Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках) за кодом ДК 021:2015 09130000-9, «Нафта і дистиляти»
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000042-c ● e79ae016398d49c6b77483107b0515bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Автопідприємство обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04013979 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська 27 Б |
Контактна особа: |
Карлюченко Сергій Михайлович +380487189318 atp_oga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 08:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137060 л
Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Пироговська, 27Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 16:41 |
Перелік змін.docx | |
28 березня 2019 16:41 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
28 березня 2019 16:41 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
28 березня 2019 16:41 |
Тендерна документація.doc | |
22 березня 2019 08:35 |
Додаток 5 проект договора.docx | |
22 березня 2019 08:35 |
Додаток 3 Перелік документів.docx | |
22 березня 2019 08:35 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
28 березня 2019 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2019 16:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 березня 2019 16:41 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
|
|||
28 березня 2019 16:41 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
28 березня 2019 16:41 |
Тендерна документація.doc
|
|||
22 березня 2019 08:35 |
Додаток 5 проект договора.docx
|
|||
22 березня 2019 08:35 |
Додаток 3 Перелік документів.docx
|
|||
22 березня 2019 08:35 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-22-000042-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 15 квітня 2019 14:58
Підстава для відхилення
Доброго дня!
Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.1 розділу 3 містить наступну вимогу: «Зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо).»
Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасником надано довідку про працівників, у якій не зазначено номер документу, на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону, учасником надано довідки, жодна із яких не містить номеру.
В тендерній документації Замовника міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, зокрема:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Наголошуємо, що серед зазначених прикладів несуттєвих помилок відсутнє положення про можливість віднесення недоліку допущенного ТОВ «ВОГ КАРД» до формальних. А також, зазначення замовником вимоги про наявність номеру на документі у загальних вимогах до тендерної документації, а не у порядку підготовки окремих додатків визначає необхідність її застосування до всіх документів, що готуються учасником.
Так, вимога про наявність номеру у документах, що готується учасником у тендерній документації свідчить про необхідність зазначення і дати його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів».
Відсутність номеру і дати на зазначених вище документах впливають на зміст тендерної пропозиції учасника через, що неможливо встановити актуальність інформації, що в них зазначено, зокрема актуальність довідок про працівників підприємства належної кваліфікації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.1 розділу 3 містить наступну вимогу: «Зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо).»
Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасником надано довідку про працівників, у якій не зазначено номер документу, на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону, учасником надано довідки, жодна із яких не містить номеру.
В тендерній документації Замовника міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, зокрема:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Наголошуємо, що серед зазначених прикладів несуттєвих помилок відсутнє положення про можливість віднесення недоліку допущенного ТОВ «ВОГ КАРД» до формальних. А також, зазначення замовником вимоги про наявність номеру на документі у загальних вимогах до тендерної документації, а не у порядку підготовки окремих додатків визначає необхідність її застосування до всіх документів, що готуються учасником.
Так, вимога про наявність номеру у документах, що готується учасником у тендерній документації свідчить про необхідність зазначення і дати його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів».
Відсутність номеру і дати на зазначених вище документах впливають на зміст тендерної пропозиції учасника через, що неможливо встановити актуальність інформації, що в них зазначено, зокрема актуальність довідок про працівників підприємства належної кваліфікації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 16:41
За результатами розгляду Вашої вимоги, щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВОГ КАРД» по закупівлі «Бензини А-92, А-95, дизельне паливо по талонах (картках) за кодом ДК 021:2015 09130000-9, «Нафта і дистиляти», повідомляю наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОГ КАРД» розглянута уповноваженою особою та винесено рішення про відхилення зазначеної пропозиції на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оприлюднення вказаної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відбудеться у порядку передбаченому ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОГ КАРД» розглянута уповноваженою особою та винесено рішення про відхилення зазначеної пропозиції на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оприлюднення вказаної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відбудеться у порядку передбаченому ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-03-22-000042-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 23 квітня 2019 18:12
Вимога на рішення замовника щодо неправомірного визнання переможця
Уважно ознайомившись із тендерною пропозицією Приватного підприємства “ОККО КОНТРАКТ”, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на суттєві недоліки, що допущені даним учасником під час підготовки та подання такої документації для участі у процедурі закупівлі, що є підставою для дискваліфікації Учасника Приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ":
1. Спотворення інформації про досвід виконання аналогічних договорів.
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, п.3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору містить наступну вимогу : “Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (договір який виконаний в повному обсязі/чи такий який виконується) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, з підтверджуючими документами (копія договору,у разі якщо в предметі договору не зазначено найменування товару додатково надаються специфікації до договору;копії видаткових накладних або листів-відгуків контрагентів)”. Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору — надана інформації стосовно договору Державної установи “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія”, номер № 41ОКТ-0133, але учасником не було надано копію договору за даним номером . Було надано копію іншого договору з Державною установою “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія№ 41ОКТЛ-0133. Також лист- відгук від Красносільської ради Лиманського району Одеської області стосовно про виконання аналогічного договору було надано на договір , сума якого склала з ПДВ 161448,00 грн., проте копію аналогічного договору на суму з ПДВ 161448,00 грн., не було надано.
2. Невідповідність документів, що підтверджують якість Товару.
Відповідно до вимог Техніного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити: дату видачі і номер документа;назву, марку палива;товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу; назву та адресу постачальника (за наявності); дату виготовлення палива; дату відбирання проби та дату проведення випробування; нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту; відомості щодо декларації про відповідність; посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо; номер партії (резервуара); дані про вид та кількість добавок (присадок); підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Перед введенням в обіг палив на документ про якість (паспорт якості) палива виробником повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність палива вимогам цього Технічного регламенту, так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність. Аналогічна вимога передбачена Законом України “Про технічні регалменти та оцінку відповідності”. Окрім цього, Законом України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції” передбачена відповідальність для розповсюджувача такої продукції, в разі розповсюдження продукції, на якій відсутній знак відповідності технічним регламентам, якщо його нанесення на продукцію передбачено технічним регламентом на відповідний вид продукції (ст. 44).
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів. Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
1. Спотворення інформації про досвід виконання аналогічних договорів.
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, п.3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору містить наступну вимогу : “Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (договір який виконаний в повному обсязі/чи такий який виконується) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, з підтверджуючими документами (копія договору,у разі якщо в предметі договору не зазначено найменування товару додатково надаються специфікації до договору;копії видаткових накладних або листів-відгуків контрагентів)”. Так, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору — надана інформації стосовно договору Державної установи “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія”, номер № 41ОКТ-0133, але учасником не було надано копію договору за даним номером . Було надано копію іншого договору з Державною установою “Одеська обласна фітосанітарна лабораторія№ 41ОКТЛ-0133. Також лист- відгук від Красносільської ради Лиманського району Одеської області стосовно про виконання аналогічного договору було надано на договір , сума якого склала з ПДВ 161448,00 грн., проте копію аналогічного договору на суму з ПДВ 161448,00 грн., не було надано.
2. Невідповідність документів, що підтверджують якість Товару.
Відповідно до вимог Техніного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити: дату видачі і номер документа;назву, марку палива;товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу; назву та адресу постачальника (за наявності); дату виготовлення палива; дату відбирання проби та дату проведення випробування; нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту; відомості щодо декларації про відповідність; посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо; номер партії (резервуара); дані про вид та кількість добавок (присадок); підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Перед введенням в обіг палив на документ про якість (паспорт якості) палива виробником повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність палива вимогам цього Технічного регламенту, так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність. Аналогічна вимога передбачена Законом України “Про технічні регалменти та оцінку відповідності”. Окрім цього, Законом України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції” передбачена відповідальність для розповсюджувача такої продукції, в разі розповсюдження продукції, на якій відсутній знак відповідності технічним регламентам, якщо його нанесення на продукцію передбачено технічним регламентом на відповідний вид продукції (ст. 44).
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів. Повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні наших законних вимог, Замовником буде порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скасована
Дата: 24 квітня 2019 09:40
Причина: У зв'язку з прийняттям рішення про визначення переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл |
3 746 944,00
UAH з ПДВ
|
3 464 112,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
3 633 337,04
UAH з ПДВ
|
3 594 337,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 752 022,80
UAH з ПДВ
|
3 613 698,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" |
3 896 339,40
UAH з ПДВ
|
3 896 339,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл #39197130 |
Відхилено |
3 464 112,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 10:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
3 594 337,03
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 18:00
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
3 613 698,40
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода _7.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 17:33
|
бензин-3.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 17:19
|
бензин-4-5.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 14:35
|
Додаткова угода продовження.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 14:30
|
Додаткова угода зменшення.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 14:41
|
SCAN0002.PDF | зміни до договору |
11 липня 2019 14:35
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
11 червня 2019 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 11:23
|
Договір №41ТЛ-5893/19 | укладений |
06 травня 2019 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цини за одиницю товару на підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №41ТЛ-5893/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №41ТЛ-5893/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у ральному фінансуванні видатків. |
Номер договору про закупівлю: | №41ТЛ-5893/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №41ТЛ-5893/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №41ТЛ-5893/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження на наступний рік для проведення закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №41ТЛ-5893/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви і реквізитів Замовника у звязку із перетворенням |
Номер договору про закупівлю: | №41ТЛ-5893/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження обсягів закупівлі за продовдженим договором минулого року |
Номер договору про закупівлю: | №41ТЛ-5893/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |