Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (жорсткі диски)
Очікувана вартість
115 200,00 UAH
UA-2019-03-21-001468-c 12f8481886b344d5a956974f76b497e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 15:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 15:41
Початок аукціону: 01 квітня 2019 13:11
Очікувана вартість: 115 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


постачання еквівалентного товару не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Жорсткі диски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 601
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 50% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору. Аванс 10 Банківські 50
Iнша подія 50% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 15:37
Документація ЕЗ жорсткі диски.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 березня 2019 07:41
Дата відповіді: 22 березня 2019 15:46
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Макотек 115 200,00
UAH з ПДВ
115 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2019 14:53
завірені доки.pdf
28 березня 2019 15:19
Електронний підпис
28 березня 2019 15:12
Статут-compressed.pdf
28 березня 2019 15:12
Проект договору.pdf
28 березня 2019 15:12
Комерційна пропозиція.pdf
28 березня 2019 15:12
завірені доки.pdf
28 березня 2019 15:12
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 16:44
Електронний підпис
29 березня 2019 16:39
statut2018_signet.pdf
29 березня 2019 16:39
protokol_1.pdf
29 березня 2019 16:39
propozal.pdf
29 березня 2019 16:38
nakaz_1.pdf
29 березня 2019 16:38
кваліфікація.pdf
29 березня 2019 16:38
авторізація dell.pdf
29 березня 2019 16:38
авторізація dell makotek.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

ТОВ Макотек

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"
#41132109
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 16:44

Документи

04 квітня 2019 16:43
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"
#41132109
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 16:43
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 17:23
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 15:46
Договір укладений
15 квітня 2019 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)