Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А – 92, дизельне паливо
Очікувана вартість
4 056 630,00 UAH
UA-2019-03-22-001464-c 53ec2ef91ed440bd8ac425a32e0b4b24
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рак Христина Зіновіївна

380686992757 lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Вебсайт: http://telemed.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Рак Христина Зіновіївна
380686992757
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 17:00
Очікувана вартість: 4 056 630,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 березня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:11
Проект договору.docx
22 березня 2019 15:08
Технічні вимоги.docx
22 березня 2019 15:07
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:11
Проект договору.docx
22 березня 2019 15:08
Технічні вимоги.docx
22 березня 2019 15:07
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 15:05
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-001464-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 11 квітня 2019 11:34
Підстави для відхилення
МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Всупереч п. 3.2.6. розділу 3 тендерної документації, де передбачається вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що під час участі в аукціоні учасники зобов'язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін, в складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист.
П. 3.2.2. розділу 3 тендерної документації: « Усі вищезазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів». Тендерна пропозиція не містить реєстр наданих документів.
Частина 6 розділу 3 тендерної документації передбачає вимогу щодо надання Учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації, визначеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Довідка щодо виробника товару, подана учасником у складі тендерної пропозиції, містить інформацію про виробника товару Открытое акционерное общество «Мозырский нефтеперерабатывающий завод». Сертифіат на ДП містить дані щодо виробника продукції -Открытое акционерное общество «Мозырский нефтеперерабатывающий завод», паспорт якості, у свою чергу, наданий на продукцію, виробництва «ОАО «Нафтан», що позбавляє, тим самим, можливості встановити найменування виробника продукції, яку планується постачати до умов закупівлі. Окрім цього, Учасником не надано сертифікату якості на ДП Л. Із врахуванням умов сезонності Учасник не підтвердив відповідність технічним вимогам в повному обсязі.
Ч. 1 розділу 3 тендерної документації передбачає: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі)». Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Повідомляємо наступну інформацію:
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
В складі тендерної пропозиції подано РІШЕННЯ №01/03_2019 від 01.03.2019 щодо право на укладення договору(значного правочину) із КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 'СОКАЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ', яке не є замовником торгів, щодо яких учасником поадно тендерну пропозицію.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" .

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001464-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 12 квітня 2019 17:06
ЛИСТ РОЗ'ЯСНЕННЯ
до вимоги учасника ПП "Окко Контракт"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 15:47
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та врахує зауваження при розгляді пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001464-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 11 квітня 2019 10:44
Підстави для відхилення
МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Всупереч п. 3.2.6. розділу 3 тендерної документації, де передбачається вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що під час участі в аукціоні учасники зобов'язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін, в складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист.
П. 3.2.2. розділу 3 тендерної документації: « Усі вищезазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів». Тендерна пропозиція не містить реєстр наданих документів.
Частина 6 розділу 3 тендерної документації передбачає вимогу щодо надання Учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації, визначеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Довідка щодо виробника товару, подана учасником у складі тендерної пропозиції, містить інформацію про виробника товару Открытое акционерное общество «Мозырский нефтеперерабатывающий завод». Сертифіат на ДП містить дані щодо виробника продукції -Открытое акционерное общество «Мозырский нефтеперерабатывающий завод», паспорт якості, у свою чергу, наданий на продукцію, виробництва «ОАО «Нафтан», що позбавляє, тим самим, можливості встановити найменування виробника продукції, яку планується постачати до умов закупівлі. Окрім цього, Учасником не надано сертифікату якості на ДП Л. Із врахуванням умов сезонності Учасник не підтвердив відповідність технічним вимогам в повному обсязі.
Ч. 1 розділу 3 тендерної документації передбачає: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі)». Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Повідомляємо наступну інформацію:
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
В складі тендерної пропозиції подано РІШЕННЯ №01/03_2019 від 01.03.2019 щодо право на укладення договору(значного правочину) із КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 'СОКАЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ', яке не є замовником торгів, щодо яких учасником поадно тендерну пропозицію.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" .

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001464-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 12 квітня 2019 17:07
ЛИСТ РОЗ'ЯСНЕННЯ
на вимогу учасника ПП "Окко Контракт"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 15:48
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та врахує зауваження при розгляді пропозицій.

Документи подані скаржником

12 квітня 2019 17:06
IMG_0005.pdf

Документи

16 квітня 2019 15:46
протокол.pdf

Документи подані скаржником

12 квітня 2019 17:07
IMG_0005.pdf

Документи

16 квітня 2019 15:48
протокол.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А 92 та дизельне паливо для Підстанції №2 м.Львова
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю 2 штуки слід розуміти кількість та обсяги найменувань згідно технічних вимог. Під місцем поставки товару слід розуміти адреси АЗС постачальника.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 124 620,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 623,10 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 11:22
Закінчення: 10 квітня 2019 11:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Бензин А 92 та дизельне паливо для Підстанції №2 м.Львова
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 984 960,00
UAH з ПДВ
984 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 006 150,00
UAH з ПДВ
1 006 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С КАРД СЕРВІС" 1 123 680,00
UAH з ПДВ
1 123 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 16:24
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:16
Dovidka_19079431900580207228.pdf.p7s
16 квітня 2019 16:16
Dovidka_19079431900580207228.pdf
16 квітня 2019 16:16
Dovidka_19063414200520393156.pdf.p7s
16 квітня 2019 16:16
Dovidka_19063414200520393156.pdf
16 квітня 2019 16:16
ДФС до 21 квітня.pdf
11 квітня 2019 18:05
Електронний підпис
09 квітня 2019 14:59
Електронний підпис
09 квітня 2019 14:58
інші документи.7z
09 квітня 2019 14:58
цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2019 14:58
Установчі документи.7z
09 квітня 2019 14:58
Технічна частина.7z
09 квітня 2019 14:58
реєстр.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 14:48
реєстр документів.pdf
09 квітня 2019 14:48
проект договору.pdf
09 квітня 2019 14:48
5ТЧ.7z
09 квітня 2019 14:48
4ІД.7z
09 квітня 2019 14:48
3ВПВ17.7z
09 квітня 2019 14:48
2КК.7z

Публічні документи

09 квітня 2019 14:30
9 ІД Персональні дані.PDF
09 квітня 2019 14:30
8 ІД Захист довкілля.PDF
09 квітня 2019 14:30
7 ІД Реквізити.PDF
09 квітня 2019 14:30
6 ІД Статутні.PDF
09 квітня 2019 14:30
5 ВПВ 17.PDF
09 квітня 2019 14:30
4 КК Досвід.PDF
09 квітня 2019 14:30
3 КК Працівники.PDF
09 квітня 2019 14:30
2 КК SOCAR.PDF
09 квітня 2019 14:30
2 КК Мат. база.PDF
09 квітня 2019 14:30
13 ТЧ Сертифікат.PDF
09 квітня 2019 14:30
12 ТЧ Довідка про товар.PDF
09 квітня 2019 14:30
11 Проект договору.PDF
09 квітня 2019 14:30
10 ТЧ Технічні вимоги 1.PDF
09 квітня 2019 14:30
1 Цінова пропозиція 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "С КАРД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 984 960,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 17:31

Документи

15 квітня 2019 17:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
984 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 17:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 11:14
Додаткова угода 5925 20%.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 11:11
Додаткова угода 5925.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 16:08
Додаткова угода 5 ОККО 5925.pdf зміни до договору
30 січня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 15:05
Додаткова угода ОККО (зменшення).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 15:03
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 16:54
дд5925.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 15:51
Додаткова угода ОККО.pdf зміни до договору
22 травня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 14:23
ОККО 5925.pdf укладений
26 квітня 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 24ТЛ-5925/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 24ТЛ-5925/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони
Номер договору про закупівлю: 24ТЛ-5925/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 24ТЛ-5925/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 24ТЛ-5925/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24ТЛ-5925/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони
Номер договору про закупівлю: 24ТЛ-5925/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 24ТЛ-5925/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 181 732,40
UAH (в тому числі ПДВ 196 955,40 UAH)