Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ЛІФТА) КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ВУЛ.РИЗЬКА,1
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-03-22-001710-c 860de35dae9945569d73d3b0f3faf9f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозко Інна Миколаївна

380444569404 shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: Лозко Інна Миколаївна
380444569404
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 11:20
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ЛІФТА) КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ВУЛ.РИЗЬКА,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ЛІФТА) КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ВУЛ.РИЗЬКА,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ризька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 25 березня 2019 11:57
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:15
Доброго дня. В технічному завданні додатку 2 до оголошення на проведення торгів на закупівлю "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ЛІФТА) КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ВУЛ.РИЗЬКА,1» [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)] Ви вимагаєте наступне: В пункті 1 ТЗ - Учасник подає пропозицію по виконанню робіт з КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, а в пункті 3 зазначено - Підрядник повинен виконати проектно-кошторисну документацію згідно з завданням на проектування, державними будівельними нормами, правилами та розцінками на проектно-вишукувальні роботи, вихідними даними, наданими Замовником. Ви, як Замовник, оголосили в одній закупівлі і розробку проектно-кошторисної документації і капітальний ремонт відповідно по цій же проектно-кошторисній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так
Тендер
Дата подання: 25 березня 2019 13:21
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:11
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації та роботи з каітального ремонту - це два різні предмети закупівлі. 7 1320000-7Послуги з інженерного проектування - для послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації, а потім, після отримання експертного звіту та кошторису - оголошення торгів на кап. ремонт ви визначаєте як - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Просимо надати пояснення щодо обєднання двох різних предметів закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Предмет закупівлі визначений відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі , що затверджений Наказом міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454.
Технічні характеристики обладнання
Дата подання: 25 березня 2019 15:23
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:03
Доброго дня! 1. просимо уточнити чи обладнання що замовлене Замовником є пасажирським ліфтом чи лікарняним? 2. Дайте висоту верхнього поверху та висоту підйому. 3. Вкажіть висоту приямку. 4. дайте розміри шахти та кабіни. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня,
Ліфт пасажирський, вісота підйому-12,75 м., висота останнього поверху - 3500 мм., глибина приямку -1400 мм., розмір шахти -1550*2000 мм.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕМ`ЄР ЛІФТ" 976 936,80
UAH з ПДВ
917 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ" 1 115 990,28
UAH з ПДВ
918 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 12:47
4.1. Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2019 14:44
4.14. Ліцензія.pdf
01 квітня 2019 14:44
4.12. Дозвіл.pdf
01 квітня 2019 14:44
4.5. Витяг з ЄДР.pdf
01 квітня 2019 14:44
4.4. Відомості з ЄДР.pdf
01 квітня 2019 14:44
4.2. Статут.pdf
01 квітня 2019 14:44
4.1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 14:43
цінова пропозиція.PDF
01 квітня 2019 14:43
Сертифікат якості.PDF
01 квітня 2019 14:43
Проект договору.PDF
01 квітня 2019 14:43
Ліцензія з додатками.pdf
01 квітня 2019 14:43
Дозвіл Держпраці.pdf
01 квітня 2019 14:43
Довідка про печатку.PDF
01 квітня 2019 14:43
Довідка працівники.pdf
01 квітня 2019 14:43
витяг пдв.PDF
01 квітня 2019 14:43
Витяг з ЄДРЮОФОПГФ.PDF
01 квітня 2019 14:43
виписка_зi_статистики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕМ`ЄР ЛІФТ"

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕМ`ЄР ЛІФТ"
#35210959
Переможець 917 900,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 16:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕМ`ЄР ЛІФТ"
#35210959
917 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:51
дод угода 5.rar зміни до договору
21 грудня 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 16:01
дод угода №4 ліфт (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:59
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 10:01
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 09:28
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 12:20
Додаткова угода №1_замна ліфта.pdf зміни до договору
12 липня 2019 12:19
Договір_капітальний роемонт ліфта.pdf укладений
17 квітня 2019 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору -до 31.12.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 901 223,10
UAH (в тому числі ПДВ 150 203,85 UAH)