Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-03-21-001748-b ● dab7f1a70efd4a929b92a67a14a5b218
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42326482 |
Місцезнаходження: | 77503, Україна , Івано-Франківська обл., Долинський р-н., м. Долина, вул. Оксани Грицей, буд. 15 |
Контактна особа: |
Наталія Василівна Сенів +380502312017 drr.cpmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 21:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 23:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 23:30 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штука
ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул. О.Грицей,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2019 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2019 15:58 |
Перелік змін.docx | |
23 березня 2019 15:58 |
ТД 2019 Комп.обладн зі змінами.docx | |
21 березня 2019 21:31 |
ТД 2019 Комп.обладн.docx |
23 березня 2019 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2019 15:58 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 березня 2019 15:58 |
ТД 2019 Комп.обладн зі змінами.docx
|
|||
21 березня 2019 21:31 |
ТД 2019 Комп.обладн.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 березня 2019 07:27
Дата відповіді: 23 березня 2019 15:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)У тендерній документації не вказана конкретна марка або модель, а вказані лише технічні характеристики товару який Замовник планує закупити. 2)Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник є у рівних правах зі своїми конкурентами. Даним законом не передбачається дискримінація учасників. Відповідно до пункту 3 частини 1 розділу V Тендерної документації : Єдиним критерієм оцінки є ціна, оскільки здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок. Ціна – 100 %. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч. що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 квітня 2019 23:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій