Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний вищого ґатунку
Очікувана вартість
302 250,00 UAH
UA-2019-03-21-001193-c 6466b6d09db3418a9ddc4cdefba9aa70
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочервей Марина Олександрівна

0485591323 natal.secret.0609@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 35348209
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, Одеська область, Лиманський р-н, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення,2
Контактна особа: Кочервей Марина Олександрівна
0485591323
natal.secret.0609@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 302 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 022,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний вищого ґатунку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15500 кг.
Хліб пшеничний вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:10
Перелік змін до ТД (хліб).doc
27 березня 2019 12:10
ТД зі змінами (хліб).doc
27 березня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:10
Перелік змін до ТД (хліб).doc
27 березня 2019 12:10
ТД зі змінами (хліб).doc
21 березня 2019 14:47
Тендерна документація (Хліб).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000065 ● 2f00960b8c6f4911b9196b3c0f32a38d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 10:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.

Продовження додатка

1 2 3 4 5
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.






Продовження додатка

1 2 3 4 5
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.





Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 25.03.2019 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочала моніторинг закупівлі. 26.03.2019 складено «Висновок про результати моніторингу закупівлі», відповідно до якого встановлено порушення які неможливо усунути інакше, як шляхом внесення змін до тендерної документації та вилучення неправомірної вимоги із тендерної документації. Тендерний комітет вирішив внести зміни до тендерної документації та вилучити неправомірні вимоги із тендерної документації.

2019-03-27 12:07:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-28 09:25:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" 291 245,00
UAH з ПДВ
291 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 18:22
документи тенд.1.pdf
05 квітня 2019 18:22
документи тенд..pdf
05 квітня 2019 18:22
статут.pdf
05 квітня 2019 18:22
проєкт договору.pdf
05 квітня 2019 18:22
гарантийний лист ст.17.pdf
05 квітня 2019 18:22
зміст1.pdf
05 квітня 2019 18:22
тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 18:22
документи тенд.1.pdf
05 квітня 2019 18:22
документи тенд..pdf
05 квітня 2019 18:22
гарантийний лист ст.17.pdf
05 квітня 2019 18:22
проєкт договору.pdf
05 квітня 2019 18:22
статут.pdf
05 квітня 2019 18:22
тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 18:22
зміст1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 квітня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій