Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Перечинська міська рада Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351274 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16 |
Контактна особа: |
Крижановська Любов Юріївна +380314521955 prozorro-miskarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2019 14:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2019 14:16 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 3 045 225,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 226,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 14:51 |
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc | |
21 березня 2019 14:11 |
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc |
26 березня 2019 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2019 14:51 |
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc
|
|||
21 березня 2019 14:11 |
ТД Будівництво водогону по вул.Толстого.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2015-2017 роках. Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: роботи з капітального ремонту (будівництва, реконструкції) водогонів.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію такого договору,копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) та відгук від замовника за наданим учасником аналогічним договором .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-09-000012 ● 91af26506c73444fb0440c96d89ddd8e
- Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2019 №16
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 09.04.2019 №16
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-21-001528-a 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги відмінено:абзац 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2019-04-10 13:56:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-04-11 10:26:37
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 квітня 2019 11:26 |
Коментар щодо відміни: | у результаті моніторингу Держаудитслужби було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,оприлюдненій в системі закупівель. Тому згідно ст.31 п.2 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
10 квітня 2019 11:26
|
протокол |