Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування.
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-03-22-001066-c f5736f474ce4485fbcc0a78bdd7d121c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жила Володимир Олександрович

380444508259 sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Жила Володимир Олександрович
380444508259
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 13:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1058 штуки
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, вул.Котельникова 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 березня 2019 09:28
Дата відповіді: 26 березня 2019 09:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Ні не допускоються, тільки товар який зазначено у оголошенні.2. У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-001066-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство"КОР-АЛ", Код ЄДРПОУ:34292957
Дата подання: 03 квітня 2019 09:11
Визнання переможцем того ,в якого не всі документи відповідають вимогам , визначеним в Оголошенні
Шановні добродії. Дуже незвично спостерігати за тим , як ВИ блискавично визначили Переможця, всього за годину після Аукціону, враховуючи що в цей час було ще півгодини обідної перерви. А в ВАС вже було підготовлене Рішення зі всіма підписами та завантажено на Майданчик. Складається враження, що якщо б ФОП Клим І.В. навіть не була першою , то все одно всіх інших ВИ за будь-якої причини дискваліфікували б. Але в ВАШОГО Переможця багато порушень, щодо подання документаціі на Майданчик. По-перше, ВАШ Переможець займається оптовою торгівлею деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, так скажіть це має якесь відношення до господарських товарів? По друге , ці аналогічні Договори , так скажіть металопластикові вікна та будівельні матеріали мають якесь відношення до господарських товарів, які потрібно постачати до Дитячого будинку? А де листи відгуки по виконаній роботі? А де оформлений належним чином проект ВАШОГО Договору , який ВИ вимагали В Оголошенні? І взагалі проведення тендерних Закупівель вимагає у Учасника підкріпити на Майданчик після Аукціону оновленеу Пропозицію, якщо ціна під час проведення Аукціону змінювалась.Так де ж ця оновлена пропозиція ФОП Клим І.В.? ВИ поводитись занадто брутально, дайте пояснення , притримуючись чинного Законодавства. Прикро , що на сьогодні такий безлад в державі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 квітня 2019 10:21
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2019 10:19
Ваші зауваження були враховані при оцінціпропозиції даного учасника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Клим Ірина Володимирівна 69 729,08
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 63 990,00
UAH з ПДВ
63 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» 68 740,14
UAH з ПДВ
68 740,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ" 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 11:35
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2019 11:35
паспорт 3.jpg
29 березня 2019 11:35
паспорт 2.jpg
29 березня 2019 11:35
паспорт 1.jpg
29 березня 2019 11:35
контакти та реквизити 001.jpg
29 березня 2019 11:35
Ідент номер.jpg
29 березня 2019 11:35
Договор 2 (досвід роботи).pdf
29 березня 2019 11:35
Договор 1 (довід роботи).pdf
29 березня 2019 11:35
ДОГОВІР ПРОЕКТ ТОВАРИ.doc
29 березня 2019 11:35
Гарантійний лист 001.jpg
29 березня 2019 11:35
Виписка Клим 2ст 001.jpg
29 березня 2019 11:35
Виписка Клим 1ст 001.jpg

Публічні документи

29 березня 2019 10:44
Договір поставки 126-18+.pdf
29 березня 2019 10:44
Договір поставки 64-18+.pdf
29 березня 2019 10:44
Прозор_2018.rar

Публічні документи

27 березня 2019 16:31
якість.pdf
27 березня 2019 16:31
статут арторгинвеста.PDF
27 березня 2019 16:31
пропозиція.pdf
27 березня 2019 16:31
лист щодо ціни.pdf
27 березня 2019 16:31
лист щодо сертифікації.pdf
27 березня 2019 16:31
лист щодо висновків сес.pdf
27 березня 2019 16:31
договор.pdf
27 березня 2019 16:31
гарантійни строк товару.pdf
27 березня 2019 16:31
витяг.rtf
27 березня 2019 16:31
витяг единий.pdf
27 березня 2019 16:31
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Клим Ірина Володимирівна

Приватне підприємство"КОР-АЛ"

ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»

ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Клим Ірина Володимирівна
#2461110961
Рішення скасоване 60 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:21
ФОП Клим Ірина Володимирівна
#2461110961
Відхилено 60 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:39
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
Переможець 63 990,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:57

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
63 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №46.pdf укладений
11 квітня 2019 15:23