Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти
Очікувана вартість
398 250,00 UAH
UA-2019-03-21-001315-b ● a56f57d35b954646b8e9e28d9a911d8e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40385478 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47 |
Контактна особа: |
- - +380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 398 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 991,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
530 кілограм
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 09:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ СИР.docx | |
21 березня 2019 16:42 |
ТД СИР.doc |
26 березня 2019 09:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2019 09:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ СИР.docx
|
|||
21 березня 2019 16:42 |
ТД СИР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001315-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сандульський Ігор Петрович, Код ЄДРПОУ:2600320856
Дата подання: 25 березня 2019 09:53
Усунення невідповідності
Доброго дня.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, Вами закуповуються сирні продукти.
В складі тендерної документації, окремим документом надано проект договору з додатками.
Проте цей документ є проектом договору на придбання масла вершкового.
Прошу усунути порушення, та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, Вами закуповуються сирні продукти.
В складі тендерної документації, окремим документом надано проект договору з додатками.
Проте цей документ є проектом договору на придбання масла вершкового.
Прошу усунути порушення, та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2019 09:53
Враховуючи Ваші зауваження виявлені недоліки усунуто. Проект договору зі змінами завантажено. Дякуємо за увагу!
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001315-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ОСТАПЧУК АЛЛА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2624316247
Дата подання: 23 квітня 2019 16:28
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 11:34
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно п. 1.7. розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації "Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції." Крім того, згідно п.5.5. цього ж розділу "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
5.5.1. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону (щодо фізичної особи, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку): довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або копія), що видана уповноваженим органом (довідка ДЕПАРТАМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МВС України), та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати видачі. Всі документи згідно п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація завантажується у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином. Вами така довідка завантажена не була, тому наявні підстави для відхилення Вашої тендерної пропозиції згідно п. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" так як переможець не надав документи, що підтверджують відсутність передбачених ст. 17 цього Закону. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі розцінюється як те, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
5.5.1. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону (щодо фізичної особи, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку): довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або копія), що видана уповноваженим органом (довідка ДЕПАРТАМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МВС України), та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати видачі. Всі документи згідно п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація завантажується у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином. Вами така довідка завантажена не була, тому наявні підстави для відхилення Вашої тендерної пропозиції згідно п. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" так як переможець не надав документи, що підтверджують відсутність передбачених ст. 17 цього Закону. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі розцінюється як те, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОСТАПЧУК АЛЛА МИКОЛАЇВНА |
222 917,00
UAH з ПДВ
|
209 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ключникова Л.М. |
341 777,00
UAH з ПДВ
|
209 884,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ставнічук Оксана Вікторівна |
344 150,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТД "Солодкий світ" |
363 780,00
UAH з ПДВ
|
357 438,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Акріс Логістик" |
358 780,20
UAH з ПДВ
|
358 780,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сандульський Ігор Петрович |
398 100,00
UAH з ПДВ
|
398 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ОСТАПЧУК АЛЛА МИКОЛАЇВНА #2624316247 |
Рішення скасоване |
209 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 16:19
|
|
ОСТАПЧУК АЛЛА МИКОЛАЇВНА #2624316247 |
Відхилено |
209 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 10:09
|
|
ФОП Ключникова Л.М. #2546304225 |
Відхилено |
209 884,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 14:11
|
|
ФОП Ставнічук Оксана Вікторівна #2918706925 |
Переможець |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 15:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 15:13
|
д.у.№3 договір 200.PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2019 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2019 08:45
|
дод.угода №2.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2019 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2019 14:29
|
додаткова угода № 1 до договору 200.PDF | зміни до договору |
01 липня 2019 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 12:20
|
Договір сир.PDF | укладений |
21 травня 2019 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |