Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760 (code according to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760 (code according to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
Очікувана вартість
78 110 317,80 UAH
UA-2019-03-22-001341-c ● aaf0470b299348a89b97586f60169b3a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melnichuk Andriy Vasilovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 78 110 317,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 781 103,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1171654 UAH |
Publication date: | 22 березня 2019 14:43 |
Enquiries until: | 18 травня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 78 110 318 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 781 103 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
The current average repair of the highway N-03 on the section km 343 + 200 - km 348 + 760 (code according to DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads))
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 13:39 |
Т.Д. на ПсР Н-03 зі змінами від 21.05.doc | |
21 травня 2019 13:39 |
93.pdf |
21 травня 2019 13:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
21 травня 2019 13:39 |
Т.Д. на ПсР Н-03 зі змінами від 21.05.doc
|
||||||||||||
21 травня 2019 13:39 |
93.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2019 12:39
Дата відповіді: 12 квітня 2019 16:19
Чи можна регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу ресайклером ( ДН2-33-21 ) замінити на фрезерування дорожнього покриття (ДН-2-32-11) з влаштуванням регенеруючого шару МФУ (ДН2-3-31) та перемішуванням органо-мінеральної суміші обробленої комплексним в"яжучим з додаванням цементу в грунтозмішувальній установці . При цьому ресайклер не використовується.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, оскільки це суперечить затвердженій проектно – кошторисній документації та призведе до подорожчання будівельно-монтажних робіт по влаштуванню регенерованого шару.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2019 13:06
Дата відповіді: 12 квітня 2019 16:16
Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів ( не менше трьох) вартість кожного з яких має бути не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі та з сумарним обсягом виконання основних видів робіт( по кожному виду окремо) не менше 70% від необхідних обсягів даної процедури закупівлі , а саме влаштування шару дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" - 18545,8м2, влаштування нижнього шару покриття з асфальтобетонної суміші - 17328,0 м2, влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикової суміші- 28070,00м2. Чи можемо ми в разі залучення субпідрядника заявити два договори власних , а один субпідрядної організації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, так не можна
Щодо тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2019 13:37
Дата відповіді: 12 квітня 2019 16:21
В разі залучення субпідрядної організації які документи потрібно надати в тендерній пропозиції?
Відповідь: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи Субпідрядника в повному обсязі як це передбачено у вимогах тендерної документації як для основного Учасника.
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 11 квітня 2019 15:05
Дата відповіді: 12 квітня 2019 16:14
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Додаток 2 до Тендерної документації, пункт 3.1 Інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Вимога щодо аналогічних договорів: «вартість кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі» є неправомірним, оскільки ціни на матеріально-технічні ресурси в попередні роки були значно нижчі ніж в поточному році, а тому при виконанні достатнього обсягу робіт в попередні роки, що необхідно для підтвердження досвіду, їх вартість може бути меншою ніж вартість аналогічних робіт в поточному році.
Виходячи з цього дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
2. Вимога щодо аналогічних обсягів та видів робіт, а саме:
- «влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг»»
- «нижнього шару покриття шару з асфальтобетонної суміші»
Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки вищевказані роботи не відносяться до обов’язкових робіт з виконання «поточного середнього ремонту», а тому дана вимога повинна бути виключена зі складу Тендерної документації.
3. Вимога щодо надання копій документів згідно Додатків Б,В,Г СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Вищевказані документи не повністю відображають факт виконання аналогічних договорів саме Учасником. Також звертаємо увагу на те, що зазначені документи складаються Замовником, Учасник входить до складу комісії, проте в міру певних обставин може не мати у володінні їх копії, оскільки СОУ 42.1-37641918-128:2014 та інші нормативні документи не передбачають обов’язкове їх володіння Учасником.
В зв’язку з виявленням положень, які суперечать вимогам вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 22 пункт 4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації» просимо виключити дані вимоги зі змісту Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вартістю кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості не являється дискримінаційною чи неправомірною вимогою, оскільки кожен Учасник, який планує приймати участь у даній закупівлі має розраховувати свої можливості.
2. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що цей вид роботи передбачений технічним завданням. Замовник має бути впевнений, що Учасник спроможний виконувати дані види робіт, які передбачені технічним завданням, тому і виділив основні види.
3. Надання копій документів згідно додатків СОУ 42.1-37641918-128:2014 являється обов’язковим, у випадку відсутності надається інформаційна довідка довільної форми щодо причин їх ненадання.
2. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що цей вид роботи передбачений технічним завданням. Замовник має бути впевнений, що Учасник спроможний виконувати дані види робіт, які передбачені технічним завданням, тому і виділив основні види.
3. Надання копій документів згідно додатків СОУ 42.1-37641918-128:2014 являється обов’язковим, у випадку відсутності надається інформаційна довідка довільної форми щодо причин їх ненадання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001341-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 12:34
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-22-001341-c предмет закупівлі
ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ Н-03 НА ДІЛЯНЦІ КМ 343+200 – КМ 348+760 (КОД ЗА ДК 021:2015 (45233142-6 РЕМОНТ ДОРІГ)).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказана «Електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ Н-03 НА ДІЛЯНЦІ КМ 343+200 – КМ 348+760 (КОД ЗА ДК 021:2015 (45233142-6 РЕМОНТ ДОРІГ)).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказана «Електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2019 17:14
Згідно з ст.24 ч.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001341-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 12 квітня 2019 12:54
Розрахунок часу перевезення асфальтобетонної суміші
В додатку №2 до тендерної документації п.1.3. в передостанньому абзаці зазначено: «Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4 та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011(час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування).
А в останньому абзаці цього ж пункту зазначено: «Учасник надає довідку в довільній формі з розрахунком часу, який буде їм затрачено для зберігання та транспортування гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі до місця її укладання.»
Проаналізувавши норми п. 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 вбачаємо, що в цьому нормативному документі зазначено: «Час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Згідно норм ДСТУ незрозуміло та незазначено який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача.
Таким чином з огляду на вищевикладені вимоги тендерної документації незрозуміло як розраховується час доставки асфальтобетонної суміші:
-який повинен бути час зберігання у бункері накопичувачі?
-який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача?
Також незрозуміло на якій відстані від місця укладення асфальтобетонної суміші повинен знаходитись асфальтобетонний завод.
Некоректна тендерна документація обмежує конкуренцію учасників й може привести до неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника.
Просимо зазначити в тендерній документації конкретний час перевезення асфальтобетонної суміші від асфальтобетонного заводу до місця укладення з зазначенням нормативного документу, по якому буде розраховуватись час перевезення асфальтобетонної суміші при оцінці тендерних пропозицій учасників, а також зазначити яка повинна бути відстань місцезнаходження асфальтобетонного заводу до місця укладення.
Розгорнути
Згорнути
А в останньому абзаці цього ж пункту зазначено: «Учасник надає довідку в довільній формі з розрахунком часу, який буде їм затрачено для зберігання та транспортування гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі до місця її укладання.»
Проаналізувавши норми п. 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 вбачаємо, що в цьому нормативному документі зазначено: «Час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Згідно норм ДСТУ незрозуміло та незазначено який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача.
Таким чином з огляду на вищевикладені вимоги тендерної документації незрозуміло як розраховується час доставки асфальтобетонної суміші:
-який повинен бути час зберігання у бункері накопичувачі?
-який повинен бути час транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення з моменту завантаження у транспортний засіб з бункера накопичувача?
Також незрозуміло на якій відстані від місця укладення асфальтобетонної суміші повинен знаходитись асфальтобетонний завод.
Некоректна тендерна документація обмежує конкуренцію учасників й може привести до неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника.
Просимо зазначити в тендерній документації конкретний час перевезення асфальтобетонної суміші від асфальтобетонного заводу до місця укладення з зазначенням нормативного документу, по якому буде розраховуватись час перевезення асфальтобетонної суміші при оцінці тендерних пропозицій учасників, а також зазначити яка повинна бути відстань місцезнаходження асфальтобетонного заводу до місця укладення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 16:45
У тендерній документації (додаток №2, п.1.3) прописана вимога, яка не суперечить жодному нормативному документу, а саме, асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4, та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «час зберігання і транспортування АСГ до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування».
У ДСТУ Б В.2.7-119:2011 у п.5.4.4. - «час зберігання АСГ у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування».
Час перебування АСГ у бункері-накопичувачі, а також час перебування АСГ у кузові автосамоскида – це загальний час розшарування АСГ, де одні фракції відшаровуються від інших, а бітум стікається у нижні шари. Чим довше суміш перебуватиме у стані очікування до укладки, тим неякісною вона стає внаслідок наявних фізичних процесів – після чого, у кращому випадку, асфальтобетонна суміш може бути забракована; а у гіршому – після укладки такої суміші – вибраковуватиметься ділянка покриття.
Беручи за основу багаторічний досвід Служби по прийманню робіт з влаштування асфальтобетонних покриттів, на якій лежить обов’язок контролю за якістю, опираючись на нормативні документи (ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-89:99 «Методи випробувань», Замовник робіт вправі висунути дані вимоги.
Щодо решти запитань відповідаємо:
1. Час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі – у відповідності до технологічних карт (схем) та дотримання нормативних документів;
2. Час транспортування АСГ від АБЗ до місця укладки визначається Учасником торгів виходячи з місця розміщення даного АБЗ, виду транспортних засобів, логістики перевізника, тощо, на основі методичних рекомендацій розрахунку вартості по перевезенню вантажів;
3. Учасник торгів сам розраховує усі параметри (час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі, відстань і час перевезення, місце розташування АБЗ ) виходячи з умов, прописані у даній тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У ДСТУ Б В.2.7-119:2011 у п.5.4.4. - «час зберігання АСГ у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування».
Час перебування АСГ у бункері-накопичувачі, а також час перебування АСГ у кузові автосамоскида – це загальний час розшарування АСГ, де одні фракції відшаровуються від інших, а бітум стікається у нижні шари. Чим довше суміш перебуватиме у стані очікування до укладки, тим неякісною вона стає внаслідок наявних фізичних процесів – після чого, у кращому випадку, асфальтобетонна суміш може бути забракована; а у гіршому – після укладки такої суміші – вибраковуватиметься ділянка покриття.
Беручи за основу багаторічний досвід Служби по прийманню робіт з влаштування асфальтобетонних покриттів, на якій лежить обов’язок контролю за якістю, опираючись на нормативні документи (ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-89:99 «Методи випробувань», Замовник робіт вправі висунути дані вимоги.
Щодо решти запитань відповідаємо:
1. Час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі – у відповідності до технологічних карт (схем) та дотримання нормативних документів;
2. Час транспортування АСГ від АБЗ до місця укладки визначається Учасником торгів виходячи з місця розміщення даного АБЗ, виду транспортних засобів, логістики перевізника, тощо, на основі методичних рекомендацій розрахунку вартості по перевезенню вантажів;
3. Учасник торгів сам розраховує усі параметри (час зберігання АСГ у бункері-накоплювачі, відстань і час перевезення, місце розташування АБЗ ) виходячи з умов, прописані у даній тендерної документації.
Згідно норм ДСТУ відхиленно.
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001341-c.b5
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 11 червня 2019 17:08
скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
Щодо відхіленння тендерної пропозиції
Скасована
Дата: 12 червня 2019 11:33
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001341-c.b6
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
яяффф
Скасована
Дата: 11 червня 2019 17:28
Причина: помилка
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-22-001341-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 16 квітня 2019 13:26
Дата подання: 16 квітня 2019 13:26
Вимога
22 березня 2019 року Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області ( далі Замовник) оприлюднила на веб-порталі РгоZorro оголошення про закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів за предметом : Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)) ( Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-03-22-001341-c), а також була оприлюднена тендерна документація.
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію учасників. Додатком 2 п.3 передбачена вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме : Замовник вимагає для підтвердження копії договорів не менше трьох, а вартість кожного з них має бути не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі, а обсяги виконання основних видів робіт кожного договору (по кожному виду окремо) не менше 70% від необхідних обсягів даної процедури. Ми вважаємо, що ця вимога дискриминаційна, так як ми маємо в нашому арсеналі аналогічні договори, які в сумі виконання за один рік підходять під ці критерії. Ми вважаємо, що ми маємо достатній досвід у виконанні цих робіт, що підтверджується відгуками інших замовників.
Також у нас великий досвід у виконанні регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг» з застосуванням бітумної емульсії та цементу, але без застосування ресайклера. Ми замінюємо технологію виконання «ресайклінгу»на фрезерування, перемішування органо-мінеральної суміші обробленої комплексним в’яжучим з додаванням цементу в грунтозмішувальній установці та влаштування регенеруючого шару МФУ. Про якість виконання даних робіт свідчать відгуки замовників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме :
1. Вартість аналогічних договорів (в сумі) має бути не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. а обсяги виконання основних видів робіт трьох договорів в сумі (по кожному виду окремо) не менше 70% від необхідних обсягів даної процедури.
2. Дати дозвіл на заміну технології «холодного ресайклінгу».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 18.04.2019 № 4743.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 21:26
Номер скарги: UA-2019-03-22-001341-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 17 квітня 2019 20:40
Дата подання: 17 квітня 2019 20:40
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
ОСКАРЖУВАНІ ВИМОГИ:
Додаток №2 до тендерної документації п.1.3., передостанній абзац: «Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп.5.4.4 та 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011(час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладення не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 20:58
Рішення від 22.04.2019 № 4856.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 20:57
Інформація про перенесення.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 17:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2019 № 5867.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 17:49
Рішення від 13.05.2019 № 5867.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 21:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Були зроблені зміни в тендерній документації
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2019 15:03
Номер скарги: UA-2019-03-22-001341-c.c9
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Компанія "Євродор", Код ЄДРПОУ:38972680
Дата подання: 12 червня 2019 22:26
Дата подання: 12 червня 2019 22:26
ТОВ "Компанія "Євродор": Скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасника
22березня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області(надалі - Замовник)оприлюднено оголошення про закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))»(Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-001341-c; за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), та оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №58 від "22" березня 2019 року), надалі – Тендерна документація.
Тендерна документація у даній справі неодноразову змінювалася Замовником, а саме в базі прозорро, міститься інформація про внесення змін до документації 20.05.2019р., 17.05.2019 р., 09.04.2019 р., 22.03.2019 р.
ПрАТ «Хмельницьке ШБУ» №5617.04.2019 оскаржило умови тендерної документації до Колегії АМКУ подавши скаргу № UA-2019-03-22-001341-c.b4.
13 травня 2019 АМКУ за наслідками розгляду скарги було прийняте рішення № 5867-р/пк-пз від 13.05.2019, яким було задоволено цю скаргу і зобов'язано Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг".
На виконання рішення АМКУ Замовником було внесено зміни до тендерної документації а саме затверджено нову редакцію тендерної документаціїа, яка була завантажені до бази Прозорро 17.05.2019 р.
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області 07.06.2019р. року розглянувши пропозиції учасників торгів, що подали свої пропозиції , прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор» (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області №104 від 07.06.2018р.)згідно і на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "ШБУ-77" та ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2019 18:18
Рішення від 14.06.2019 №7787 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 18:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2019 № 8834.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 17:30
Рішення від 03.07.2019 № 8834.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 22:14
Номер скарги: UA-2019-03-22-001341-c.a8
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 12 червня 2019 14:06
Дата подання: 12 червня 2019 14:06
Скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасника
22 березня 2019 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-03 на ділянці км 343+200 – км 348+760 (код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-001341-c; ID у ЦБД aaf0470b299348a89b97586f60169b3a) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, із змінами та доповненнями, протокол №58 від "22" березня 2019 РОКУ (надалі – Тендерна документація).
17 квітня 2019 ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, (Код ЄДРПОУ:03448860) оскаржив умови тендерної документації до АМКУ подавши відповідну скаргу (№ UA-2019-03-22-001341-c.b4).
13.05. АМКУ за наслідками розгляду скарги було прийняте рішення № 5867-р/пк-пз від 13.05.2019, яким скаргу було задоволено і зобов'язано Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-22-001341-c, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
На виконання рішення АМКУ Замовником було внесено зміни до тендерної документації (нова редакція тендерної документації), які були завантажені до 17.05.2019 15:02.
Тобто замовником неодноразово вносились зміни до тендерної документації а саме тендерна документація викладалась в новій редакції і завантажувалась в систему прозорро
-Версія документу від: 20.05.2019 09:09
-Версія документу від: 17.05.2019 15:02
-Версія документу від: 09.04.2019 15:47
- Версія документу від: 22.03.2019 14:45
07.06.2019р. року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних учасників, що подали свої пропозиції прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС», (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області №106 від 07.06.2019р.) на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та про допущення до аукціону тендерних пропозицій ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 та ТОВ "ШБУ-77"
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2019 18:00
Рішення від 14.06.2019 № 7788 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 18:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2019 № 8833.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 17:31
Рішення від 03.07.2019 № 8833.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 22:18
Номер скарги: UA-2019-03-22-001341-c.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 12 червня 2019 11:37
Дата подання: 12 червня 2019 11:37
скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енегетично-дорожнє будівництво"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 червня 2019 18:16
Рішення від 14.06.2019 №7786 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 18:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2019 №8831.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 17:33
Рішення від 03.07.2019 №8831.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 22:22
Номер скарги: UA-2019-03-22-001341-c.a10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 12 червня 2019 23:44
Дата подання: 12 червня 2019 23:44
Порушення Закону
Допущення до аукціону Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 червня 2019 18:17
Рішення від 14.06.2019 № 7789+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 18:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2019 № 8832.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 17:33
Рішення від 03.07.2019 № 8832.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 22:37
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Компанія "Євродор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 липня 2019 18:42 |
Коментар щодо відміни: | Згідо рішень АМКУ |
Документи:
11 липня 2019 18:41
|
148.pdf |