Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне, марки (ДГ 13-100)
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000202-c 9954c5e0f30c43b8a4f447ab7accc6e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усик Світлана Іванівна

380992876019 narkosumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Сумської обласної ради "Обласний наркологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 03083340
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., Краснопільський район, смт Краснопілля, Бєлгородська, 2
Контактна особа: Усик Світлана Іванівна
380992876019
narkosumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:27
Очікувана вартість: 2 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
584 тони
Вугілля кам’яне, марки (ДГ 13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42766, Україна, Сумська область, Охтирський р-н., с. Кудрявоє, Охтирська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 09:42
Тендерна документація з додатками 2019 (Вугілля).doc
25 березня 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 09:42
Тендерна документація з додатками 2019 (Вугілля).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови в тендерній документації
Дата подання: 25 березня 2019 10:34
Дата відповіді: 27 березня 2019 14:06
Додатком 4 передбачено надання гарантійного листа від учасника на наявність необхідної кількості товару заявленої в тендерній документації. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки наше підприємство не має в наявності товару на складі, а планує його придбання у разі перемоги в торгах та укладання договору за результатами процедури закупівлі для конкретного Замовника, а тому Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах інших учасників, які закуповують вугілля для потреб конкретного Замовника. Крім того, Замовником вимагається надання оригіналу сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження, виданого незалежною акредитованою лабораторією у 2019 році, які обов’язково повинні бути підтверджені печаткою лабораторії. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 протокол випробувань видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином, учасник знову ж таки повинен мати в наявності марку вугілля, що є предметом закупівлі. Проте, враховуючи значну кількість предмету закупівлі, учасники можуть не мати в наявності товар на момент подання пропозиції. Враховуючи викладене, зазначену вище вимогу документації зможуть виконати лише ті учасники, які вже мають в наявності вугілля, що є предметом закупівлі, у зв’язку з чим мають можливість підтвердити постачання вугілля. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на поставку вугілля повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля. Отже, Замовник, встановивши вимоги щодо надання гарантійного листа про наявність необхідної кількості товару та щодо надання оригіналу сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження, виданого незалежною акредитованою лабораторією у 2019 році, надав перевагу тим учасникам, які вже мають в наявності предмет закупівлі, і тим самим обмежив право взяти участь у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства, які планують придбання вугілля у майбутньому для конкретного замовника. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників. Отже, просимо Вас виключити дані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним розглянуто Ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації та повідомляється наступне. Замовник вважає що жодним чином не дискримінує Учасників. Вимоги в ТД мають забезпечити закупівлю якісного товару та в термін який дозволить вчасно розпочати опалювальний період. Якщо у потенційний учасник не може задовольнити в повній мірі вимоги замовника то він може надати гарантійні листи що виконання умов закупівлі. Це стосується як наявності товару на складі так і надання оригіналу сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження.
Щодо надання договорів з виробником/посередником
Дата подання: 25 березня 2019 10:41
Дата відповіді: 26 березня 2019 11:08
Тендерною документацією передбачено, що якщо вугілля закуповується у посередника, то в складі тендерної пропозиції Учаснику має надати договір Виробника з посередником (дилером, представником, тощо) та договір Учасника з цим посередником (дилером, представником, тощо). Мається на увазі надання саме копій вказаних договорів, завірених учасником?
Відповідь: Ви зрозуміли вірно.Мається на увазі надання копій вказаних договорів, завірених учасником
Уточнююче питання щодо наявності товару на складі
Дата подання: 27 березня 2019 14:37
Дата відповіді: 27 березня 2019 15:00
Якщо потенційний учасник не може виконати вимоги замовника щодо надання гарантійного листа про наявність необхідної кількості товару, заявленої в тендерній документації, та щодо надання оригіналу сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження, виданого незалежною акредитованою лабораторією у 2019 році, які обов’язково повинні бути підтверджені печаткою лабораторії, то учасник повинен надати 1)гарантійний лист, в якому він гарантує здійснення поставки предмету закупівлі у кількості та у строки, визначені тендерною документацією, та 2)гарантійний лист про надання оригіналу сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження, виданого незалежною акредитованою лабораторією у 2019 році, які обов’язково повинні бути підтверджені печаткою лабораторії, з кожної відвантаженої партії товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, надайте гарантійні листи
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-000202-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 16 квітня 2019 16:05
Неправомірний акцепт
За результатами процедури відкритих торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-000202-c, замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ПВКМП «АГРО» (протокол засідання тендерного комітету №44 від 15.04.2019р.).
Ознайомившись з тендерною пропозицією ПВКМП «АГРО» встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню (дискваліфікації) з наступних підстав.
1.Відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність основних засобів необхідних для виконання умов договору (Додаток 6), завірену печаткою Учасника, а також копії документів на право власності, суборенди чи користування (а саме документи на транспортні засоби, вага, склади), завірені Учасником, в разі оренди – копії договорів оренди завірені власником майна.
У Додатку 6 передбачена форма довідки про наявність основних засобів, необхідних для виконання договору, в якій передбачена графа «Власне/орендоване». Таким чином, відповідно до зазначеної форми учасники повининні були вказати лише ті основні засоби, які знаходяться у них на праві власності або в оренді, а зазначення у довідці транспортних засобів, вагів, складу, тощо, які будуть залучені на підставі договору про надання відповідних послуг, у зазначеній формі довідки не передбачено.
Натомість ПВКМП «АГРО» у довідці за вих.№150 від 03.04.2019р. зазначило про те, що транспортні засоби та ваги знаходяться в оренді, але при цьому послалося на договір про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. та договір про надання послуг №2 від 07.02.2019р.
Звертаємо увагу Замовника, що у відповідності до глави 58 та глави 63 Цивільного кодексу України договір оренди майна та договір про надання послуг – це різні за своєю правовою природою види договорів і їх не можна ототожнювати.
У зв’язку із викладеним, в порушення п.п.1 п.1 Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації, ПВКМП «АГРО» не надано копії документів, що підтверджують наявність власних/орендованих транспортних засобів та вагів, які зазначені у довідці за вих.№150 від 03.04.2019р., оскільки транспортні засоби та ваги, які зазначені ПВКМП «АГРО» у вказаній довідці, не перебувають в останнього на праві власності або в оренді.
2. Відповідно до п.6.1. договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р., строк його дії складає до 31.12.2018р. Будь-якого листа-пояснення з приводу того, що договір є автоматично продовженим, ПВКМП «АГРО» не надало, у зв’язку з чим неможливо впевнитися в тому, що на дату розкриття тендерних пропозицій договір не втратив свою дію.
3. Копію господарського договору оренди №2 від 01.01.2019р. ПВКМП «АГРО» надало не в повному обсязі, а саме без Додатку №1, який відповідно до п.1.2. вказаного договору є невід’ємною його частиною.
4. Відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документ, що засвідчує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій та завірену підписом та печаткою Учасника.
Відповідно до п.3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016р., зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.02.2016р. за №278/28408 (з подальшими змінами), позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту засобу вимірювальної техніки засвідчують записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
ПВКМП «АГРО» не надало ні копії експлуатаційного документу, ні свідоцтва про повірку вагів, а надало витяг з якогось документу з відбитком повірочного тавра, з якого не вбачається, що саме ваги автомобільні типу 18ВТА80, заводський номер 324112014, пройшли періодичну повірку та є придатними для експлуатації.
Відтак в порушення п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, ПВКМП «АГРО» не надало документу, що засвідчує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій.
5. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» усі аркуші тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, зокрема, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
В порушення зазначеної умови тендерної документації, копія договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. (с.66-67), копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (с.68-69, 70), копію свідоцтва про реєстрацію машини (с.71), копія господарського договору оренди №2 від 01.01.2019р. разом з копією додатку №2 до цього договору (с.73-80), копія договору про надання послуг №2 від 07.02.2019р. (с.81-82), не завірені підписом та печаткою ПВКМП «АГРО». При цьому, рішення про віднесення зазначених помилок ПВКМП «АГРО» до формальних на засіданні тендерного комітету не приймалось.
З урахуванням викладеного, просимо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ПВКМП «АГРО», в іншому випадку будемо змушені звертатись із скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 16:17
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Обласний наркологічний диспансер" отримав звернення до Замовника ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” про роз'яснення щодо закупівлі.
Розглянувши звернення до Замовника надаємо наступні пояснення відносно аргументів наведених в ній.
По-перше, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” вказує, що відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність основних засобів необхідних для виконання умов договору (Додаток 6), завірену печаткою Учасника, а також копії документів на право власності, суборенди чи користування (а саме документи на транспортні засоби, вага, склади), завірені Учасником, в разі оренди – копії договорів оренди завірені власником майна. ПВКМП «АГРО» не надано копії документів, що підтверджують наявність власних/орендованих транспортних засобів та вагів, які зазначені у довідці за вих. №150 від 03.04.2019р., оскільки транспортні засоби та ваги, які зазначені ПВКМП «АГРО» у вказаній довідці, не перебувають в останнього на праві власності або в оренді.
З приводу вказаних аргументів повідомляємо, що основними вимогами Комунального закладу Сумської обласної ради "Обласний наркологічний диспансер" для учасників закупівлі є наявність основних засобів необхідних для виконання умов договору.
Так, ПВКМП “АГРО” на підтвердження наявності основних засобів необхідних для виконання умов договору що укладається за результатом торгів надало Копію договору № 63 про надання транспортних послуг та послуг механізмів. Згідно пункту 1.1 вказаного договору ПВКМП “АГРО” отримало автотранспорт та механізми для забезпечення послуг по навантаженню та перевезенню вантажів у своє користування.
Згідно п. 1.1 Договору договір про надання послуг №2 від 07.02.2019р. ПВКМП“АГРО” отримує послуги по завантаженню вантажу на автомобільних вагах.
Вважаємо, що ПВКМП “АГРО” повністю дотримано вимоги Замовника торгів та надало підтверджуючі документи дослідивши які є зрозумілим, що ПВКМП “АГРО” може належним чином виконувати умови договору, а головне має необхідні основні засоби для виконання умов договору що укладається за результатом проведених торгів.
По-друге, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” вказує, що відповідно до п.6.1. договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р., строк його дії складає до 31.12.2018р.
Однак, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” не звертає увагу, що у п. 6.2 договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. чітко вказано, якщо за 14 календарних днів до закінчення строку дії договору від сторони не поступило письмових заяв про припинення дії цього договору він вважається продовженим на 1 рік.
А тому договір про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. є чинним та згідно п. 6.2 не припинив свою дію.
По-третє, в тендерній документації немає вимоги надавати копії договорів обов’язково з додатками, тим більше вказаний додаток №1 (план) до Господарського договору оренди №2 від 01 січня 2019 року, не є суттєвим документом в тендерній пропозиції, так як адреса складу зазначена в вище вказаному договорі, а розташування складів Учасників на місцевості Замовником не вимагалося.
По-четверте, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” вказує, що відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документ, що засвідчує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій.
На вказане повідомляємо, що ПВКМП “АРГО” надало копію договору про надання послуг №2 від 07.02.2019р. додатком вказаного договору є інформація що підтверджує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій. Згідно п. 3.1 вказаного Договору саме Виконавець несе відповідальність за якісну характеристику послуги по завантаженню вантажу на автомобільних вагах. А тому ПВКМП “АГРО” надало повний пакет документів, які б підтверджували спроможність останнього забезпечити виконання умов договору укладеного за результатами закупівлі.
Крім того, відповідно до п.3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016р., зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.02.2016р. за №278/28408 (з подальшими змінами), позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту засобу вимірювальної техніки засвідчують записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів. ПВКМП «АГРО» надало копію експлуатаційного документу, про повірку вагів з відбитком повірочного тавра, з якого вбачається, що ваги автомобільні пройшли періодичну повірку та є придатними для експлуатації на момент виконання зобов’язань згідно тендерної пропозиції. На копії документа є відбитки печатки ФОП Матвієнко В.І., що ідентифікує дану копію експлуатаційного документу з договором №2 про надання послуг від 07.02.2019р. В тендерній документації немає вимоги надати копію паспорта на ваги в повному обсязі, а забезпечення контрольного зважування кожної партії товару в присутності працівника лікарні унеможливлює порушення та забезпечує прозорість поставок товару, згідно тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до формальних (несуттєвих) помилок належать:
- незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами тендерної документації.
Всі зазначені в зверненні ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», помилки (на думку ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД») є несуттєвими, тобто формальними та не можуть вплинуть на виконання Учасником зобов’язань за договором, згідно тендерної документації. Замовник не зобов’язаний документально та в письмовій формі фіксувати формальні помилки, які не є суттєвими та не впливають на виконання Учасником взятих на себе зобов’язань по договору на закупівлю вугілля кам’яного ДГ 13-100.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, максимальна економія та ефективність (ст.3 Закону).
Критеріями оцінки у відповідності ст. 28 Закону є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерної документації здійснюється згідно наступного критерію: «Ціна», питома вага якого 100%. Тендерна пропозиція учасника ПВКМП «Агро» є найбільш економічно вигідною, так як цінова пропозиція 2009 000,00 (два мільйона дев’ять тисяч) грн. є найнижчою за результатами проведення електронного аукціону.
З наведеного вище, приходимо до висновку, що скарга не підлягає задоволенню.
Окремо повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржити процедуру торгів можна звернувшись до уповноваженого органу – Антимонопольного комітету України. Порядок оскарження процедури закупівлі визначається ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

19 квітня 2019 16:15
Відповідь.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-22-000202-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 23 квітня 2019 14:56
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2019 22:02
Рішення від 26.04.2019 № 5153 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 22:02
Рішення від 15.05.2019 № 5992.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 00:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасоване рішення затверджене Протоколом №44 засідання тендерного комітету від 15 квітня 2019 року про визначення приватного виробничо-комерційного малого підприємства "АГРО" переможцем торгів на закупівлю вугілля кам’яного, марки (ДГ 13-100) ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-22-000202-c
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2019 14:52

Документи подані скаржником

23 квітня 2019 14:56
Скарга
23 квітня 2019 14:56
Платіжне доручення

Документи подані замовником

21 травня 2019 14:40
Протокол №45.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПВКМП "АГРО" 2 044 000,00
UAH з ПДВ
2 009 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 2 172 480,00
UAH з ПДВ
2 043 416,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" 2 114 080,00
UAH з ПДВ
2 114 080,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 2 172 480,00
UAH з ПДВ
2 172 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВТОРМЕТ-СОЮЗ" 2 235 552,00
UAH з ПДВ
2 235 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 17:53
Довідка_ДПІ
21 травня 2019 17:53
Довідка_ст.17_2_3
21 травня 2019 17:53
Довідка_ст.17_2_1
21 травня 2019 17:53
Документи переможця
05 квітня 2019 17:00
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 16:13
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:11
7_4_коп_витяг_реєстр_ПДВ.pdf
05 квітня 2019 16:11
7_3_коп_відомості_ЄДР.pdf
05 квітня 2019 16:11
4_10_коп_ТУ_виробника.pdf
05 квітня 2019 16:11
0_зміст_документів.pdf

Публічні документи

07 квітня 2019 22:56
Електронний підпис
05 квітня 2019 20:32
Електронний підпис
05 квітня 2019 20:30
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 20:30
Догоівр Яворів.pdf
05 квітня 2019 20:30
накладні Яворів.pdf
05 квітня 2019 20:30
Договір Ст. Самбір.pdf
05 квітня 2019 20:30
дог.ваги з накладною.pdf
05 квітня 2019 20:30
Цінова пропозиція.pdf
05 квітня 2019 20:30
повірка ваг.pdf
05 квітня 2019 20:30
відгук Ст Самбір.pdf
05 квітня 2019 20:30
довіреність.pdf
05 квітня 2019 20:30
транспорт завірена.pdf
05 квітня 2019 20:30
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 квітня 2019 20:30
Витяг ПДВ 19.03.pdf
05 квітня 2019 20:30
Виписка ЄДР.pdf
05 квітня 2019 20:30
Відгук вугілля.PDF

Публічні документи

04 квітня 2019 17:15
Електронний підпис
04 квітня 2019 17:13
41.Проект договору.pdf
04 квітня 2019 17:13
23.Гарантійний лист.pdf
04 квітня 2019 17:13
18.Копія Довідки ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКМП "АГРО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВТОРМЕТ-СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПВКМП "АГРО"
#13995763
Рішення скасоване 2 009 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 14:51
ПВКМП "АГРО"
#13995763
Відхилено 2 009 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:32
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 2 043 416,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:37

Документи

15 квітня 2019 08:40
Електронний підпис
15 квітня 2019 08:38
Протокол №44.pdf

Документи

21 травня 2019 15:30
Електронний підпис
21 травня 2019 15:28
Протокол №46.pdf

Документи

21 травня 2019 15:36
Електронний підпис
21 травня 2019 15:35
Протокол №46.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
2 043 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 15:36
Електронний підпис
21 травня 2019 15:35
Протокол №46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 13:16
Договір №2220 від 04.06.2019.pdf зміни до договору
07 червня 2019 13:15
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 11:33
Джерело фінансування закупівлі.docx укладений
04 червня 2019 11:30
Договір №2220 від 04.06.2019.pdf укладений
04 червня 2019 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вилучити договір в зв'язку з некоректно оформленими пунктами 1.1. та 10.2. та викласти його в наступній редакції: 1. Внести зміни до п. 1.1. договору та викласти його в наступній редакції: «Постачальник зобов'язується у 2019 році поставити Покупцю товар за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне, марки ДГ 13-100) згідно Специфікації (Додаток 1) (далі – Товар), а Покупець оплатити такий товар на умовах цього Договору. 2. До п. 10.2. договору та викласти його в наступній редакції: «Дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у цьому договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.»
Номер договору про закупівлю: 2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 043 416,00
UAH