Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектно-вишукувальні роботи, стадія РП (Робочий проект): Послуги по розробці проектно-кошторисної документації на систему пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-03-22-001256-c ● e48b783fb0a74b90b5c2cc89aa311fbe
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Київський центр професійно-технічної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 03566044 |
Вебсайт: | http://cpto.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київ обл., Київ, Чистяківська, 24 |
Контактна особа: |
Соколова Галина Іванівна 380444000102 kpeml@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальна інформація про предмет закупівлі знаходиться в документації, що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектно-вишукувальні роботи, стадія РП (Робочий проект): Послуги по розробці проектно-кошторисної документації на систему пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03062, Україна, місто Київ, Київ, вул.Чистяківська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2019
—
15 травня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 14:50 |
Вимоги та критерії пожежна сигналізація.doc |
22 березня 2019 14:28 |
Проект договору.doc |
25 березня 2019 14:50 |
Вимоги та критерії пожежна сигналізація.doc
|
||||
22 березня 2019 14:28 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання замовником вихідних даних, проведення експертизи
Дата подання: 25 березня 2019 09:39
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:51
У відповідності до «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» (затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 в редакції від 28.08.2018)» проектування виконується на основі вихідних даних, наданих Замовником. Просимо вказати строк надання замовником вихідних даних після укладення договору(завдання на проектування об’єктів будівництва з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014, технічні умови, поетажні плани будівлі та інше). Також звертаємо увагу на те, що у відповідності до «ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова КМУ № 560 від 11.05.2011) строк проведення експертизи складає від 15 до 30 календарних днів. Чи врахован цей строк при розробці умов проектування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо строку надання послуг – дані послуги повинні в повному об’ємі бути виконанні до 15.05.2019 року, про що буде зазначено у відповідному договорі, підписаному з Переможцем торгів.
Суттєве обмеження конкуренції, дискримінація учасників
Дата подання: 25 березня 2019 09:41
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:38
Відповідно до вимог п.2 Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
До того ж п.4 цієї статті зазначає «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Тобто вимоги щодо надання сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», та сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007 не відповідають вимогам чинного законодавства і не можуть бути висунуті до учасників торгів. Просимо скасувати вищенаведені вимоги як такі, що не відповідають законодавству України та можуть включати корупційну складову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши наступне. Відповідно до ч. 1. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Як вбачається з викладеного вище, дія Закону України «Про публічні закупівлі» на дану закупівлю не розповсюджується. В зв’язку з цим Ваше посилання на даний Закон не є коректним.
Щодо суті Вашого запитання повідомляємо наступне.
Щодо сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я звертаємо Вашу увагу на наступне. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів професійної безпеки та здоров’я працівників монтажної організації, що буде в подальшому виконувати монтажні роботи.
Щодо системи екологічного менеджменту. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів захисту екології. Дякуємо!
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Як вбачається з викладеного вище, дія Закону України «Про публічні закупівлі» на дану закупівлю не розповсюджується. В зв’язку з цим Ваше посилання на даний Закон не є коректним.
Щодо суті Вашого запитання повідомляємо наступне.
Щодо сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я звертаємо Вашу увагу на наступне. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів професійної безпеки та здоров’я працівників монтажної організації, що буде в подальшому виконувати монтажні роботи.
Щодо системи екологічного менеджменту. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів захисту екології. Дякуємо!
Найменування пропозиції
Дата подання: 25 березня 2019 09:42
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:39
Найменування послуги у першому абзаці цінової пропозиції (Додаток № 1) та у пункті 1 технічних вимог (додаток № 4) не співпадає з найменуванням послуги пропозиції. Просимо внести зміни.
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання , повідомляємо наступне. Технічні вимоги містять детальний опис послуг, що має надати Замовнику Переможець торгів, в тому числі і обов’язок переможця пройти експертизи розробленої документації в державному підприємстві, а також під час розроблення кошторисної документації передбачити витрати на авторський технічний нагляд під час здійснення монтажних робіт. Замовник детально прописам дані вимоги саме в технічних вимогах. Дякуємо!
Щодо предтендерного огляду
Дата подання: 25 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:36
У Додатку № 4 є вимога про підпис уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень. Просимо загрузити копії планів приміщень або надати інформацію щодо надання цих планів Учасникам, які прибудуть для предтендерного огляду об’єкту.
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що з планами приміщень Учасники можуть ознайомитися під час огляду об’єкту. Дякуємо!
Вказівки на застосування конкретного обладнання
Дата подання: 25 березня 2019 09:44
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:50
Звертаємо увагу на недопустимість зазначення в тендерній документації вказівок на застосування конкретного обладнання, наприклад «устаткування електроживлення БРЖ02-24/12» повинно бути зазначено: «устаткування електроживлення БРЖ02-24/12 або аналог» (п.3.10 Додатка № 4).
Відповідь: Зміни внесено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-22-001256-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: УА-СИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:41210946
Дата подання: 25 березня 2019 09:45
Скарга
СКАРГА
Відповідно до умов пункту 5.4 оголошення Замовник вимагає надання від учасників закупівлі Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», також до умов Додатку № 3 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Замовник вимагає надання від учасників закупівлі Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Згідно з чинним в Україні законодавством, проходження даної сертифікації є добровільним. Не існує жодного нормативно-правового акту який би так чи інакше вказував на необхідність наявності такого документу на підприємстві.
Безпосередньо в преамбулі ДСТУ OHSAS 18001:2010 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГІГІЄНОЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ зазначено, що вимоги цього стандарту можуть бути застосовані будь-якою організацією.
Тобто, йдеться про право, а не обов’язок суб’єкта господарювання використовувати в своїй діяльності такий сертифікат.
Відповідно до частини 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту 2 ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, Замовник своїми діями прямо порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та загальноправові принципи здійснення таких закупівель.
В свою чергу Скаржник зазначає, що відповідно до статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність»:
- Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
- Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
Тобто, наявність кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця є єдиною та достатньою правовою підставою для виконання робіт передбачених умовами закупівлі оголошеної Замовником.
Згідно з ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
На основі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 19 Конституції України, ст.ст. 3,22, 28, 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозицій Учасниками електронних торгів Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
2. Скасувати вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозицій Учасниками електронних торгів Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Також додатково повідомляємо, що у випадку не задоволення вимог дійсної Скарги, Скаржник буде вимушений звернутись з повідомленням про порушення умов здійснення публічної закупівлі до Державної аудиторської служби України та оспорювати умови тендерної документації в адміністративному порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов пункту 5.4 оголошення Замовник вимагає надання від учасників закупівлі Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», також до умов Додатку № 3 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Замовник вимагає надання від учасників закупівлі Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Згідно з чинним в Україні законодавством, проходження даної сертифікації є добровільним. Не існує жодного нормативно-правового акту який би так чи інакше вказував на необхідність наявності такого документу на підприємстві.
Безпосередньо в преамбулі ДСТУ OHSAS 18001:2010 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГІГІЄНОЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ зазначено, що вимоги цього стандарту можуть бути застосовані будь-якою організацією.
Тобто, йдеться про право, а не обов’язок суб’єкта господарювання використовувати в своїй діяльності такий сертифікат.
Відповідно до частини 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту 2 ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, Замовник своїми діями прямо порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та загальноправові принципи здійснення таких закупівель.
В свою чергу Скаржник зазначає, що відповідно до статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність»:
- Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
- Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
Тобто, наявність кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця є єдиною та достатньою правовою підставою для виконання робіт передбачених умовами закупівлі оголошеної Замовником.
Згідно з ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
На основі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 19 Конституції України, ст.ст. 3,22, 28, 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозицій Учасниками електронних торгів Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
2. Скасувати вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозицій Учасниками електронних торгів Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Також додатково повідомляємо, що у випадку не задоволення вимог дійсної Скарги, Скаржник буде вимушений звернутись з повідомленням про порушення умов здійснення публічної закупівлі до Державної аудиторської служби України та оспорювати умови тендерної документації в адміністративному порядку.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2019 14:55
Уважно розглянувши наступне. Відповідно до ч. 1. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Як вбачається з викладеного вище, дія Закону України «Про публічні закупівлі» на дану закупівлю не розповсюджується. В зв’язку з цим Ваше посилання на даний Закон не є коректним.
Щодо суті Вашого скарги повідомляємо наступне.
Щодо сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я звертаємо Вашу увагу на наступне. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів професійної безпеки та здоров’я працівників монтажної організації, що буде в подальшому виконувати монтажні роботи.
Щодо системи екологічного менеджменту. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів захисту екології.
Додатково звертаємо увагу, що зазначені вище Сертифікати може отримати будь-яка організація, діяльність якої відповідає вимогам відповідних стандартів (ISO 14001:2015 та ДСТУ OHSAS 18001:2010), прийнятих і чинних в Україні. Таким чином вимога даних документів не є дискримінаційною вимог, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка має дійсно має можливість надати послуги на належному рівні.
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Як вбачається з викладеного вище, дія Закону України «Про публічні закупівлі» на дану закупівлю не розповсюджується. В зв’язку з цим Ваше посилання на даний Закон не є коректним.
Щодо суті Вашого скарги повідомляємо наступне.
Щодо сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я звертаємо Вашу увагу на наступне. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів професійної безпеки та здоров’я працівників монтажної організації, що буде в подальшому виконувати монтажні роботи.
Щодо системи екологічного менеджменту. Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення буде здійснювати на підставі проекту, розробленого переможцем даних торгів. В зв’язку з цим ми, як замовник, бажаємо, що б проекти розроблював переможець з урахуванням всіх необхідних заходів захисту екології.
Додатково звертаємо увагу, що зазначені вище Сертифікати може отримати будь-яка організація, діяльність якої відповідає вимогам відповідних стандартів (ISO 14001:2015 та ДСТУ OHSAS 18001:2010), прийнятих і чинних в Україні. Таким чином вимога даних документів не є дискримінаційною вимог, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка має дійсно має можливість надати послуги на належному рівні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
29 800,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Капіталстрой.pdf | укладений |
10 квітня 2019 13:31
|