Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трансфузійні засоби: еритроцити відмиті, плазма свіжозаморожена
Очікувана вартість
102 208,00 UAH
UA-2019-03-21-001275-c ac1dce8fa89d43198ea44d299449f7dc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи ті обставини, що замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 33140000- 3 «Медичні матеріали» (трансфузійні засоби: еритроцити відмиті, плазма свіжозаморожена) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерний комітет прийняв рішення про застосування, як виняток, переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 15:16
Оскарження наміру укласти договір: 01 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 л
ДК 021:2015 (CPV) -33140000-3«Медичні матеріали» (трансфузійні засоби: еритроцити відмиті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна,буд.2 Заводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 л
ДК 021:2015 (CPV) -33140000-3«Медичні матеріали» (трансфузійні засоби:плазма свіжозаморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна,буд.2 Заводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

21 березня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна установа «Запорізька обласна станція переливання крові» Запорізької обласної ради
#05499085
Переможець 102 208,00
UAH
21 березня 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 15:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальна установа «Запорізька обласна станція переливання крові» Запорізької обласної ради
#05499085
102 208,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 14:15
Додаткова угода №2 плазма (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 10:36
Дод.угода №1 від 28.10.19р. (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 15:03
Договір №52мпп.pdf укладений
04 квітня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі Замовником, відповідно до п.п.1 п.11.2. договору, з урахуванням вимог пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»», Сторони договору прийшли згоди про: 1.Суму договору зменшити на 27945,00 грн. (двадцять сім тисяч дев’ятсот сорок п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ. 2.Пункт 3.1 договору викласти у наступній редакції: «Ціна даного Договору становить: 74263,00 грн.(сімдесят чотири тисячі двісті шістдесят три гривні 00 копійок), без ПДВ» 3.Внести зміни до Специфікації (Додаток №1, що є невід’ємною частиною цього договору)
Номер договору про закупівлю: 52мпп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі Замовником, відповідно до п.п.1 п.11.2. договору, з урахуванням вимог пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»», Сторони договору прийшли згоди про: 1.Суму договору зменшити на 223,56 грн (двісті двадцять три гривні 56 копійок) без ПДВ. 2.Пункт 3.1 договору викласти у наступній редакції: «Ціна даного Договору становить: 74 039,44 грн (сімдесят чотири тисячі тридцять дев’ять гривень 44 копійки) без ПДВ» 3.Внести зміни до Специфікації (Додаток №1, що є невід’ємною частиною цього договору)
Номер договору про закупівлю: 52мпп
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 039,44
UAH