Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пластмасові вироби 1. Пробірка мікровата з EDTA 0,2 мл-27000,00 шт. 2. Кюветка для фотометра Солар ПС-330,00 уп.№100 3. Накінечник жовтий 1000шт/уп-46,00 уп. 4. Накінечник синій1000шт\уп-23,00 уп. 5. Пробірка з гвинтовою кришкою 1,5мл-200,00 шт. 6. Мікропробірка конусоподібна з інтегрованою кришкою еппендорфа 2,0мл -500,00 шт. 7. Вакумна пробірка з активатором згортання з коричневою кришкою 9 мл-5000,00 шт.
Очікувана вартість
271 001,88 UAH
UA-2019-03-22-001180-c 928448db307442798de1a6653d0c33aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Анна Василівна

380507188662 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, буд.22
Контактна особа: Мороз Анна Василівна
380507188662
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:40
Очікувана вартість: 271 001,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 355,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Пластмасові вироби
1. Пробірка мікровата з EDTA 0,2 мл-27000,00 шт.
2. Кюветка для фотометра Солар ПС-330,00 уп.№100
3. Накінечник жовтий 1000шт/уп-46,00 уп.
4. Накінечник синій1000шт\уп-23,00 уп.
5. Пробірка з гвинтовою кришкою 1,5мл-200,00 шт.
6. Мікропробірка конусоподібна з інтегрованою кришкою еппендорфа 2,0мл -500,00 шт.
7. Вакумна пробірка з активатором згортання з коричневою кришкою 9 мл-5000,00 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27000 штуки
1. Пробірка мікровата з EDTA 0,2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
330 упаковка
2. Кюветка для фотометра Солар ПС №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
46 упаковка
3. Накінечник жовтий 1000шт/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
23 упаковка
4. Накінечник синій1000шт\уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
200 штуки
5. Пробірка з гвинтовою кришкою 1,5мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
500 штуки
6. Мікропробірка конусоподібна з інтегрованою кришкою еппендорфа 2,0мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
5000 штуки
7. Вакумна пробірка з активатором згортання з коричневою кришкою 9 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:05
Т.Д..docx
22 березня 2019 14:19
Оголошення відкриті торги.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" 227 765,00
UAH з ПДВ
227 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА" 256 286,51
UAH з ПДВ
240 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИШИНСЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 270 991,55
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ" 271 000,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 14:31
документ переможця.pdf
12 квітня 2019 13:24
Довідка.pdf.p7s
12 квітня 2019 13:24
Довідка.pdf
12 квітня 2019 13:24
МВС.pdf
05 квітня 2019 17:33
ч.2.pdf
05 квітня 2019 17:33
ч.1.pdf
05 квітня 2019 17:33
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 09:40
Електронний підпис
04 квітня 2019 09:39
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 09:39
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 09:39
Копія паспорта.pdf
04 квітня 2019 09:39
Копія ІПН.pdf

Публічні документи

07 квітня 2019 11:18
СЕС+Додатки Пластик.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ"

ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА"

ФОП "КИШИНСЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ"
#3495910475
Переможець 227 765,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 11:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" #3495910475

№ рішення у справі

72/14-р/к

Дата рішення у справі

24.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/15-р/к

Дата рішення у справі

24.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

12 квітня 2019 11:39
Електронний підпис
12 квітня 2019 11:38
Протокол Переможця.bmp

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ"
#3495910475
227 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 11:39
Електронний підпис
12 квітня 2019 11:38
Протокол Переможця.bmp

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 11:29
Дод угода 3.pdf зміни до договору
28 січня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 13:10
Дод угода 2.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:10
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:16
Дод угода №1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 08:21
Додаток 1.bmp укладений
24 квітня 2019 08:20
Договір ст.3.bmp укладений
24 квітня 2019 08:20
Договір ст.2.bmp укладений
24 квітня 2019 08:19
Договір ст.1.bmp укладений
24 квітня 2019 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.2 Договору №49/2019 від 24.04.2019 року, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №49/2019 від 24.04.2019 року (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 25.03.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 49/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2019 рік становила 227 765,00 грн. (Двісті двадцять сім тисяч сімсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ. Сума цього договору з 01.01.2020 по 25.03.2020 року не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 29 800,00 грн. (Двадцять дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), без ПДВ. Усього за договором: 257 565,00 грн. (Двісті п’ятдесят сім тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок).» б) замінити Додаток № 1 «Специфікація» до Договору №49/2019 від 24.04.2019 року та викласти його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 49/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2019 рік становила 227 765,00 грн. (Двісті двадцять сім тисяч сімсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ. Сума цього договору з 01.01.2020 по 25.03.2020 року не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 15 500,00 грн. (П’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), без ПДВ. Усього за договором: 273 065,00 грн. (Двісті сімдесят три тисячі шістдесят п’ять гривень 00 копійок).» б) замінити Додаток № 1 «Специфікація» до Договору №49/2019 від 24.04.2019 року та викласти його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 49/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 25 березня 2020
Сума оплати за договором: 273 065,00
UAH