Послуги їдалень (для Ковалівського ліцею)
Очікувана вартість
54 600,00 UAH
UA-2019-03-22-000307-b b59dbd9223b147e4a4419d95b4f7fe8d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143548
Місцезнаходження замовника: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м.Коломия, бульвар Лесі Українки, буд.45
Контактна особа замовника: Леся П’ятничанська
+380343320407
osvitatenderkra@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що визначені замовником у тендерній документації;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 02 квітня 2019 01:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги їдалень (для Ковалівського ліцею)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 порція
Послуги їдалень (для Ковалівського ліцею)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, бульвар Лесі Українки,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Документація

Тендерна документація

22 березня 2019 09:45
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Атаманюк Оксана Мар'янівна
#2372402988
Переможець 54 600,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 09:48

Документи

22 березня 2019 09:48
sign.p7s
22 березня 2019 09:48
Протокол Ковалівка.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 09:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Атаманюк Оксана Мар'янівна
#2372402988
54 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 09:48
sign.p7s
22 березня 2019 09:48
Протокол Ковалівка.zip

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 квітня 2019 16:20
Договір №160.zip укладений
08 квітня 2019 16:13
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2020 14:08
sign.p7s зміни до договору
07 лютого 2020 13:28
додаткова 4 Атаманюк.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 13:25
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 14:10
Додаткова3 Ковалівка.pdf зміни до договору
02 січня 2020 14:10
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2019 16:26
Додаткова угода 2 до договору 160.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:24
sign.p7s зміни до договору
09 грудня 2019 15:47
договір 160.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до договору №160 до договору №160
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до договору №160
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3 до договору №160
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №4 до договору №160
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 7 148,40
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку