Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мережі каналізації по вул. Гонти від перехрестя з вул. Станіславського до вул. Енергетичної в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
12 495 067,00 UAH
UA-2019-03-22-001740-c eaa45af32040458ca22513d8079ec20a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пурдик Григорій Никанорович

380432595012 dmgvmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Пурдик Григорій Никанорович
380432595012
dmgvmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:24
Очікувана вартість: 12 495 067,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 475,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мережі каналізації по вул. Гонти від перехрестя з вул. Станіславського до вул. Енергетичної в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мережі каналізації по вул. Гонти від перехрестя з вул. Станіславського до вул. Енергетичної в м.Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Вінниця, м.Вінниця, вул. Гонти від перехрестя з вул. Станіславського до вул. Енергетичної
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:54
проект договору.docx
22 березня 2019 15:54
ТД Гонти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний лист згідно п.2.1 ч.2 розділу Інша інформація;
Дата подання: 27 березня 2019 16:06
Дата відповіді: 29 березня 2019 13:39
Доброго дня! Розділом "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагаєтся надання гарантійного листа згідно п.2.1 ч.2 розділу Інша інформація. Підкажіть, будь-ласка, відносно чого потрібно надати гарантійний лист, так як такий розділ відсутній у складі тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Учасник повинен надати гарантійний лист щодо наступної вимоги тендерної документації: «2.1. При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції"», а саме в частині гарантування дотримання норм санкційного законодавства та відсутності підстав щодо його застосування стосовно учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-001740-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 15 квітня 2019 16:50
Вимога про усунення порушення
22» березня 2019 р. ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 03363988) (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція мережі каналізації по вул. Гонти від перехрестя з вул. Станіславського до вул. Енергетичної в м. Вінниці (ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» за процедурою відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (надалі – Веб-портал) згідно оголошення про проведення UA-2019-03-22-001740-c, відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (ВРУ; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII) (надалі – Закон).
«10» квітня 2019 р. (дата проведення електронного аукціону) електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону було автоматично розкрито тендерні пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відповідно до абзацу першого частини першої статті 27 Закону.
«12» квітня 2019 р. за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІКС ЛАЙТ» (код ЄДРПОУ 40946026) (надалі – ТОВ «МІКС ЛАЙТ») кваліфікаційним критеріям, згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 12.04.2019 б/н, оприлюдненого Замовником на Веб-порталі відповідно до статті 10 Закону, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «МІКС ЛАЙТ» відповідає вимогам, що передбачені тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол від 22.03.2019 б/н) (надалі – тендерна документація) (підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону – відсутні).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34456142) (надалі – Учасник) вважає рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «МІКС ЛАЙТ» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника.

1) Пунктом 5.1.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагався лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення якого учасником до виконання робіт по предмету закупівлі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання будівельних робіт учасником за даним предметом закупівлі Замовника протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, окрім цього лист повинен містити інформацію про реквізити договору, на підставі якого надається такий лист (дата укладення, номер за наявності), та строк дії такого правочину і можливості його пролонгації на строк достатній для завершення робіт за даним предметом закупівлі Замовника.
ТОВ «МІКС ЛАЙТ» надано відповідні листи-підтвердження без зазначення інформації щодо не заперечення використання транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання будівельних робіт учасником за даним предметом закупівлі Замовника протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації (10. Довідка обладнання.pdf).

2) Пунктом 5.1.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалася довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, клас наслідків відповідальності, ступінь виконання договору (договорів) у відсотковому вимірі, строк виконання договору (інформація зазначається по кожному із договорів окремо); копії всіх аналогічних договорів, інформація про які надана у довідці про досвід виконання аналогічного договору.
ТОВ «МІКС ЛАЙТ» надано відповідну довідку із зазначенням інформації про досвід виконання аналогічних робіт: Договір від 24.07.2018 № 433 (надалі – Договір). Згідно Довідки обсяги виконаних робіт по об’єкту в грошовому еквіваленті – 1 170 724,09 грн. (100% виконання Договору). Відповідно до п. 2.1. Договору ціна Договору становить 1 372 690,04 грн. з ПДВ і є твердою. Також надано Додаткову угоду від 31.10.2018 № 1, відповідно до якої ціна Договору становить 1 213 714,03 грн. з ПДВ і є твердою (12. Довідка аналогічний договір.pdf). Додаткова угода, яка підтверджує той факт, що ціна Договору становить 1 170 724,09 грн. відсутня у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІКС ЛАЙТ».

3) ТОВ “МІКС ЛАЙТ» надано кошторисні розрахунки виконані у програмному комплексі «АВК-5» (вид договірної ціни – динамічна) (6. АВК.pdf). Відповідно до п. 3.1. проект договору генпідряду ціна договору є твердою.

4) Пунктом 1.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалася інформація у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Відмова учасника від укладення договору згідно істотних умов, запропонованих замовником, буде розцінена як неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, що визначений Законом, з настанням відповідних наслідків, що визначені згідно ст. 32 Закону. Відповідна інформація відсутня у складі тендерної пропозиції.

5) Пунктом 4.2. Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вимагалася довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видану кожною окремою банківською установою, в якій для Учасника відкрито відповідний рахунок згідно довідки в довільній формі, про відкриті рахунки, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції), що має бути видана протягом останніх десяти днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання тендерної пропозиції). Відповідна довідка в довільній формі про відкриті рахунки відсутня у складі тендерної пропозиції.

На підставі вищевикладеного, керуючись чистиною першою статті 3 Закону, просимо:

• прийняти Вимогу про усунення порушення до розгляду;
• скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.04.2019 № б/н;
• прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МІКС ЛАЙТ» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 11:18
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу щодо усунення порушення повідомляємо наступне:
1. Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" на виконання вимог п.5.1.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надав у складі тендерної пропозиції листи-підтвердження від власників майна, визначеного змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення якого учасником до виконання робіт по предмету закупівлі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання будівельних робіт учасником за даним предметом закупівлі Замовника протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, окрім цього лист містить інформацію про реквізити договору, на підставі якого надається такий лист (дата укладення, номер), та строк дії такого правочину і можливості його пролонгації на строк достатній для завершення робіт за даним предметом закупівлі Замовника. Звертаємо вашу увагу, що у листах зазначено, що власник майна не заперечує щодо використання переданою власником техніки ТОВ "МІКС ЛАЙТ" у разі укладення договору по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мережі каналізації по вул. Гонти від перехрестя з вул. Станіславського до вул. Енергетичної в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з метою виконання взятих на себе зобов’язань за вищевказаним договором, а саме зобов’язання договору підряду, де чітко вказано повний строк виконання робіт. До того ж, листи містять інформацію щодо можливості продовження строку дії договорів оренди техніки для завершення робіт по договору, укладеному за результати закупівлі із посиланням на номер закупівлі, оголошення якої також містить строк виконання робіт, що є предметом закупівлі. Отож, власники майна чітко знали терміни виконання робіт, про що й надали відповідні листи – підтвердження щодо не заперечення використання їхніх транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання будівельних робіт ТОВ "МІКС ЛАЙТ" за даним предметом закупівлі Замовника протягом всього строку. Поняття «протягом всього строку» та «взятих на себе договірних зобов’язань» є тотожними в даному випадку.
Окрім цього, тендерна документація не містила чіткої вимоги щодо зазначення в даному листі-підтвердженні строку виконання робіт відповідно до даної закупівлі.
2. Щодо досвіду виконання аналогічного договору повідомляємо, що учасник ТОВ "МІКС ЛАЙТ" повністю надав усі підтверджуючі документи у складі своєї тендерної пропозиції. Інформацію щодо додаткової угоди, про яку йде мова у вашій вимозі тендерний комітет перевірив. Відповідний документ додається.
3. Вимогою тендерної документації (п.6.1 ч.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») було надання у складі тендерної пропозиції локальних кошторисів згідно об’єкту будівництва, що й було виконано учасником. Відповідно до п.2.3 ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам цієї документації. А тому надання додаткових розрахунків, що не вимагалися тендерною документацією не може розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації. Окрім цього, хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до п.6.5 ч.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - «Згідно ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю. Отже, за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції кошторисна частина пропозиції учасника-переможця згідно абзацу 2 частини 6.1. цього Розділу підлягає відповідному коригуванню в частині розрахунків вартості робіт, та з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону. Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону, а саме договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, інші необхідні кошторисні розрахунки». Дана вимога була виконана учасником, про що свідчать надані(завантажені) розрахунки учасником за результатами аукціону після прийняття рішення про намір укласти договір, де вид договірної ціни вказано «тверда».
4. Щодо вимоги п. 1.1. Poзлiлy «Iнстpyкцiя з пiдгoтoвки тендерної пропозиції» тендеpнoї дoкyмeнтaцiї, а саме надання інформації у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником, повідомляємо наступне: учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" надав дану інформацію, що вимагалася. Вищезазначена інформація міститься у документі під назвою «Довідка ПД», який наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
5. Щодо довідки в довільній формі про відкриті рахунки. Вимогою тендерної документації було наступне: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видану кожною окремою банківською установою, в якій для Учасника відкрито відповідний рахунок згідно довідки в довільній формі, про відкриті рахунки, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції), що має бути видана протягом останніх десяти днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання тендерної пропозиції). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" надало у складі своєї тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків про відсутність заборгованості за кредитами в тому числі із зазначенням інформації про відкриті рахунки, що вимагалася. А тому учасник виконав вимогу тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі, про відкриті рахунки, адже надання довідки з банку про запитувану інформацією також відносить до довільної форми документа.

Виходячи із вищезазначеного, тендерний комітет Департаменту міського господарства Вінницької міської ради надає спростування щодо кожної із зазначених Вами невідповідностей та повідомляє, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" відповідає вимогам тендерної документації та прийняте рішення щодо даного учасника остаточне й перегляду не підлягає.
Розгорнути Згорнути
Вимога учасника не задоволена

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" 11 100 000,00
UAH з ПДВ
10 999 999,90
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 12 092 135,53
UAH з ПДВ
11 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карпов Євгеній Анатолійович 11 700 500,00
UAH з ПДВ
11 700 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 11:50
Електронний підпис
17 квітня 2019 11:50
Довідка МВСУ.pdf
16 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:05
Довідки.pdf
16 квітня 2019 15:05
АВК.pdf
12 квітня 2019 16:04
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:04
АВК 12.04.19.pdf
11 квітня 2019 10:12
Електронний підпис
11 квітня 2019 10:12
Довідки.pdf
11 квітня 2019 10:12
АВК.pdf
04 квітня 2019 20:44
Електронний підпис
04 квітня 2019 20:43
30. Лист ТЗ.pdf
04 квітня 2019 20:43
28. Лист забезпечення.pdf
04 квітня 2019 20:43
26. Витяги.pdf
04 квітня 2019 20:43
25. Гарантійний лист ОП.pdf
04 квітня 2019 20:43
24. Лист розгляд ТП.pdf
04 квітня 2019 20:42
22. Довідки банк.pdf
04 квітня 2019 20:42
19. Довідка про ДЦ.pdf
04 квітня 2019 20:42
17. Довідка довкілля.pdf
04 квітня 2019 20:42
15. Копія ліцензії.pdf
04 квітня 2019 20:42
14. Довідки ст.17.pdf
04 квітня 2019 20:42
11. Довідка робітники.pdf
04 квітня 2019 20:42
10. Довідка обладнання.pdf
04 квітня 2019 20:42
8. Відомості з ЄДР.pdf
04 квітня 2019 20:42
7. Лист - згода ТЗ.pdf
04 квітня 2019 20:42
6. АВК.pdf
04 квітня 2019 20:42
5. Довідка ПД.pdf
04 квітня 2019 20:42
2. Довідка активи.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 18:43
Електронний підпис
05 квітня 2019 18:41
Лист.pdf
05 квітня 2019 18:39
Кошторис.rar
05 квітня 2019 18:39
Ліцензія.pdf
05 квітня 2019 18:39
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 18:39
Відкриті рахунки.pdf
05 квітня 2019 18:39
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 квітня 2019 18:39
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 21:31
Реквізити Карпов.pdf
05 квітня 2019 21:31
Витяг.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00919.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00918.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00917.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00916.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00915.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00914.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00913.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00912.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00911.pdf
05 квітня 2019 21:31
KMBT_215_00910.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ФОП Карпов Євгеній Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
Переможець 10 999 999,90
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 17:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
10 999 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 12:29
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 20:40
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 18:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 16:06
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:09
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 12:31
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:10
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
28 січня 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 17:40
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 11:22
Протокол (1).pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:17
Витяг (1).pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:17
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 15:14
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 12:03
Додатоква угода 1.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 10:25
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 17:07
ДЦ.FR12.pdf укладений
26 квітня 2019 17:05
ЛК.FR12.pdf укладений
26 квітня 2019 16:28
ЗК.FR12.pdf укладений
26 квітня 2019 16:28
ГФ.FR12.pdf укладений
26 квітня 2019 16:28
ГВР.FR12.pdf укладений
26 квітня 2019 16:28
Договiр.FR12.pdf укладений
26 квітня 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно умов додаткової угоди №1 від 13.11.2019р.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 04.02.2020р.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов додаткової угоди №3 від 26.02.2020р.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов додаткової угоди №4 від 09.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №5 (продовження строку дії договору та строку виконання робіт, внесення змін до календарного плану використання коштів по об'єкту та до календарного план-графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №6 (внесення змін до календарного плану використання коштів по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №7 (продовження строку дії договору та строку виконання робіт, внесення змін до календарного плану використання коштів по об'єкту та до календарного план-графіку виконання робіт, змінено банківські реквізити замовника)
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №8
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 770 312,02
UAH (в тому числі ПДВ 1 128 385,34 UAH)