Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки, Ноутбуки
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000424-c b88c007fe9064e55a187bc10a7d0cc26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Юлія Володимирівна

+380955669803 bmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "БЕРИСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003913
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, 1 травня
Контактна особа: Марченко Юлія Володимирівна
+380955669803
bmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 10:46
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 10:46
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:16
Очікувана вартість: 265 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка Системних блоків та Ноутбуків Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 10:42
Тендерна документація компютерна техніка КУ БЦРЛ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 березня 2019 09:46
Дата відповіді: 25 березня 2019 13:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам.

2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Відповідно розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати:
- копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/ витягу з Єдиного реєстру платників єдиного податку;
- належним чином засвідченої учасником копії довідки про взяття на облік платника податків (у разі наявності);
- належним чином засвідченої учасником копії свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.

До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.
Документація
Дата подання: 25 березня 2019 11:40
Дата відповіді: 26 березня 2019 14:54
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, у Системних блоках та Ноутбуках має бути встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro.
Також, згідно Проекту договору (додаток №3 до тендерної документації) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Якщо під час отримання товару, товар не буде відповідати технічним вимогам, такий Товар Покупцем не приймається та не оплачується, а товар підлягає заміні Продавцем.
Враховуючи вищенаведене, необхідності вносити запропоновані Вами зміни немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 232 722,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 254 880,00
UAH з ПДВ
223 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 265 000,00
UAH з ПДВ
231 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 264 915,00
UAH з ПДВ
264 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 14:51
МВС _1_.pdf
19 квітня 2019 14:51
Довідка.pdf
19 квітня 2019 14:51
ДФС.pdf
10 квітня 2019 18:17
ПРОПОЗИЦІЯ_215 000_00.pdf
08 квітня 2019 10:14
Електронний підпис
08 квітня 2019 10:13
UA-2019-03-22-000424-c.zip
08 квітня 2019 10:13
Завірені.zip

Публічні документи

08 квітня 2019 09:08
Електронний підпис
08 квітня 2019 09:07
Документи.pdf
08 квітня 2019 09:07
Статут.pdf
08 квітня 2019 09:07
Витяг ЄДРПОУ 29.03.2019р..pdf
08 квітня 2019 09:07
протокол 25.pdf
08 квітня 2019 09:07
Свідоцтво.pdf
08 квітня 2019 09:07
Наказ+протоколи.pdf
08 квітня 2019 09:07
ЕДРПОУ.pdf
08 квітня 2019 09:07
ПДВ.pdf
08 квітня 2019 09:07
Виписка.pdf
08 квітня 2019 09:07
Витяг ПДВ 28.03.2019р..pdf
08 квітня 2019 09:07
Опис статуту.pdf
08 квітня 2019 09:07
4ОПП.pdf
08 квітня 2019 09:07
Банкрутство 29.03.2019р..pdf

Публічні документи

07 квітня 2019 17:44
Електронний підпис
07 квітня 2019 17:21
техн парам.pdf
07 квітня 2019 17:21
пропозиція.pdf
07 квітня 2019 17:21
лист-згода перс дан.pdf
07 квітня 2019 17:21
договір.pdf
07 квітня 2019 17:21
довідка ст17.pdf
07 квітня 2019 17:21
довідка працівники.pdf
07 квітня 2019 17:21
гарант лист зах довк.pdf
07 квітня 2019 17:21
гарант лист довк.pdf
07 квітня 2019 17:21
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
07 квітня 2019 17:21
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Переможець 215 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:37

Документи

16 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:35
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 14:19
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 16:46
договір укладений
03 травня 2019 16:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 215 000,00
UAH