Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

««ДНЗ "Білицький професійний ліцей" Комплекс будівель за адресою: Донецька обл. м. Білицьке, вул. Харківська, 22. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень. Улаштування системи блискавкозахисту» (код за ДК 021:2015 (CPV): - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
1 508 300,00 UAH
UA-2019-03-22-001402-b f97e1410b6af433a8887a068fad1eb86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В І Баркар

+380627762483 belickoe-licey@ukr.het

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Білицький професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02543070
Місцезнаходження: 85043, Україна , Донецька обл., м. Білицьке, м. Білицьке вул. Харківська , буд. 22
Контактна особа: В І Баркар
+380627762483
belickoe-licey@ukr.het
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:00
Очікувана вартість: 1 508 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 083,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДНЗ "Білицький професійний ліцей" Комплекс будівель за адресою: Донецька обл. м. Білицьке, вул. Харківська, 22. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень. Улаштування системи блискавкозахисту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85043, Україна, Донецька область, м.Добропілля, м.Білицьке, вулиця Харківська, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 14:05
ТД_роботи нова ред_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
22 березня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 14:05
ТД_роботи нова ред_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
22 березня 2019 13:10
ТД_роботи нова ред_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000008 ● c65aa72591694a18811e57499681991b
  • Статус: вирішено ● Дата: 17 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.08.2019 № 236

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2019-03-22-001402-b 22.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-06 12:36:49

Пояснення щодо кінцевого строку з урахуванням умов Цивільного кодексу України.

На зауваження щодо порушення тендерним комітетом строків оприлюднення договору про здійснення звкупівлі повідомляємо, що договір про закупівлю був укладений 07.05.2019 року. Згідно статті 10 Закону України «Про публічну закупівлю» Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Тобто кінцевий строк на оприлюднення договору припадає на 09.05.2019 року. Проте відповідно до частини п’ятої статті 254 Цивільного кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. А оскільки 09.05.2019 року був святковим та вихідним днем, та з огляду на викладене вище, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку та кінця перебігу строку.
Таким чином, якщо останній день строку для оприлюднення інформації припадав на святковий та вихідний, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, тобто 10.05.2019 року. Тобто оприлюднення Замовником 10.05.2019 року на вебпорталі Уповноваженого органу договору від 07.05.2019 № 416, що укладений з переможцем торгів ТОВ «НВФ «АВТ-ПРОМ», не є порушенням вимог чинного законодавства.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо кінцевого строку з урахуванням умов Цивільного кодексу України. На зауваження щодо порушення тендерним комітетом строків оприлюднення договору про здійснення звкупівлі повідомляємо, що договір про закупівлю був укладений 07.05.2019 року. Згідно статті 10 Закону України «Про публічну закупівлю» Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Тобто кінцевий строк на оприлюднення договору припадає на 09.05.2019 року. Проте відповідно до частини п’ятої статті 254 Цивільного кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. А оскільки 09.05.2019 року був святковим та вихідним днем, та з огляду на викладене вище, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку та кінця перебігу строку. Таким чином, якщо останній день строку для оприлюднення інформації припадав на святковий та вихідний, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, тобто 10.05.2019 року. Тобто оприлюднення Замовником 10.05.2019 року на вебпорталі Уповноваженого органу договору від 07.05.2019 № 416, що укладений з переможцем торгів ТОВ «НВФ «АВТ-ПРОМ», не є порушенням вимог чинного законодавства.

2019-09-13 19:53:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

порушення усунуто в повному обсязі

2019-09-17 09:51:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 1 503 961,40
UAH з ПДВ
1 503 961,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 1 508 290,00
UAH з ПДВ
1 508 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 18:37
довідка ст 17 ч 2_0001.pdf
19 квітня 2019 18:37
довідка ст 17 ч 1_0001.pdf
19 квітня 2019 18:37
дфс білицький ліцей.pdf
06 квітня 2019 19:27
Електронний підпис
06 квітня 2019 19:19
тех завдання_0001.pdf
06 квітня 2019 19:19
тенедерна проп_0001.pdf
06 квітня 2019 19:18
проект договору_0001.pdf
06 квітня 2019 19:18
лицензия пожарка.PDF
06 квітня 2019 19:18
договірна ціна_0001.pdf
06 квітня 2019 19:18
довідка ст 17 ч 2_0001.pdf
06 квітня 2019 19:18
довідка ст 17 ч 1_0001.pdf
06 квітня 2019 19:18
ISO АВТ-ПРОМ новый.pdf
05 квітня 2019 11:36
Електронний підпис

Публічні документи

02 квітня 2019 12:37
Ліцензія МНС_Інтер.pdf
02 квітня 2019 12:37
довідка ст. 17.pdf
02 квітня 2019 12:37
Довідка працівники.pdf
02 квітня 2019 12:37
Довідка мат тех база.pdf
02 квітня 2019 12:37
Витяг ПДВ Интер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 1 503 961,40
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 21:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 21:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
1 503 961,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 15:27
Додаткова угода 2_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 15:25
доп угода_на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf зміни до договору
16 травня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 15:42
додаток_1.pdf укладений
10 травня 2019 15:41
додаток_4.pdf укладений
10 травня 2019 15:41
додаток_3.pdf укладений
10 травня 2019 15:41
додаток_2.pdf укладений
10 травня 2019 15:41
Договір 416.pdf укладений
10 травня 2019 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вищезазначений пункт був обраний оскільки це був найбільш відповідний пункт для розміщення змін до договору в нашому випадку. Підставою для оприлюднення даних змін є виправлення технічної помилки в предметі закупівлі та доповнення договору ще трьома додатками.
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт). Було обрано даний пункт як той, що виявився найбільш відповідним до даного випадку.
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 496 637,71
UAH (в тому числі ПДВ 249 439,62 UAH)