Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНЗ "Білицький професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02543070 |
Місцезнаходження: | 85043, Україна , Донецька обл., м. Білицьке, м. Білицьке вул. Харківська , буд. 22 |
Контактна особа: |
В І Баркар +380627762483 belickoe-licey@ukr.het |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 508 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 083,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 14:05 |
ТД_роботи нова ред_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc |
22 березня 2019 14:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 березня 2019 14:05 |
ТД_роботи нова ред_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-13-000008 ● c65aa72591694a18811e57499681991b
- Статус: вирішено ● Дата: 17 вересня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2019 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.08.2019 № 236
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2019-03-22-001402-b 22.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-06 12:36:49
Пояснення щодо кінцевого строку з урахуванням умов Цивільного кодексу України.
На зауваження щодо порушення тендерним комітетом строків оприлюднення договору про здійснення звкупівлі повідомляємо, що договір про закупівлю був укладений 07.05.2019 року. Згідно статті 10 Закону України «Про публічну закупівлю» Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Тобто кінцевий строк на оприлюднення договору припадає на 09.05.2019 року. Проте відповідно до частини п’ятої статті 254 Цивільного кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. А оскільки 09.05.2019 року був святковим та вихідним днем, та з огляду на викладене вище, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку та кінця перебігу строку.
Таким чином, якщо останній день строку для оприлюднення інформації припадав на святковий та вихідний, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, тобто 10.05.2019 року. Тобто оприлюднення Замовником 10.05.2019 року на вебпорталі Уповноваженого органу договору від 07.05.2019 № 416, що укладений з переможцем торгів ТОВ «НВФ «АВТ-ПРОМ», не є порушенням вимог чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення щодо кінцевого строку з урахуванням умов Цивільного кодексу України. На зауваження щодо порушення тендерним комітетом строків оприлюднення договору про здійснення звкупівлі повідомляємо, що договір про закупівлю був укладений 07.05.2019 року. Згідно статті 10 Закону України «Про публічну закупівлю» Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Тобто кінцевий строк на оприлюднення договору припадає на 09.05.2019 року. Проте відповідно до частини п’ятої статті 254 Цивільного кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. А оскільки 09.05.2019 року був святковим та вихідним днем, та з огляду на викладене вище, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку та кінця перебігу строку. Таким чином, якщо останній день строку для оприлюднення інформації припадав на святковий та вихідний, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, тобто 10.05.2019 року. Тобто оприлюднення Замовником 10.05.2019 року на вебпорталі Уповноваженого органу договору від 07.05.2019 № 416, що укладений з переможцем торгів ТОВ «НВФ «АВТ-ПРОМ», не є порушенням вимог чинного законодавства.
2019-09-13 19:53:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
порушення усунуто в повному обсязі
2019-09-17 09:51:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" |
1 503 961,40
UAH з ПДВ
|
1 503 961,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
1 508 290,00
UAH з ПДВ
|
1 508 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" #32717395 |
Переможець |
1 503 961,40
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 21:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 15:27
|
Додаткова угода 2_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2019 15:25
|
доп угода_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf | зміни до договору |
16 травня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 15:42
|
додаток_1.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:41
|
додаток_4.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:41
|
додаток_3.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:41
|
додаток_2.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:41
|
Договір 416.pdf | укладений |
10 травня 2019 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вищезазначений пункт був обраний оскільки це був найбільш відповідний пункт для розміщення змін до договору в нашому випадку. Підставою для оприлюднення даних змін є виправлення технічної помилки в предметі закупівлі та доповнення договору ще трьома додатками. |
Номер договору про закупівлю: | 416 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт). Було обрано даний пункт як той, що виявився найбільш відповідним до даного випадку. |
Номер договору про закупівлю: | 416 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |