Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги центрів і будинків відпочинку
Очікувана вартість
576 900,00 UAH
UA-2019-03-22-000401-b 137d37e2a595459abbd2800f606252fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Гончарук

+380983386526 soczahist@kam-pod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03198570
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, буд. 26
Контактна особа: Оксана Гончарук
+380983386526
soczahist@kam-pod.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 11:35
Очікувана вартість: 576 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 576,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


придбання путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі моря (Україна)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штука
послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі моря (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, м.Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:06
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 10:02
Тендерна документація.doc
03 квітня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:06
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 10:02
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-28-000076 ● af6c0dbd9a5848e4bb1af22df2e1e63d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

27.03.2019 № 13

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК


Додаток

до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.03.2019 № 13

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

6 UA-2019-03-22-000401-b 22.03.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом визнано недійсною тендерну документацію на закупівлю по предмету: ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку; (послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій) процедура закупівлі – відкриті торги затверджену протоколом тендерного комітету від 22.03.2019 №5.Затверджено нову тендерну документацію на закупівлю по предмету: ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку; (послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій) та внесено зміни в електронну закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-P-2019-01-24-010858-b.

2019-04-03 16:26:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усуното шляхом внесення змін в тендерну документацію.

2019-04-04 09:51:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ 521 451,00
UAH
446 690,00
UAH
Документи
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна 547 617,00
UAH
446 691,00
UAH
Документи
ТОВ "ЛАДА-КАМІС" 576 720,00
UAH
448 560,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 11:38
Електронний підпис
18 квітня 2019 11:36
Довідка МВС.pdf
18 квітня 2019 11:36
Довідка ДФС.pdf
08 квітня 2019 19:00
Електронний підпис
08 квітня 2019 18:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 09:28
Електронний підпис
10 квітня 2019 01:19
штатний розпис 2019.pdf
10 квітня 2019 01:19
фото.pdf
10 квітня 2019 01:19
Уставні.pdf
10 квітня 2019 01:19
умови прож.pdf
10 квітня 2019 01:19
проект договору.pdf
10 квітня 2019 01:19
Наявні працівники.pdf
10 квітня 2019 01:19
МТБ.pdf
10 квітня 2019 01:19
МТБ опис.pdf
10 квітня 2019 01:19
кал_куляцiя_путiвки
10 квітня 2019 01:19
Заключені договори 2019.pdf
10 квітня 2019 01:19
Досвід.pdf
10 квітня 2019 01:19
Документи закладу.pdf
10 квітня 2019 01:19
договір авар рят сл.pdf
10 квітня 2019 01:19
Довідка про санкції.pdf
10 квітня 2019 01:19
графiк_заiздiв_дун_мр.pdf
10 квітня 2019 01:19
гарантійний лист cт17.pdf
10 квітня 2019 01:19
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ

ФОП Черниш Олександра Леонтіївна

ТОВ "ЛАДА-КАМІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
#2617414270
Переможець 446 690,00
UAH
15 квітня 2019 15:05

Документи

15 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:03
ПРОТОКОЛ №7.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
#2617414270
446 690,00
UAH
Документи

Документи

15 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:03
ПРОТОКОЛ №7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 11:56
договір0001.PDF укладений
03 травня 2019 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою сторін