Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери (Апаратно-програмний комплекс для побудови гіперконвергентного середовища)
DK 021:2015: 48820000-2 Servers (Hardware and software system for construction of hyperconverting environment)
Очікувана вартість
6 100 000,00 UAH
UA-2019-03-21-001679-b 9e674794fb0e48f5b372f66ac28740cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Махмудова Інна Андріївна

+380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Махмудова Інна Андріївна
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv Institute of Land Relations
National ID: 32348604
Contact point: Makhmudova Inna
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 березня 2019 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:37
Очікувана вартість: 6 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122000 UAH
Publication date: 21 березня 2019 19:52
Enquiries until: 12 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 100 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 61 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
Апаратно-програмний комплекс для побудови гіперконвергентного середовища.
Кількість: один апаратно-програмний комплекс в комплектації, вказаній у Додатку 2 до тендерної документації.
Hardware and software system for construction of hyperconverting environment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Апаратно-програмний комплекс для побудови гіперконвергентного середовища
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, будинок 32-А
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Hardware and software system for construction of hyperconverting environment
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 19 липня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 19:49
ТИТУЛ.pdf
21 березня 2019 19:49
ДОДАТОК_3_Проект договору.docx
21 березня 2019 19:49
ТД_Сервери.docx
21 березня 2019 19:49
ДОДАТОК_4.docx
21 березня 2019 19:49
ДОДАТОК_2.docx
21 березня 2019 19:49
ДОДАТОК_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Номеклатура: Апаратно-програмний комплекс для побудови гіперконвергентного середовища
Дата подання: 11 квітня 2019 13:36
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:21
Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення щодо архітектури побудови гіперконвергентного середовища. Сучасні виробники ПЗ програмних сховищ платформ гіперконвергенції вимагають наявність не менш 2-x, або 3-х вузлів для побудови гіперконвергентного кластеру. Згідно Додатку 2 п.1 зазначено кількість серверів «Сервер Lenovo ThinkSystem SR650 (або еквівалент) з технічною підтримкою протягом 3 років» - ОДИН. Яким чином планується побудувати гіперконвергентний кластер з використанням ОДНОГО вузлу? Яке ПЗ гіперконвергенції планується застосувати при побудові гіперконвергентного середовища?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначено в Додатку 2 кількість серверів "один", тому що два сервера (ThinkSystem SR650) є в наявності. Планується застосувати при побудові гіперконвергентного середовища ПЗ гіперконвергенції на базі Storage Spaces Direct (S2D) у складі з Hiper-V Microsoft Datacenter 2016.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 квітня 2019
UA-2019-03-21-001679-b9e674794fb0e48f5b372f66ac28740cc
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 квітня 2019 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2019 16:39
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:39
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:34
Банківська ліцензія.7z
19 квітня 2019 16:34
Витяг із Статуту.7z
19 квітня 2019 16:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 квітня 2019 16:34
Протокол НР.7Z
19 квітня 2019 16:34
Лист для клієнтів.7z
19 квітня 2019 16:34
Гарантія 11293-19.7z
19 квітня 2019 16:34
Наказ про призначення.pdf
19 квітня 2019 16:34
Протокол зборів.pdf
19 квітня 2019 16:34
Статут.pdf
19 квітня 2019 16:34
MAF Lenovo ITBiz.pdf
19 квітня 2019 16:34
MAF Cisco ITBiz.pdf
19 квітня 2019 16:34
CER Cisco ITBiz.pdf
19 квітня 2019 16:34
Лист з кодом доступу.pdf
19 квітня 2019 16:34
Довідка по ст.17.pdf

Документи

22 квітня 2019 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

06 травня 2019 13:07
Довідки з МВС.pdf
06 травня 2019 13:07
Довідка з податкової.pdf
19 квітня 2019 16:55
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:55
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:55
Забезпечення.zip
19 квітня 2019 16:55
4.8. Гарантійний лист.pdf
19 квітня 2019 16:55
4.5. Письмова згода.pdf
19 квітня 2019 16:55
4.4. Довіреність.pdf
19 квітня 2019 16:55
4.1. Оригінал Статуту.pdf
19 квітня 2019 16:55
2. Довідка за ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 6 019 744,60
UAH з ПДВ
5 715 722,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 6 083 594,00
UAH з ПДВ
5 781 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 13:07
Довідки з МВС.pdf
06 травня 2019 13:07
Довідка з податкової.pdf
19 квітня 2019 16:55
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:55
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:55
Забезпечення.zip
19 квітня 2019 16:55
4.8. Гарантійний лист.pdf
19 квітня 2019 16:55
4.5. Письмова згода.pdf
19 квітня 2019 16:55
4.4. Довіреність.pdf
19 квітня 2019 16:55
4.1. Оригінал Статуту.pdf
19 квітня 2019 16:55
2. Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 16:39
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:39
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:34
Банківська ліцензія.7z
19 квітня 2019 16:34
Витяг із Статуту.7z
19 квітня 2019 16:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 квітня 2019 16:34
Протокол НР.7Z
19 квітня 2019 16:34
Лист для клієнтів.7z
19 квітня 2019 16:34
Гарантія 11293-19.7z
19 квітня 2019 16:34
Наказ про призначення.pdf
19 квітня 2019 16:34
Протокол зборів.pdf
19 квітня 2019 16:34
Статут.pdf
19 квітня 2019 16:34
MAF Lenovo ITBiz.pdf
19 квітня 2019 16:34
MAF Cisco ITBiz.pdf
19 квітня 2019 16:34
CER Cisco ITBiz.pdf
19 квітня 2019 16:34
Лист з кодом доступу.pdf
19 квітня 2019 16:34
Довідка по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Переможець 5 715 722,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 17:58

Документи

02 травня 2019 17:58
Електронний підпис
02 травня 2019 17:57
Протокол_акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
5 715 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 17:58
Електронний підпис
02 травня 2019 17:57
Протокол_акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:46
Додтаков №3 Гартен (1).pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 10:57
Дод.угода №2 Сервери (1).pdf зміни до договору
19 червня 2019 10:57
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:56
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 17:51
Додаткова угода_№1 (1).pdf зміни до договору
31 травня 2019 17:51
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 17:50
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 12:28
Дог._№07-19_16.05.2019.pdf укладений
16 травня 2019 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з помилкою у Специфікації, а саме у п. 1.1.4.1. Додатку № 1 до Договору (Тонкий клієнт HP 290 G2 MT/Intel i3-8100/4/500/ODD/int/kbm/W10P) невірного найменування та комплектації Товару, Додаток № 1 до Договору "Специфікація" приведена у відповідність до тендерної документації та викладена у новій редакції: Тонкий клієнт HP 290 G2 MT/Intel i3-8100/4/1000/ODD/int/kbm/W10P
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести такі зміни до Договору: 1.1. У зв’язку з невірним зазначенням у п.п. 1.1.5.1., 1.1.5.3., 1.1.6.1., 1.1.6.2. Додатку 1 до Договору загальну вартість Товару без ПДВ, викласти Додаток 1 до Договору – «Специфікацію» у новій редакції, що додається. 1.2. Викласти п. 3.1. у новій редакції: « Ціна Договору становить 5 715 722,00 грн (П’ять мільйонів сімсот п'ятнадцять тисяч сімсот двадцять дві гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ – 907 866,80 грн (Дев’ятсот сім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 80 коп.) та вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до Договору. Ціна Договору складається: з вартості Товару (код КЕКВ 3210) : 5 284 417,20 грн (П’ять мільйонів двісті вісімдесят чотири тисячі чотириста сімнадцять гривень 20 коп.), у тому числі ПДВ – 880 736,20 грн (Вісімсот вісімдесят тисяч сімсот тридцять шість гривень 20 ком.), що вказана у п.1.1. Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору; з вартості Товару (код КЕКВ 2610): 162 783,60 грн (Сто шістдесят дві тисячі сімсот вісімдесят три гривні 60 коп.) у тому числі ПДВ – 27 130,60 грн (Двадцять сім тисяч сто тридцять гривень 60 коп.), що вказана у п.1.1. Специфікації, що є Додатком 1 до Договору; з вартості Товару (код КЕКВ 2610): 268 521,20 грн (Двісті шістдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять одна гривня 20 коп.) без ПДВ (відповідно до пункту 26¹ підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України), що вказана у п.1.2. Специфікації, що є Додатком 1 до Договору. 2. Всі інші умови до Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.1. у новій редакції: 3.1. « Ціна Договору становить 5 715 722,00 грн (П’ять мільйонів сімсот п'ятнадцять тисяч сімсот двадцять дві гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ – 907 866,80 грн (Дев’ятсот сім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 80 коп.) та вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до Договору. Ціна Договору складається: з вартості Товару (код КЕКВ 3210) : 5 284 417,25 грн (П’ять мільйонів двісті вісімдесят чотири тисячі чотириста сімнадцять гривень 25 коп.), у тому числі ПДВ – 880 736,21 грн (Вісімсот вісімдесят тисяч сімсот тридцять шість гривень 21 коп.), що вказана у п.1.1. Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору; з вартості Товару (код КЕКВ 2610): 162 783,55 грн (Сто шістдесят дві тисячі сімсот вісімдесят три гривні 55 коп.) у тому числі ПДВ – 27 130,59 грн (Двадцять сім тисяч сто тридцять гривень 59 коп.), що вказана у п.1.1. Специфікації, що є Додатком 1 до Договору; з вартості Товару (код КЕКВ 2610): 268 521,20 грн (Двісті шістдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять одна гривня 20 коп.) без ПДВ (відповідно до пункту 26¹ підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України), що вказана у п.1.2. Специфікації, що є Додатком 1 до Договору.». Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 715 722,00
UAH (в тому числі ПДВ 952 620,33 UAH)