Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі Підгірцівської сільської ради по вул. Васильківська, 39 в селі Підгірці Обухівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 484 229,00 UAH
UA-2019-03-22-001372-c 5927a662751c4d17b43de95cff56d44b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Ірина

380457244733 pidgirtsi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підгірцівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04361574
Місцезнаходження: 08710, Україна , Київська обл., село Підгірці, Васильківська,39
Контактна особа: Тимошенко Ірина
380457244733
pidgirtsi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 15:01
Очікувана вартість: 2 484 229,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Rапітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі Підгірцівської сільської ради по вул.Васильківська, 39 в селі Підгірці Обухівського району Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі Підгірцівської сільської ради по вул.Васильківська, 39 в селі Підгірці Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, село Підгірці Обухівського райну, вулиця Васильківська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 15:57
Проект.zip
22 березня 2019 16:30
ТД_Капремонт фасаду.pdf
28 березня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 15:57
Проект.zip
22 березня 2019 16:30
ТД_Капремонт фасаду.pdf
22 березня 2019 16:15
ТД капремонт санвузлів.pdf
22 березня 2019 15:26
SCAN0051.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По технагляду
Дата подання: 25 березня 2019 16:17
Дата відповіді: 26 березня 2019 11:33
Шановний Замовник в зведений кошторис який відсоток технічного нагляду включати?
Відповідь: 1,7 відсотка
Рівень зарплати
Дата подання: 26 березня 2019 08:56
Дата відповіді: 26 березня 2019 11:49
Шановний замовник, вкажіть рівень середньомісячної зарплати, який необхідно для складання кошторисної документаціі.
Відповідь: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості - 7200грн.
Зарплата
Дата подання: 26 березня 2019 13:16
Дата відповіді: 26 березня 2019 14:13
відповідно до наказу Мінрегіону номер 196 від 27.07.2018р. мінімальний розмір середньомісячної заробітної плати складає 7845х1,087=8527,52 грн., це являється прямим порушенням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»
Відповідь: Вказаний нами розмір середньомісячної заробітної плати застосований при розробці проектно-кошторисної документації, яка пройшла відповідну експертизу. Водночас, це не обмежує права учасника в частині застосування норм наказу Мінрегіонбуду від 27.07.2018 №196.
Умови
Дата подання: 26 березня 2019 13:54
Дата відповіді: 26 березня 2019 14:14
Шановний Замовник в Умовах Закупівлі прописано ( довідку в довільній формі про те, що вартість закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартість лоту) не перевищує (чи перевищує) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу;) Поясніть Вартість матеріальв які будуть закупаться підчас виконання робі , чи вартість всієї закупівлі. З повагою. Заранше вдячні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вартість всієї закупівлі
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-31-000036 ● 79f767050d024382afeb9fd1a35803b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


29.05.2019 № 108
Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

7 UA-2019-03-22-001372-c 22.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Розглянувши висновок щодо виявлених порушень при проведенні закупівлі UA-2019-03-22-001372-c повідомляємо, що: - Підгірцівською сільською радою не вносилося змін до Тендерної документації вказаної закупівлі, а виправлялась технічна помилка (помилково було підвантажено файл з Тендерною документацією щодо іншого предмету закупівлі, що було виявлено і виправлено через 15 хвилин того ж дня (в день публікації оголошення про проведення закупівлі) шляхом підвантаження Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт “Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі Підгірцівської сільської ради по вул.Васильківська, 39 в с.Підгірці Обухівського району Київської області”. Враховуючи, що система не передбачає іншого, це було зроблено із застосуванням єдиного можливого способу: змінами до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що нами не було порушено норми абз.2 ч.2 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон); - при розгляді тендерним комітетом Підгірцівської сільської ради пропозиції учасника з найбільш вигідною ціною (ТОВ “Тім-Буд”), яка визначена системою автоматично за результатами проведеного аукціону, на відповідність вимогам тендерної документації ТОВ “Тім-Буд” було визнано переможцем та прийняте рішення про намір укласти договір. Зауважимо, що вказаним учасником надано два договори аналогічних робіт саме за 2017 рік, як того вимагає Тендерна документація, а саме: №94 від 24.04.2017 та №117 від 17.05.2017 (доступ до яких, доречі, є вільний через систему Прозорро). Замовником в обох випадках є Управління освіти Солом’янської районної в м.Києві державної адміністрації, лист-відгук від якої і надано. Щодо відсутності додатків: в договорах №94 від 24.04.2017 та №117 від 17.05.2017 не вказано чіткий перелік додатків до них, а міститься лише пункт договору, яким передбачена їх можливість. Наголосимо, що основна мета Замовника в отриманні аналогічних договорів є підтвердження досвіду учасника, а не перевірка відповідності наданих документів вимогам Господарського Кодексу. Саме досвід та якість виконання робіт, відповідна кваліфікація, ділова репутація переможця аукціону перевіряється Тендерним комітетом не лише по наданим документам, а й шляхом особистої перевірки виконаних робіт потенційним переможцем (особисте спілкування із замовниками, технаглядом та оглядом об’єктів на яких виконувались роботи) та аналізом системи Прозорро щодо закупівель, переможцем яких визнано учасника, який є потенційним переможцем по нашій закупівлі. Враховуючи вищенаведене не вбачаємо порушень ст.30 Закону. Наголошуємо, Підгірцівською сільською радою, при проведенні вищевказаної закупівлі було дотримано мету та основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На даний час Підрядником (ТОВ “Тім-Буд”), з яким укладено договір, виконано більш ніж 50% робіт і нарікань щодо якості їх виконання у Замовника немає. Стосовно порушення ч.1 ст.10 Закону в частині неопрелюднення нами протоколу розгляду тендерних пропозицій - тлумачення зазначеної норми з боку працівників Держаудитслуби є хибним, оскільки ця норма стосується процедури закупівлі відповідно до ч.4 ст10 Закону (оголошення англійською мовою), а форма вказаного протоколу розгляду тендерної пропозиції затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 жодного відношення до “звичайних” відкритих торгів (без оголошення англійською мовою) не має. Нами, як Замовником, було чітко дотримано вимог Закону, а саме: відповідно до частини шостої статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Згідно з частиною першою статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Таким чином, повідомлення про намір укласти договір оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу та надсилається переможцю електронною системою закупівель, після визначення переможця та прийняття рішення замовником про намір укласти договір.

2019-06-19 19:18:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД 2 483 650,80
UAH з ПДВ
2 483 650,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНКОР БУД» 2 483 834,40
UAH з ПДВ
2 483 834,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2019 12:05
пропозиція.7z

Публічні документи

05 квітня 2019 12:18
Статут ІНКОРБУД.pdf
05 квітня 2019 12:18
протокол Охрона праці.JPG
05 квітня 2019 12:18
протокол зборів.pdf
05 квітня 2019 12:18
форма пропозиції.pdf
05 квітня 2019 12:18
довідка про персонал.PDF
05 квітня 2019 12:18
відписка про ліцензію.pdf
05 квітня 2019 12:18
наказ на прийняття.pdf
05 квітня 2019 12:18
1008_ДЦ_ИВР.rtf
05 квітня 2019 12:18
1008_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
05 квітня 2019 12:18
1008_ДЦ_СВР.rtf
05 квітня 2019 12:18
1008_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
05 квітня 2019 12:18
1008_ДЦ_ССР_5.rtf
05 квітня 2019 12:18
1008_ДЦ_ДЦ_3.rtf
05 квітня 2019 12:18
1008_ДЦ_ССР_4.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНКОР БУД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД
#38684088
Переможець 2 483 650,80
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:39

Документи

17 квітня 2019 15:35
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:24
SCAN0062.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД
#38684088
2 483 650,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 15:35
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:24
SCAN0062.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 14:07
SCAN0081.PDF зміни до договору
13 травня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 16:18
SCAN0074.PDF зміни до договору
08 травня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 16:59
SCAN0073.PDF укладений
02 травня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 16:36
SCAN0072.PDF укладений
02 травня 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано реквізити рахунку в органах Казначейства для здійснення попередньої оплати та виправлено технічну помилку
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізітів рахунку в органах Казначейства для перерахунку авансу
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 483 650,80
UAH