Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво водогону по вул.Толстого м.Перечин Закарпатської області
Очікувана вартість
3 045 225,40 UAH
UA-2019-03-21-001528-a 7a0af0b761bc454a814143948387e218
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крижановська Любов Юріївна

+380314521955 prozorro-miskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перечинська міська рада Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351274
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16
Контактна особа: Крижановська Любов Юріївна
+380314521955
prozorro-miskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 14:16
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 14:16
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:01
Очікувана вартість: 3 045 225,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 226,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво водогону по вул.Толстого м.Перечин Закарпатської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво водогону по вул.Толстого м.Перечин Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м.Перечин, вулиця Толстого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45231110-9 — Будівництво трубопроводів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 14:51
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc
21 березня 2019 14:11
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc
26 березня 2019 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 14:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 14:51
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc
21 березня 2019 14:11
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 5 Проект договору
Дата подання: 25 березня 2019 15:54
Дата відповіді: 25 березня 2019 16:18
Доброго дня! Просимо уточнити п. 4.2. Проекту договору (Додаток 5 до ТД) щодо перерахування авансового платежу. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 №1074 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117», яка набрала чинності 18.12.2018, було внесені зміни до Постанови №117, а саме доповнено її пунктом 21 наступного змісту: «Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг». Враховуючи вищезазначене чи повинен Підрядник, для отримання авансу, відкрити рахунок в органах Казначейства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, для отримання попередньої оплати за капітальними видатками, підрядник повинен відкрити небюджетний рахунок в Управлінні ДКСУ в якому обслуговується або буде обслуговуватись.
розділ 6 формування цінової пропозиції
Дата подання: 26 березня 2019 14:35
Дата відповіді: 26 березня 2019 14:45
Доброго дня! Уточніть будь ласка, у розділі 6 Ви просите надати лист щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Дніпропетровській області. У нас виникає сумнів на рахунок області яка зазначена у даному Розділі.
Відповідь: Добродня дня, допущено помилку при складанні даного розділу, йдеться про Закарпатську область.
кваліфікація учасника
Дата подання: 27 березня 2019 12:37
Дата відповіді: 27 березня 2019 13:12
Доброго дня! Просимо уточнити у п. 3 Додатку №1 інформацію щодо укладених аналогічних договорів у період 2015-2017 роках та його предмету
Відповідь: Доброго дня, вам потрібно надати копії документів а саме: копії договорів виконання аналогічних робіт. Згідно Додатку №1 п.3:
1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2015-2017 роках. Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: роботи з капітального ремонту (будівництва, реконструкції) водогонів.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію такого договору,копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) та відгук від замовника за наданим учасником аналогічним договором .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000012 ● 91af26506c73444fb0440c96d89ddd8e
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2019 №16
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 09.04.2019 №16
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-21-001528-a 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено:абзац 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-04-10 13:56:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-04-11 10:26:37

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 квітня 2019 11:26
Коментар щодо відміни: у результаті моніторингу Держаудитслужби було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,оприлюдненій в системі закупівель. Тому згідно ст.31 п.2 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
10 квітня 2019 11:26
протокол