2019 10:50
Дозволи завірені.pdf
22 квітня 2019 10:50
Довідки з банків.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка забезпечення.pdf
22 квітня 2019 10:50
витяг ЄДР.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка час.pdf
22 квітня 2019 10:50
Атестат на завод.pdf
22 квітня 2019 10:50
лабораторія.rar
22 квітня 2019 10:50
КК_Техпаспорт 3.pdf
22 квітня 2019 10:50
КК_Техпаспорт 2.pdf
22 квітня 2019 10:50
КК_Техпаспорт 1.pdf
22 квітня 2019 10:50
звіт ЄСВ.pdf
22 квітня 2019 10:50
договора оренди.rar
22 квітня 2019 10:50
договір 126.rar
22 квітня 2019 10:50
договір 12.rar
22 квітня 2019 10:50
довідка працівники.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка обладнання.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка лабораторія.pdf
22 квітня 2019 10:50
довідка до КБ.pdf
22 квітня 2019 10:50
дипломи та накази 2.pdf
22 квітня 2019 10:50
дипломи та накази 1.pdf
22 квітня 2019 10:50
відгук до 1кт.pdf
22 квітня 2019 10:50
акт звірки 1 кт.pdf
22 квітня 2019 10:50
1 КТ Частина 2.pdf
22 квітня 2019 10:50
1 КТ Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 вересня 2019 13:39
Коментар щодо відміни: Згідно рішення АМКУ №7582-р/пк-пз
Документи:
09 вересня 2019 13:38
214.pdf