Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.»
Очікувана вартість
9 355 850,00 UAH
UA-2019-03-21-001058-b 50c23f32ff73478a9bac8ff70e9f250b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кришталь

+380963692131 krushtal123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Людмила Кришталь
+380963692131
krushtal123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 9 355 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 558,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37423.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.»

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Гонти, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 16:34
ПРОТОКОЛ_про внес_ змін_08.04.19.docx
08 квітня 2019 16:34
Додаток 1 (тенд.пропозиція).docx
21 березня 2019 15:55
Додаток 1 (тенд.пропозиція).docx
08 квітня 2019 16:34
Додаток 3 (перелік документів).docx
21 березня 2019 15:55
Додаток 3 (перелік документів).docx
08 квітня 2019 16:34
Додаток 2 (Специфікація устаткування).docx
21 березня 2019 15:55
Додаток 2 (Специфікація устаткування).docx
08 квітня 2019 16:34
Додаток 2 (відомість ресурсів, матеріали і устаткування та ін.).rar
21 березня 2019 15:55
Додаток 2 (відомість ресурсів, матеріали і устаткування та ін.).rar
08 квітня 2019 16:34
Додаток 2 (тех.специф. Гонти)..docx
21 березня 2019 15:55
Додаток 2 (тех.специф. Гонти)..docx
08 квітня 2019 16:34
Додаток 4 (Проект _Договір по Гонти, 39).doc
21 березня 2019 15:55
Додаток 4 (Проект _Договір по Гонти, 39).doc
08 квітня 2019 16:34
ТД по Реконструкція Гонти.doc
21 березня 2019 15:55
ТД по Реконструкція Гонти.doc
08 квітня 2019 16:34
ЗМІНИ_08.04.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ОПЛАТА
Дата подання: 21 березня 2019 18:33
Дата відповіді: 26 березня 2019 16:41
Чи можливе надання авансу по цій закупівлі?
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. В п.12.1 Додатку 4 до тендерної документації (проект договору) зазначено: «12.1.Замовник надасть Підряднику строком на три місяці аванс для початку робіт та придбання матеріалів, виробів та конструкцій, у розмірі 50 % після надання полісу страхування..»
технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2019 10:46
Дата відповіді: 29 березня 2019 19:17
Просимо вказати товщину і наповнювач Сендвіч -панель Алю-Терм П
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. 1.Стінові сандвіч-панелі Алю Терм (або аналог) t = 100мм з шаром паробар’єру щільність 110-115кг/м³. 2. Підлога – плита теплоізоляційна з пінопласту полістирольного ПСБС-40 t = 120мм щільність 30-60кг/м³.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-001058-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 22 березня 2019 17:05
обмеження конкуренції та дискримінація учасників
19.03.2019р. Комунальним підприємством Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.». (ID:1c1f08b6106d4037a3e8546ab7574ab9; UA-2019-03-19-001279-a) 21.03.2019р. цим же замовником оголошено нову закупівлю за таким самим предметом закупівлі, з ідентичними очікуваною ціною та технічним завданням (ID:50c23f32ff73478a9bac8ff70e9f250b; UA-2019-03-21-001058-b). Вимагаємо: 1. надати пояснення з детальним обґрунтуванням щодо прийняття рішень тендерним комітетом 19 березня ц.р. і 21 березня ц.р., якими затверджено однакові тендерні документації за одним і тим самим предметом закупівлі; 2. скасувати одну із закупівель, оскільки, в разі подання тендерної пропозиції на закупівлю, яка була оголошена першою, технічна функціональність електронної системи закупівель розкриє всі данні і документи учасників, внаслідок чого вони стануть доступними для перегляду. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, унемовжливить конкурентоздатність учасників для участі у «повторній» процедурі закупівлі з Реконструкції системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця. Також, просимо врахувати, що подібні дії порушують одні з основних принципів здійснення закупівель, викладених в ст.3 Закону, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідальність за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі згідно із ч.2 ст.38 несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 17:17
В звʼязку з необхідністю вчасного проведення ремонтних робіт, згідно комплексного плану підприємства, інвестиційної програми підприємства та плану благоустрою міста на 2019 рік, зважаючи на нагальну потребу в вищезазначеній закупівлі, враховуючи можливість того, що закупівля може не відбутися та довготривалість строку проведення закупівлі, 21.03.2019 р. повторно оголошено аналогічний тендер, ідентифікатор закупівлі : UA-2019-03-21-001058-b.
Відносно порушення конкурентоздатності Учасників, то всі закупівлі відбуваються прозоро і відкрито в електронній системі закупівель. Вся інформація про Учасників та їх пропозиції після аукціону стають загальнодоступними. У разі відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено оголошувати повторну закупівлю і при цьому принцип добросовісної конкуренції серед Учасників не порушується.
Процедури закупівлі вищезазначених робіт здійнюються КП ВМР «ВМТЕ» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуються принципи закупівель передбачені ст. 3 даного Закону України.
Відповідно до вищевикладеного, Ваші вимоги не можуть бути виконані.
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001058-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІССМАНН", Код ЄДРПОУ:30724898
Дата подання: 29 березня 2019 15:31
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ


21 березня 2019 року замовником - комунальним підприємством Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на реконструкцію системи теплозабезпечення будівель по вул.Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул. Гонти, 39 у м.Вінниця. Предмет закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул. Гонти, 39 у м. Вінниця.» ( ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Невід’ємною частиною тендерної документації є «ДОДАТОК 2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», фактично специфікація устаткування (надалі за текстом специфікація у відповідному відмінку), що буде поставлене переможцем торгів. Проаналізувавши зазначену специфікацію можна стверджувати, що замовник торгів створює не конкуренті умови проведення публічних закупівель, оскільки устаткування та їх характеристики перелічені в специфікації є фактично устаткуванням, що виробляються під торговою маркою BUDERUS (група компаній BOSCH).
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципом здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Стаття 5 згадуваного закону зазначає наступне:
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.».
За таких обставин, тендерна документація не повинна містити дискримінаційні положення як щодо учасників так і щодо предмету закупівель.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на те, що тендерна документація містить положення щодо закупівлі обладнання лише одного виробника - BOSCH, без примітки «або аналог», остання не відповідає вимогам профільного закону та є дискримінаційною.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації на реконструкцію системи теплозабезпечення будівель по вул.Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул. Гонти, 39 у м.Вінниця, предмет закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул. Гонти, 39 у м. Вінниця.» ( ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), а саме до додатку 2. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якому додати текст «або аналог» до інформації з вимогами до устаткування (обладнання), що планується закупити.
Результати розгляду даної вимоги оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2019 14:38
«Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу Вимогу.
В Додатку 2 до тендерної документації (файл Додаток 2 тех.специф. Гонти) зазначено «Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні (найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо) або «еквівалент».»

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дельфін 9 353 014,57
UAH з ПДВ
9 353 014,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 10:34
Електронний підпис
03 травня 2019 10:24
гарантия 10229.zip
03 травня 2019 10:23
термін дії ТП.pdf
03 травня 2019 10:23
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 10:23
Субпідрядники.pdf
03 травня 2019 10:23
Статут.pdf
03 травня 2019 10:23
сертифікати котел.pdf
03 травня 2019 10:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 травня 2019 10:23
Санкції.pdf
03 травня 2019 10:23
РЭ NAVI III BZKU 2019 70-2360 ukr.pdf
03 травня 2019 10:23
Погодження договір.pdf
03 травня 2019 10:23
повноваженя директора.pdf
03 травня 2019 10:23
Повноваження.pdf
03 травня 2019 10:23
паспорт директора.pdf
03 травня 2019 10:23
ліцензія та дозвіл.pdf
03 травня 2019 10:23
Лицензия.zip
03 травня 2019 10:23
Лист роз яснення.pdf
03 травня 2019 10:23
Лист Персональні дані.pdf
03 травня 2019 10:23
Кваліфікація Ст16.pdf
03 травня 2019 10:23
забезпечення договору.pdf
03 травня 2019 10:23
Досвід.pdf
03 травня 2019 10:23
Досвід 2.pdf
03 травня 2019 10:23
Довідки Ст 17.pdf
03 травня 2019 10:23
довідка із статистики.pdf
03 травня 2019 10:23
Відгук.pdf
03 травня 2019 10:23
Виконання ДСТУ.pdf
03 травня 2019 10:23
wilo111440 (1).pdf
03 травня 2019 10:23
wilo111237.pdf
03 травня 2019 10:23
Certificate ISO 9001_2015 (1).pdf
03 травня 2019 10:23
certificaat-iso-9001_2015-en.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дельфін

Інформація про відміну

Дата відміни
03 травня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій