Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот № 1 : ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Ceftriaxone, Loperamide, Glyceryl trinitrate, Thiosulfate, Digoxin, Enalapril, Furosemide, Captopril, Bisoprolol, Omeprazole, Drotaverine, Oxytocin, Phenylephrine, Benzyl benzoate, Amikacin, Ethanol) ; лот №2 : ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Heparin, Nadroparin).
Очікувана вартість
549 800,00 UAH
UA-2019-03-22-001028-b d7825c1f7e0742258edf3bb10461361e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Леонідівна Мартинова

+380626417849 martunova07@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990826
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 17
Контактна особа: Анна Леонідівна Мартинова
+380626417849
martunova07@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 549 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

01 квітня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 14:57
Лист зі змінами.doc
01 квітня 2019 14:57
ТД_нац. перелік 2019 лоти нова редакція.docx.doc
22 березня 2019 11:40
оголошення.docx
22 березня 2019 11:40
ТД_нац. перелік 2019 лоти.docx.doc
01 квітня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 14:57
Лист зі змінами.doc
01 квітня 2019 14:57
ТД_нац. перелік 2019 лоти нова редакція.docx.doc
22 березня 2019 11:40
оголошення.docx
22 березня 2019 11:40
ТД_нац. перелік 2019 лоти.docx.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога про усунення порушення
Дата подання: 23 березня 2019 17:36
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:20
Шановний тендерний комітет, повідомляю вас про те, що розпочата вами процедура закупівлі має вимоги, які встановлені в супереч всім рекомендаціям щодо закупівлі лікарських засобів (лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018), які розроблені Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. Розпочата Вами процедура закупівлі НЕ ПОДІЛЕНА НА ЛОТИ. Рекомендації листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року передбачають, що замовники визначають окремі частини лота щодо кожної МНН, а вартість лота має бути від 50 тис. гривень. В даному випадку ваша закупівлі повинна бути розділена на Лоти по Лоту № 1 Розпочата Вами процедура закупівлі з врахуванням рекомендацій листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року, не повинна містити вимогу про надання ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА тощо, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Вимогами документації передбачено надання «Авторизаційний лист* виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією» Своїми діями тендерний комітет ГРУБО порушує та не дотримується принципів публічних закупівель, які передбачені в статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників. Тендерним комітетом встановлені такі вимоги, які до мінімуму зменшують конкуренцію Учасників; - максимальна економія та ефективність. У випадку недотримання рекомендацій щодо закупівлі лікарських засобів (лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018), економія коштів буде знаходитися на мінімальному рівні, оскільки конкуренції як такої серед учасників не буде; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Припускаю що цей принцип також порушується тендерним комітетом, оскільки встановити такі вимоги в закупівлі, при цьому "переступити" статтю 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", з незрозумілих причин не дотримуватися рекомендацій щодо закупівлі лікарських засобів (лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018), все це наводить лише на одну думку, що можливо хтось буде мати певну матеріальну вигоду із цього!!! Або ж тендерний комітет вважає, що вони по своїй практиці БІЛЬШЕ знають ніж МОЗ, Мінекономрозвитку та АМКУ, а тому вказані рекомендації їх не цікавлять, оскільки це РЕКОМЕНДАЦІЇ, і тендерний комітет більш обізнаний, і то нічого що в електронній системі Прозоро всі ДОБРОСОВІСНІ замовники дотримуються порядку закупівлі лікарських засобів!!!! Всім зацікавленим особам в тому числі ДАСУ, які мають право перевірити дану закупівлю на відповідність вимогам чинного законодавства України повідомляю наступне. Даний Замовник в 2019 року вже провів закупівлю лікарських засобів ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-26-000795-b. У вказаній закупівлі вже подавалася скарга щодо незаконності встановлення авторизаційного листа від виробника, представника тощо, робилося посилання на лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Після поданої вимоги, Замовником вносилися зміни до ДКТ в частині приведення її у відповідність до вищевказаних рекомендацій листа. Однак тендерним комітетом ПОВТОРНО зазначається дана умова щодо надання авторизаційного листа від виробника, представника тощо, все це додатково підтверджує факт ГРУБОГО порушення ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та можливої наявності КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ в діях тендерного комітету. Шановний тендерний комітет, в мене до вас наступні питання: 1. Що знову могло таке трапитися, що ви в торгах ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-26-000795-b виключили авторизаційний лист від виробника, представника тощо, а в цьому тендері вимагаєте??? 2. Чому закупівлю не поділено на лоти по МНН у відповідності до рекомендацій МОЗ, Мінекономрозвитку та АМКУ??? P.S. Прошу Вас не писати «Бо це рекомендації!!!». Для надання такої вимоги повинна бути вагома причина, сума закупівлі досить велика! 3. Прошу Вас надати пояснення яким чином наданий в складі авторизаційний лист буде вам гарантувати поставку якісного товару??? Нададуть вам цей лист і що далі? Яка його роль під час виконання договору? Як за допомогою листа, саме в момент поставки, Ви будете перевіряти чи товар нефальсифікований, якісний??? Прошу Вас розписати механізм перевірки товару на якість нефальсифікованість в момент поставки за допомогою авторизаційного листа (як перевіряємо, куди дзвонимо, по чому звіряємо тощо)??? Шановні, зауважую вам, що виробник його представник тощо, які надають авторизаційний лист НЕ МОЖЕ вам НІЧОГО гарантувати щодо поставки товару Постачальником. Такі особи не зможуть і не будуть контролювати який саме товар Вам поставлено. Навіть якщо Постачальник відвантажив товар в юридичної чи фізичної особи, яка надавала лист, ніхто окрім постачальника не гарантує, що САМЕ ЦЕЙ ТОВАР вам привезуть, а можливо його десь буде замінено, і що далі?!. А тому вказуючи у вимогах документації такий лист, вам ніхто і нічого не гарантує, в даному випадку має місце обмеження конкуренцію на торгах!!! ВИМАГАЮ!!!!!! 1. Поділити закупівлю на лоти у відповідності до рекомендацій листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року 2. Виключити із вимог документації вимогу про надання авторизаційного листа: «Авторизаційного лист* виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією». 3. Надати відповідь на всі мої вищезазначені питання по тексту. 4. Дотримуватися ЗУ «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових та підзаконних актів, рекомендацій тощо, які прийняті для належного виконання ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. У випадку не задоволення моєї вимоги, мною буде подано скаргу до АМКУ, залишено відгук з інформацією про порушення Вами законодавства щодо проведення публічних закупівель на дозоро, а також відправлено до Платформи громадський контроль та ДАСУ. P.S. Додатково перегляну аналогічні ваші закупівлі та залишу відгук на дозоро про дотримання законодавства, та як ваші вимоги, умови тендеру посприяли конкуренції з наступною економією коштів. Цікаво чи у всіх торгах Вами встановлюються однакові вимоги, чи вибірково під кожен тендер для кожного конкретного переможця?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на отримані питання та вимогу у процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Thiopental, Atracurium, Suxamethonium, Atropine, Diclofenac, Metoclopramide, Dexamethasone, Epinephrine, Lidocaine, Prednisolone, Loratadine, Naloxone, Meropenem) оголошення № UA-2019-03-22-000533-b щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: поділу предмету закупівлі на лоти та виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, тендерний комітет повідомляє про відсутність підстав для внесення відповідних змін, через наступне.
1. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2. Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів.
Питання до закупівлі
Дата подання: 28 березня 2019 09:22
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:38
Прошу Вас надати деталізовані пояснення на наступні нижченаведені питання: 1) Яким чином наданий в складі авторизаційний лист буде вам гарантувати поставку якісного товару??? 2) Якщо тендерною документацією передбачено подачу авторизаційного листа і він буде підтверджувати якість товару, то тоді чому Ви його не відобразили в проекті договору??? Після підписання договору сторони керуються виключно підписаним Договором щодо врегулювання всіх своїх відносин, за умови що це не виходить за межі порушення його умов! Одразу ж постає наступне питання, а яку юридичну силу має наданий авторизаційний лист, якщо про нього не йдеться в договорі, і він не є його невід'ємною частиною??? 3) Яка його роль авторизаційного під час виконання договору? 4) Як за допомогою листа, саме в момент поставки, Ви будете перевіряти чи товар поставлений саме від виробника або представника тощо, який його надавав, звертаю увагу на те, що лист не має жодного відношення до договору??? 5) Прошу Вас розписати механізм перевірки товару на якість, нефальсифікованість в момент поставки за допомогою авторизаційного листа (як перевіряємо, куди дзвонимо, по чому звіряємо тощо)???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на отримані питання стосовно ролі авторизаційного листа при виконанні вже укладеного договору, тендерний комітет повідомляє наступне.
Згідно положень ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Поставлені Вами питання не підлягають роз’ясненню, оскільки по суті відносяться до порядку виконання вже підписаного договору за результатами проведеної закупівлі і жодним чином не стосуються змісту та вимог тендерної документації.
До того, ж повідомляємо, що обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів в необхідному Замовнику обсязі .
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 березня 2019 10:37
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:42
Під час розробки технічних, якісних та кількісних предмету закупівлі Замовником не вжито заходів щодо збільшення конкуренції учасників торгів в тому числі належним чином не забезпечено принцип добросовісної конкуренції потенційних учасників торгів, це обґрунтовується тим, що під час закупівлі фармацевтичної продукції в частині визначення кількості лікарських засобів, яку планує закуповувати Замовник, здійснюють обрахунок потреби в найменшій лікарські формі (наприклад таблетка, капсула тощо.). Розпочата ж Замовником закупівля містить частину обрахунку кількості лікарських засобів в упаковках, що в даному випадку обмежує кількість конкуренції на торгах інших виробників які містять інший номер фасування препаратів, порівняно із тими, що передбачені документацією. В даному випадку Учасник не може запропонувати інший номер фасування, оскільки Розділом 3 частини 6 Документації передбачено, що «Усі посилання у Додатку 3 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".». Як бачимо Замовник не допускає інший номер фасування препарату, при цьому в документації не вказано обґрунтування чому саме така кількість препаратів повинна бути в паковці. Проаналізувавши всі вимоги та умови документації, в тому числі надані відповіді на вимоги по закупівлі, можна сказати лише одне, що замовник будь-якими методами та діями намагається обмежити конкуренцію по торгах та встановити дискримінаційні вимоги: - вказує конкретний номер фасування препарату; - вимагає надання авторизаційного листа від виробника; - не здійснив поділ закупівлі на лоти відповідно до МНН, якщо вартість такої МНН виходить за межі 50 тис.грн, і всі ці дії Замовника супроводжуються без будь-яких аргументованих обґрунтувань з його сторони. Шановний Замовник прошу Вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Листа Мінекономрозвитку № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року, а саме внести зміни до документації в частину фасування товар та здійснити обрахунок потреби в найменшій лікарські формі (наприклад таблетка, капсула тощо) або ж допустити інші номери фасування препаратів. А також здійснити поділ закупівлі на лоти відповідно до МНН, якщо вартість такої МНН виходить за межі 50 тис.грн. та виключити вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника. У випадку ігнорування вимоги буде направлена скарга у відповідні контролюючі органи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на отримані питання щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: 1) поділу предмету закупівлі на лоти; 2) виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією; 3) допущення іншого номеру фасування препаратів тендерний комітет повідомляє наступне.
1) Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2) Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів в повному обсязі, необхідному для забезпечення діяльності лікарні протягом року.
Таким чином повне виключення з тендерної документації даної вимоги, Замовник вважає недоцільним. Але, ж з метою збільшення конкуренції учасників, керуючись ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено право Замовника внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, тендерний комітет прийняв рішення внести зміни в тендерну документацію в частині забезпечення можливості Учасникам надання у складі тендерної пропозиції альтернативних документів, не обмежуючись авторизаційним листом виробника.

3) Умовами тендерної документації не обмежено право Учасників надати у складі тендерної пропозиції препарати з іншими номерами фасування з дотриманням загальної кількості товару, що є предметом закупівлі.
Відгук про закупівлю залишено на https://dozorro.org
Дата подання: 28 березня 2019 10:38
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:43
Відгук про закупівлю залишено на https://dozorro.org
Відповідь: У відповідь на отримані питання щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: 1) поділу предмету закупівлі на лоти; 2) виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією; 3) допущення іншого номеру фасування препаратів тендерний комітет повідомляє наступне.
1) Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2) Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів в повному обсязі, необхідному для забезпечення діяльності лікарні протягом року.
Таким чином повне виключення з тендерної документації даної вимоги, Замовник вважає недоцільним. Але, ж з метою збільшення конкуренції учасників, керуючись ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено право Замовника внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, тендерний комітет прийняв рішення внести зміни в тендерну документацію в частині забезпечення можливості Учасникам надання у складі тендерної пропозиції альтернативних документів, не обмежуючись авторизаційним листом виробника.

3) Умовами тендерної документації не обмежено право Учасників надати у складі тендерної пропозиції препарати з іншими номерами фасування з дотриманням загальної кількості товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-001028-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 26 березня 2019 10:09
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 14:22
У відповідь на отримані питання та вимогу у процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Thiopental, Atracurium, Suxamethonium, Atropine, Diclofenac, Metoclopramide, Dexamethasone, Epinephrine, Lidocaine, Prednisolone, Loratadine, Naloxone, Meropenem) оголошення № UA-2019-03-22-000533-b щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: поділу предмету закупівлі на лоти та виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, тендерний комітет повідомляє про відсутність підстав для внесення відповідних змін, через наступне.
1. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2. Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів.

Документи подані скаржником

26 березня 2019 10:09
вимога.doc

Документи

27 березня 2019 14:22
36.jpg
27 березня 2019 14:22
36 001.jpg
27 березня 2019 14:22
36 002.jpg
27 березня 2019 14:22
36 003.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 1 : ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Ceftriaxone, Loperamide, Glyceryl trinitrate, Thiosulfate, Digoxin, Enalapril, Furosemide, Captopril, Bisoprolol, Omeprazole, Drotaverine, Oxytocin, Phenylephrine, Benzyl benzoate, Amikacin, Ethanol)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 650,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 11:07
Закінчення: 10 квітня 2019 11:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

600 пач
цефтриаксон пор 1г №10 в/в, в/м
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftriaxone
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 пач
ЛОПЕРАМІД таблетки по 2 мг; по 10 таблеток у блістері; по 2 блістери в пачці
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Loperamide
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
12 пач
нитроглицерин тб субл. 0,5мг №40
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glyceryl trinitrate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
5 пач
натрия тиос.-Биолек 30% 5мл амп №10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiosulfate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
80 пач
дигоксин р-р 0,25мг/мл 1мл №10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Digoxin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
20 пач
еналаприл тб 0,01г №20(10*2)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enalapril
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
150 пач
фуросемид 1% 2мл №10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Furosemide
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
15 пач
каптоприл тб 0.025г №20(10х2)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Captopril
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
4 пач
бисопрол тб 5мг №50
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bisoprolol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
600 флак
омепразол лиофил. д/р-ра д/инф. 40мг №1
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Omeprazole
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
60 пач
нохшаверин "ОЗ" 2% 2мл №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Drotaverine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
5 пач
окситоцин р-р д/ин. 5МЕ/мл амп 1мл N10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Oxytocin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
2 пач
мезатон р-р 10мг/мл(1%) 1мл №10
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenylephrine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 флак
бензилбензоат эм 200мг/г(20%) 50г
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Benzyl benzoate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
20 пач
АМІЦИЛ® ліофілізат для розчину для ін`єкцій по 1,0 г у флаконах

ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amikacin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
5137 флак
СПИРТ ЕТИЛОВИЙ 70 % розчин для зовнішнього застосування 70 % по 100 мл у флаконах

ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ethanol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019
4000 флак
СПИРТ ЕТИЛОВИЙ 96 % розчин для зовнішнього застосування 96 % по 100 мл у флаконах

ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ethanol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого, буд. 17
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-001028-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 26 березня 2019 10:09
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 14:22
У відповідь на отримані питання та вимогу у процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Згідно національного переліку) Thiopental, Atracurium, Suxamethonium, Atropine, Diclofenac, Metoclopramide, Dexamethasone, Epinephrine, Lidocaine, Prednisolone, Loratadine, Naloxone, Meropenem) оголошення № UA-2019-03-22-000533-b щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме: поділу предмету закупівлі на лоти та виключення з тендерної документації вимоги про надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, тендерний комітет повідомляє про відсутність підстав для внесення відповідних змін, через наступне.
1. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дана позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017р.

2. Обґрунтування включення Замовником вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва /філії виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією, наведене у тендерній документації для процедури закупівлі (п.2 Додатку №3). Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості поста-чання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки лікарських засобів.

Документи подані скаржником

26 березня 2019 10:09
вимога.doc

Документи

27 березня 2019 14:22
36.jpg
27 березня 2019 14:22
36 001.jpg
27 березня 2019 14:22
36 002.jpg
27 березня 2019 14:22
36 003.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 329 700,04
UAH з ПДВ
329 700,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 441 046,51
UAH з ПДВ
441 046,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" 472 669,00
UAH з ПДВ
472 669,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 17:27
Техн.pdf
03 квітня 2019 17:27
Ком.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 16:52
Документи-переможця.pdf
04 квітня 2019 17:00
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:58
Технічна частина.pdf

Публічні документи

08 квітня 2019 11:19
Комерційна частина.pdf
08 квітня 2019 11:19
Технічна частина.pdf
08 квітня 2019 11:19
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 329 700,04
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 09:14
ТОВ "ФІТО-ЛЕК"
#21194014
Переможець 441 046,51
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 13:13

Документи

17 квітня 2019 09:14
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:13
49-2.jpg
17 квітня 2019 09:13
49-1.jpg
17 квітня 2019 09:13
49-3.jpg

Документи

23 квітня 2019 13:13
Електронний підпис
23 квітня 2019 13:11
52-1.jpg
23 квітня 2019 13:11
52-2.jpg
23 квітня 2019 13:11
52-3.jpg
23 квітня 2019 13:11
52-4.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК"
#21194014
441 046,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 13:13
Електронний підпис
23 квітня 2019 13:11
52-1.jpg
23 квітня 2019 13:11
52-2.jpg
23 квітня 2019 13:11
52-3.jpg
23 квітня 2019 13:11
52-4.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:21
Звіт 155-мед.pdf укладений
03 квітня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:14
дод. уг. дог. 155-мед.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 13:13
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 13:46
дог. 155-мед дод. угода 1-1.jpg зміни до договору
25 листопада 2019 13:42
дог. 155-мед дод. угода 1-2.jpg зміни до договору
25 листопада 2019 13:42
дог. 155-мед дод. угода 1-3.jpg зміни до договору
25 листопада 2019 13:42
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 10:07
155-мед 1.jpg укладений
13 травня 2019 10:06
155-мед 2.jpg укладений
13 травня 2019 10:06
155-мед 3.jpg укладений
13 травня 2019 10:06
155-мед 4.jpg укладений
13 травня 2019 10:06
155-мед 5.jpg укладений
13 травня 2019 10:06
155-мед 6.jpg укладений
13 травня 2019 10:06
155-мед 7.jpg укладений
13 травня 2019 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 155/мед
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 155/мед
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 440 880,66
UAH (в тому числі ПДВ 28 842,66 UAH)