Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03198570 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, буд. 26 |
Контактна особа: |
Оксана Гончарук +380983386526 soczahist@kam-pod.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 576 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 576,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 15:06 |
Тендерна документація.doc | |
22 березня 2019 10:02 |
Тендерна документація.doc |
03 квітня 2019 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2019 15:06 |
Тендерна документація.doc
|
|||
22 березня 2019 10:02 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000076 ● af6c0dbd9a5848e4bb1af22df2e1e63d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 14:38 |
Н А К А З
27.03.2019 № 13
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.03.2019 № 13
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-22-000401-b 22.03.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом визнано недійсною тендерну документацію на закупівлю по предмету: ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку; (послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій) процедура закупівлі – відкриті торги затверджену протоколом тендерного комітету від 22.03.2019 №5.Затверджено нову тендерну документацію на закупівлю по предмету: ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку; (послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій) та внесено зміни в електронну закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-P-2019-01-24-010858-b.
2019-04-03 16:26:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усуното шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2019-04-04 09:51:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ |
521 451,00
UAH
|
446 690,00
UAH
|
Документи |
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна |
547 617,00
UAH
|
446 691,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЛАДА-КАМІС" |
576 720,00
UAH
|
448 560,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ #2617414270 |
Переможець |
446 690,00
UAH
|
15 квітня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 11:56
|
договір0001.PDF | укладений |
03 травня 2019 11:54
|