Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір
Очікувана вартість
2 494 800,00 UAH
UA-2019-03-21-001377-c ● 085e5aeacfc5483694bbeba2f26f8384
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 2 494 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 74820 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Папір туалетний - 924 000 рулон - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути
Згорнути
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Папір туалетний - 924 000 рулон - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
924000 рулон
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 15:17 |
ТД_55-19_Туалетний папір.doc | |
21 березня 2019 15:17 |
Оголошення_.doc | |
21 березня 2019 15:17 |
Додаток 9 договір поставки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001377-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АКБ Тяжмашкомплект", Код ЄДРПОУ:36085466
Дата подання: 26 березня 2019 14:45
Надати розяснення та внести зміни
1) Згідно Додатку № 1, п.1, п.п. 1.1 потрібно надати Сканований оригінал або копія декларації про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Прошу надати роз’яснення від кого надати документ Виробника чи Постачальника?.
2) Згідно Додатку № 2 п 4.3.1, п.п. 4.3.2 та п.п. 4.3.3 На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). Під Аналогічними договорами розуміти договори на папір, чи можливо надати на інші товари які поставлялися нашим підприємством на підприємства ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ».
Прошу надати роз’яснення.?
3) Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ, якщо відповідно чинного законодавства України наявні підстави для пільгового оподаткування, звільнення від оподаткування, тощо, учасник зазначає ціну керуючись таким законодавством, зокрема ціну без ПДВ.
Прошу надати роз’яснення в разі участі в торгах учасника який є платником ПДВ та учасника який не є платником ПДВ як буде рахуватись визначна ціна та що з пдв чи та що ні. ?. Для рівних умов для всіх учасників прошу внести зміни та зазначити вартість та ціну без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
2) Згідно Додатку № 2 п 4.3.1, п.п. 4.3.2 та п.п. 4.3.3 На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). Під Аналогічними договорами розуміти договори на папір, чи можливо надати на інші товари які поставлялися нашим підприємством на підприємства ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ».
Прошу надати роз’яснення.?
3) Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ, якщо відповідно чинного законодавства України наявні підстави для пільгового оподаткування, звільнення від оподаткування, тощо, учасник зазначає ціну керуючись таким законодавством, зокрема ціну без ПДВ.
Прошу надати роз’яснення в разі участі в торгах учасника який є платником ПДВ та учасника який не є платником ПДВ як буде рахуватись визначна ціна та що з пдв чи та що ні. ?. Для рівних умов для всіх учасників прошу внести зміни та зазначити вартість та ціну без ПДВ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2019 16:52
Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо:
1.Декларація постачальника надається відповідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
2. аналогічним договором вважається будь який договір згідно предмету закупівлі
3.Суб’єкт господарювання зазначає ціну згідно статусу платника податку. Електронна система закупівель буде оцінювати кінцеву цінову пропозицію з ПДВ або без ПДВ в залежності від статусу учасника .
1.Декларація постачальника надається відповідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
2. аналогічним договором вважається будь який договір згідно предмету закупівлі
3.Суб’єкт господарювання зазначає ціну згідно статусу платника податку. Електронна система закупівель буде оцінювати кінцеву цінову пропозицію з ПДВ або без ПДВ в залежності від статусу учасника .
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-21-001377-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Самбо-Р", Код ЄДРПОУ:40700669
Дата подання: 26 квітня 2019 16:57
Дата подання: 26 квітня 2019 16:57
Оскарження дій замовника
Скарга у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону на дискримінаційні умови, встановлені Замовником тендеру, що порушують права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальністю "САМБО-Р" (код 40700669) (детальніше у файлах, що додаються).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 16:34
Рішення від 03.05.2019 № 5386.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 16:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6133.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 15:13
Рішення від 17.05.2019 № 6133.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиція учасника Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №6133-р/пк-пз від 17.05.2019 Учасником надано пропозицію, яка містить тендерне забезпечення,банківська гарантія № 18918/15Г-Т/0 від 03.04.2019, видана АТ «АБ»Радабанк»насуму 74 820,00 грн,підписана начальником Департаменту корпоративного бізнесуГайдун О.М. (файл – Гарантія.rar), довіреність від 26.12.2018 № 302 щодо права підпису банківської гарантіїГайдун О.М. без накладення ЕЦП або КЕП Гаранта (файл – Гайдун О.М..pdf).При перевірці зазначеної гарантії на веб-порталі Центрального засвідчувальногооргану встановлено:"Результат перевірки підпису: Файл має невірний формат", що не відповідаєумовам Документації в цій частині.Помилка в частині відсутності ЕЦП, допущена в зазначеній довіреності, не можевідноситись до формальних помилок в розумінні Закону, оскільки була допущена неучасником, що не відповідає умовам додатку 7 тендерної документації.
На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №6133-р/пк-пз від 17.05.2019 Учасником надано пропозицію, яка містить тендерне забезпечення,банківська гарантія від 03.04.2019 № 18918/15Г-Т/0, видана АТ "АБ "Радабанк" на суму 74 820,00 грн,підписана начальником Департаменту корпоративного бізнесу О.М.Гайдун, в якійзазначено, що Гарант, в особі начальника Департаменту корпоративного бізнесу ГайдунОлени Миколаївни, яка діє на підставі Довіреності від 26.12.2018 № 302, бере на себебезвідкличне безумовне зобов’язання відшкодувати на рахунок Бенефіціара, на йогописьмову вимогу, протягом 5 робочих днів суму в розмірі 74 820 грн. з інформацією проте, що Принципал не виконав своїх зобов'язань, передбачених Документацією (файл –Гарантія.rar).При цьому банківська гарантія не містить інформації про те, що термін сплати саме з моменту отримання письмової вимоги бенефіціара, що не відповідає умовамдодатку 7 тендерної документації.
На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №6133-р/пк-пз від 17.05.2019 Учасником надано пропозицію, яка міститьпорівняльну таблиця технічних та якісних характеристик від 05.04.2019, в колонці"Пропозиція учасника Папір туалетний "КЛАС" якої, зазначено вагу – не менше 130 гр., сертифікат якості (паспорт) від 05.04.2019 на папір туалетний "КЛАС", в якомузазначена вага - 130 гр +/- 10%, що становить діапазон від 117 до 143 гр.,що не відповідаєумовам Документації в цій частині.Враховуючи викладене вище, вага зазначена в сертифікаті якості,не відповідає умовам Додатку А додатку 1 тендерної документації.
пропозицію учасника Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 29 травня 2019 08:21
Номер скарги: UA-2019-03-21-001377-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих, Код ЄДРПОУ:05477592
Дата подання: 07 червня 2019 12:45
Дата подання: 07 червня 2019 12:45
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Спираючись на обставини, які зазначені у даній скарзі, вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження. Також є неправомірним рішення Замовника стосовно визначення Переможцем Процедури закупівлі ТОВ «Самбо-Р» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із зазначеним Учасником Процедури закупівлі.
Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:32
рішення від 11.06.2019 № 7516.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2019 № 8606.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 17:42
Рішення від 01.07.2019 № 8606.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих |
1 977 360,00
UAH з ПДВ
|
1 635 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬБАТРОС" |
2 106 720,00
UAH з ПДВ
|
1 644 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Українська логістична група |
1 986 600,00
UAH з ПДВ
|
1 936 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Самбо-Р" |
2 494 800,00
UAH з ПДВ
|
2 494 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих #05477592 |
Рішення скасоване |
1 635 480,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 08:20
|
Підприємство об'єднання громадян Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих #05477592 |
Відхилено |
1 635 480,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 08:21
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬБАТРОС" #41224477 |
Відхилено |
1 644 720,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 08:23
|
ПП Українська логістична група #40732161 |
Відхилено |
1 936 740,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 08:24
|
ТОВ "Самбо-Р" #40700669 |
Переможець |
2 494 800,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 08:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:01
|
19489-ДУ (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:00
|
пов (1).docx | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 16:18
|
УЗ-ЦЛ-19489-Ю.pdf | укладений |
08 липня 2019 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацію №2 (Додаток № 2 до Договору) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: 415 800,00 (Чотириста п'ятнадцять тисяч вiсiмсот гривень 00 копiйок), ПДВ – 20% - 83 160,00 (Вiсiмдесят три тисячi сто шiстдесят гривень 00 копiйок), разом з ПДВ – 498 960,00 (Чотириста дев'яносто вiсiм тисяч дев'ятсот шiстдесят гривень 00 копiйок).» 2. Внести зміни п.3.1. розділу 3 «Ціна товару та ціна договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна сума даного Договору становить – 2 494 800,00 (Два мiльйони чотириста дев'яносто чотири тисячi вiсiмсот гривень 00 копiйок), ПДВ – 20% - 498 960,00 (Чотириста дев'яносто вiсiм тисяч дев'ятсот шiстдесят гривень 00 копiйок), разом з ПДВ – 2 993 760,00 (Два мiльйони дев'ятсот дев'яносто три тисячi сiмсот шiстдесят гривень 00 копiйок)» 3. Внести зміни до п. 13.7. розділу 13 «Інші умови договору», виклавши його в наступній редакції: «Строк дії даного Договору встановлюється з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року. Проте, в частині оплати – до повного виконання Сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу Постачальника, - до повного виконання». 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19489/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 2 993 760,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідно Додатків до договору (специфікацій). |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19489/ю власні кошти, товар, післяоплата 30 б.д. |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19489/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |