Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 42990000-2 Машини спеціального призначення різні, 42996200-6 Фільтр-преси для очищення стічних вод, 42996500-9 – Грати для фільтрування стічних вод, (система механічної очистки стоків на базі 4-х комплектів механічних решіток)
DK 021:2015 - 42990000-2 Miscellaneous special-purpose machinery, 42996200-6 Sewage presses, 42996500-9 Sewage screens, (mechanical wastewater treatment system based on 4 sets of mechanical grids)
DK 021:2015 - 42990000-2 Miscellaneous special-purpose machinery, 42996200-6 Sewage presses, 42996500-9 Sewage screens, (mechanical wastewater treatment system based on 4 sets of mechanical grids)
Очікувана вартість
13 653 600,00 UAH
UA-2019-03-21-001696-b ● 9f9341fcaf8344838f0b144187ce6e30
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Private LC "JSC "Kyivvodokanal" |
National ID: | 03327664 |
Contact point: |
Kazberch Evgeniya Anatoliyvna +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 20:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2019 20:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2019 20:18 |
Очікувана вартість: | 13 653 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 21 березня 2019 20:13 |
Enquiries until: | 13 квітня 2019 20:18 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2019 20:18 |
Information
Estimated total value: | 13 653 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 136 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
ДК 021:2015 - 42990000-2 Машини спеціального призначення різні, 42996200-6 Фільтр-преси для очищення стічних вод, 42996500-9 – Грати для фільтрування стічних вод, (система механічної очистки стоків на базі 4-х комплектів механічних решіток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні
DK 021:2015 - 42990000-2 Miscellaneous special-purpose machinery, 42996200-6 Sewage presses, 42996500-9 Sewage screens, (mechanical wastewater treatment system based on 4 sets of mechanical grids)
CPV: 42990000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 20:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 20:14 |
ТД .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні харктеристики
Дата подання: 27 березня 2019 09:45
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:42
Чи відхилить Замовник пропозицію Учасника, якщо Учасником буде запропоновано товар з
кращими характеристиками ніж зазначені в технічному завданні (додаток 3 тендерної
документації)?
Відповідь: Технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати характеристикам, зазначеним в Додатку 3 тендерної документації.
Попередня оплата
Дата подання: 27 березня 2019 09:46
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:43
У пункті 5.1 проекту договору (додаток 2 тендерної документації) зазначено, що Покупець
має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. У зв’язку з цим прошу
Замовника повідомити, чи передбачено даною закупівлею попередня оплата? Якщо так, то у
якому розмірі?
Відповідь: У разі виникнення потреби у Постачальника щодо отримання попередньої оплати за договором, він може звернутися до Покупця з обгрунтуванням такої необхідності з долученням необхідних документів. Покупець може прийняти рішення на підставі отриманих документів від Виконавця надати попередню оплату.
Комплектність
Дата подання: 27 березня 2019 09:47
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:45
У додатку 3 тендерної документації вказано, що одиницею виміру товару є комплект. У
зв’язку з цим прошу Замовника повідомити, що входить в один комплект «Системи
механічної очистки стоків на базі 4-х комплектів механічних решіток»?
Відповідь: Система механічної очистки стоків в своєму складі базується на 4-ох механічних решітках, які повинні бути укомплектовані двома транспортерами (дві не залежні лінії) та 4-ма щитовими затворами (встановлюються на 4-ох підвідних каналах для перекривання каналу на випадок ремонту чи обслуговування механічної решітки).
Комплектність
Дата подання: 27 березня 2019 09:48
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:46
Прошу Замовника повідомити, чи повинні усі чотири комплекти товару мати однакову
комплектність?
Відповідь: Комплектність товару «Система механічної очистки стоків на базі 4-х комплектів механічних решіток» повинна відповідати комплектності, зазначеній в Додатку 3 тендерної документації.
Технічні характеристики (Ущільнювач)
Дата подання: 27 березня 2019 09:49
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:47
У додатку 3 тендерної документації вказано, що Затвор щитовий повинен мати Ущільнення –
NBR (бутадієн-акрилонітрильний каучук). Чи буде підставою для відхилення, якщо Учасник
запропонує ущільнювач EPDM, який є кращим за своїми якісними показниками ніж NBR ?
Відповідь: Запропонований Учасником ущільнювач за своїми якісними показниками повинен відповідати ущільнювачу, зазначеному в Додатку 3 тендерної документації.
Технічні характеристики (Затвор щитовий)
Дата подання: 27 березня 2019 09:50
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:47
Затвор щитовий в розмірі 2000 на 3000 для каналу в розмірі 2500 на 3200. Розмір 2000х3000
це розмір щита чи це габаритні розміри?
Відповідь: Розмір 2000 на 3000 – це розмір полотна щитового затвора.
Технічні характеристики (висота вивантаження забруднень)
Дата подання: 27 березня 2019 09:51
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:48
Згідно додатку 3 тендерної документації, висота вивантаження забруднень 5000 мм. Прошу
Замовника роз’яснити висота вказана від дна каналу, чи поверхні?
Відповідь: Висота вивантаження забруднень для решіток – це розмір від дна каналу.
Технічні характеристики (ефективна ширина решітки)
Дата подання: 27 березня 2019 09:54
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:48
Відповідно до додатку 3 тендерної документації, ширині каналу - 2500мм, а ефективна
ширина решітки 1900мм. Вказана Замовником ширина каналу дозволяє встановити решітку
з ефективною шириною 2200мм і більше, що покращить, збільшить пропускну спроможність. Чи буде підставою для відхилення, якщо Учасник запропонує решітку з більшою ефективною шириною ніж 1900 мм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонована Учасником решітка повинна відповідати характеристикам, зазначеним в Додатку 3 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001696-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНГОКОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31016031
Дата подання: 16 травня 2019 16:10
Незаконність відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Шановний Замовник! Згідно Протоколу від 15.05.2019 р. (далі – Протокол) тендерну пропозицію ТОВ «Лінгокомсервіс» (далі – Учасник) відхилено з наступних підстав:
«Щодо пропозиції ТОВ «ЛІНГОКОМСЕРВІС»:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або офіційного представника про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування, запропонованого обладнання на території України, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасником надано креслення на шнековий прес-трансформатор TSA 400 та на шнековий прес-транспортер PTL 300 без основних розмірів обладнання, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.».
Щодо інформації, зазначеної в пункті 1 Протоколу, Учасник повідомляє, що ним, на виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації, було надано у складі тендерної пропозиції лист від виробника про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування запропонованого обладнання на території України (назви файлів: «Лист виробника (завірений)» та «Лист виробника»).
У зв’язку з вищевикладеним, зазначена в пункті 1 Протоколу інформація про ненадання Учасником у складі тендерної пропозиції листа від виробника або офіційного представника про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування, запропонованого обладнання на території України – є необгрунтованою та такою, що не відповідає дійсності.
Отже, відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави, наведеної в пункті 1 Протоколу, є незаконним, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника та норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, ст. 3 Закону «Принципи здійснення закупівель».
Щодо інформації, зазначеної в пункті 2 Протоколу, Учасник повідомляє, що ним, на виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації, було надано у складі тендерної пропозиції креслення виробника обладнання з розмірами, що підтверджують основні технічні характеристики обладнання, запропонованого Учасником (назва файлу: «Креслення виробника»).
У зв’язку з вищевикладеним, зазначена в пункті 2 Протоколу інформація про надання Учасником креслення на шнековий прес-трансформатор TSA 400 та на шнековий прес-транспортер PTL 300 без основних розмірів обладнання – є необгрунтованою та такою, що не відповідає дійсності.
Отже, відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави, наведеної в пункті 2 Протоколу, є незаконним, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника та норми Закону, зокрема, ст. 3 Закону «Принципи здійснення закупівель».
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Замовника надати Учаснику повну, аргументовану та детальну відповідь про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації, зокрема, вимогам Додатку 3 тендерної документації АБО визнати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника незаконним, та скасувати його в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
«Щодо пропозиції ТОВ «ЛІНГОКОМСЕРВІС»:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або офіційного представника про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування, запропонованого обладнання на території України, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
2. Учасником надано креслення на шнековий прес-трансформатор TSA 400 та на шнековий прес-транспортер PTL 300 без основних розмірів обладнання, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.».
Щодо інформації, зазначеної в пункті 1 Протоколу, Учасник повідомляє, що ним, на виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації, було надано у складі тендерної пропозиції лист від виробника про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування запропонованого обладнання на території України (назви файлів: «Лист виробника (завірений)» та «Лист виробника»).
У зв’язку з вищевикладеним, зазначена в пункті 1 Протоколу інформація про ненадання Учасником у складі тендерної пропозиції листа від виробника або офіційного представника про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування, запропонованого обладнання на території України – є необгрунтованою та такою, що не відповідає дійсності.
Отже, відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави, наведеної в пункті 1 Протоколу, є незаконним, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника та норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, ст. 3 Закону «Принципи здійснення закупівель».
Щодо інформації, зазначеної в пункті 2 Протоколу, Учасник повідомляє, що ним, на виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації, було надано у складі тендерної пропозиції креслення виробника обладнання з розмірами, що підтверджують основні технічні характеристики обладнання, запропонованого Учасником (назва файлу: «Креслення виробника»).
У зв’язку з вищевикладеним, зазначена в пункті 2 Протоколу інформація про надання Учасником креслення на шнековий прес-трансформатор TSA 400 та на шнековий прес-транспортер PTL 300 без основних розмірів обладнання – є необгрунтованою та такою, що не відповідає дійсності.
Отже, відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави, наведеної в пункті 2 Протоколу, є незаконним, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника та норми Закону, зокрема, ст. 3 Закону «Принципи здійснення закупівель».
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Замовника надати Учаснику повну, аргументовану та детальну відповідь про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації, зокрема, вимогам Додатку 3 тендерної документації АБО визнати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника незаконним, та скасувати його в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2019 16:00
Щодо питання 1
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або офіційного представника обладнання про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування на території України саме обладнання, що є предметом закупівлі, а лист від компанії SEFT S.r.l. від 26.02.2019 містить лише інформацію про те, що учасник ТОВ «ЛІНГОКОМСЕРВІС» є уповноваженим дистриб`ютером компанії SEFT S.r.l. та має право: інмпортувати, продавати, проводити монтажні роботи, проводити сервісні та монтажні роботи, обирати місцевих дистриб`ютерів для продажу обладнання в регіонах України. В листі відсутня інформації про надання повноважень учаснику саме на обладнання, що є предметом закупівлі.
Щодо питання 2
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасником креслення від виробника обладнання з розмірами, що підтверджують основні технічні характеристики обладнання, запропонованого учасником. Так, учасником надано креслення на шнековий прес-трансформатор TSA 400 в якому вказана тільки довжина трансформатор та не вказані основні розміри, а шнековий прес-транспортер PTL 300 не містить жодного з основних розмірів обладнання, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Ураховуючи зазначене, твердження скаржника щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції є необгрунтованим та безпідставним.
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або офіційного представника обладнання про надання учаснику повноважень щодо поставки обладнання, здійснення сервісного обслуговування на території України саме обладнання, що є предметом закупівлі, а лист від компанії SEFT S.r.l. від 26.02.2019 містить лише інформацію про те, що учасник ТОВ «ЛІНГОКОМСЕРВІС» є уповноваженим дистриб`ютером компанії SEFT S.r.l. та має право: інмпортувати, продавати, проводити монтажні роботи, проводити сервісні та монтажні роботи, обирати місцевих дистриб`ютерів для продажу обладнання в регіонах України. В листі відсутня інформації про надання повноважень учаснику саме на обладнання, що є предметом закупівлі.
Щодо питання 2
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасником креслення від виробника обладнання з розмірами, що підтверджують основні технічні характеристики обладнання, запропонованого учасником. Так, учасником надано креслення на шнековий прес-трансформатор TSA 400 в якому вказана тільки довжина трансформатор та не вказані основні розміри, а шнековий прес-транспортер PTL 300 не містить жодного з основних розмірів обладнання, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Ураховуючи зазначене, твердження скаржника щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції є необгрунтованим та безпідставним.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 травня 2019
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНГОКОМСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
15 травня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій