Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування.
Очікувана вартість
51 060 362,00 UAH
UA-2019-03-21-001995-a d32d401291104fb48a577e39a0f8db18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бучковська Наталя Степанівна

+380322278917 pustomyty_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пустомитівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04372187
Вебсайт: http://pustomyty-miskarada.gov.ua
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., місто Пустомити, вул.Грушевського, 60
Контактна особа: Бучковська Наталя Степанівна
+380322278917
pustomyty_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 12:29
Очікувана вартість: 51 060 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255 301,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, м. Пустомити, очисні споруди
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:19
Рішення про внесення змін.docx
03 квітня 2019 16:19
Тендерна документація_нова редакція.doc
03 квітня 2019 16:19
Проект договору_нова редакція.docx
21 березня 2019 17:03
Технічні вимоги.docx
03 квітня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:19
Рішення про внесення змін.docx
03 квітня 2019 16:19
Тендерна документація_нова редакція.doc
21 березня 2019 17:03
Тендерна документація.doc
03 квітня 2019 16:19
Проект договору_нова редакція.docx
21 березня 2019 17:03
Проект договору.docx
21 березня 2019 17:03
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 29 березня 2019 17:19
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:00
Ми, як потенційний учасник бажаємо прийняти участь у даній закупівлі, але Вами як Замовником встановлено дискримінаційні вимоги та умови, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників – підприємств, і штучно зменшується кількість учасників. У тендерній документації Замовник вимагає: 1) Додатку 1 Кваліфікаційні критерії , а саме №3 «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду» п. 3.2 На підтвердження подати скановану копію оригіналу аналогічних договорів. Замовник не вказав, який саме предмет закупівлі вважатиметься аналогічним ? 2) П. 3.4. Копії документів, що підтверджують факт виконання робіт повністю та фото готового об’єкту . Ми, як учасник маючи досвід з реконструкції і будівництва : каналізацій, водопроводів, колекторів, інженерних мереж , очисних споруд. Однак незважаючи на наявний нами позитивний досвід з якістю виконання аналогічних договорів, що відповідає предмету закупівлі , маємо тільки в процесі завершення робіт по будівництву очисних спорудах. Тому, просимо Вас внести зміни до тендерної документації , а саме до Додатку 1 Кваліфікаційні критерії , №3 «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду», що носить дискримінаційний характер по відношеню до нас , як до учасника який бажає прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи той факт, що очікувана вартість закупівлі Реконструкція очисних споруд у м. Пустомити Львівської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) становить 51 060 362, 00 грн., а виконання робіт по об’єкту має велике значення для функціонування міста, тендерний комітет Пустомитівської міської ради вирішив застосувати в тендерній документації усі перелічені кваліфікаційні критерії, детально описавши форму документального підтвердження їх відповідності. Ваше твердження щодо дискримінаційних вимог та умов, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників – підприємств, і штучно зменшується кількість учасників є необгрунтованим, оскільки кваліфікаційним критерієм, визначеним в Законі є досвід виконання аналогічного договору, відтак, мова йде про те, що на момент подання тендерної пропозиції договір має бути вже виконаний. Тендерна документація сформована в рамках норм чинного законодавства, а внесення змін до неї з врахуванням інтересів того чи іншого учасника/ учасників мають саме дискримінаційні ознаки. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" 50 488 798,87
UAH з ПДВ
50 488 798,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАФТОХІМБУД" 50 934 004,87
UAH з ПДВ
50 934 004,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 16:33
Довідка МВС.pdf
19 квітня 2019 16:33
Довідка ДФС.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_7-1-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_6-2-3.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_6-1-3.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_4-2-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-8-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-7-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-6-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-5-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-4-3.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-3-3.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-2-3.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-1-3.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-2-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
12 квітня 2019 11:54
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-8-3.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-8-1.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-7-3.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-7-1.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-6-3.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-6-1.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-4.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-3.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-1.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-8.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-7.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-6.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-5.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-4.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-2.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-1.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-5.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-4.pdf
12 квітня 2019 11:53
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-2.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 квітня 2019 11:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
12 квітня 2019 11:52
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2019 11:52
Договірна ціна.pdf
10 квітня 2019 14:23
Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2019 14:23
ТЧ_MZ_II_30_technical datasheet.pdf
10 квітня 2019 14:23
ТЧ_EU+guarantee MZ_II_30.pdf
10 квітня 2019 14:23
ТЧ_Certifikát ZIKO.pdf
10 квітня 2019 14:23
ТЧ_ТУ УМКА.pdf
10 квітня 2019 14:23
ТЧ_Стандартизація.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_Дозвіл.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_Договірна ціна.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_7-1-2.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_6-2-3.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_6-1-3.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_4-2-2.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-8-2.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-7-2.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-6-2.pdf
10 квітня 2019 14:22
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-5-2.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-4-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-3-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-2-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-1-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-2-2.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-8-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-8-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-7-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-7-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-6-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-6-1.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-4.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-3.pdf
10 квітня 2019 14:21
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-1.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-8.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-7.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-6.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-5.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-4.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-2.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-1.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-5.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-4.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-2.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
10 квітня 2019 14:20
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
10 квітня 2019 14:19
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
10 квітня 2019 14:19
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
10 квітня 2019 14:19
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 квітня 2019 14:19
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 квітня 2019 14:19
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
10 квітня 2019 14:19
Реєстр документів.pdf
10 квітня 2019 14:19
Проект договору.pdf
10 квітня 2019 14:19
КК_Штатний розпис.pdf
10 квітня 2019 14:19
КК_Форма 1-ДФ.pdf
10 квітня 2019 14:19
КК_Довідка працівники.pdf
10 квітня 2019 14:19
КК_Довідка обладнання.pdf
10 квітня 2019 14:18
ІД_Статут.pdf
10 квітня 2019 14:18
ІД_Паспорт директор.pdf
10 квітня 2019 14:17
ІД_Лист санкції.pdf
10 квітня 2019 14:16
ІД_Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2019 14:16
ІД_Витяг ЄДР на 28.03.2019р..pdf
10 квітня 2019 14:16
ІД_Витяг Е.Т.Е АКТИВ.pdf
10 квітня 2019 14:16
ІД_Банк Наказ Nakaz.7z
10 квітня 2019 13:53
Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2019 13:53
ТЧ_MZ_II_30_technical datasheet.pdf
10 квітня 2019 13:53
ТЧ_EU+guarantee MZ_II_30.pdf
10 квітня 2019 13:53
ТЧ_Certifikát ZIKO.pdf
10 квітня 2019 13:53
ТЧ_ТУ УМКА.pdf
10 квітня 2019 13:53
ТЧ_Стандартизація.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_Дозвіл.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_Договірна ціна.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_7-1-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_6-2-3.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_6-1-3.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_4-2-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-8-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-7-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-6-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-5-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-4-3.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-3-3.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-2-3.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС2_2-1-3.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-2-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-8-3.pdf
10 квітня 2019 13:52
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-8-1.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-7-3.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-7-1.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-6-3.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-6-1.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-4.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-3.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-5-1.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-8.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-7.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-6.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-5.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-4.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-2.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-4-1.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-5.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-4.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-2.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 квітня 2019 13:51
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 квітня 2019 13:50
ТЧ_4_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
10 квітня 2019 13:50
Реєстр документів.pdf
10 квітня 2019 13:50
Проект договору.pdf
10 квітня 2019 13:50
КК_Штатний розпис.pdf
10 квітня 2019 13:50
КК_Форма 1-ДФ.pdf
10 квітня 2019 13:50
КК_Довідка працівники.pdf
10 квітня 2019 13:50
КК_Довідка обладнання.pdf
10 квітня 2019 13:49
ІД_Статут.pdf
10 квітня 2019 13:49
ІД_Паспорт директор.pdf
10 квітня 2019 13:49
ІД_Лист санкції.pdf
10 квітня 2019 13:49
ІД_Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2019 13:49
ІД_Витяг ЄДР на 28.03.2019р..pdf
10 квітня 2019 13:48
ІД_Витяг Е.Т.Е АКТИВ.pdf
10 квітня 2019 13:48
ІД_Банк Наказ Nakaz.7z

Публічні документи

09 квітня 2019 12:19
Хащівський П В диплом.pdf
09 квітня 2019 12:19
Хащівський П В атестат.pdf
09 квітня 2019 12:19
Хащівський М В диплом.pdf
09 квітня 2019 12:19
Хащівський М В атестат.pdf
09 квітня 2019 12:19
Маргаль І В диплом.pdf
09 квітня 2019 12:18
Лундяк В С диплом.pdf
09 квітня 2019 12:18
Кобик В Й спеціаліста.pdf
09 квітня 2019 12:18
Кобик В Й бакалавра.pdf
09 квітня 2019 12:18
Дербак М В диплом.pdf
09 квітня 2019 12:18
Гузюк Л Я диплом.pdf
09 квітня 2019 12:18
Брайченко С П диплом.pdf
09 квітня 2019 12:18
Статут_новий.PDF
09 квітня 2019 12:18
Протокол.PDF
09 квітня 2019 12:18
Протокол_2018.pdf
09 квітня 2019 12:18
Протокол_2016.PDF
09 квітня 2019 12:18
Протокол_2.PDF
09 квітня 2019 12:18
Паспорт_Коваль.pdf
09 квітня 2019 12:18
Наказ_Коваль.pdf
09 квітня 2019 12:18
Наказ_01.06.pdf
09 квітня 2019 12:18
Ліцензія+додаток.PDF
09 квітня 2019 12:18
Квитанція_до звіту 1ДФ.pdf
09 квітня 2019 12:18
Квитанция_балансу IVкв.pdf
09 квітня 2019 12:18
Ід.код_Коваль.pdf
09 квітня 2019 12:18
Звіт 1 ДФ.pdf
09 квітня 2019 12:18
Дозвіл_2018.pdf
09 квітня 2019 12:18
Договір оренди_2.pdf
09 квітня 2019 12:18
Договір оренди_1.pdf
09 квітня 2019 12:18
Довідка_9_ДПІ.pdf
09 квітня 2019 12:18
Довідка_7_Судимість.pdf
09 квітня 2019 12:18
Довідка_4_Робітники.pdf
09 квітня 2019 12:18
Довідка_3_Працівники.pdf
09 квітня 2019 12:18
Довідка_2_Обладнання.pdf
09 квітня 2019 12:17
Відгук.pdf
09 квітня 2019 12:17
Витяг_ПДВ.PDF
09 квітня 2019 12:17
Витяг_ЄДР.pdf
09 квітня 2019 12:17
Витяг ЄДДР Коваль.pdf
09 квітня 2019 12:17
Виписка_ЄДР_нова.pdf
09 квітня 2019 12:17
Баланс_IVв.pdf
09 квітня 2019 12:17
Аналогічний договір.pdf
09 квітня 2019 12:17
Акт №17.pdf
09 квітня 2019 12:17
Акт №15.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_7-1-2(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_7-1-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_6-2-3(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_6-2-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_6-1-3(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_6-1-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_4-2-2(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_4-2-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-8-2(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-8-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-7-2(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-7-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-6-2(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-6-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-5-2(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-5-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-4-3(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-4-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-3-3(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-3-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-2-3(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-2-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-1-3(ст1).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС2_2-1-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_7-1-1(ст11).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-2-2(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-2-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-2-1(ст9).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-1-2(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-1-1(ст26).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_4-2-1(ст4).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_4-1-1(ст4).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-8-3(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-8-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-8-1(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-8-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-7-3(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-7-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-7-1(ст15).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-7-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-6-3(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-6-3.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-6-1(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-6-1.pdf
09 квітня 2019 12:17
273_ДЦ_ЛС1_2-5-4(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-5-4.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-5-3(ст3).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-5-3.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-5-1(ст6).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-5-1.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-8(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-8.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-7(ст4).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-7.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-6(ст6).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-6.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-5(ст6).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-5.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-4(ст10).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-4.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-2(ст10).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-2.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-1(ст15).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-4-1.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-5(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-5.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-4(ст3).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-4.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-2(ст16).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-2.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-1(ст14).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-5(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-4(ст3).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-2(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-1(ст6).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-7(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-6(ст4).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-5(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-4(ст7).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-2(ст7).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-2(ст11).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_1-1-1(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ДЦ_3(ст2).pdf
09 квітня 2019 12:16
273_ДЦ_ДЦ_3.pdf
09 квітня 2019 12:16
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАФТОХІМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
Переможець 50 488 798,87
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 15:44

Документи

17 квітня 2019 15:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
50 488 798,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:35
повідомлення очисні.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 13:35
le16.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 13:35
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 09:19
повідомлення очисні.PDF зміни до договору
20 жовтня 2023 09:17
ду15.PDF зміни до договору
20 жовтня 2023 09:17
Електронний підпис укладений
24 квітня 2023 14:48
повід зміни.PDF зміни до договору
24 квітня 2023 14:47
ду 14.PDF зміни до договору
24 квітня 2023 14:47
Електронний підпис укладений
08 березня 2023 09:28
повід.PDF зміни до договору
08 березня 2023 09:27
ду13.PDF зміни до договору
08 березня 2023 09:27
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 08:53
повідомлення.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 08:49
ду12.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 08:49
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 15:27
повід.PDF зміни до договору
19 жовтня 2022 15:25
ду11.PDF зміни до договору
19 жовтня 2022 15:25
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:30
повід оч.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 12:29
ду 10.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 12:29
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 12:51
повід.PDF зміни до договору
10 вересня 2021 12:49
ду9.PDF зміни до договору
10 вересня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 12:19
проткол зміни.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 12:15
ду8.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 12:12
повід очисні.PDF зміни до договору
26 травня 2021 12:10
ду очисні.PDF зміни до договору
26 травня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:37
ДОД.УГ. 6 ОЧИСНІ.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:44
ДОД.УГ.5 очисні.pdf зміни до договору
17 березня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 19:24
Додаткова угода очисні 4.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 19:11
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 12:42
ДОД.УГ.3 ОЧИСНІ.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 12:04
ДОД.УГ 2 очисні.pdf зміни до договору
26 липня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 19:19
Додаткова угода 67.pdf зміни до договору
01 липня 2019 19:16
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 19:14
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 12:41
ДОДАТКИ 2019.pdf укладений
07 травня 2019 12:36
ДОГ.ОЧИСНІ.pdf зміни до договору
07 травня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення реквізитів у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції Розрахунку договірної ціни Додаток №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення фінансування на 2019 рік в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням фінансування по даному об’єкті на 2021 рік сторони погодили внесення змін до основного договору. Відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1. Договору №67 від 07 травня 2019 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до п.3.1., Договору № 67 від 07.05.2019 р. і викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 50 488 798, 87 грн.. (п’ятдесят мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 87 копійок.) Ліміт коштів на 2021 становить 6 252 565,89 грн.. ( шість мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят п’ять гривень 89 копійки), в тому числі ПДВ 1 042 094,31 гривні: фінансування з місцевого бюджету становить – 2 552 565,89 грн.. ( два мільйони п’ятсот п’ятдесят дві тисячі п’ятсот шістдесят п’ять гривень 89 копійки), в тому числі ПДВ 425427,64 гривні.» фінансування з обласного бюджету становить – 3 700 000 грн.. ( три мільйони сімсот тисяч гривень 00копійок), в тому числі ПДВ 616 666,67 гривні.» 2. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт що становить 1 875 769,76 гривень (один мільйон вісімсот сімдесят п’ять тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень 76 копійок) грн., в т.ч. ПДВ- 312628,29 (триста дванадцять тисяч шістсот двадцять вісім гривень 29 копійок) грн. терміном до 3 (трьох) місяців з дня його отримання. 3.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 4.Додаткова угода №7 від 25 травня 2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 5. Додаткова угода № 7 від 25 травня 2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1., Договору № 67 від 07.05.2019 р. і викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 50 488 798, 87 грн.. (п’ятдесят мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 87 копійок.) Ліміт коштів на 2021 становить 7 337 565,89 грн.. ( сім мільйонів триста тридцять сімі тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 89 копійки), в тому числі ПДВ 1 222 927,64 гривні: фінансування з місцевого бюджету становить – 3 637 565,89 грн.. ( три мільйони шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 89 копійки), в тому числі ПДВ 606260,97 гривень.» фінансування з обласного бюджету становить – 3 700 000 грн.. ( три мільйони сімсот тисяч гривень 00копійок), в тому числі ПДВ 616 666,67 гривні.» 2. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт що становить 2 201 269,76 гривень (два мільйони двісті одна тисяча двісті шістдесят дев’ять гривень 76 копійок) грн., в т.ч. ПДВ- 366878,29 (триста шістдесят шість тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 29 копійок) грн. терміном до 3 (трьох) місяців з дня його отримання. 3.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 4.Додаткова угода №8 від 09 серпня 2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 5. Додаткова угода № 8 від 09 серпня 2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1. Договору №67 від 07 травня 2019 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1.У зв′язку із потребою перерахування авансу для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, внести зміни до пунктів змінених Додатковою угодою №8 від 09.08.2021 до Договору №67 від 07,05,2021 та викласти їх у наступній редакції: Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт що становить 2 201 269,76 гривень (два мільйони двісті одна тисяча двісті шістдесят дев’ять гривень 76 копійок) грн., в т.ч. ПДВ- 366878,29 (триста шістдесят шість тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 29 копійок) грн. терміном до 3 (трьох) місяців з дня його отримання. У тому числі: - перераховано згідно Додаткової угоди №7 від від 26 травня 2021 року – 1875769.76 грн (Один мільйон вісімсот сімдесят п′ять тисяч сімсот шістдесят дев′ять гривень 76 копійок) в т.ч. ПДВ 312628,29 грн - підлягає перерахуванню згідно даної Додаткової угоди 325500,00 (Триста двадцять п′ять тисяч п′ятсот гривень 00 копійок) грн в т.ч. ПДВ 54520,00 грн 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 9 від 09.09. 2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 9 від 09.09.2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв′язку із відсутністю фінансування для завершення робіт по об’єкту «Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» у 2021 році, керуючись п.п 4 п .11.1 Договору №67 від 07 травня 2019 року сторони погодили п. 12.1 Договору №67 від 07 травня 2019 року викласти у наступній редакції: Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 «грудня» 2022 року, а в частині розрахунків до повного його виконання. 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 10 від 29 грудня 2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 10 від 29 грудня 2021 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1., Договору № 67 від 07.05.2019 р. і викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 50 488 798, 87 грн.. (п’ятдесят мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 87 копійок.) Ліміт коштів на 2022 становить 7852687,44 грн.. ( сім мільйонів вісімсот п’ятдесят дві тисячі шістсот вісімдесят сім гривень 44 копійки), в тому числі ПДВ 1308781,24 гривень.» 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 11 від «19» жовтня 2022 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 11 від «19»жовтня 2022 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2022 року, або до повного виконання робіт. 5. Додатки: Договірна ціна на 2022 рік (Додаток 1)
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв′язку із відсутністю фінансування для завершення робіт по об’єкту «Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» у 2022 році, керуючись п.п 4 п .11.1 Договору №67 від 07 травня 2019 року сторони погодили п. 12.1 Договору №67 від 07 травня 2019 року викласти у наступній редакції: Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 «грудня» 2023 року, а в частині розрахунків до повного його виконання. 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 12 від 29 грудня 2022 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 12 від 29 грудня 2022 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1. Договору №67 від 07 травня 2019 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: Внести зміни до п.3.1., Договору № 67 від 07.05.2019 р. і викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 50 488 798, 87 грн.. (п’ятдесят мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 87 копійок.) Ліміт коштів на 2022 становить 7 309 977,17 грн.. ( сім мільйонів триста дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 17 копійки), в тому числі ПДВ 1218329,53 гривень.» 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 13 від «07» березня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 13 від «07»березня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1. Договору №67 від 07 травня 2019 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: Внести зміни до п.3.1., Договору № 67 від 07.05.2019 р. і викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 50 488 798, 87 грн.. (п’ятдесят мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 87 копійок.) Ліміт коштів на 2023 становить 14594691,62 грн.. ( Чотирнадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто чотири тисячі шістсот дев’яносто одна гривня 62 копійки), в тому числі ПДВ 2432448,60 гривень.» 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 14 від «24» квітня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 14 від «24» квітня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1. Договору №67 від 07 травня 2019 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до п.3.1., Договору № 67 від 07.05.2019 р. і викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 50 488 798, 87 грн.. (п’ятдесят мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 87 копійок.) Ліміт коштів на 2023 становить 16 123 844,49 грн.. ( шістнадцять мільйонів сто двадцять три тисячі вісімсот сорок чотири гривні 49 копійок), в тому числі ПДВ 2687307,42грн.» 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 15 від «19» жовтня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 15 від «19»жовтня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року, або до повного виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»(стара редакція) та п 3.3 та 11.1. Договору №67 від 07 травня 2019 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1.Зменшити вартість Договору №67 від 07.05.2019 року на суму 11166818,21грн. (одинадцять мільйонів сто шістдесят шість тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 21 копійка) в т.ч.ПДВ 1861136,37 грн та викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить:39321980,66 грн. (тридцять дев’ять мільйонів триста двадцять одна тисяча дев’ятсот вісімдесят гривень 66 копійок) в т.ч. ПДВ 6553663,44грн. 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 16 від «29» грудня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. З моменту набрання чинності Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 39 321 980,66
UAH (в тому числі ПДВ 6 553 663,44 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно до п.1 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»(стара редакція) та п 3.3 та 11.1. Договору №67 від 07 травня 2019 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1.Зменшити вартість Договору №67 від 07.05.2019 року на суму 11166818,21грн. (одинадцять мільйонів сто шістдесят шість тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 21 копійка) в т.ч.ПДВ 1861136,37 грн та викласти його в наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить:39321980,66 грн. (тридцять дев’ять мільйонів триста двадцять одна тисяча дев’ятсот вісімдесят гривень 66 копійок) в т.ч. ПДВ 6553663,44грн. 2.Інші умови Договору № 67 від 07.05.2019 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 67 від 07.05.2019 р. 3.Додаткова угода № 16 від «29» грудня 2023 року до Договору № 67 від 07.05.2019 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. З моменту набрання чинності Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором.