Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках) за кодом ДК 021:2015 09130000-9, «Нафта і дистиляти»
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000042-c e79ae016398d49c6b77483107b0515bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карлюченко Сергій Михайлович

+380487189318 atp_oga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Автопідприємство обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04013979
Місцезнаходження: 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська 27 Б
Контактна особа: Карлюченко Сергій Михайлович
+380487189318
atp_oga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 23:59
Початок аукціону: 10 квітня 2019 15:03
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137060 л
Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Пироговська, 27Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:41
Перелік змін.docx
28 березня 2019 16:41
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
28 березня 2019 16:41
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
28 березня 2019 16:41
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 08:35
Додаток 5 проект договора.docx
22 березня 2019 08:35
Додаток 3 Перелік документів.docx
22 березня 2019 08:35
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
28 березня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:41
Перелік змін.docx
28 березня 2019 16:41
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
22 березня 2019 08:35
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
28 березня 2019 16:41
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 березня 2019 08:35
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
28 березня 2019 16:41
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 08:35
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 08:35
Додаток 5 проект договора.docx
22 березня 2019 08:35
Додаток 3 Перелік документів.docx
22 березня 2019 08:35
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-000042-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 15 квітня 2019 14:58
Підстава для відхилення
Доброго дня!
Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.1 розділу 3 містить наступну вимогу: «Зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо).»
Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасником надано довідку про працівників, у якій не зазначено номер документу, на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону, учасником надано довідки, жодна із яких не містить номеру.
В тендерній документації Замовника міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, зокрема:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Наголошуємо, що серед зазначених прикладів несуттєвих помилок відсутнє положення про можливість віднесення недоліку допущенного ТОВ «ВОГ КАРД» до формальних. А також, зазначення замовником вимоги про наявність номеру на документі у загальних вимогах до тендерної документації, а не у порядку підготовки окремих додатків визначає необхідність її застосування до всіх документів, що готуються учасником.
Так, вимога про наявність номеру у документах, що готується учасником у тендерній документації свідчить про необхідність зазначення і дати його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів».
Відсутність номеру і дати на зазначених вище документах впливають на зміст тендерної пропозиції учасника через, що неможливо встановити актуальність інформації, що в них зазначено, зокрема актуальність довідок про працівників підприємства належної кваліфікації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 16:41
За результатами розгляду Вашої вимоги, щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВОГ КАРД» по закупівлі «Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках) за кодом ДК 021:2015 09130000-9, «Нафта і дистиляти», повідомляю наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОГ КАРД» розглянута уповноваженою особою та винесено рішення про відхилення зазначеної пропозиції на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оприлюднення вказаної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відбудеться у порядку передбаченому ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-03-22-000042-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 23 квітня 2019 18:12
Вимога на рішення замовника щодо неправомірного визнання переможця
Уважно ознайомившись із тендерною пропозицією Приватного підприємства “ОККО КОНТРАКТ”, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на суттєві недоліки, що допущені даним учасником під час підготовки та подання такої документації для участі у процедурі закупівлі, що є підставою для дискваліфікації Учасника Приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ":
1. Спотворення інформації про досвід виконання аналогічних договорів.
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, п.3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору містить наступну вимогу : “Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (договір який виконаний в повному обсязі/чи такий який виконується) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, з підтверджуючими документами (копія договору,у разі якщо в предметі договору не зазначено найменування товару додатково надаються специфікації до договору;копії видаткових накладних або листів-відгуків контрагентів)”. Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору — надана інформації стосовно договору Державної установи “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія”, номер № 41ОКТ-0133, але учасником не було надано копію договору за даним номером . Було надано копію іншого договору з Державною установою “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія№ 41ОКТЛ-0133. Також лист- відгук від Красносільської ради Лиманського району Одеської області стосовно про виконання аналогічного договору було надано на договір , сума якого склала з ПДВ 161448,00 грн., проте копію аналогічного договору на суму з ПДВ 161448,00 грн., не було надано.
2. Невідповідність документів, що підтверджують якість Товару.
Відповідно до вимог Техніного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити: дату видачі і номер документа;назву, марку палива;товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу; назву та адресу постачальника (за наявності); дату виготовлення палива; дату відбирання проби та дату проведення випробування; нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту; відомості щодо декларації про відповідність; посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо; номер партії (резервуара); дані про вид та кількість добавок (присадок); підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Перед введенням в обіг палив на документ про якість (паспорт якості) палива виробником повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність палива вимогам цього Технічного регламенту, так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність. Аналогічна вимога передбачена Законом України “Про технічні регалменти та оцінку відповідності”. Окрім цього, Законом України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції” передбачена відповідальність для розповсюджувача такої продукції, в разі розповсюдження продукції, на якій відсутній знак відповідності технічним регламентам, якщо його нанесення на продукцію передбачено технічним регламентом на відповідний вид продукції (ст. 44).
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів. Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 квітня 2019 09:40
Причина: У зв'язку з прийняттям рішення про визначення переможця.

Документи

18 квітня 2019 16:41
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл 3 746 944,00
UAH з ПДВ
3 464 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 633 337,04
UAH з ПДВ
3 594 337,03
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 752 022,80
UAH з ПДВ
3 613 698,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" 3 896 339,40
UAH з ПДВ
3 896 339,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 12:11
ЦП аукціона
05 квітня 2019 16:53
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:48
Тека 19-11-18ТП від 19.11.18р.pdf
05 квітня 2019 16:47
СК Петроліум від 11.12.14.pdf
05 квітня 2019 16:47
СК ПЕТРОЛИУМ 16.12.14.rar
05 квітня 2019 16:47
СК ПЕТРОЛИУМ 13.12.14.rar
05 квітня 2019 16:47
СК ПЕТРОЛЕУМ 17.12.14.rar
05 квітня 2019 16:47
Дод 2 від 11.12.14р.pdf
05 квітня 2019 16:47
Дог оренди АЗС Тека.pdf
05 квітня 2019 16:47
СК Петролиум 19.12.14 2 ч.rar
05 квітня 2019 16:47
СК Петролиум 19.12.14 1 ч.rar
05 квітня 2019 16:47
СК Петролиум 18.12.14 2 ч.rar
05 квітня 2019 16:47
СК Петролиум 18.12.14 1 ч.rar
05 квітня 2019 16:47
СК Петролиум 12.12.14 2 ч.rar
05 квітня 2019 16:47
СК Петролиум 12.12.14 1ч.rar
05 квітня 2019 16:47
Статутні документи.rar
05 квітня 2019 16:47
Сертифікати.rar
05 квітня 2019 16:47
про Ткаченко А.М.rar
05 квітня 2019 16:47
про талони.rar
05 квітня 2019 16:47
Дог. оренди Одеса.rar
05 квітня 2019 16:47
довідки.rar
05 квітня 2019 16:47
АЗС.rar
05 квітня 2019 16:47
тп.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 17:42
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:40
копiя статута-вог кард.pdf
05 квітня 2019 17:40
копiя паспорта усова.pdf
05 квітня 2019 17:40
проект договору.pdf
05 квітня 2019 17:40
Довідка зразок шк ДП.pdf
05 квітня 2019 17:40
копія протоколу 19.09.18.pdf
05 квітня 2019 17:40
Довідка(1).zip
05 квітня 2019 17:40
пропозиція.pdf
05 квітня 2019 17:40
копія іпн Усова Т.М..pdf
05 квітня 2019 17:40
технічні вимоги.pdf
05 квітня 2019 17:40
Довідки з банку БІС.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка п.4 ч.1 ст17.pdf
05 квітня 2019 17:40
копія дов. Усова ВК.pdf
05 квітня 2019 17:40
Довідка.zip
05 квітня 2019 17:40
копія наказу Усова Т.М..pdf
05 квітня 2019 17:40
лист щодо санкцій.pdf
05 квітня 2019 17:40
Наказ ВОГ КАРД-Усова.pdf
05 квітня 2019 17:40
копія витягу ПДВ.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка п.2 ч.1 ст17.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка п.9 ч.1 ст17.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка щодо печатки.pdf
05 квітня 2019 17:40
Довідка зразок ШК А92.pdf
05 квітня 2019 17:40
перелік.pdf
05 квітня 2019 17:40
Загальні відомості.pdf
05 квітня 2019 17:40
Довідка зразок ШК А95.pdf
05 квітня 2019 17:40
Лист щодо працівників.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка п.6 ч.1 ст17.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка п.3 ч.1 ст17.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка на підписанта.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка до ч.2 ст17.pdf
05 квітня 2019 17:40
довідка п.8 ч.1 ст17.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 15:03
ДПІ АТП облради.pdf
24 квітня 2019 11:00
МВС_Кучабська 15.04.19.pdf
24 квітня 2019 11:00
МВС_Стоянський 16.04.19.pdf
24 квітня 2019 11:00
Стоянський.zip
24 квітня 2019 11:00
Кучабська.zip
05 квітня 2019 21:01
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 21:01
Проект договору..pdf
05 квітня 2019 21:01
Приват_заборг_26_03.pdf
05 квітня 2019 21:01
Наказ по печатках.pdf
05 квітня 2019 21:01
копія свідоцтва 207483.pdf
05 квітня 2019 21:01
Копія свідоцтва 207482.pdf
05 квітня 2019 21:01
ІНГ_забор_27.03.pdf
05 квітня 2019 21:01
Зразки талонів.pdf
05 квітня 2019 21:01
Довідка про товар.pdf
05 квітня 2019 21:01
Довідка про ТМ ОККО.pdf
05 квітня 2019 21:01
гарантійний лист _БНК.pdf
05 квітня 2019 21:01
Аваль_заб_28.03.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговий Дім Сан Ойл

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл
#39197130
Відхилено 3 464 112,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 10:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 3 594 337,03
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 18:00
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 613 698,40
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 613 698,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода _7.pdf зміни до договору
03 березня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:33
бензин-3.pdf зміни до договору
03 березня 2020 17:19
бензин-4-5.pdf зміни до договору
03 березня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:35
Додаткова угода продовження.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 14:32
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:30
Додаткова угода зменшення.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 14:41
SCAN0002.PDF зміни до договору
11 липня 2019 14:35
Додаткова угода №1 зміни до договору
11 червня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 11:23
Договір №41ТЛ-5893/19 укладений
06 травня 2019 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна цини за одиницю товару на підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №41ТЛ-5893/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №41ТЛ-5893/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у ральному фінансуванні видатків.
Номер договору про закупівлю: №41ТЛ-5893/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №41ТЛ-5893/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №41ТЛ-5893/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження на наступний рік для проведення закупівлі
Номер договору про закупівлю: №41ТЛ-5893/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви і реквізитів Замовника у звязку із перетворенням
Номер договору про закупівлю: №41ТЛ-5893/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження обсягів закупівлі за продовдженим договором минулого року
Номер договору про закупівлю: №41ТЛ-5893/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML