Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгірцівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04361574 |
Місцезнаходження: | 08710, Україна , Київська обл., село Підгірці, Васильківська,39 |
Контактна особа: |
Тимошенко Ірина 380457244733 pidgirtsi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 2 484 229,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 15:57 |
Проект.zip | |
22 березня 2019 16:30 |
ТД_Капремонт фасаду.pdf |
28 березня 2019 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2019 15:57 |
Проект.zip
|
||||||
22 березня 2019 16:30 |
ТД_Капремонт фасаду.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-31-000036 ● 79f767050d024382afeb9fd1a35803b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2019 № 108
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-03-22-001372-c 22.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Розглянувши висновок щодо виявлених порушень при проведенні закупівлі UA-2019-03-22-001372-c повідомляємо, що: - Підгірцівською сільською радою не вносилося змін до Тендерної документації вказаної закупівлі, а виправлялась технічна помилка (помилково було підвантажено файл з Тендерною документацією щодо іншого предмету закупівлі, що було виявлено і виправлено через 15 хвилин того ж дня (в день публікації оголошення про проведення закупівлі) шляхом підвантаження Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт “Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі Підгірцівської сільської ради по вул.Васильківська, 39 в с.Підгірці Обухівського району Київської області”. Враховуючи, що система не передбачає іншого, це було зроблено із застосуванням єдиного можливого способу: змінами до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що нами не було порушено норми абз.2 ч.2 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон); - при розгляді тендерним комітетом Підгірцівської сільської ради пропозиції учасника з найбільш вигідною ціною (ТОВ “Тім-Буд”), яка визначена системою автоматично за результатами проведеного аукціону, на відповідність вимогам тендерної документації ТОВ “Тім-Буд” було визнано переможцем та прийняте рішення про намір укласти договір. Зауважимо, що вказаним учасником надано два договори аналогічних робіт саме за 2017 рік, як того вимагає Тендерна документація, а саме: №94 від 24.04.2017 та №117 від 17.05.2017 (доступ до яких, доречі, є вільний через систему Прозорро). Замовником в обох випадках є Управління освіти Солом’янської районної в м.Києві державної адміністрації, лист-відгук від якої і надано. Щодо відсутності додатків: в договорах №94 від 24.04.2017 та №117 від 17.05.2017 не вказано чіткий перелік додатків до них, а міститься лише пункт договору, яким передбачена їх можливість. Наголосимо, що основна мета Замовника в отриманні аналогічних договорів є підтвердження досвіду учасника, а не перевірка відповідності наданих документів вимогам Господарського Кодексу. Саме досвід та якість виконання робіт, відповідна кваліфікація, ділова репутація переможця аукціону перевіряється Тендерним комітетом не лише по наданим документам, а й шляхом особистої перевірки виконаних робіт потенційним переможцем (особисте спілкування із замовниками, технаглядом та оглядом об’єктів на яких виконувались роботи) та аналізом системи Прозорро щодо закупівель, переможцем яких визнано учасника, який є потенційним переможцем по нашій закупівлі. Враховуючи вищенаведене не вбачаємо порушень ст.30 Закону. Наголошуємо, Підгірцівською сільською радою, при проведенні вищевказаної закупівлі було дотримано мету та основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На даний час Підрядником (ТОВ “Тім-Буд”), з яким укладено договір, виконано більш ніж 50% робіт і нарікань щодо якості їх виконання у Замовника немає. Стосовно порушення ч.1 ст.10 Закону в частині неопрелюднення нами протоколу розгляду тендерних пропозицій - тлумачення зазначеної норми з боку працівників Держаудитслуби є хибним, оскільки ця норма стосується процедури закупівлі відповідно до ч.4 ст10 Закону (оголошення англійською мовою), а форма вказаного протоколу розгляду тендерної пропозиції затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 жодного відношення до “звичайних” відкритих торгів (без оголошення англійською мовою) не має. Нами, як Замовником, було чітко дотримано вимог Закону, а саме: відповідно до частини шостої статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Згідно з частиною першою статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Таким чином, повідомлення про намір укласти договір оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу та надсилається переможцю електронною системою закупівель, після визначення переможця та прийняття рішення замовником про намір укласти договір.
2019-06-19 19:18:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД |
2 483 650,80
UAH з ПДВ
|
2 483 650,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНКОР БУД» |
2 483 834,40
UAH з ПДВ
|
2 483 834,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД #38684088 |
Переможець |
2 483 650,80
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2019 14:07
|
SCAN0081.PDF | зміни до договору |
13 травня 2019 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2019 16:18
|
SCAN0074.PDF | зміни до договору |
08 травня 2019 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 16:59
|
SCAN0073.PDF | укладений |
02 травня 2019 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 16:36
|
SCAN0072.PDF | укладений |
02 травня 2019 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано реквізити рахунку в органах Казначейства для здійснення попередньої оплати та виправлено технічну помилку |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 78 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізітів рахунку в органах Казначейства для перерахунку авансу |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 68 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |