Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949 – км 20+749 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
The current average repair of the highway R-63 / H-03 / - Vattikivtsi - checkpoint Sokiryany with accesses to checkpoint "Rososhany" and checkpoint "Kelmentsi" on the section km 17 + 949 - km 20 + 749 (code According to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
The current average repair of the highway R-63 / H-03 / - Vattikivtsi - checkpoint Sokiryany with accesses to checkpoint "Rososhany" and checkpoint "Kelmentsi" on the section km 17 + 949 - km 20 + 749 (code According to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
Очікувана вартість
19 757 284,20 UAH
UA-2019-03-22-001667-c ● d357a16fecf94e24a40227153d558556
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melnichuk Andriy Vasilovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 19 757 284,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197 572,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 296359 UAH |
Publication date: | 22 березня 2019 15:35 |
Enquiries until: | 18 травня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 19 757 284 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 197 573 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949 – км 20+749
The current average repair of the highway R-63 / H-03 / - Vattikivtsi - checkpoint Sokiryany with accesses to checkpoint "Rososhany" and checkpoint "Kelmentsi" on the section km 17 + 949 - km 20 + 749
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949 – км 20+749 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
The current average repair of the highway R-63 / H-03 / - Vattikivtsi - checkpoint Sokiryany with accesses to checkpoint "Rososhany" and checkpoint "Kelmentsi" on the section km 17 + 949 - km 20 + 749 (code According to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 13:43 |
Т.Д.на ПсР Р-63 зі змінами від 21.05..doc | |
21 травня 2019 13:43 |
94.pdf |
21 травня 2019 13:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 травня 2019 13:43 |
Т.Д.на ПсР Р-63 зі змінами від 21.05..doc
|
|||||||||
21 травня 2019 13:43 |
94.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 11 квітня 2019 15:06
Дата відповіді: 12 квітня 2019 16:13
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Додаток 2 до Тендерної документації, пункт 3.1 Інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Вимога щодо аналогічних договорів: «вартість кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі» є неправомірним, оскільки ціни на матеріально-технічні ресурси в попередні роки були значно нижчі ніж в поточному році, а тому при виконанні достатнього обсягу робіт в попередні роки, що необхідно для підтвердження досвіду, їх вартість може бути меншою ніж вартість аналогічних робіт в поточному році.
Виходячи з цього дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
2. Вимога щодо аналогічних обсягів та видів робіт, а саме:
- «влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг»»
- «нижнього шару покриття шару з асфальтобетонної суміші»
Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки вищевказані роботи не відносяться до обов’язкових робіт з виконання «поточного середнього ремонту», а тому дана вимога повинна бути виключена зі складу Тендерної документації.
3. Вимога щодо надання копій документів згідно Додатків Б,В,Г СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Вищевказані документи не повністю відображають факт виконання аналогічних договорів саме Учасником. Також звертаємо увагу на те, що зазначені документи складаються Замовником, Учасник входить до складу комісії, проте в міру певних обставин може не мати у володінні їх копії, оскільки СОУ 42.1-37641918-128:2014 та інші нормативні документи не передбачають обов’язкове їх володіння Учасником.
В зв’язку з виявленням положень, які суперечать вимогам вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 22 пункт 4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації» просимо виключити дані вимоги зі змісту Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вартістю кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості не являється дискримінаційною чи неправомірною вимогою, оскільки кожен Учасник, який планує приймати участь у даній закупівлі має розраховувати свої можливості.
2. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що цей вид роботи передбачений технічним завданням. Замовник має бути впевнений, що Учасник спроможний виконувати дані види робіт, які передбачені технічним завданням, тому і виділив основні види.
3. Надання копій документів згідно додатків СОУ 42.1-37641918-128:2014 являється обов’язковим, у випадку відсутності надається інформаційна довідка довільної форми щодо причин їх ненадання.
2. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що цей вид роботи передбачений технічним завданням. Замовник має бути впевнений, що Учасник спроможний виконувати дані види робіт, які передбачені технічним завданням, тому і виділив основні види.
3. Надання копій документів згідно додатків СОУ 42.1-37641918-128:2014 являється обов’язковим, у випадку відсутності надається інформаційна довідка довільної форми щодо причин їх ненадання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001667-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 12 квітня 2019 12:54
Розрахунок часу перевезення асфальтобетонної суміші
В додатку №2 до тендерної документації п.1.3. в передостанньому абзаці зазначено: «Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4 та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011(час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування).
А в останньому абзаці цього ж пункту зазначено: «Учасник надає довідку в довільній формі з розрахунком часу, який буде їм затрачено для зберігання та транспортування гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі до місця її укладання.»
Проаналізувавши норми п. 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 вбачаємо, що в цьому нормативному документі зазначено: «Час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Згідно норм ДСТУ незрозуміло та незазначено який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача.
Таким чином з огляду на вищевикладені вимоги тендерної документації незрозуміло як розраховується час доставки асфальтобетонної суміші:
-який повинен бути час зберігання у бункері накопичувачі?
-який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача?
Також незрозуміло на якій відстані від місця укладення асфальтобетонної суміші повинен знаходитись асфальтобетонний завод.
Некоректна тендерна документація обмежує конкуренцію учасників й може привести до неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника.
Просимо зазначити в тендерній документації конкретний час перевезення асфальтобетонної суміші від асфальтобетонного заводу до місця укладення з зазначенням нормативного документу, по якому буде розраховуватись час перевезення асфальтобетонної суміші при оцінці тендерних пропозицій учасників, а також зазначити яка повинна бути відстань місцезнаходження асфальтобетонного заводу до місця укладення.
Розгорнути
Згорнути
А в останньому абзаці цього ж пункту зазначено: «Учасник надає довідку в довільній формі з розрахунком часу, який буде їм затрачено для зберігання та транспортування гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі до місця її укладання.»
Проаналізувавши норми п. 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 вбачаємо, що в цьому нормативному документі зазначено: «Час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Згідно норм ДСТУ незрозуміло та незазначено який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача.
Таким чином з огляду на вищевикладені вимоги тендерної документації незрозуміло як розраховується час доставки асфальтобетонної суміші:
-який повинен бути час зберігання у бункері накопичувачі?
-який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача?
Також незрозуміло на якій відстані від місця укладення асфальтобетонної суміші повинен знаходитись асфальтобетонний завод.
Некоректна тендерна документація обмежує конкуренцію учасників й може привести до неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника.
Просимо зазначити в тендерній документації конкретний час перевезення асфальтобетонної суміші від асфальтобетонного заводу до місця укладення з зазначенням нормативного документу, по якому буде розраховуватись час перевезення асфальтобетонної суміші при оцінці тендерних пропозицій учасників, а також зазначити яка повинна бути відстань місцезнаходження асфальтобетонного заводу до місця укладення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 16:46
У тендерній документації (додаток №2, п.1.3) прописана вимога, яка не суперечить жодному нормативному документу, а саме, асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4, та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «час зберігання і транспортування АСГ до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування».
У ДСТУ Б В.2.7-119:2011 у п.5.4.4. - «час зберігання АСГ у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування».
Час перебування АСГ у бункері-накопичувачі, а також час перебування АСГ у кузові автосамоскида – це загальний час розшарування АСГ, де одні фракції відшаровуються від інших, а бітум стікається у нижні шари. Чим довше суміш перебуватиме у стані очікування до укладки, тим неякісною вона стає внаслідок наявних фізичних процесів – після чого, у кращому випадку, асфальтобетонна суміш може бути забракована; а у гіршому – після укладки такої суміші – вибраковуватиметься ділянка покриття.
Беручи за основу багаторічний досвід Служби по прийманню робіт з влаштування асфальтобетонних покриттів, на якій лежить обов’язок контролю за якістю, опираючись на нормативні документи (ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-89:99 «Методи випробувань», Замовник робіт вправі висунути дані вимоги.
Щодо решти запитань відповідаємо:
1. Час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі – у відповідності до технологічних карт (схем) та дотримання нормативних документів;
2. Час транспортування АСГ від АБЗ до місця укладки визначається Учасником торгів виходячи з місця розміщення даного АБЗ, виду транспортних засобів, логістики перевізника, тощо, на основі методичних рекомендацій розрахунку вартості по перевезенню вантажів;
3. Учасник торгів сам розраховує усі параметри (час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі, відстань і час перевезення, місце розташування АБЗ ) виходячи з умов, прописані у даній тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У ДСТУ Б В.2.7-119:2011 у п.5.4.4. - «час зберігання АСГ у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування».
Час перебування АСГ у бункері-накопичувачі, а також час перебування АСГ у кузові автосамоскида – це загальний час розшарування АСГ, де одні фракції відшаровуються від інших, а бітум стікається у нижні шари. Чим довше суміш перебуватиме у стані очікування до укладки, тим неякісною вона стає внаслідок наявних фізичних процесів – після чого, у кращому випадку, асфальтобетонна суміш може бути забракована; а у гіршому – після укладки такої суміші – вибраковуватиметься ділянка покриття.
Беручи за основу багаторічний досвід Служби по прийманню робіт з влаштування асфальтобетонних покриттів, на якій лежить обов’язок контролю за якістю, опираючись на нормативні документи (ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-89:99 «Методи випробувань», Замовник робіт вправі висунути дані вимоги.
Щодо решти запитань відповідаємо:
1. Час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі – у відповідності до технологічних карт (схем) та дотримання нормативних документів;
2. Час транспортування АСГ від АБЗ до місця укладки визначається Учасником торгів виходячи з місця розміщення даного АБЗ, виду транспортних засобів, логістики перевізника, тощо, на основі методичних рекомендацій розрахунку вартості по перевезенню вантажів;
3. Учасник торгів сам розраховує усі параметри (час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі, відстань і час перевезення, місце розташування АБЗ ) виходячи з умов, прописані у даній тендерної документації.
Згідно норм ДСТУ відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-22-001667-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 17 квітня 2019 20:45
Дата подання: 17 квітня 2019 20:45
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
ОСКАРЖУВАНІ ВИМОГИ:
Додаток №2 до тендерної документації п.1.3., передостанній абзац: «Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4 та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011(час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 21:00
Рішення від 22.04.2019 № 4857.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 20:59
Інформація про перенесення дати розгляду скарги.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 17:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2019 № 5868.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 17:48
Рішення від 13.05.2019 № 5868.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зроблено зміни в тендерній документації
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2019 15:08
Номер скарги: UA-2019-03-22-001667-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Компанія "Євродор", Код ЄДРПОУ:38972680
Дата подання: 18 червня 2019 16:17
Дата подання: 18 червня 2019 16:17
Скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасника
22 березня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області(надалі - Замовник)оприлюднено оголошення про закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949 – км 20+749 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))»(Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-001667-c; за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), та оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №62 від "22" березня 2019 року), надалі – Тендерна документація.
Тендерна документація у даній справі неодноразову змінювалася Замовником, а саме в базі прозорро, міститься інформація про внесення змін до документації 21.05.2019р., 17.05.2019 р., 09.04.2019 р., 22.03.2019 р.
ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» 17.04.2019 оскаржило умови тендерної документації до Колегії АМКУ подавши скаргу № UA-2019-03-22-001667-c.b2
13 травня 2019 АМКУ за наслідками розгляду скарги було прийняте рішення № 5868-р/пк-пз від 13.05.2019, яким було задоволено цю скаргу і зобов'язано Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг".
На виконання рішення АМКУ Замовником було внесено зміни до тендерної документації а саме затверджено нову редакцію тендерної документаціїа, яка була завантажені до бази Прозорро 17.05.2019 р.
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області 13.06.2019р. року розглянувши пропозиції учасників торгів, що подали свої пропозиції , прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор» (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області №116 від 13.06.2019р.)згідно і на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 та ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Учасник ТОВ "Компанія "Євродор" вважає за недоцільне продовження розгляду скарги та не підримує скаргу, відкликає їі. Просить не відкривати провадження та не приймаити ії до розгляду
Дата: 18 червня 2019 20:47
Рішення від 21.06.2019 № 8149.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 19:22
Номер скарги: UA-2019-03-22-001667-c.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 18 червня 2019 21:04
Дата подання: 18 червня 2019 21:04
Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
На рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області про відхилення (недопущення до аукціону) тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77»
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ "ШБУ-77" втратив інтерес до участі в закупівлі.
Дата: 20 червня 2019 18:53
Рішення від 21.06.2019 № 8153.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 19:18
Номер скарги: UA-2019-03-22-001667-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 червня 2019 19:07
Дата подання: 18 червня 2019 19:07
скарга до АМКУ щодо дискваліфікації
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області
про відхилення пропозиції учасника)
1. 22 березня 2019 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949 – км 20+749 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-001667-c; ID у ЦБД d357a16fecf94e24a40227153d558556) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, із змінами та доповненнями, протокол №62 від "22" березня 2019 РОКУ (надалі – Тендерна документація).
17 квітня 2019 ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, (Код ЄДРПОУ:03448860) оскаржив умови тендерної документації до АМКУ подавши відповідну скаргу (№ UA-2019-03-22-001667-c.b2).
13.05.2019 року АМКУ за наслідками розгляду скарги було прийняте рішення № 5868-р/пк-пз від 13.05.2019, яким скаргу було задоволено і зобов'язано Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949 – км 20+749 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-22-001667-c, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
На виконання рішення АМКУ Замовником було внесено зміни до тендерної документації (нова редакція тендерної документації), які були завантажені до 17.05.2019 15:08.
Тобто замовником неодноразово вносились зміни до тендерної документації а саме тендерна документація викладалась в новій редакції і завантажувалась в систему прозорро
-Версія документу від: 17.05.2019 15:08
-Версія документу від: 09.04.2019 15:50
- Версія документу від: 22.03.2019 15:35
13.06.2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних учасників, що подали свої пропозиції прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС», (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області №113 від 07.06.2019р.) на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56.
1. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (надалі Закон) встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно, Замовник, в документації торгів на закупівлю послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-63 /Н-03/ - Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці» на ділянці км 17+949 – км 20+749 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))» встановив, в підпункті 1.3. Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», що учасник надає інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» Замовником вказано про те, що наданий ТОВ «ПБС» в складі пропозиції атестат виробництва на АБЗ від постачальника «ШБУ 60», не відповідає технічним вимогам Додатку №4 тендерної документації «Технічне завдання» (наданий атестат не засвідчує стан виробництва ЩМАС), що на думку Замовника є порушенням ТОВ «ПБС» вимог п.1.3. аб 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Вважаємо дане рішення Замовника в цій частині безпідставним та протиправним з наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ "ПБС" втратило інтерес до виконання робіт на даному обєкті
Дата: 19 червня 2019 17:33
Рішення від 21.06.2019 № 8173.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 20:09
Номер скарги: UA-2019-03-22-001667-c.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 11 липня 2019 10:38
Дата подання: 11 липня 2019 10:38
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області про визначення переможцем у торгах іншого учасника
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області про визначення переможцем у торгах іншого учасника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2019 19:30
рішення від 15.07.2019 № 9424 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 19:30
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2019 № UA-2019-03-22-001667-c.b6.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 20:12
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2019 № UA-2019-03-22-001667-c.b6.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 21:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2019 № 10524.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 15:45
від 01.08.2019 № 10524.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 23:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Переможця анульовано
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2019 08:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 червня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Компанія "Євродор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Рішення скасоване |
17 488 262,20
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 09:28
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Відхилено |
17 488 262,20
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 09:31
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
19 123 744,10
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 11:49
|
д.у.2 до 87.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2019 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 08:55
|
д.у. 1 до 87.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 08:17
|
Договір №87.pdf | укладений |
23 серпня 2019 08:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №87 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |