Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Формений одяг (костюм (сорочка, брюки) типу А, костюм (сорочка, брюки) типу Б) (7 лотів)
Uniforms (suit (shirt, trousers) of type A, suit (shirt, trousers) of type B) (7 lots)
Очікувана вартість
47 618 325,77 UAH
UA-2019-03-21-001604-b 2bc8b0a1156343ddb258592abeadadff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Жук

+380442547937
+380442547963
zhuk@police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національна поліція України
Код ЄДРПОУ: 40108578
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 10
Контактна особа: Вячеслав Жук
+380442547937,+380442547963
zhuk@police.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: The national police of Ukraine
National ID: 40108578
Contact point: Zhuk Vyacheslav
+380442547937,+380442547963
zhuk@police.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 19:00
Очікувана вартість: 47 618 325,77 UAH з ПДВ
Publication date: 21 березня 2019 18:32
Enquiries until: 12 квітня 2019 19:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 47 618 326 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Scope of the procurement


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно технічної документації
Дата подання: 26 березня 2019 15:38
Дата відповіді: 28 березня 2019 16:09
Доброого дня. В тендерній документації зазначено , що у разі якщо експертний висновок, виданий акредитованим органом містить інформацію, що засвідчує відповідність основних матеріалів Товару технічним, якісним вимогам предмету закупівлі (Додаток 3 до Документації), подання сканованих копій протоколів випробувань, згідно підпункту 3 даного пункту, не вимагається. Тобто учасникиможуть отримати висновок у будь-якій акредитованій лабораторії , окрім ДНДІ , де буде зазначена інформація що засвідчує відповідність основних матеріалів товару технічним вимогам мпредмету закупівлі,і тоді протоколи випробувнь можна не надавати? Якщо так,тоді йде протиріччя в проекті договору : п. 8.3.9. На кожну партію Товару направляти Замовнику завірені Учасником копії протоколів випробувань на основні матеріали та копії експертного висновку на зразок Товару, що поставляється за цим Договором у одному примірнику; Таким чином виходить що учаснику все одно потрібно надавати під час поставки протоколи випробувань, не не експертний висновок , в якому є інформація про відповідніст матеріалів? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії протоколів випробувань, виданих незалежними акредитованими лабораторіями (або акредитованого органу з підтвердження відповідності), що засвідчують відповідність основних матеріалів технічним вимогам Документації. Разом з тим, з метою зменшення обсягу документів, які необхідно завантажити Учаснику до електронної системи закупівель у складі своєї пропозиції, Замовником допускається подання експертного висновку за умови, що зазначена в ньому інформація засвідчує відповідність основних матеріалів товару технічним, якісним вимогам предмету закупівлі (Додаток 3 до Документації).
Під час виконання господарських правовідносин Учасник (переможець процедури закупівлі) відповідно до пункту 8.3.9 розділу 8 договору зобов’язаний на кожну партію Товару направляти Замовнику завірені Учасником копії протоколів випробувань на основні матеріали та копії експертного висновку саме ДНДІ МВС України на зразок Товару, що поставляється за цим Договором у одному примірнику.
Технічні документи
Дата подання: 26 березня 2019 16:04
Дата відповіді: 28 березня 2019 16:15
Не дивлячись на те, що ніби є посилання на інші уповноважені акредитовані органи з оцінки відповідності, все одно все зводиться до отримання висновку ДНДІ. В п 6 вказано : Надати 2) Скановану копію документу (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) (надалі – експертний висновок) виданого ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. В той же час в проекті договору зазначено : 2.2. Учасник зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати укладання договору, але в будь-якому випадку до початку поставки Товару, строк поставки якого зазначений в пункті 5.1. цього Договору, надати Замовнику (м. Київ, вул. Інститутська, буд. 29/3, кабінет № 61) зразок Товару скріплений ярликом ДНДІ МВС України, який містить посилання на експертний висновок про відповідність Товару ТУ ______________ (Додаток № 3 до Договору) та Конфекційну карту (Додаток № 4 до Договору) із зазначенням усіх матеріалів із яких виготовлений зразок Товару. Зразок Товару скріплюється ярликом, який підписується уповноваженою посадовою (службовою) особою Замовника, Учасником та містить посилання на експертний висновок ДНДІ МВС України, до якого додається конфекційна карта з матеріалами із яких виготовлено Товар. Тобто , якщо учасник отримає сертифікат або декларацію в іншій лабораторії наприклад, та в разі перемоги згідно п. 2 договору цей документ не матиме ніякого сенсу, і не підходить під поставку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Для участі у торгах Учасник у складі своє пропозиції відповідно до вимог підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації повинен надати cкановану копію документу (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) (далі – експертний висновок) виданого ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Під час виконання господарських відносин Учасник (переможець процедури закупівлі) відповідно до пункту 2.2 розділу 2 договору зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати укладання договору, але в будь-якому випадку до початку поставки Товару, строк поставки якого зазначений в пункті 5.1. цього Договору, надати Замовнику (м. Київ, вул. Інститутська, буд. 29/3, кабінет № 61) зразок Товару скріплений ярликом ДНДІ МВС України, який містить посилання на експертний висновок про відповідність Товару ТУ ______________ (Додаток № 3 до Договору) та Конфекційну карту (Додаток № 4 до Договору) із зазначенням усіх матеріалів із яких виготовлений зразок Товару.
Аналогічні договори
Дата подання: 26 березня 2019 16:09
Дата відповіді: 28 березня 2019 16:14
Надайте уточнення, в тендерній документації вимагається в підтвердження наявності досвіду постачання копію аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного), який укладено у 2017 – 2019 роках і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором). Можна надавати акти разом з накладними або тільки листи відгуки до договору,так? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 4 розділу 1 додатку 1 до документації передбачено надання Учасником у тому числі довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного), який укладено у 2017 – 2019 роках і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором).
Тобто, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Замовнику довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору разом з копією такого договору, який укладено у 2017 – 2019 роках, із документальним підтвердженням його виконання. Документальним підтвердженням виконання договору можуть бути наступні документи: копії актів та/або видаткових накладних та/або листи (відгуки, довідки) тощо. При цьому листи (відгуки) від Замовників таких договорів мають вказувати на належне виконання (найменування товару, строки поставки та якість товару) конкретного договору і містити його реквізити (дата та номер договору).
"Копія"
Дата подання: 26 березня 2019 16:11
Дата відповіді: 28 березня 2019 16:12
Скажіть будь ласка ,під словом "копія" мається на увазі сканована копія знята з оригіналу документа, чи копія знята з оригіналу та завірена учасником? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Під «Копією» розуміється копія оригіналу відповідного документу у сканованому форматі. Електронним цифровим підписом уповноважена особа Учасника має завірити (підписати) тендерну пропозицію в цілому відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації.
Цінова пропозиція
Дата подання: 27 березня 2019 10:57
Дата відповіді: 29 березня 2019 11:48
Доброго дня. Надайте уточнення стосовно цінової пропозиції додаток 2. Якщо учасник не планує приймати участь у всіх лотах, то як надавати цінову пропозицію? Прибирати зайві рядки, з лотами в яких не приймаємо участь, і залишати ти в яких приймаємо? Чи їх залишати в табличці і не заповнювати, залишати пустими? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
За кожним лотом предмету закупівлі Учасником подається окрема цінова пропозиція за формою визначеною у додатку 2 до Документації із зазначенням найменування частини предмета закупівлі (лота), номером лота, обсягу та ціни того лоту, у якому Учасник процедури закупівлі має намір взяти участь.
Водночас Учасник має право в єдиному документі «Форма: «Тендерна пропозиція» в складі тендерної пропозиції указати тільки ті лоти за якими подається пропозиція.
ДНДІ висновки
Дата подання: 27 березня 2019 11:04
Дата відповіді: 29 березня 2019 11:50
Скажіть будь ласка, в тендерній документації вимагається надання Сканованої копії документу (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) (надалі – експертний висновок) виданого ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Що означає фраза "у поточном році"? Тільки ті висновки котрі отримані 2019 році, чи дійсні на момент приймання участі у тендері? Якщо учасники отримали висновки в минулому році , а в них зазначено що він набирає чинність з моменту підписання та діє протягом 12 місяців., тобто вони є дійсними , нормативні документи яким вони відповідають, є чинними , чи можна приймати участь з такими експертними висновками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати скановану копію документу (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) (надалі – експертний висновок) виданого ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Під фразою «експертний висновок виданий у поточному році» мається на увазі, що дата видачі даного експертного висновку повинна бути не раніше
01 січня 2019 року.
Стосовно кількості зразків
Дата подання: 27 березня 2019 11:05
Дата відповіді: 29 березня 2019 11:57
Скажіть будь ласка, чи правильно ми розуміємо про кількість зразків: Учасник для участі у тендері повинен виготовити всього 2 зразки товару? Перший йде на отримання висновку в ДНДІ , а другий ,також завірений в ДНДІ , надається учасником переможцем протягом 10 робочих днів з дати укладання договору, але в будь-якому випадку до початку поставки Товару + конфекційна карта, вірно ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Надання зразка товару Замовнику передбачено пунктом 2.2 проекту договору про закупівлю. Відповідно до вищезазначеного пункту Учасник (переможець процедури закупівлі) зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати укладання договору, але в будь-якому випадку до початку поставки товару, строк поставки якого зазначений в пункті 5.1. проектідоговору, надати Замовнику (м. Київ, вул. Інститутська, буд. 29/3, кабінет № 61) зразок товару скріплений ярликом ДНДІ МВС України, який містить посилання на експертний висновок про відповідність Товару ТУ ________ (Додаток № 3 до проекту Договору) та конфекційну карту (додаток № 4 до проекту договору) із зазначенням усіх матеріалів із яких виготовлений зразок Товару.
Кількість зразків товару необхідних для отримання експертного висновку (сертифікату, декларації тощо) визначається Учасником та відповідною установою (ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та/або Національного агентства з акредитації України)).
Підтвердження відносин
Дата подання: 28 березня 2019 11:35
Дата відповіді: 29 березня 2019 12:00
Добрий день. В тендерній документації зазначено, що у разі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає скановані копії протоколів випробувань виданих іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин в Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно отримання (придбання, використання тощо) текстильних матеріалів, що є предметом проведення таких випробувань. Надайте уточнення для підтвердження треба надати і копії договорів,і гарантійні листи, чи або договори, або листи? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації уразі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає скановані копії протоколів випробувань, виданих незалежними акредитованими лабораторіями (або акредитованого органу з підтвердження відповідності), що засвідчують відповідність основних матеріалів технічним вимогам Документації виданих іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин в Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно отримання (придбання, використання тощо) текстильних матеріалів, що є предметом проведення таких випробувань.
Тобто, достатньо надати хоча б один із перелічених документів, який свідчитиме про наявність правовідносин між Учасником та іншою юридичною або фізичною особою щодо отримання (придбання, використання тощо) матеріалів, що є предметом проведення випробувань.
Копія
Дата подання: 01 квітня 2019 16:55
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:19
Добрий день, чи буде вважатися за порушення надання замість "копії" документу у сканованому вигляді, як вимагається у тенедерній документації, надання сканованого оригіналу документу?! Якщо потрібно надавати лише копію, то як саме вона повинна бути завірена. З попередньої відповіді не досить зрозуміло, що саме потрібно надавати.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
У доповнення до попереднього роз’яснення щодо завантаження до електронної системи закупівель копій документів, повідомляємо, що надання сканованої копії оригіналу документу чи завіреної копії документу, але у будь-якому випадку у складі підписаної електронним цифровим підписом уповноваженої особи Учасника тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації не вважатиметься порушенням вимог тендерної документації.
Колористика
Дата подання: 01 квітня 2019 17:31
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:28
Доброго дня. Надайте будь ласка роз"яснення , яким чином визначається відповідність кольору та допустимі відхилення за кольором виробів? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 6 розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати скановану копію документу (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) (надалі – експертний висновок) виданого ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Спосіб встановлення відповідності запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, у тому числі кольору тканини, визначається відповідною установою (ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності), яка надає експертний висновок.
Умови ТД
Дата подання: 03 квітня 2019 21:08
Дата відповіді: 05 квітня 2019 11:50
Доброго дня. Ви відповідаєте, що "мається на увазі, що дата видачі даного експертного висновку повинна бути не раніше 01.01.2019 р." Питання : А можна про це прямо зазначити в тендерної документації, а не пояснювати, що треба мати на вуазі ? Тому просимо внести відповідні зміни в тендерную документацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
У підпункті 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації чітко зазначено, що експертний висновок має бути виданий у поточному році.
При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що поняття «поточний рік», «поточний бюджетний період», «поточний рахунок» є загальноприйнятими та широко розповсюдженими у діловій українській мові та законодавчих актах України, які зокрема будуються на принципі юридичної визначеності, що передбачає собою однозначне тлумачення змісту всіма суб’єктами правозастосування.
Згідно тлумачного словника української мови слово «поточний» вживається у наступних значеннях: який є, існує, відбувається, має місце тепер, у цей час. Таким чином, у «поточному році» слід тлумачити як «у році, що відбувається».
Дата затвердження тендерної документації для даних торгів 20 березня 2019 року.
Отже, висновок виданий у поточному році має бути виданий починаючи з 1 січня 2019 року.
З огляду на викладене, поняття «виданий у поточному році» та «та виданий не раніше 01.01.2019» є тотожніми.
Щодо невідповідності ТО
Дата подання: 12 квітня 2019 12:03
Дата відповіді: 17 квітня 2019 09:18
Костюм типу Б жіночий: В ТУ в таблиці 11 ( с. 19) указано 2 види текстильної застібки – шириною 10 мм і 15 мм, а в таблиці 1 «Вимоги матеріалів» на с. 9 указано тільки один вид цієї тасьми – 15 мм. Просимо роз`яснити цю невідповідність в документах.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Ураховуючи вимоги ТУ У 14.1-34045600-019:2016 «Костюм (сорочка, брюки) типу Б» (зі змінами) (табл. 1, стор. 9 та табл. 11, стор. 19) при виготовленні костюма (сорочка, брюки) типу Б допускається використання текстильної застібки шириною 10 мм або 15 мм для застібання карманів пілочок сорочки.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-001604-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ", Код ЄДРПОУ:42752897
Дата подання: 12 квітня 2019 18:39
недоліки в ту
Костюм (сорочка, брюки) тип А (нац. поліція)

ТУ У 14.1 -3405600 -013 : 2018 зі змінами

-Стр.5, п. 1.2.8 – «… (один з них (защип) – посередині спинки, дві інші по обидва боки від нього» )- на якій відстані бокові защипи?

Стр.5, п.1.2.9 , п.1.2.12 - на якій відстані від шва зшивання рукаві знаходиться розріз під шліцу та закладаються складки по низу?

-стр.5, п.1.2.10 – «… оброблено по одному вентиляційному отвору.» - у якому вигляді робляться вент. отвори та якої довжини повинні бути? Та на якій відстані від верху рукава робляться?

-стр.4, п.1.2.4 – на якій відстані нашив. текстил. застібка на накладні кишені (вхід з боку бортів) та на нагрудних кишенях?
Внести відповідні зміни згідно зазначених недоліків

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 09:56
Доброго дня. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ Документації Товар, що пропонується Учасником за цими торгами повинен відповідати зразку-еталону, зразку кольору основного матеріалу, затвердженого в установленому порядку, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі указаним в Додатку 3 і умовам цього пункту Документації, зокрема зазначено, що товар повинен відповідати ТУ У 14.1–34045600–013:2016 (зі змінами) «Костюм (сорочка, брюки) типу А». Також у вищезазначеному пункті вказано, що зразок-еталон предмета закупівлі знаходиться в ДНДІ МВС України. З усіх питань, пов’язаних з ознайомленням зі зразком-еталоном предмету закупівлі, у тому числі стосовно роз’яснення змісту нормативно-технічної документації та будь-яких параметрів готового виробу, Учасник може звернутися до відділу розроблення та вдосконалення форми одягу науково-дослідної лабораторії спеціального транспорту та форменого одягу ДНДІ МВС України (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, буд. 8), начальник відділу розроблення та вдосконалення форми одягу НДЛСТ та ФО ДНДІ МВС України: Бакал Віталій Павлович,
тел. (067) 264-94-94, (067) 405-04-01.
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001604-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ", Код ЄДРПОУ:42752897
Дата подання: 12 квітня 2019 18:39
Дискримінаційни вимоги
Костюм (сорочка, брюки) тип А (нац. поліція)

ТУ У 14.1 -3405600 -013 : 2018 зі змінами


- Відсутній опис якої довжини повинні бути текстильні застібки та як вони нашиваються («петлі», гачки»)
- «особливості обробки» - відсутній опис на якій відстані обметуються петлі на лівій пілочці по планці від шва втачування коміра до верхньої петлі , від низу сорочки до нижньої петлі та відстань між ними для решти петель.
- Якої ширини та довжини повинні бути хомутики по поясу брюк?
- Якої ширини планки по лівому борту?

ГОСТ: 19159, 23167, 19902, 24782 , 4103 не діють.

Внести відповідні зміни згідно зазначених недоліків

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 09:47
Доброго дня. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ Документації Товар, що пропонується Учасником за цими торгами повинен відповідати зразку-еталону, зразку кольору основного матеріалу, затвердженого в установленому порядку, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі указаним в Додатку 3 і умовам цього пункту Документації, зокрема зазначено, що товар повинен відповідати ТУ У 14.1–34045600–013:2016 (зі змінами) «Костюм (сорочка, брюки) типу А». Також у вищезазначеному пункті вказано, що зразок-еталон предмета закупівлі знаходиться в ДНДІ МВС України. З усіх питань, пов’язаних з ознайомленням зі зразком-еталоном предмету закупівлі, у тому числі стосовно роз’яснення змісту нормативно-технічної документації та будь-яких параметрів готового виробу, Учасник може звернутися до відділу розроблення та вдосконалення форми одягу науково-дослідної лабораторії спеціального транспорту та форменого одягу ДНДІ МВС України (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, буд. 8), начальник відділу розроблення та вдосконалення форми одягу НДЛСТ та ФО ДНДІ МВС України: Бакал Віталій Павлович,
тел. (067) 264-94-94, (067) 405-04-01.
При цьому, для проведення торгів та закупівлі товару належної якості, Замовник використовує посилання на ГОСТи 19159, 23167, 19902, 24782 , 4103 не в якості нормативно-технічного документа в сфері стандартизації, а як опис систематизованих (згрупованих, скомпонованих тощо) технічних показників, що характеризують вимоги до виробництва відповідного товару, що є предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001604-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ", Код ЄДРПОУ:42752897
Дата подання: 12 квітня 2019 18:41
недоліки ТУ
Недоліки в ТУ У 14.1 -34045600 -019 : 2016 зі змінами

-Стр.5, п. 1.2.8 – «… (один з них (защип) – посередині спинки, дві інші по обидва боки від нього» )- на якій відстані бокові защипи?

Стр.5, п.1.2.9 , п.1.2.12 - на якій відстані від шва зшивання рукаві знаходиться розріз під шліцу та закладаються складки по низу?

-стр.5, п.1.2.10 – «… оброблено по одному вентиляційному отвору.» - у якому вигляді робляться вент. отвори та якої довжини повинні бути? Та на якій відстані від верху рукава робляться?
Стр.4, п.1.2.3 – «сорочка (рис.1) силуету…» - виходячи з рис.1 та того, що костюм для жінок , силует напівприлеглий чи прямий?
-стр.4, п.1.2.4 – на якій відстані нашив. текстил. застібка на накладні кишені (вхід з боку бортів) та на нагрудних кишенях?

Вимагаємо внести зміни відповідно до зазначених недоліків
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 11:00
Доброго дня. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ Документації Товар, що пропонується Учасником за цими торгами повинен відповідати зразку-еталону, зразку кольору основного матеріалу, затвердженого в установленому порядку, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі указаним в Додатку 3 і умовам цього пункту Документації, зокрема зазначено, що товар повинен відповідати ТУ У 14.1–34045600–019:2016 (зі змінами) «Костюм (сорочка, брюки) типу Б». Також у вищезазначеному пункті вказано, що зразок-еталон предмета закупівлі знаходиться в ДНДІ МВС України. З усіх питань, пов’язаних з ознайомленням зі зразком-еталоном предмету закупівлі, у тому числі стосовно роз’яснення змісту нормативно-технічної документації та будь-яких параметрів готового виробу, Учасник може звернутися до відділу розроблення та вдосконалення форми одягу науково-дослідної лабораторії спеціального транспорту та форменого одягу ДНДІ МВС України (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, буд. 8), начальник відділу розроблення та вдосконалення форми одягу НДЛСТ та ФО ДНДІ МВС України: Бакал Віталій Павлович,
тел. (067) 264-94-94, (067) 405-04-01.
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001604-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ", Код ЄДРПОУ:42752897
Дата подання: 12 квітня 2019 18:41
недоліки ту
Недоліки в ТУ У 14.1 -34045600 -019 : 2016 зі змінами

-Стр.5, п. 1.2.8 – «… (один з них (защип) – посередині спинки, дві інші по обидва боки від нього» )- на якій відстані бокові защипи?

Стр.5, п.1.2.9 , п.1.2.12 - на якій відстані від шва зшивання рукаві знаходиться розріз під шліцу та закладаються складки по низу?

-стр.5, п.1.2.10 – «… оброблено по одному вентиляційному отвору.» - у якому вигляді робляться вент. отвори та якої довжини повинні бути? Та на якій відстані від верху рукава робляться?
Стр.4, п.1.2.3 – «сорочка (рис.1) силуету…» - виходячи з рис.1 та того, що костюм для жінок , силует напівприлеглий чи прямий?
-стр.4, п.1.2.4 – на якій відстані нашив. текстил. застібка на накладні кишені (вхід з боку бортів) та на нагрудних кишенях?

Вимагаємо внести зміни відповідно до зазначених недоліків
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 11:02
Доброго дня. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ Документації Товар, що пропонується Учасником за цими торгами повинен відповідати зразку-еталону, зразку кольору основного матеріалу, затвердженого в установленому порядку, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі указаним в Додатку 3 і умовам цього пункту Документації, зокрема зазначено, що товар повинен відповідати ТУ У 14.1–34045600–019:2016 (зі змінами) «Костюм (сорочка, брюки) типу Б». Також у вищезазначеному пункті вказано, що зразок-еталон предмета закупівлі знаходиться в ДНДІ МВС України. З усіх питань, пов’язаних з ознайомленням зі зразком-еталоном предмету закупівлі, у тому числі стосовно роз’яснення змісту нормативно-технічної документації та будь-яких параметрів готового виробу, Учасник може звернутися до відділу розроблення та вдосконалення форми одягу науково-дослідної лабораторії спеціального транспорту та форменого одягу ДНДІ МВС України (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, буд. 8), начальник відділу розроблення та вдосконалення форми одягу НДЛСТ та ФО ДНДІ МВС України: Бакал Віталій Павлович,
тел. (067) 264-94-94, (067) 405-04-01.
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001604-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ", Код ЄДРПОУ:42752897
Дата подання: 12 квітня 2019 18:42
недоліки ту
Недоліки в ТУ У 14.1 -34045600 -019 : 2016 зі змінами


- «особливості обробки» - відсутній опис на якій відстані обметуються петлі на лівій пілочці по планці від шва втачування коміра до верхньої петлі , від низу сорочки до нижньої петлі та відстань між ними для решти петель.
- Якої ширини планки по лівому борту?

- Відсутній опис нижнього зрізу сорочки – прямий чи фігурний та яка глибина бокових вирізів повинна бути?

ГОСТ: 19159, 23167, 19902, 24782 , 4103 не діють.



Вимагаємо внести зміни відповідно до зазначених недоліків або надати роз’яснення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 10:08
Доброго дня. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ Документації Товар, що пропонується Учасником за цими торгами повинен відповідати зразку-еталону, зразку кольору основного матеріалу, затвердженого в установленому порядку, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі указаним в Додатку 3 і умовам цього пункту Документації, зокрема зазначено, що товар повинен відповідати ТУ У 14.1–34045600–019:2016 (зі змінами) «Костюм (сорочка, брюки) типу Б». Також у вищезазначеному пункті вказано, що зразок-еталон предмета закупівлі знаходиться в ДНДІ МВС України. З усіх питань, пов’язаних з ознайомленням зі зразком-еталоном предмету закупівлі, у тому числі стосовно роз’яснення змісту нормативно-технічної документації та будь-яких параметрів готового виробу, Учасник може звернутися до відділу розроблення та вдосконалення форми одягу науково-дослідної лабораторії спеціального транспорту та форменого одягу ДНДІ МВС України (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, буд. 8), начальник відділу розроблення та вдосконалення форми одягу НДЛСТ та ФО ДНДІ МВС України: Бакал Віталій Павлович,
тел. (067) 264-94-94, (067) 405-04-01.
При цьому, для проведення торгів та закупівлі товару належної якості, Замовник використовує посилання на ГОСТи 19159, 23167, 19902, 24782 , 4103 не в якості нормативно-технічного документа в сфері стандартизації, а як опис систематизованих (згрупованих, скомпонованих тощо) технічних показників, що характеризують вимоги до виробництва відповідного товару, що є предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001604-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ", Код ЄДРПОУ:42752897
Дата подання: 12 квітня 2019 18:42
недоліки ту
Недоліки в ТУ У 14.1 -34045600 -019 : 2016 зі змінами


- «особливості обробки» - відсутній опис на якій відстані обметуються петлі на лівій пілочці по планці від шва втачування коміра до верхньої петлі , від низу сорочки до нижньої петлі та відстань між ними для решти петель.
- Якої ширини планки по лівому борту?

- Відсутній опис нижнього зрізу сорочки – прямий чи фігурний та яка глибина бокових вирізів повинна бути?

ГОСТ: 19159, 23167, 19902, 24782 , 4103 не діють.



Вимагаємо внести зміни відповідно до зазначених недоліків або надати роз’яснення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 10:12
Доброго дня. Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюємо наступне.
Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ Документації Товар, що пропонується Учасником за цими торгами повинен відповідати зразку-еталону, зразку кольору основного матеріалу, затвердженого в установленому порядку, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі указаним в Додатку 3 і умовам цього пункту Документації, зокрема зазначено, що товар повинен відповідати ТУ У 14.1–34045600–019:2016 (зі змінами) «Костюм (сорочка, брюки) типу Б». Також у вищезазначеному пункті вказано, що зразок-еталон предмета закупівлі знаходиться в ДНДІ МВС України. З усіх питань, пов’язаних з ознайомленням зі зразком-еталоном предмету закупівлі, у тому числі стосовно роз’яснення змісту нормативно-технічної документації та будь-яких параметрів готового виробу, Учасник може звернутися до відділу розроблення та вдосконалення форми одягу науково-дослідної лабораторії спеціального транспорту та форменого одягу ДНДІ МВС України (м. Київ, вул. Довнар-Запольського, буд. 8), начальник відділу розроблення та вдосконалення форми одягу НДЛСТ та ФО ДНДІ МВС України: Бакал Віталій Павлович,
тел. (067) 264-94-94, (067) 405-04-01.
При цьому, для проведення торгів та закупівлі товару належної якості, Замовник використовує посилання на ГОСТи 19159, 23167, 19902, 24782 , 4103 не в якості нормативно-технічного документа в сфері стандартизації, а як опис систематизованих (згрупованих, скомпонованих тощо) технічних показників, що характеризують вимоги до виробництва відповідного товару, що є предметом закупівлі.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Костюм (сорочка, брюки) типу А
Опис предмету закупівлі:
Строк поставки товару: Лот 1 протягом 30 календарних днів з дати укладання договору
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 829 326,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 68 295,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68295 UAH


Title: Lot 1. Suit (shirt, trousers) of type A
Description: Delivery date of the goods: Lot 1 within 30 calendar days from the date of conclusion of the contract
Current status: Complete
Estimated total value: 6 829 326,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 68 295,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 травня 2019 15:03
Auction planned date: 20 травня 2019 15:03
Закінчення: 20 травня 2019 15:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5800 комп.
Лот 1. Костюм (сорочка, брюки) типу А
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Святошинська, 27, м. Київ, Київ, 03115, Україна
Дата доставки: 01 липня 2019

Lot 1. Suit (shirt, trousers) of type A
CPV: 18110000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 травня 2019
UA-2019-03-21-001604-b2bc8b0a1156343ddb258592abeadadff
Найменування: Національна поліція України
Код ЄДРПОУ: 40108578
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 10
Учасник Документи Рішення
ПП "ОСКАР-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 травня 2019 16:48
Електронний підпис

Документи

13 травня 2019 17:10
Електронний підпис

Публічні документи

28 травня 2019 10:18
Електронний підпис
28 травня 2019 10:17
Довідка МВС.pdf
28 травня 2019 10:17
Довідка ДФС.pdf
22 квітня 2019 18:04
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:04
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:00
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:00
Електронний підпис
22 квітня 2019 17:58
Довідка-пояснення.pdf
22 квітня 2019 17:58
Довідка санкції.pdf

Документи

13 травня 2019 16:58
Електронний підпис

Документи

13 травня 2019 17:02
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОСКАР-Т"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОСКАР-Т" 6 829 326,00
UAH з ПДВ
6 829 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 6 829 152,00
UAH з ПДВ
6 829 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ" 6 822 540,00
UAH з ПДВ
6 822 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 10:18
Електронний підпис
28 травня 2019 10:17
Довідка МВС.pdf
28 травня 2019 10:17
Довідка ДФС.pdf
22 квітня 2019 18:04
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:04
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:00
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:00
Електронний підпис
22 квітня 2019 17:58
Довідка-пояснення.pdf
22 квітня 2019 17:58
Довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОСКАР-Т"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"
#41737375
Переможець 6 822 540,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 18:06

Документи

24 травня 2019 18:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"
#41737375
6 822 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2019 18:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 12:30
Договір № 122НП_від_11.06.2019.pdf укладений
12 червня 2019 12:29
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:11
Додаткова угода №1_290 НП від 21.12.2019 до Договору №122НП.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 122НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1/290 НП до Договору № 122 НП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 822 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 137 090,00 UAH)