Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень терапевтичного корпусу лікарні Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» по Вознесенському узвозу, 22-В у Шевченківському районі м.Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
147 000 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000221-b a410dbec1c8e48189f5e56006bc7196c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гутовец

+380674474059 gutovec@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гутовец
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 13:44
Очікувана вартість: 147 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 735000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт з дати підписання Договору до 31.12.2020 р. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі на 2019 рік - 98 000 000,00 грн. в тому числі ПДВ. На 2020 рік – 49 000 000,00 грн. в т.ч. з ПДВ, при умові затвердженого фінансування на 2020 рік)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень терапевтичного корпусу лікарні Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» по Вознесенському узвозу, 22-В у Шевченківському районі м.Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, Вознесенський узвіз, 22-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 11:01
протокол змін.PDF
22 березня 2019 09:26
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 09:26
Додаток №3 тех.завдання.pdf
29 березня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 11:01
протокол змін.PDF
22 березня 2019 09:26
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 09:26
Додаток №3 тех.завдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 27 березня 2019 15:25
Дата відповіді: 29 березня 2019 10:51
Прохання надати можливість ознайомитися з проектною документаціє для складання тендерної пропозиції відповідно до вимог п 6 Розділу 1 Тендерної документації
Відповідь: Шановні Учасники! Відповідно п.6 Розділу 1 Тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зі змінами та доповненнями.
В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, з урахуванням вартості матеріалів. Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.» тобто для підготовки Тендерної пропозиції на закупівлю робіт «Реконструкція приміщень терапевтичного корпусу лікарні Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» по Вознесенському узвозу, 22-В у Шевченківському районі м.Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) Учаснику необхідно ознайомитися з Проектною документацію.
Для ознайомлення з Проектною документацією просимо звертатися з 03.04.2019 року до ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» за адресою: Вознесенський узвіз, 22» каб. 302. Для узгодження часу Вам необхідно звернутися до заступника директора з загальних питань Рябущиць Віталій Михайлович, тел. +38067-500-54-83.
Для того щоб Учасники могли підготуватися до надання тендерної пропозиції вирішено подовжити терміни подачі Тендерних пропозицій до 12.04.2019 року.
З повагою, тендерний комітет.


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-000221-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВДД ГРУП", Код ЄДРПОУ:38133139
Дата подання: 22 березня 2019 15:45
Про надання можливості ознайомитися з проектною документацією
для підготовки документів згідно вимоги п.5 Розділу 1 Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів, а саме:

«..Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріа-лів і конструкцій..»
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2019 16:16
В Державній науковій установі «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянута вимога в Закупівлі UA-2019-03-22-000221-b «Реконструкція приміщень терапевтичного корпусу лікарні Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» по Вознесенському узвозу, 22-В у Шевченківському районі м.Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція), стосовно можливості ознайомлення з проектною документацією.
Повідомляємо наступне:
Відповідно умов Тендерної документації, а саме п.2.3., пропонуємо всім майбутнім Учасникам звертатись за вказаними реквізитами:
Гутовець Наталія Володимирівна - голова тендерного комітету.
04053, м. Київ, Вознесенський узвіз, 22, каб. 301, ( з 9:00 год. до 16:30 год.)
тел. (044)272-33-95, (067)447-40-59, gutovec@bigmir.net.

Дякуємо за звернення.

З повагою, тендерний комітет ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України».

Документи подані скаржником

22 березня 2019 15:45
письмо на проект НАН.pdf

Документи

25 березня 2019 16:16
Відповідь.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВДД ГРУП" 139 466 239,45
UAH з ПДВ
137 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІНВАР" 142 929 763,47
UAH з ПДВ
138 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІС-ПРОМ" 145 948 470,69
UAH з ПДВ
139 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 20:13
Електронний підпис
11 квітня 2019 20:12
Субподряд ч3.pdf
11 квітня 2019 20:11
Субподряд ч2-стиснуто.pdf
11 квітня 2019 20:11
Субподряд ч1-стиснуто.pdf
11 квітня 2019 19:47
Уставні.rar
11 квітня 2019 19:47
Довідки.rar
11 квітня 2019 19:47
БГ.zip
11 квітня 2019 19:47
68- Проект договору.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 14:50
Кошт7.pdf
26 квітня 2019 14:50
Кошт6.pdf
26 квітня 2019 14:50
Кошт5.pdf
26 квітня 2019 14:50
Кошт4.pdf
26 квітня 2019 14:49
Кошт3.pdf
26 квітня 2019 14:49
Кошт2.pdf
26 квітня 2019 14:49
кошт1.pdf
26 квітня 2019 14:49
Довідка.pdf
26 квітня 2019 14:49
Графік.pdf
26 квітня 2019 14:49
9.pdf
26 квітня 2019 14:49
8.pdf
26 квітня 2019 14:49
6 мвс.pdf
26 квітня 2019 14:49
3.zip
26 квітня 2019 14:49
2.zip
11 квітня 2019 17:30
Підписано Кріоген.rar
11 квітня 2019 16:45
Підписано інфоаура.rar
11 квітня 2019 16:45
Підписано Десниця.rar
11 квітня 2019 16:45
Підписано Віст.rar
11 квітня 2019 16:45
Підписано АМК.rar
11 квітня 2019 16:45
Кошторис 2.rar
11 квітня 2019 16:45
Кошторис 1.rar
11 квітня 2019 16:44
Довідки.pdf
11 квітня 2019 16:44
9.2.1. Акти.pdf
11 квітня 2019 16:44
9.2. Договор 2.pdf
11 квітня 2019 16:44
9.1.1. Акти Договір 1.pdf
11 квітня 2019 16:44
9.1. ДУ Договор 1.pdf
11 квітня 2019 16:44
9.1 Договор 1.pdf
11 квітня 2019 16:44
8.2. Накази дипломи.pdf
11 квітня 2019 16:44
7.1. Підтвердження МТБ.pdf
11 квітня 2019 16:44
4 Якість.rar
11 квітня 2019 16:44
3 Якість.rar
11 квітня 2019 16:44
2 Якість.rar
11 квітня 2019 16:44
2 Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2019 16:44
16 Календарний графік.pdf
11 квітня 2019 16:44
11 Почстачальник УБЕС.pdf
11 квітня 2019 16:44
10.2. Статут.pdf
11 квітня 2019 16:44
1 Якість.rar
11 квітня 2019 16:44
0 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 19:07
Кошторис Аавіс.pdf
09 квітня 2019 19:07
2047_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (14 files merged).pdf
09 квітня 2019 19:07
2047_ДЦ_ДФ_2-1-1 (14 files merged).pdf
09 квітня 2019 19:07
шаблон.jpg
09 квітня 2019 19:07
цінова.jpg
09 квітня 2019 19:07
Україна.rar
09 квітня 2019 19:07
суб.jpg
09 квітня 2019 19:07
стаття 17.jpg
09 квітня 2019 19:07
санкції.jpg
09 квітня 2019 19:07
Накази.rar
09 квітня 2019 19:07
МТБ.jpg
09 квітня 2019 19:07
інфо.jpg
09 квітня 2019 19:07
досвід.jpg
09 квітня 2019 19:07
довкілля.jpg
09 квітня 2019 19:07
графік.jpg
09 квітня 2019 19:07
ГОТОВО АВІС СТАТУТ.pdf
09 квітня 2019 19:07
ГОТОВО АВІС ДОКИ.pdf
09 квітня 2019 19:07
гарантія.jpg
09 квітня 2019 19:07
Гарантия_2003.zip
09 квітня 2019 19:07
аудит.jpg
09 квітня 2019 19:07
Атена досвід.pdf
09 квітня 2019 19:07
Licence.zip
09 квітня 2019 19:07
Dovirenist A.O.Pustovoyt.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВДД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІНВАР"

ТОВ "АВІС-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВДД ГРУП"
#38133139
Відхилено 137 999 999,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІНВАР"
#38095998
Переможець 138 000 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 12:00

Документи

17 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:24
протокол розгляду 1.PDF

Документи

19 квітня 2019 12:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІНВАР"
#38095998
138 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:09
угода пролонгація ВТ39.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:38
Дод угода № 12 до ВТ-39.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 13:38
ВТ-39-дод-угода-11.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 11:56
Додат.угода№11.pdf зміни до договору
18 травня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 09:47
Додаткова угод №10 до ВТ-39.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 15:16
додат.угода№9 елінвар.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 11:39
додаткова угод №8 до ВТ-39.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 11:38
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:10
Додаткова №7 до ВТ-39.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:52
дод.угода №6 до ВТ-39.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:46
дод.угода №5 до ВТ-39.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 12:58
дод.угода №4 до ВТ-39.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 13:18
Додатки до додаткової угоди № 3 ВТ-39.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 14:37
дод.угода №3 до ВТ-39.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 14:32
дод.угода №2 ВТ-39.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 10:52
Договір ВТ-39-2.pdf зміни до договору
23 травня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 10:48
Договір ВТ-39-1.pdf зміни до договору
23 травня 2019 10:48
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 15:31
додаткова угода №1 до ВТ-39.pdf зміни до договору
15 травня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 10:23
Договір ВТ-39.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.1.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.2.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.3.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.4.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.5.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.6.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.7.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.8.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.9.pdf укладений
07 травня 2019 10:21
додат.терап.10.pdf укладений
07 травня 2019 10:20
додат.терап.11.pdf укладений
07 травня 2019 10:20
додат.терап.12.pdf укладений
07 травня 2019 10:20
додат.терап.13.pdf укладений
07 травня 2019 10:20
додат.терап.14.pdf укладений
07 травня 2019 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виокремленням авторського нагляду та технічного нагляду, сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі відповідно до п.1 ч.4 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту: «Реконструкція приміщень терапевтичного корпусу лікарні Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» по Вознесенському узвозу, 22-В у Шевченківському районі м.Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-39/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснення авторського нагляду за «Реконструкція приміщень терапевтичного корпусу лікарні Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» по Вознесенському узвозу, 22-В у Шевченківському районі м.Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-39/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до ВТ- 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до додаткової угоди №3 ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №10 до ВТ-39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів "Підрядника" Сторони дійшли згоди викласти банківські реквізити "Підрядника" в наступній редакції: р/р UA913206490000026005060835127 ПАТ "КБ Приватбанк", МФО 320649
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг робіт на 2021 рік за рахунок спеціального фонду Державного бюджету
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML