Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Лікарські засоби різні - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33690000-3» (Реагенти для імуноморфологічних досліджень)
Очікувана вартість
713 771,00 UAH
UA-2019-03-22-000929-c c2f75d686b0d41268581a6986bb50027
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчистий Вячеслав Іванович

(0432)65-58-59 vopab_1989@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницьке обласне патологоанатомічне бюро
Код ЄДРПОУ: 25508067
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Пирогова,46/2
Контактна особа: Корчистий Вячеслав Іванович
(0432)65-58-59
vopab_1989@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 19:31
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 19:31
Початок аукціону: 10 квітня 2019 11:51
Очікувана вартість: 713 771,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 568,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Перелік та кількість предмету закупівлі наведено в Додатку 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт.
Реагенти для імуноморфологічних досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, м.Вінниця, вул. Пирогова, 46, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 10:10
Тендерна документація.docx
22 березня 2019 13:06
Проект договору.docx
22 березня 2019 13:06
МТВ.docx
22 березня 2019 13:06
Тендерна документація.jpg
26 березня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 10:10
Тендерна документація.docx
22 березня 2019 13:06
Тендерна документація.docx
22 березня 2019 13:06
Проект договору.docx
22 березня 2019 13:06
МТВ.docx
22 березня 2019 13:06
Тендерна документація.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000017 ● 29c8036f6b1d4f60a6018557375077cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 10:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2020 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2019-03-22-000929-с 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-21 09:11:19

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі лікарських засобів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-28-000929-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю товарів від 06 травня 2019 року №44?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-21 16:22:30

про надання пояснень

У відповідь на ваше звернення від 21.07.2020 року щодо закупівлі, яка опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-28-000929-с, КНП «Вінницьке обласне патологоанатомічне бюро Вінницької обласної Ради» надає пояснення, щодо не оприлюднення звіту про виконання договору на закупівлю товарів від 06.05.2019 року № 44: звіт про виконання договору не був оприлюднений з технічних причин, надалі зобов’язуємося уникати подібних ситуацій і виправити всі вказані помилки.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КНП "ВОПАБ ВОР" м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46, корп.2, ЄДРПОУ 25508067, «Лікарські засоби різні - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33690000-3» (Реагенти для імуноморфологічних досліджень), № закупівлі UA-2019-03-22-000929-c, очікуванна вартість 713 771.00 UAH з ПДВ. Порушено законодавство в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу,а саме звіт про виконання договору та зміни до нього. Порушено законодавство в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. Надалі зобов'язуємося не допускати данних порушень і вчасно опрелюднювати інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу.

2020-07-31 16:57:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРОКОФ'ЄВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА 709 899,78
UAH з ПДВ
709 899,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Головко Віктор Миколайович 713 700,00
UAH з ПДВ
713 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 09:31
Документи переможця.pdf
08 квітня 2019 15:33
16. Проект договору.pdf
08 квітня 2019 15:33
15. Інші листи.pdf
08 квітня 2019 15:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРОКОФ'ЄВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА

ФОП Головко Віктор Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРОКОФ'ЄВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА
#2426106147
Переможець 709 899,78
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 12:32

Документи

17 квітня 2019 12:30
Електронний підпис
17 квітня 2019 12:24
Протокол№16.PDF
10 квітня 2019 12:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРОКОФ'ЄВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА
#2426106147
709 899,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 12:30
Електронний підпис
17 квітня 2019 12:24
Протокол№16.PDF
10 квітня 2019 12:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 16:23
001.jpg зміни до договору
31 липня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 10:34
001 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2019 10:29
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 14:11
003.pdf укладений
06 травня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми та обсягу закупівлі у зв'язку з реальним фінансуванням.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.3 та розділу XI Договору №44 від 06.05.2019р. зменшити обсяг закупівлі у зв'язку з реальним фінансуванням
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 402 797,63
UAH (в тому числі ПДВ 67 132,94 UAH)