Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015  45450000-6 (Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття 4-ї черги естакади порту, інв. № 072558 Одеської філії ДП «АМПУ»).
Очікувана вартість
1 613 333,33 UAH
UA-2019-03-22-000016-a 88cd2c35982047cd9b9658dad3f16170
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подорян Вікторія Григорівна

+38(048)7294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Подорян Вікторія Григорівна
+38(048)7294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 08:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 09:30
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:49
Очікувана вартість: 1 613 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 133,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття 4-ї черги естакади порту, інв. № 072558 Одеської філії ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату у розмірі ___ відсотків (за пропозицією учасника-переможця, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни цього Договору) від ціни цього Договору, що складає _____ грн. без ПДВ, (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), сума ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), всього з ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця) (зазначається з урахуванням положень податкового кодексу України.) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Виконавець протягом строку дії договору, з дня надходження коштів (авансу) підтверджує їх використання згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3). Погашення (зарахування) авансу здійснюється при проміжних оплатах за надані послуги, пропорційно вартості наданих послуг згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3). Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3) на надані Виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг в межах строку дії Договору. Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 08:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 08:31
Проект договору.docx
22 березня 2019 08:31
Тендерна документація (4-а черга ТЕ).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД ЛАЙН КОНСТРАКШН" 1 575 605,00
UAH
1 525 504,39
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЕКАСТРОЙ" 1 600 000,00
UAH
1 570 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 1 610 333,00
UAH
1 570 033,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 15:02
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:02
Кошторис.pdf
19 квітня 2019 09:58
Електронний підпис
19 квітня 2019 09:57
Довідка ДФС.pdf
19 квітня 2019 09:57
Довідка МВС.pdf
19 квітня 2019 09:57
Кошторис.pdf
19 квітня 2019 09:57
Пропозиція.pdf
08 квітня 2019 08:33
Електронний підпис
08 квітня 2019 08:31
Гарантия.zip
08 квітня 2019 08:31
Пояснювальна записка.pdf
08 квітня 2019 08:31
Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2019 08:31
Письмова згода.pdf
08 квітня 2019 08:31
Уставні Гранд Лайн.rar
08 квітня 2019 08:31
17 стаття Закону.pdf
08 квітня 2019 08:31
Аналог договор.rar

Публічні документи

05 квітня 2019 15:02
Електронний підпис
05 квітня 2019 13:20
аналог дог23 від 17.05.17.rar
05 квітня 2019 13:20
Статутні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАНД ЛАЙН КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЕКАСТРОЙ"

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАНД ЛАЙН КОНСТРАКШН"
#42123383
Переможець 1 525 504,39
UAH
17 квітня 2019 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД ЛАЙН КОНСТРАКШН"
#42123383
1 525 504,39
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 08:50
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 11:19
2556-В-ОДФ-19-1-16.pdf укладений
03 травня 2019 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 525 504,39
UAH