Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470154 |
Вебсайт: | http://shev.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул.Богдана Хмельницького,24 |
Контактна особа: |
Мельнік Олена Вадимівна 380444270340 ukbshrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:41 |
Очікувана вартість: | 2 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 09:39 |
ДОДАТОК 2 Технічне завдання ТД СШ82 Шпака4.pdf | |
22 березня 2019 09:39 |
ТД СШ82 Шпака4.pdf | |
22 березня 2019 09:38 |
ДОДАТОК 7 Лист ТД СШ82Шпака4.docx | |
22 березня 2019 09:38 |
ДОДАТОК 5 Таблиці для заповненняТД СШ82Шпака4.docx | |
22 березня 2019 09:37 |
ДОДАТОК 6 Лист гарантія ТД СШ82Шпака4.docx | |
22 березня 2019 09:37 |
ДОДАТОК 3 Форма пропозиції ТД СШ82Шпака4.docx | |
22 березня 2019 09:37 |
ДОДАТОК 1 Каваліфікаційні критерії ТД СШ82Шпака4.docx | |
22 березня 2019 09:37 |
ДОДАТОК 4 Проект договоруТД СШ82Шпака4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-26-000011 ● f02cafc4eb05403ea9d898e40e86daff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2019 12:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2019 № 90
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-22-000179-c 22.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2019-05-20-000041 ● 14cc1bc9e0914cef85678efe383f3d6b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2019 № 102
Київ
Про визнання недійсним висновку
У зв’язку з потребою виправлення технічної помилки в моніторингу закупівлі за номером UA-2019-03-22-000179-c,
НАКАЗУЮ:
Скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі
від 16.05.2019 № 111.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення по типам порушень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЗАПЕРЕЧЕННЯ Щодо розгляду порушень частини 1 статті 10, частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) З цього приводу повідомляємо Управлінням містобудування архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто типи порушень, а саме: частини 1 статті 10, частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону по проведеній закупівлі UA-2019-03-22-000179-c від 22.03.2019 «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спеціалізованої школи I-III ступенів № 82 ім. Т.Г. Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови на вул. М.Шпака, 4 у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)». З цього приводу повідомляємо по вищевказаним порушенням: 1)Додатки Додаток № 1 – 3 (кошторис, план фінансування, календарний графік виконання робіт), що є невід’ємними частинами проекту договору №В- (додаток № 4 до ТД) не опубліковано Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону. Додатки №1-3 (кошторис, план фінансування, календарний графік виконання робіт) є невід’ємними частинами проекту договору, надаються у довільній формі і формуються вони після аукціону на підставі визначеної тендерної пропозиції Учасника - переможця відкритих торгів (кошториси та календарний графік виконання робіт надаються Учасником на відкриті торги, а план фінансування у довільній формі при укладанні договору.) Отже порушень в оприлюдненні форм додатків до Проекту договору немає. 2) Крім того, в порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Тендерна документація про проведення процедури відкритих торгів містить вимоги щодо надання учасниками відкритих торгів в довільній формі інформації про відсутність підстав у другому стовпчику( п.3 та п.8) Таблиці № 3 Додатку 1 Тендерної документації( надалі- ТД) 3)- в складі пропозиції відсутні документи, які підтверджують право власності Учасника на власні матеріали та обладнання, зазначені в Довідці від 05.04.2019 №5/2, а саме на обладнання: бензопилу ланцюгову БП-4500М, компресор Werk BM-2T50N 1,5 кВт 50л, перфоратор DEXTER 800 Вт, чим не дотримано вимоги п. 1.2 ч. 1 Додатку 1 до ДТ «Кваліфікаційні критерії»; - Матеріально-технічної бази, на яку учасник ТОВ «Сандерс-Буд» надав підтверджуючі документи на право власності достатньо для виконання робіт вказаних у технічному завданні. Вимоги щодо кількісних та якісних характеристик матеріально-технічної бази учасника ТД не передбачає, а отже, з огляду на надані документи порушень кваліфікаційних критеріїв ТД та діючого законодавства немає. 4)- в складі пропозиції міститься Договір суборенди від 01.07.2017 №171, укладений ТОВ «АЛАРІТ ОРЕНДА», предметом якого є тимчасове платне користування нежитловими приміщеннями за адресою м. Київ, вул.. Л.Толстого, 63. Відповідно до п. 2.1 договору - приміщення надаються в суборенду на строк до 31.12.2018. Будь-яких додаткових угод про продовження строку дії зазначеного договору, в складі пропозиції Учасником не надано. Таким чином, право користування приміщенням за адресою м. Київ, вул.. Л.Толстого, 63 Учасником не підтверджено, чим не дотримано вимоги п. 1.2 ч. 1 Додатку 1 до ДТ «Кваліфікаційні критерії». -У довідці про наявність обладнання та бази учасник ТОВ «Сандерс-Буд» вказав адреси двох баз для підготовки виробництва та зберігання матеріалів, та надав підтверджуючі документи (а саме – договір оренди) на користування приміщенням за адресою м. Київ, вул. Вавілових,9. (управлінням при перевірці тендерної пропозиції взято до уваги договір оренди матеріально-технічної бази на вул. Вавілових,9. Вимоги щодо кількісних та якісних характеристик матеріально-технічної бази учасника ТД не передбачає, а отже, з огляду на надані учасником документи порушень кваліфікаційних критеріїв ТД та діючого законодавства немає. 5)За результатами аналізу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД, оскільки: - в складі пропозиції відсутній кабель ВВГ нг 2х1,5 мм, чим не дотримано вимоги пунктів: 46, 150, 216, 292, 379 та 480 Додатку 2 до ДТ «Технічне завдання»; -Учасник ТОВ «Сандерс-Буд» у складі своєї пропозиції у пунктах 46, 150, 216, 292, 379 та 480 вказав кабель ВВГ нг 3х1,5 мм, який відповідно до умов Додатку 2 до ДТ «Технічне завдання» за технічними характеристиками є еквівалентом кабелю ВВГ нг 2х1,5 мм, а також містить додаткову резервну жилу, а отже порушень ТЗ та діючого законодавства немає. З огляду на вищенаведене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сандерс-Буд» повністю відповідає умовам ТД та ТЗ і у замовника відсутні підстави для її відхилення. А також перелічені порушення відсутні. В подальшому при формуванні управлінням тендерної документації на закупівлю робіт по відкритим торгам будемо більш детально прописуватися вимоги та умови для формування пропозицій учасниками торгів.
2019-05-27 16:33:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» |
2 372 933,20
UAH з ПДВ
|
2 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі рішення" |
2 458 173,60
UAH з ПДВ
|
2 299 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРСАЛБУД-2000" |
2 460 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» #30301611 |
Переможець |
2 298 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 11:29
|
Додаток 1 до дог В46 від 24.04.19 ч2.pdf | укладений |
24 квітня 2019 11:24
|
Додаток 1 до дог В46 від 24.04.19 ч1.pdf | укладений |
24 квітня 2019 11:24
|
Додаток 3 до дог В46 від 24.04.19.pdf | укладений |
24 квітня 2019 11:24
|
Додаток 2 до дог В46 від 24.04.19.pdf | укладений |
24 квітня 2019 11:23
|
Договір В46 від 24.04.19.pdf | укладений |
24 квітня 2019 11:23
|