Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ШГВ19Т-032 44420000-0 Будівельні товари (Драбини в асортименті)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-03-21-001713-a ● 0c51221e36a04489965cf9e0c170a03b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153146 |
Місцезнаходження: | 64250, Україна , Харківська обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9 |
Контактна особа: |
Лариса Халіна +380675775883 larysa.khalina@shgpu.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 56 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,43% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
44420000-0 Будівельні товари (Драбини в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
44420000-0 Будівельні товари (Драбини в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64250, Україна, Харківська область, Харківська обл., Балаклійський р-н., смт. Андріївка, або с. П`ятигірське , в’їзд Першотравневий 4, Склад №2; або вулиця Першотравнева 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
—
15 липня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 14:40 |
Додаток 7 Опитувальник (юридичної особи).xls |
21 березня 2019 14:40 |
Додаток 8 Опитувальник (фіз. особи.xls |
21 березня 2019 14:40 |
ШГВ19Т-032 Документація.docx |
21 березня 2019 14:40 |
Додаток 6.1 6.2 Розрахунок приведеної вартості_ товари.xlsx |
21 березня 2019 14:40 |
ШГВ19Т-032 Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001713-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗІО", Код ЄДРПОУ:39207724
Дата подання: 25 липня 2019 21:15
Чому учасник, який надав не всі документи, що вимагались Замовником, а також порушив строки подання документів на етапі кваліфікації, був обраний переможцем?
Доброго дня.
Шановний Замовник, просимо надати пояснення: Чому учасник, який надав не всі документи, що вимагались Замовником, а також порушив строки подання документів на етапі кваліфікації, був обраний переможцем?
Роз'яснення:
1. У додатку 1 до тендерної документації у розділі "Технічні критерії кваліфікації" п. 6 Замовник вимагає лист в довільній формі про наявність МТР на балансі учасника. Учасник, що був обраний переможцем, надав лист про матеріально-технічну базу, а про наявність МТР лист не був ним наданий. Матеріально-технічна база та МТР - різні речі.
2. Учасник, що був обраний переможцем, не надав у складі своєї пропозиції додадток 11.1 до тендерної документації, як цього вимагав Замовник
3. У Додатку 10 до тендерної документації зазначено:
1. Після закінчення аукціону, Учасник, визначений Системою переможцем торгів за результатами аукціону, протягом 1 робочого дня, завантажує в Систему свою цінову пропозицію, що була запропонована в результаті аукціону, та визначена системою найменшою (Додаток 3) (Додаток 3а та Таблиці 6.1 та 6.2 Додатку 6 для нерезидентів та для резидентів при рекомендованих умовах оплати).
2. Додаток 9 Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*
3. Додаток 12 «Гарантійний лист**»
* У разі здійснення допорогової закупівлі, завантаження у Систему Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників передбачається тільки для Учасника, пропозиція якого за результатом аукціону визначена Системою найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня з дня закінчення аукціону, під час розгляду його пропозиції підрозділами, відповідальними за аналіз пропозиції до прийняття Комітетом рішення про визначення переможця або відхилення пропозиції Учасника. Опитувальник.
** Гарантійний лист надсилається на вказаний у цій Документації допорогової закупівлі e-mail Учасником, після опублікування у Системі рішенням Тендерного комітету про визнання такого Учасника переможцем закупівлі та прийняття рішення щодо укладення договору з ним.
Учасник, якого обрали переможцем повністю порушив дану вимогу: по-перше, оновлену цінову пропозицію він подав не протягом 1 робочого дня, як того вимагає Замовник, а протягом 3-х робочих днів. Адже кваліфікація учасника розпочалася 12.04.2019, а документи він завантажив лише 16.04.19.
Додаток 9 і Додаток 12 мали бути завантажані лише Переможцем торгів, а учасник, якого обрали переможецем 25.07.19 завантажив їх 16.04.19.
Просимо звернути увагу на вищезазначені порушення , що дискримінують інших учасників торгів, та переглянути рішення щодо учасника, якого обрали переможцем
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, просимо надати пояснення: Чому учасник, який надав не всі документи, що вимагались Замовником, а також порушив строки подання документів на етапі кваліфікації, був обраний переможцем?
Роз'яснення:
1. У додатку 1 до тендерної документації у розділі "Технічні критерії кваліфікації" п. 6 Замовник вимагає лист в довільній формі про наявність МТР на балансі учасника. Учасник, що був обраний переможцем, надав лист про матеріально-технічну базу, а про наявність МТР лист не був ним наданий. Матеріально-технічна база та МТР - різні речі.
2. Учасник, що був обраний переможцем, не надав у складі своєї пропозиції додадток 11.1 до тендерної документації, як цього вимагав Замовник
3. У Додатку 10 до тендерної документації зазначено:
1. Після закінчення аукціону, Учасник, визначений Системою переможцем торгів за результатами аукціону, протягом 1 робочого дня, завантажує в Систему свою цінову пропозицію, що була запропонована в результаті аукціону, та визначена системою найменшою (Додаток 3) (Додаток 3а та Таблиці 6.1 та 6.2 Додатку 6 для нерезидентів та для резидентів при рекомендованих умовах оплати).
2. Додаток 9 Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників*
3. Додаток 12 «Гарантійний лист**»
* У разі здійснення допорогової закупівлі, завантаження у Систему Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників передбачається тільки для Учасника, пропозиція якого за результатом аукціону визначена Системою найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня з дня закінчення аукціону, під час розгляду його пропозиції підрозділами, відповідальними за аналіз пропозиції до прийняття Комітетом рішення про визначення переможця або відхилення пропозиції Учасника. Опитувальник.
** Гарантійний лист надсилається на вказаний у цій Документації допорогової закупівлі e-mail Учасником, після опублікування у Системі рішенням Тендерного комітету про визнання такого Учасника переможцем закупівлі та прийняття рішення щодо укладення договору з ним.
Учасник, якого обрали переможцем повністю порушив дану вимогу: по-перше, оновлену цінову пропозицію він подав не протягом 1 робочого дня, як того вимагає Замовник, а протягом 3-х робочих днів. Адже кваліфікація учасника розпочалася 12.04.2019, а документи він завантажив лише 16.04.19.
Додаток 9 і Додаток 12 мали бути завантажані лише Переможцем торгів, а учасник, якого обрали переможецем 25.07.19 завантажив їх 16.04.19.
Просимо звернути увагу на вищезазначені порушення , що дискримінують інших учасників торгів, та переглянути рішення щодо учасника, якого обрали переможцем
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2019 11:34
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо: учасником надано лист підтверджуючий, що він є виробником продукції предмету закупівлі. Додаток 11.1 надано. Звертаю Вашу увагу, що гарантійний лист надсилається на вказаний у цій Документації допорогової закупівлі e-mail Учасником, після опублікування у Системі рішенням Тендерного комітету. Додаток № 9 завантажується після закінчення аукціону, а не після проведення кваліфікації та акцепту учасника.
Також повідомляємо, що згідно документації допорогової закупівлі учаснику було направлено вимогу щодо усунення невідповідностей на підставі якої він завантажив документи.
Також повідомляємо, що згідно документації допорогової закупівлі учаснику було направлено вимогу щодо усунення невідповідностей на підставі якої він завантажив документи.
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001713-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗІО", Код ЄДРПОУ:39207724
Дата подання: 28 липня 2019 18:50
Учасник, якого обрали переможцем, порушив строк подачі документів на етапі кваліфікації
Шановний Замовник!
Додаток № 9 завантажується після закінчення аукціону протягом 1 робочого дня (згідно тендерної документації). Учасник, якого обрали переможцем, завантажив цей додаток протягом 3-х робочих днів. Система перейшла до розгляду пропозиції ТОВ ТГ "Екіпаж" 12.04.19. Отже, ТОВ ТГ "Екіпаж" мав завантажити додатки 3, 9 і 6 до 15.04.19 включно. А завантажив 16.04.19, що є порушенням умов Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Додаток № 9 завантажується після закінчення аукціону протягом 1 робочого дня (згідно тендерної документації). Учасник, якого обрали переможцем, завантажив цей додаток протягом 3-х робочих днів. Система перейшла до розгляду пропозиції ТОВ ТГ "Екіпаж" 12.04.19. Отже, ТОВ ТГ "Екіпаж" мав завантажити додатки 3, 9 і 6 до 15.04.19 включно. А завантажив 16.04.19, що є порушенням умов Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2019 10:04
Доброго дня! У разі якщо Замовником під час розгляду пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. На підставі вищенаведеного учаснику було направлено вимогу щодо усунення невідповідностей згідно якої він завантажив документи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Трейдкомплект" |
41 424,00
UAH з ПДВ
|
41 424,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью технологическая группа "ЭКИПАЖ" |
55 680,00
UAH з ПДВ
|
43 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Завод ізоляційного обладнання" |
53 208,24
UAH з ПДВ
|
48 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
54 504,96
UAH з ПДВ
|
54 504,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Трейдкомплект" #40433772 |
Відхилено |
41 424,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 11:54
|
Общество с ограниченной ответственностью технологическая группа "ЭКИПАЖ" #21191464 |
Переможець |
43 680,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор _Екипаж 19-032.pdf | укладений |
16 серпня 2019 17:59
|