Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН - Amoxicllin and enzymе іnhibitor, Cefoperazone, Spiramycin, Moxifloxacin, Azithromycin …).
Очікувана вартість
671 000,00 UAH
UA-2019-03-22-001309-b f5821535ca7642059979a19e07b7f3ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Леонідівна Мартинова

+380626417849 martunova07@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990826
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 17
Контактна особа: Анна Леонідівна Мартинова
+380626417849
martunova07@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:11
Очікувана вартість: 671 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 упаковка
амоксил-К пор д/р-ра д/ин 1,2г фл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amoxicillin and enzyme inhibitor
250 флакон
гепацеф комби пор д/р-ра д/ин 1.0г/1.0г №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor
2 упаковка
дорамицин тб №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Spiramycin
100 флакон
МОКСИФЛОКС-ІНФУЗІЯ розчин для інфузій, 400 мг/250 мл, по 250 мл у пляшці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Moxifloxacin
100 флакон
азитромицин-Фармекс пор д/пр. р-ра 500мг №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin
55 упаковка
амиксин-IC тб п/о 0,125г №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tilorone (Amixin)
10 упаковка
амизон тб п/о 0.25г №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enisamium iodide
50 упаковка
мефенаминка тб п/о 500мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mefenamic acid
60 флакон
амброксол сироп 30мг/5мл100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ambroxol
200 упаковка
муколван р-р 7,5мг/мл 2мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ambroxol
700 упаковка
аскорб. к-та 10% 2мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ascorbic acid (vit C)
400 флакон
реосорбилакт 200мл стекло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes in combination with other drugs
150 флакон
тивомакс-Дарница р-р 42мг/мл 100мл п/э и/у
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Arginine hydrochloride
1000 упаковка
димедрол р-р д/ин. 10мг/мл 1мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diphenhydramine
200 упаковка
кордиамин р-р 25% 2мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Nikethamide
10 упаковка
новокаин 5мг/мл 5мл N10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Procaine
500 упаковка
папаверин-Здоровье р-р д/ин 2% 2мл N10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Papaverine
500 упаковка
платифиллин р-р 0,2% 1мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Platyphylline
30 упаковка
фармазолин кап назал. 0.1% 10 п.э.уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Xylometazoline
200 упаковка
сульфокамфокаин-Дарница 100мг/мл 2мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sulfocamphocain
100 упаковка
септефрил-Дарница тб 0,2мг №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Decamethoxine
300 упаковка
тиотриазолин 2,5% 4мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tiazotic acid
1000 упаковка
етамзілат 12,5% 2мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Etamsylate
30 упаковка
хлоропирамин(супрастин) р-р20мг/мл 1мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chloropyramine
200 упаковка
милдракор-Новофарм р-р д/ин. 100мг/мл 5мл фл.№10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meldonium
500 упаковка
рибоксин 20мг/мл 5мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Inosine
35 упаковка
аскорутин тб №50 блистер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rutoside, combinations
1 упаковка
Лаферобіон®, ліофілізат для розчину для ін'єкцій 3 000 000 МО у флаконах №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Interferon alfa-2b
300 упаковка
дибазол-Дарница 10мг/мл 5мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bendazol
300 упаковка
кофеин Nа бенз. р-р д/ин 100мг/мл 1мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Caffeine and sodium benzoate
500 упаковка
прозерин 0,5мг/мл 1мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Neostigmine
20 упаковка
L-ЛІЗИНУ ЕСЦИНАТ® розчин для ін'єкцій, 1 мг/мл по 5 мл в ампулі; по 5 ампул у блістері, покритому плівкою; по 2 блістери у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lysine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 15:16
Лист зі змінами.doc
01 квітня 2019 15:02
ТД_ліки 2019 нова редакція.docx.doc
22 березня 2019 12:47
оголошення.docx
22 березня 2019 12:47
ТД_ліки 2019.docx.doc
01 квітня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 15:16
Лист зі змінами.doc
01 квітня 2019 15:02
Лист зі змінами розчини.doc
01 квітня 2019 15:02
ТД_ліки 2019 нова редакція.docx.doc
22 березня 2019 12:47
оголошення.docx
22 березня 2019 12:47
ТД_ліки 2019.docx.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога про усунення порушення
Дата подання: 23 березня 2019 17:40
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:22
Шановний тендерний комітет, повідомляю вас про те, що розпочата вами процедура закупівлі має вимоги, які встановлені в супереч всім рекомендаціям щодо закупівлі лікарських засобів (лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018), які розроблені Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. Розпочата Вами процедура закупівлі НЕ ПОДІЛЕНА НА ЛОТИ. Рекомендації листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року передбачають, що замовники визначають окремі частини лота щодо кожної МНН, а вартість лота має бути від 50 тис. гривень. В даному випадку ваша закупівлі повинна бути розділена на Лоти по Лоту № 1 Розпочата Вами процедура закупівлі з врахуванням рекомендацій листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року, не повинна містити вимогу про надання ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА тощо, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Вимогами документації передбачено надання «Авторизаційний лист* виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією» Своїми діями тендерний комітет ГРУБО порушує та не дотримується принципів публічних закупівель, які передбачені в статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників. Тендерним комітетом встановлені такі вимоги, які до мінімуму зменшують конкуренцію Учасників; - максимальна економія та ефективність. У випадку недотримання рекомендацій щодо закупівлі лікарських засобів (лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018), економія коштів буде знаходитися на мінімальному рівні, оскільки конкуренції як такої серед учасників не буде; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Припускаю що цей принцип також порушується тендерним комітетом, оскільки встановити такі вимоги в закупівлі, при цьому "переступити" статтю 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", з незрозумілих причин не дотримуватися рекомендацій щодо закупівлі лікарських засобів (лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018), все це наводить лише на одну думку, що можливо хтось буде мати певну матеріальну вигоду із цього!!! Або ж тендерний комітет вважає, що вони по своїй практиці БІЛЬШЕ знають ніж МОЗ, Мінекономрозвитку та АМКУ, а тому вказані рекомендації їх не цікавлять, оскільки це РЕКОМЕНДАЦІЇ, і тендерний комітет більш обізнаний, і то нічого що в електронній системі Прозоро всі ДОБРОСОВІСНІ замовники дотримуються порядку закупівлі лікарських засобів!!!! Всім зацікавленим особам в тому числі ДАСУ, які мають право перевірити дану закупівлю на відповідність вимогам чинного законодавства України повідомляю наступне. Даний Замовник в 2019 року вже провів закупівлю лікарських засобів ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-26-000795-b. У вказаній закупівлі вже подавалася скарга щодо незаконності встановлення авторизаційного листа від виробника, представника тощо, робилося посилання на лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Після поданої вимоги, Замовником вносилися зміни до ДКТ в частині приведення її у відповідність до вищевказаних рекомендацій листа. Однак тендерним комітетом ПОВТОРНО зазначається дана умова щодо надання авторизаційного листа від виробника, представника тощо, все це додатково підтверджує факт ГРУБОГО порушення ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та можливої наявності КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ в діях тендерного комітету. Шановний тендерний комітет, в мене до вас наступні питання: 1. Що знову могло таке трапитися, що ви в торгах ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-26-000795-b виключили авторизаційний лист від виробника, представника тощо, а в цьому тендері вимагаєте??? 2. Чому закупівлю не поділено на лоти по МНН у відповідності до рекомендацій МОЗ, Мінекономрозвитку та АМКУ??? P.S. Прошу Вас не писати «Бо це рекомендації!!!». Для надання такої вимоги повинна бути вагома причина, сума закупівлі досить велика! 3. Прошу Вас надати пояснення яким чином наданий в складі авторизаційний лист буде вам гарантувати поставку якісного товару??? Нададуть вам цей лист і що далі? Яка його роль під час виконання договору? Як за допомогою листа, саме в момент поставки, Ви будете перевіряти чи товар нефальсифікований, якісний??? Прошу Вас розписати механізм перевірки товару на якість нефальсифікованість в момент поставки за допомогою авторизаційного листа (як перевіряємо, куди дзвонимо, по чому звіряємо тощо)??? Шановні, зауважую вам, що виробник його представник тощо, які надають авторизаційний лист НЕ МОЖЕ вам НІЧОГО гарантувати щодо поставки товару Постачальником. Такі особи не зможуть і не будуть контролювати який саме товар Вам поставлено. Навіть якщо Постачальник відвантажив товар в юридичної чи фізичної особи, яка надавала лист, ніхто окрім постачальника не гарантує, що САМЕ ЦЕЙ ТОВАР вам привезуть, а можливо його десь буде замінено, і що далі?!. А тому вказуючи у вимогах документації такий лист, вам ніхто і нічого не гарантує, в даному випадку має місце обмеження конкуренцію на торгах!!! ВИМАГАЮ!!!!!! 1. Поділити закупівлю на лоти у відповідності до рекомендацій листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року 2. Виключити із вимог документації вимогу про надання авторизаційного листа: «Авторизаційного лист* виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією». 3. Надати відповідь на всі мої вищезазначені питання по тексту. 4. Дотримуватися ЗУ «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових та підзаконних актів, рекомендацій тощо, які прийняті для належного виконання ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. У випадку не задоволення моєї вимоги, мною буде подано скаргу до АМКУ, залишено відгук з інформацією про порушення Вами законодавства щодо проведення публічних закупівель на дозоро, а також відправлено до Платформи громадський контроль та ДАСУ. P.S. Додатково перегляну аналогічні ваші закупівлі та залишу відгук на дозоро про дотримання законодавства, та як ваші вимоги, умови тендеру посприяли конкуренції з наступною економією коштів. Цікаво чи у всіх торгах Вами встановлюються однакові вимоги, чи вибірково під кожен тендер для кожного конкретного переможця?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на отримані питання та вимогу у процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Thiopental, Atracurium, Suxamethonium, Atropine, Diclofenac, Metoclopramide, Dexamethasone, Epinephrine, Lidocaine, Prednisolone, Loratadine, Naloxone, Meropenem) оголошення № UA-2019-03-22-000533-b щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: поділу предмету закупівлі на лоти та виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, тендерний комітет повідомляє про відсутність підстав для внесення відповідних змін, через наступне.
1. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2. Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів.
Відповідь на вимогу надана не в повному об'ємі
Дата подання: 28 березня 2019 09:20
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:46
Прошу Вас надати деталізовані пояснення на наступні нижченаведені питання: 1) Яким чином наданий в складі авторизаційний лист буде вам гарантувати поставку якісного товару??? 2) Якщо тендерною документацією передбачено подачу авторизаційного листа і він буде підтверджувати якість товару, то тоді чому Ви його не відобразили в проекті договору??? Після підписання договору сторони керуються виключно підписаним Договором щодо врегулювання всіх своїх відносин, за умови що це не виходить за межі порушення його умов! Одразу ж постає наступне питання, а яку юридичну силу має наданий авторизаційний лист, якщо про нього не йдеться в договорі, і він не є його невід'ємною частиною??? 3) Яка його роль авторизаційного під час виконання договору? 4) Як за допомогою листа, саме в момент поставки, Ви будете перевіряти чи товар поставлений саме від виробника або представника тощо, який його надавав, звертаю увагу на те, що лист не має жодного відношення до договору??? 5) Прошу Вас розписати механізм перевірки товару на якість, нефальсифікованість в момент поставки за допомогою авторизаційного листа (як перевіряємо, куди дзвонимо, по чому звіряємо тощо)???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на отримані питання стосовно ролі авторизаційного листа при виконанні вже укладеного договору, тендерний комітет повідомляє наступне.
Згідно положень ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Поставлені Вами питання не підлягають роз’ясненню, оскільки по суті відносяться до порядку виконання вже підписаного договору за результатами проведеної закупівлі і жодним чином не стосуються змісту та вимог тендерної документації.
До того, ж повідомляємо, що обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів в необхідному Замовнику обсязі .
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 березня 2019 10:09
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:47
Під час розробки технічних, якісних та кількісних предмету закупівлі Замовником не вжито заходів щодо збільшення конкуренції учасників торгів в тому числі належним чином не забезпечено принцип добросовісної конкуренції потенційних учасників торгів, це обґрунтовується тим, що під час закупівлі фармацевтичної продукції в частині визначення кількості лікарських засобів, яку планує закуповувати Замовник, здійснюють обрахунок потреби в найменшій лікарські формі (наприклад таблетка, капсула тощо.). Розпочата ж Замовником закупівля містить частину обрахунку кількості лікарських засобів в упаковках, що в даному випадку обмежує кількість конкуренції на торгах інших виробників які містять інший номер фасування препаратів, порівняно із тими, що передбачені документацією. В даному випадку Учасник не може запропонувати інший номер фасування, оскільки Розділом 3 частини 6 Документації передбачено, що «Усі посилання у Додатку 3 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".». Як бачимо Замовник не допускає інший номер фасування препарату, при цьому в документації не вказано обґрунтування чому саме така кількість препаратів повинна бути в паковці. Проаналізувавши всі вимоги та умови документації, в тому числі надані відповіді на вимоги по закупівлі, можна сказати лише одне, що замовник будь-якими методами та діями намагається обмежити конкуренцію по торгах та встановити дискримінаційні вимоги: - вказує конкретний номер фасування препарату; - вимагає надання авторизаційного листа від виробника; - не здійснив поділ закупівлі на лоти відповідно до МНН, якщо вартість такої МНН виходить за межі 50 тис.грн, і всі ці дії Замовника супроводжуються без будь-яких аргументованих обґрунтувань з його сторони. Шановний Замовник прошу Вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Листа Мінекономрозвитку № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року, а саме внести зміни до документації в частину фасування товар та здійснити обрахунок потреби в найменшій лікарські формі (наприклад таблетка, капсула тощо) або ж допустити інші номери фасування препаратів. А також здійснити поділ закупівлі на лоти відповідно до МНН, якщо вартість такої МНН виходить за межі 50 тис.грн. та виключити вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника. У випадку ігнорування вимоги буде направлена скарга у відповідні контролюючі органи!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на отримані питання щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: 1) поділу предмету закупівлі на лоти; 2) виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією; 3) допущення іншого номеру фасування препаратів тендерний комітет повідомляє наступне.
1) Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2) Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів в повному обсязі, необхідному для забезпечення діяльності лікарні протягом року.
Таким чином повне виключення з тендерної документації даної вимоги, Замовник вважає недоцільним. Але, ж з метою збільшення конкуренції учасників, керуючись ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено право Замовника внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, тендерний комітет прийняв рішення внести зміни в тендерну документацію в частині забезпечення можливості Учасникам надання у складі тендерної пропозиції альтернативних документів, не обмежуючись авторизаційним листом виробника.

3) Умовами тендерної документації не обмежено право Учасників надати у складі тендерної пропозиції препарати з іншими номерами фасування з дотриманням загальної кількості товару, що є предметом закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 березня 2019 10:10
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:47
Під час розробки технічних, якісних та кількісних предмету закупівлі Замовником не вжито заходів щодо збільшення конкуренції учасників торгів в тому числі належним чином не забезпечено принцип добросовісної конкуренції потенційних учасників торгів, це обґрунтовується тим, що під час закупівлі фармацевтичної продукції в частині визначення кількості лікарських засобів, яку планує закуповувати Замовник, здійснюють обрахунок потреби в найменшій лікарські формі (наприклад таблетка, капсула тощо.). Розпочата ж Замовником закупівля містить частину обрахунку кількості лікарських засобів в упаковках, що в даному випадку обмежує кількість конкуренції на торгах інших виробників які містять інший номер фасування препаратів, порівняно із тими, що передбачені документацією. В даному випадку Учасник не може запропонувати інший номер фасування, оскільки Розділом 3 частини 6 Документації передбачено, що «Усі посилання у Додатку 3 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".». Як бачимо Замовник не допускає інший номер фасування препарату, при цьому в документації не вказано обґрунтування чому саме така кількість препаратів повинна бути в паковці. Проаналізувавши всі вимоги та умови документації, в тому числі надані відповіді на вимоги по закупівлі, можна сказати лише одне, що замовник будь-якими методами та діями намагається обмежити конкуренцію по торгах та встановити дискримінаційні вимоги: - вказує конкретний номер фасування препарату; - вимагає надання авторизаційного листа від виробника; - не здійснив поділ закупівлі на лоти відповідно до МНН, якщо вартість такої МНН виходить за межі 50 тис.грн, і всі ці дії Замовника супроводжуються без будь-яких аргументованих обґрунтувань з його сторони. Шановний Замовник прошу Вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Листа Мінекономрозвитку № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року, а саме внести зміни до документації в частину фасування товар та здійснити обрахунок потреби в найменшій лікарські формі (наприклад таблетка, капсула тощо) або ж допустити інші номери фасування препаратів. А також здійснити поділ закупівлі на лоти відповідно до МНН, якщо вартість такої МНН виходить за межі 50 тис.грн. та виключити вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника. У випадку ігнорування вимоги буде направлена скарга у відповідні контролюючі органи!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на отримані питання щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: 1) поділу предмету закупівлі на лоти; 2) виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією; 3) допущення іншого номеру фасування препаратів тендерний комітет повідомляє наступне.
1) Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2) Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів в повному обсязі, необхідному для забезпечення діяльності лікарні протягом року.
Таким чином повне виключення з тендерної документації даної вимоги, Замовник вважає недоцільним. Але, ж з метою збільшення конкуренції учасників, керуючись ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено право Замовника внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, тендерний комітет прийняв рішення внести зміни в тендерну документацію в частині забезпечення можливості Учасникам надання у складі тендерної пропозиції альтернативних документів, не обмежуючись авторизаційним листом виробника.

3) Умовами тендерної документації не обмежено право Учасників надати у складі тендерної пропозиції препарати з іншими номерами фасування з дотриманням загальної кількості товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-001309-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 26 березня 2019 10:08
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 14:23
У відповідь на отримані питання та вимогу у процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Thiopental, Atracurium, Suxamethonium, Atropine, Diclofenac, Metoclopramide, Dexamethasone, Epinephrine, Lidocaine, Prednisolone, Loratadine, Naloxone, Meropenem) оголошення № UA-2019-03-22-000533-b щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: поділу предмету закупівлі на лоти та виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, тендерний комітет повідомляє про відсутність підстав для внесення відповідних змін, через наступне.
1. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2. Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів.

Документи подані скаржником

26 березня 2019 10:08
вимога.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 510 202,00
UAH з ПДВ
510 202,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 662 779,40
UAH з ПДВ
662 779,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 667 719,59
UAH з ПДВ
667 719,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 17:32
техн_p181-344.pdf
03 квітня 2019 17:32
техн_p001-180.pdf
03 квітня 2019 17:32
ком.pdf
03 квітня 2019 17:32
гп.7z

Публічні документи

24 квітня 2019 16:53
Документи-переможця.pdf
05 квітня 2019 12:09
Електронний підпис
05 квітня 2019 12:07
Технічна частина.pdf

Публічні документи

08 квітня 2019 11:19
4.Документи що підт.МТВ.pdf
08 квітня 2019 11:19
2.Тендерна пропозиція_.pdf
08 квітня 2019 11:19
1.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 510 202,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 09:17
ТОВ "ФІТО-ЛЕК"
#21194014
Переможець 662 779,40
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 13:15

Документи

17 квітня 2019 09:17
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:16
50-1.jpg
17 квітня 2019 09:15
50-3.jpg
17 квітня 2019 09:15
50-2.jpg

Документи

23 квітня 2019 13:15
Електронний підпис
23 квітня 2019 13:14
53-1.jpg
23 квітня 2019 13:14
53-4.jpg
23 квітня 2019 13:14
53-3.jpg
23 квітня 2019 13:14
53-2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК"
#21194014
662 779,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 13:15
Електронний підпис
23 квітня 2019 13:14
53-1.jpg
23 квітня 2019 13:14
53-4.jpg
23 квітня 2019 13:14
53-3.jpg
23 квітня 2019 13:14
53-2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:23
Звіт 156-мед.pdf укладений
03 квітня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:23
дод. уг. дог. 156-мед.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 13:21
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 13:53
дог. 156-мед дод. угода 1-1.jpg зміни до договору
25 листопада 2019 13:49
дог. 156-мед дод. угода 1-2.jpg зміни до договору
25 листопада 2019 13:49
дог. 156-мед дод. угода 1-3.jpg зміни до договору
25 листопада 2019 13:49
дог. 156-мед дод. угода 1-4.jpg зміни до договору
25 листопада 2019 13:49
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 10:11
156-мед 3.jpg укладений
13 травня 2019 10:11
156-мед 2.jpg укладений
13 травня 2019 10:10
156-мед 5.jpg укладений
13 травня 2019 10:10
156-мед 8.jpg укладений
13 травня 2019 10:10
156-мед 6.jpg укладений
13 травня 2019 10:10
156-мед 1.jpg укладений
13 травня 2019 10:10
156-мед 7.jpg укладений
13 травня 2019 10:10
156-мед 4.jpg укладений
13 травня 2019 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 156/мед
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 156/мед
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 661 131,60
UAH (в тому числі ПДВ 43 251,60 UAH)