«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015  45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування).
Очікувана вартість
4 930 555,56 UAH
UA-2019-03-22-000011-a 591a27da7c454e2990b790c18376736b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження замовника: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа замовника: Подорян Вікторія Григорівна
+38(048)7294744
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 12:31
Очікувана вартість: 4 930 555,56 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 652,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у відповідності до Додатку № 4 до цього Договору, у розмірі ___________________ (зазначається переможцем цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору), відсотків від ціни Договору, що складає _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. без ПДВ, крім того ПДВ ___________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн., разом ціна становить _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. з ПДВ. протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Попередня оплата (аванс) здійснюється за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору, у затвердженому фінансовому плані; - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будови об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995); Оплата та приймання виконаних Робіт здійснюється лише за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 №899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору, у затвердженому фінансовому плані; - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будови об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 №995). Розрахунки проводяться на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку від Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів від дати отримання рахунку та наступних умов: Оплата за кожним етапом проводиться згідно з Календарним планом фінансування та виконання робіт (Додаток № 4 до Договору) після передачі Замовнику відповідної проектної документації за кожним етапом у порядку, визначеному у розділі 6, та підписання уповноваженими представниками Сторін двосторонніх актів приймання-передачі виконаних робіт, з урахуванням сплаченої попередньої оплати (авансу). До рахунка за виконані роботи додається: податкова накладна, акт-приймання-передачі виконаних робіт. Аванс 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ 4 900 000,00
UAH
4 745 170,25
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП" 4 750 000,00
UAH
4 750 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 15:09
Довідка з ДФС.pdf
17 травня 2019 14:42
Пропозиція та ДЦ.pdf
17 травня 2019 14:41
Довідка МВС.pdf
26 квітня 2019 08:50
Gmail (7).zip
26 квітня 2019 08:50
16.Проект договору.pdf
26 квітня 2019 08:50
14.Дозвільні документи.pdf
26 квітня 2019 08:50
13.Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2019 08:49
11. Стаття 17.pdf
26 квітня 2019 08:49
10.Захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 08:49
8.Письмова згода.pdf
26 квітня 2019 08:49
5.Щодо Коду доступу.pdf
26 квітня 2019 08:49
4.Довідка про учасника.pdf
26 квітня 2019 08:49
2.2Сертифікати.pdf
26 квітня 2019 08:49
1.Обладнання та МТЗ.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 11:34
проект договору.pdf
02 травня 2019 11:34
пояснювальна записка.pdf
02 травня 2019 11:34
лист ч. 2 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:34
лист про працівників.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 8 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 7 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 6 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 4 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 3 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 2 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 1 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
договір досвід ч. 3.pdf
02 травня 2019 11:33
договір досвід ч. 2.pdf
02 травня 2019 11:33
договір досвід ч. 1.pdf
02 травня 2019 11:33
довідка про учасника.pdf
02 травня 2019 11:33
гарантійний лист.pdf
02 травня 2019 11:33
- статут ЧМП 2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
Переможець 4 745 170,25
UAH
16 травня 2019 17:03

Документи

16 травня 2019 17:03
sign.p7s
16 травня 2019 17:03
Протокол розгляду.pdf
10 травня 2019 16:11
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
4 745 170,25
UAH
Документи

Документи

16 травня 2019 17:03
sign.p7s
16 травня 2019 17:03
Протокол розгляду.pdf
10 травня 2019 16:11
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 червня 2019 15:09
2588-В-ОДФ-19.pdf укладений
04 червня 2019 15:07

Актуальні тендери

До пошуку