Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя/Папка. конверт
Очікувана вартість
27 994,74 UAH
UA-2019-03-22-001204-c ● 0cd2dd33e3554fdda173e4db9fe28c04
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22 |
Контактна особа: |
Погребняк С.А. +38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 27 994,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 139,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папка. конверт, згідно додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20349 шт
Папка. конверт, згідно додатку №4 тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84400, Україна, Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Привокзальна, 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 14:15 |
ТД 19146 папки, конверти.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 березня 2019 09:22
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Дякуємо за запитання.
1) Згідно тендерної документації Вами може бути запропонований еквівалент товару, який має бути не гіршим ніж у товарі зазначеному у Додатку № 4 тендерної документації.
2) Оцінка тендерної пропозиції відбувається згідно закону України “Про публічні закупівлі” та згідно п 1. Розділу IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця тендерної документації.
1) Згідно тендерної документації Вами може бути запропонований еквівалент товару, який має бути не гіршим ніж у товарі зазначеному у Додатку № 4 тендерної документації.
2) Оцінка тендерної пропозиції відбувається згідно закону України “Про публічні закупівлі” та згідно п 1. Розділу IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
08 квітня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій