Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-03-21-001748-b dab7f1a70efd4a929b92a67a14a5b218
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Василівна Сенів

+380502312017 drr.cpmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42326482
Місцезнаходження: 77503, Україна , Івано-Франківська обл., Долинський р-н., м. Долина, вул. Оксани Грицей, буд. 15
Контактна особа: Наталія Василівна Сенів
+380502312017
drr.cpmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 21:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 23:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 23:30
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штука
ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул. О.Грицей,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2019 15:58
Перелік змін.docx
23 березня 2019 15:58
ТД 2019 Комп.обладн зі змінами.docx
21 березня 2019 21:31
ТД 2019 Комп.обладн.docx
23 березня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2019 15:58
Перелік змін.docx
23 березня 2019 15:58
ТД 2019 Комп.обладн зі змінами.docx
21 березня 2019 21:31
ТД 2019 Комп.обладн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 березня 2019 07:27
Дата відповіді: 23 березня 2019 15:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)У тендерній документації не вказана конкретна марка або модель, а вказані лише технічні характеристики товару який Замовник планує закупити. 2)Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник є у рівних правах зі своїми конкурентами. Даним законом не передбачається дискримінація учасників. Відповідно до пункту 3 частини 1 розділу V Тендерної документації : Єдиним критерієм оцінки є ціна, оскільки здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок. Ціна – 100 %. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч. що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 23:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович 394 575,00
UAH з ПДВ
394 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 11:06
Гра_лист_сервіс.PDF
04 квітня 2019 11:06
Гарантійниий_лист.PDF
03 квітня 2019 14:04
Технічні_вимоги.PDF
03 квітня 2019 14:04
Тендерна_пропозиція.PDF
03 квітня 2019 14:04
СЕС LG.pdf
03 квітня 2019 14:04
сертифікат LG MP48.pdf
03 квітня 2019 14:04
Проект_договору.PDF
03 квітня 2019 14:04
Повідомлення.PDF
03 квітня 2019 14:04
Лист-згода.PDF
03 квітня 2019 14:04
Документи.pdf
03 квітня 2019 14:04
Довідки.pdf
03 квітня 2019 14:04
Гарантійниий_лист.PDF
03 квітня 2019 14:04
Висновок СЕС HP.pdf
03 квітня 2019 14:04
Аналогічні_дог.pdf
03 квітня 2019 14:04
Cертифікати.pdf
03 квітня 2019 14:04
Certificate HP M102a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Максим'юк Олександр Олександрович

Інформація про відміну

Дата відміни
05 квітня 2019 23:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій